-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги з прийому, вивезення та переробки або утилізації відпрацьованих гумових шин (різних))
Згідно тендерної документації
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
12.01.2022 15:06 - 24.01.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо порушень вибраного переможця
Номер:
b27b470ab88e4073bca6643c2fc11e93
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-12-001981-c.b1
Назва:
Щодо порушень вибраного переможця
Вимога:
Шановний Замовник! Товариство з обмеженою відповідальністю науково-виробниче підприємство “КОР-МЕТ” приймало участь у тендерній закупівлі № UA-2022-01-12-001981-c, назва предмету закупівлі: ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги з прийому, вивезення та переробки або утилізації відпрацьованих гумових шин (різних)) Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, за результатами аукціону переможцем було обрано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОГРЕС-ПЕРЕРОБКА" з сумою пропозиції 480 000,00 грн з ПДВ.
Товариство з обмеженою відповідальністю науково-виробниче підприємство “КОР-МЕТ” детально ознайомилось з тендерною пропозицією переможця закупівлі та зробило наступні висновки про те, що обрання данного учасника переможцем є грубим порушенням ст.5 ЗУ “Про публічні закупівлі” , а саме пунктів 4, 5 частини 1: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Відповідні висновки були зроблені з наступних підстав: 1) По-перше, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОГРЕС-ПЕРЕРОБКА" подає свою тендерну пропозицію з початковою ставкою 596 000,00 гривень. В тендерній пропозиції (Вих.№1 від 27.01.2022 року) данна сумма вказується, як загальна вартість без ПДВ.
Але якщо звернутися до законодавчих норм, то потрібно зауважити про те, що оцінка пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію - ціна (питома вага критерію 100%). Учасником торгів ціна пропозиції вказується в гривні з податком на додану вартість (ПДВ). У разі, якщо пропозиція надається учасником — неплатником ПДВ, для участі в аукціоні такий учасник — неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими учасниками аукціону — платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція учасника — неплатника ПДВ повинна включати в себе як ціну пропозиції (без урахування ПДВ), так і вартість ПДВ (20%). Під час реєстрації на електронному майданчику такий учасник повинен вказати вартість цінової пропозиції з урахуванням ПДВ, і саме від цієї вартості робити ставки у процесі аукціону. Кінцевою ціною пропозиції та вартістю договору вважатиметься знижена ціна пропозиції учасника без ПДВ.
Виходячи з вищенаведеного, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОГРЕС-ПЕРЕРОБКА" повинно було вказати в тендерній пропозиції вартість без ПДВ, вартість ПДВ та вартість з ПДВ, чого зроблено не було. Якщо до початкової вартості пропозиції 596 000,00 грн врахувати ПДВ, то це буде 715 200, 00 грн., що перевещує очіковану вартість пропозиції тендерної закупівлі та є недопустимим. Навіть якщо презюмувати, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОГРЕС-ПЕРЕРОБКА" в загальну вартість 596 000,00 грн врахували 20% ПДВ, то все одно тендерна пропозиція заповнено не коректно та не відповідатиме дійсності, що є підставою для відхилення такої пропозиції учасника.
2) По-друге, листи відгуки, які були надані у складі тендерної пропозиції учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОГРЕС-ПЕРЕРОБКА" не мають відомостей про контакти особи, що надавала та підписувала відгук. Що не відповідає вимогам Додатку 2 Тендерної документації, в якому зазначено: позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного учасником в листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічних договорів про стан виконання зазначеного Учасником договору та зміст якого підтверджує якісне виконання договору та відсутність пред’явлених позовів та претензій у зв’язку з неналежним виконанням зобов’язань з обов'язковими повними контактами особи, що надавала та підписувала відгук.
Ще стосовно листа відгука, який надається від підприємтсва ВКФ “ВВВ” зазначається Договір №2 від 14.02.2020 року, а в складі тендерної пропозиції учасником подано копію Договору №1 від 14.02.2020 року, отже даний лист відгук не має відношення до данного договору, а стосується іншого договору. Відповідно цього не має підтвердження про підтвердження якісного виконання договору та відсутність пред’явлених позовів та претензій у зв’язку з неналежним виконанням зобов’язань щодо договору наданого в складі тендерної пропозиції.
