• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК (CPV) 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи

ДК (CPV) 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи 03222321-9 Яблука - 33000 кг; 03222111-4 Банани - 18000 кг; 03222222-1 Апельсини - 10000 кг. 03222210-8 Лимони - 4000 кг.

Завершена

1 908 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 540.00 UAH
Період оскарження: 12.01.2022 16:40 - 24.01.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА ПЕРЕГЛЯДУ ПЕРЕМОЖЦЯ

Номер: de694e94aed54d188e68229455683a2f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-12-005594-a.a2
Назва: ВИМОГА ПЕРЕГЛЯДУ ПЕРЕМОЖЦЯ
Вимога:
ВИМОГА Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-12-005594-a. Фізична Особа-Підприємець МИХАЛЕВИЧ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ (надалі - Скаржник) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подав свою тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було: код ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи, що зазначено у оголошенні та ТД. Замовником були прийняті рішення про визначення ФОП ГЕЗГІНЧІ ОЛЬГИ ПЕТРІВНИ (надалі – ФОП Гезгінчі О.П.) переможцем та рішення про намір укласти договір. Не можу погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», з огляду на наступні підстави: 1. Відповідно до п.10 додатку 4 до тендерної документації: З метою підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), учасник надає документи, що підтверджують те, що Учасник запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах НАССР: сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів стосовно зберігання та реалізації товару, що є предметом закупівлі, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018) з наданням звіту за результатами сертифікаційної перевірки та оцінки системи управління безпечності харчових продуктів або всіх щорічних звітів за результатами аудиту згідно чинного законодавства. У складі тендерної пропозиції надано сертифікат ДСТУ ISO 22000:2019 №8О038.СУБХПХЛ.082-21 від 06.12.2021 рок, який виданий ТОВ «РОУЛ СТАНДАРТ» та сертифікат ДСТУ ISO 22000:2018 №8О038.СУБХПХЛ.083-21 від 06.12.2021 рок, який виданий ТОВ «РОУЛ СТАНДАРТ». Тендерна документація містила вимогу надання сертифікату ISO саме на ім’я Учасника торгів, адже саме учасник надає документи, що підтверджують те, що Учасник запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах НАССР: сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів стосовно зберігання та реалізації товару, що є предметом закупівлі, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018). Окремо варто зазначити, що вищенаведені сертифікати не підтверджують саме зберігання товару вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018). Таким чином, Тендерна пропозиція ФОП ГЕЗГІНЧІ ОЛЬГИ ПЕТРІВНИ не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та мала бути відхилена Замовником. Виходячи з вищевикладеного та керуючись, - ПРОСИМО: 1. Скасувати свої рішення про визначення ФОП ГЕЗГІНЧІ ОЛЬГИ ПЕТРІВНИ переможцем та рішення про намір укласти договір з ФОП ГЕЗГІНЧІ ОЛЬГИ ПЕТРІВНИ. Звертаємо Вашу увагу, що у випадку ігнорування наших зауважень, ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби за захистом наших прав. З повагою, Фізична Особа-Підприємець МИХАЛЕВИЧ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь ФОП МИХАЛЕВИЧ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ, щодо вимоги скасувати свої рішення про визначення ФОП ГЕЗГІНЧІ ОЛЬГИ ПЕТРІВНИ переможцем та рішення про намір укласти договір з ФОП ГЕЗГІНЧІ ОЛЬГИ ПЕТРІВНИ. через її невідповідність умовам Замовника, а саме: Тендерна документація містила вимогу надання сертифікату ISO саме на ім’я Учасника торгів, подані Учасником сертифікати не підтверджують саме зберігання товару вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018) відхилити, з наступних причин: Згідно п.10 Додатку 4 Тендерної документації: З метою підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), учасник надає документи, що підтверджують те, що Учасник запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах НАССР: сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів стосовно зберігання та реалізації товару, що є предметом закупівлі, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018) з наданням звіту за результатами сертифікаційної перевірки та оцінки системи управління безпечності харчових продуктів або всіх щорічних звітів за результатами аудиту згідно чинного законодавства. Вимога надання сертифікату ISO саме на ім’я Учасника торгів відсутня. Учасником подано експертні висновки на фрукти та сертифікати ISO постачальника даного виду товару, що є підтвердженням запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) Згідно сертифікатів, поданих Учасником, посвідчується, що система управління безпечністю харчових продуктів включає складське господарство(52.10) Згідно державного класифікатора: Клас 52.10 Складське господарство. Цей клас включає: • діяльність із зберігання та складування всіх видів товарів: o експлуатацію зерносховищ, товарних складів загального призначення, складів-холодильників, бункерів тощо Цей клас також включає: • зберігання товарів у зонах вільної торгівлі • заморожування продуктів в інтенсивному потоці повітря Вищенаведені сертифікати підтверджують зберігання товару вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

