-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту: «Ремонтно-реставраційні роботи (ремонт реставраційний) на будівлі-пам’ятці національного значення – «Палац Абази» (Одеський музей західного і східного мистецтва), розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Пушкінська, 9»
Завершена
1 062 540.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 312.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 312.70 UAH
Період оскарження:
12.01.2022 16:43 - 18.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено
порушення УО ст.14 ЗУ Про публічні закупівлі" та неправомірне визначення переможцем КОНСОРЦІУМ "ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ"
Номер:
709176c0388c4a0cb8c7fef5853f917e
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-12-005644-a.b1
Назва:
порушення УО ст.14 ЗУ Про публічні закупівлі" та неправомірне визначення переможцем КОНСОРЦІУМ "ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ"
Вимога:
Переможцем закупівлі визначено КОНСОРЦІУМ "ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ", що взагалі не надала частини витребуваних документів. Так, у пропозиції відсутній Витяг з держреєстру сертифікованих інженерів-геодезистів. При цьому, вказаний учасник підтвердив це листом-поясненням, свідомо надавши ще й недостовірні відомості. Витяг із вказаного реєстру можливо отримати протягом 1-го дня, а не на 30-й, як безпідставно стверджує учасник. Отже, КОНСОРЦІУМ "ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ" не довів та документально не підтвердив неможливість отримання витягу від дати оголошення до дати подання пропозицій.
Також у складі документів відсутній оригінал сертифікату ISO 9001:2015, виданий на ім’я учасника - КОНСОРЦІУМ "ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ" (ЄДРПОУ 44375238). У складі документів пропозиції надано сертифікат, виданий на ім'я ТзОВ "ТЕХЕКСПЕРТ-Захід" (ЄДОРПОУ 39996194).
Відповідно до ч. 13 ст.14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Не відхиливши пропозицію КОНСОРЦІУМ "ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ", яка не відповідала умовам оголошення, вважаємо, що Уповноважена особа підштовхує до наступного порушення Закону іншу посадову особу - яка буде підписувати договір про закупівлю, що у подальшому призведе до незаконного витрачання коштів.
Отже. просимо переглянути рішення про визначення переможця на підставі Закону.
Пов'язані документи:
Замовник
- 0802 Протокол про надання роз'яснень.docx 08.02.2022 10:11
Дата подачі:
03.02.2022 20:36
Вирішення:
Відповідно до питання першого повідомляємо наступне.
Згідно Додатку 1 до Оголошення документи, що не передбачені чинним законодавством України для учасників (резидентів України) та законодавством країни походження (нерезиденти України) не надаються в складі пропозиції; в такому разі Учасник надає на фірмовому бланку (за наявності) лист-пояснення в довільній формі із зазначенням законодавчих підстав, затверджений підписом уповноваженої особи та скріплені печаткою (за наявності та використання).
Переможцем у складі пропозиції надано:
- лист-пояснення від 20.01.2022 № 013 щодо не надання витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів, в якому зазначені підстави ненадання такого витягу та посилання на офіційний державний реєстр для перевірки відомостей , стосовно інженера-геодезиста. Також, наданий скріпшот сторінки Порталу Дія стосовно строків отримання такого витягу;
- 3.2. Сертифікати+страховка.7z, в якому міститься файл «сертифікат Черносвітов.pdf».
Відповідно до ч.5 ст.17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Оскільки витребувана Замовником інформація міститься у відкритому державному реєстрі та була перевірена, Замовник не може кваліфікувати ненадання з обгрунтованних підстав документу як такого, який не надано.
Стосовно другого питання надаємо наступне пояснення.
Відповідно до ч.1 ст.1 Закону учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі — фізична особа, фізична особа — підприємець чи юридична особа — резидент або нерезидент, у т. ч. об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать:
окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб — резидентів;
окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів);
об’єднання юридичних осіб — нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи.
Підприємствам дозволено на добровільних засадах об’єднувати свою господарську діяльність, як-от виробничу, комерційну та інші види, на умовах і в порядку, встановлених Господарським кодексом України (ГК) та іншими законами.
Об’єднання підприємств — господарська організація, утворена у складі двох або більше підприємств з метою координації їх виробничої, наукової та іншої діяльності для вирішення спільних економічних та соціальних завдань. Підприємства утворюють об’єднання:
на добровільних засадах;
за рішенням органів, які мають право утворювати об’єднання підприємств.
До об’єднань підприємств можуть входити підприємства, утворені за законодавством інших держав, а підприємства України можуть входити до об’єднань підприємств, утворених на територіях інших держав.
Консорціум — тимчасове статутне об’єднання підприємств для досягнення їх учасниками певної спільної господарської мети, зокрема реалізації цільових програм, науково-технічних, будівельних проєктів.
Консорціум, який досяг мети його створення, припиняє свою діяльність.
За законом кваліфікацію об’єднання учасників замовник проводить на підставі узагальненої інформації. Якщо переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є об’єднання учасників, копію ліцензії або дозволу надає один із учасників такого об’єднання.
Тобто, Переможцем надані усі документи, які вимагалися умовами оголошення.
Статус вимоги:
Відхилено