вимога

Номер: 942db4defc3c45d5812c5ca84f4f8839
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-12-005594-a.b1
Назва: вимога
Вимога:
вимога За результатом розгляду тендерних пропозицій 10 лютого 2022 року тендерним комітетом Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради було визначено переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРАВС ТРЕЙДІНГ" . ФОП Гезгінчі О.П. з даним рішенням не погоджується, оскільки документація ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КРАВС ТРЕЙДІНГ" не відповідає умовам закупівлі з таких причин: Згідно з додатком №1 до тендерної документації, учасникам потрібно було надати: - Довідка, затверджена не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання товару. Для юридичних осіб: Документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками: – наказ про призначення на посаду(виписка з наказу); – трудові книжки (перша та остання сторінка) - медичні книжки чи довідки про проходження медичного огляду. Дана вимога ПП «КРАВС ТРЕЙДІНГ» не виконана, оскільки: Згідно поданої довідки про працівників від 28.01.2022 року, до постачання товару будуть залучені працівники: Смольніков Т.Д., Базилюк В.А., Гриценко А.М. 1) Відсутні трудові книжки даних працівників чи пояснення щодо їх відсутності 2) Відсутні медичні книжки чи довідки про проходження медичного огляду даних працівників. Подані учасником медичні книжки ніякого відношення до працівників учасника не мають. -згідно п.1 розділу 5 тендерної документації: Учасник визначає ціни на товар, що він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду. До розрахунку ціни входять усі види послуг (доставка, навантажувально-розвантажувальні роботи), у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам. Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції. Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Учасник повинен надати у складі пропозиції лист-підтвердження з інформацією, зазначеною у даному абзаці. Дана вимога ПП «КРАВС ТРЕЙДІНГ» не виконана, оскільки учасник не надав такого листа-підтверження -згідно п.1 розділу 5 тендерної документації: У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Учасник повинен надати гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким учасник гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції, є достовірною. Дана вимога ПП «КРАВС ТРЕЙДІНГ» не виконана, оскільки учасник не надав такого гарантійного листа. Згідно п.1 Розділу 3. Тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги», тобто повинна містити (КЕП) кваліфікований електронний підпис учасника закупівлі, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію Дана вимога ПП «КРАВС ТРЕЙДІНГ» не виконана, оскільки кваліфікований електронний підпис — удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. В учасника ПП «КРАВС ТРЕЙДІНГ» засіб КЕП не кваліфікований, тип засобу КЕП не визначений. Таким чином, пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КРАВС ТРЕЙДІНГ" не відповідає умовам Тендерної документації, тому має бути дискваліфікована. Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї вимоги ми будемо вимушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України, та за результатами звернутися до суду з позовом про стягнення з Замовника суми вартості скарги, за подання зазначеної Скарги до АМКУ, разом з витратами на залучення адвокатських послуг, а також заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення всіх членів тендерного комітету до відповідальності за порушення процедури закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу. ДК (CPV) 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи Шановний Учасник – Скаржник Повідомляємо: відповідно до абз.2 п.1 Постанови №193 від 03 березня 2020 року «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів в рамках пілотного проекту, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року. Замовник повідомляє, що ваша вимога задоволена.
Статус вимоги: Задоволено