3) По-трєте, в довідці про кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник вказує 4х працівників, які є виконавцями робіт за договорами ЦПХ, та не вказує саме посаду цих працівників або виконавцем яких конкретно робіт вони є. Також в наданих договорах ЦПХ не вказується посада цих працівників. Вони можуть бути двірниками або охоронцями та ніяким чином не відноситися до складу тих працвників, які безпосередньо будуть приймати участь в виконанні робіт пов'язаних з наданням послуг з утилізації відходів. Отже, окрім директора підприємтсва не підтвердженно наявність кваліфікованих праціників. Тим паче, вимагалося вказати “досвід роботи на зазначеній посаді”, а в довідці наданій учасником вказано просто “досвід роботи”. І так як усі укладені договори ЦПХ від 04.01.2022 року, то вказаний досвід роботи 3 роки не відповідає дійсності, та є ще одним порушення.
Виходячи з вищенаведеного вимагаємо винести рішення про дискваліфікацію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОГРЕС-ПЕРЕРОБКА", так як наявні порушення з боку данного учасника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога від 09.02.2022 року.pdf 10.02.2022 11:21
- Відповідь на вимогу.pdf 11.02.2022 12:13
Дата подачі:
10.02.2022 11:21
Вирішення:
Уповноваженою особою комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» (надалі –комунальне підприємство) розглянуто вимогу стосовно рішення по процедурі відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги з прийому, вивезення та переробки або утилізації відпрацьованих гумових шин (різних)) ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-12-001981-c та повідомляє:
1. Щодо вартості вказаної без ПДВ.
Відповідно до ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Виходячи з положень Закону тендерна пропозиція учасника має відповідати умовам тендерної документації замовника.
Учасником дотримано вимоги Замовника у повному обсязі так як відповідно до вимог тендерної документації учасником, який не є платником ПДВ у пропозиції мала бути вказана вартість без ПДВ.
Відповідно до Розділу V Тендерної документації:
Якщо за результатами оцінки тендерних пропозицій переможцем торгів буде визначений Учасник, який не є платником ПДВ, договір з переможцем буде укладено на суму пропозиції без урахуванням ПДВ(без ПДВ).
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнається така, ціна якої є найнижча за результатами проведення електронного аукціону.
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом.
Також у додатку 1 ТД Замовником було зроблено примітку про те, що учасник, який не є платником ПДВ, вказує ціну Без ПДВ, про що змінює відповідне значення у тендерній пропозиції «як сума без ПДВ».
«* У разі надання пропозицій Учасником – не платником ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, графа «ПДВ*» не заповнюється, а у графі «Всього з ПДВ*» зазначається Учасником «Всього без ПДВ», про що робляться відповідні позначки.» - дана вимога була повністю дотримана учасником.
Пропозиція подається відповідно до умов, установлених замовником в Тендерній документації до закупівлі.
Водночас зазначаємо, що ураховуючи частину другу статті 19 Конституції України, та відповідно до норм Закону, Положення про Міністерство економіки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 459 (зі змінами), до компетенції Мінекономіки як Уповноваженого органу не належить визначення правомірності дій замовників в конкретних випадках.
Порядок подання учасником тендерної пропозиції визначено статтею 26 Закону.
На звернення заявника щодо електронного аукціону, ціни договору з переможцем процедури закупівлі повідомляємо, що ціна є вартісним вираженням закупівлі, у зв'язку з чим оцінка поданих пропозицій учасників проводиться електронною системою закупівель за запропонованими цінами незалежно від того чи є суб'єкт господарювання платником ПДВ або неплатником ПДВ. Таким чином за результатами закупівлі укладається договір з переможцем за ціною, визначеною електронною системою закупівель.
Враховуючи викладене, Ваша вимога щодо ціни вказаної учасником не є обґрунтованою.
2. Щодо листів відгуків контрагентів учасника.
Відповідно до умов ТД Замовника Додаток 2, п.3 встановлено вимогу про надання листа у довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, який засвідчено відбитком печатки (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактні телефони та код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код/ реєстраційний номер облікової картки платника податків контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору).
Копії договорів, зазначених учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічних договорів; копія документу(ів), передбаченого умовами такого договору (видаткова накладна, акт приймання-передачі тощо), що підтверджує продаж/поставку за договором зазначеним учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічних договорів; позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного учасником в листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічних договорів про стан виконання зазначеного Учасником договору та зміст якого підтверджує якісне виконання договору та відсутність пред’явлених позовів та претензій у зв’язку з неналежним виконанням зобов’язань з обов'язковими повними контактами особи, що надавала та підписувала відгук.
Учасником було надано довідку та листи-відгуки. Умови ТД виконані. Учасник ТОВ «ПРОГРЕС-ПЕРЕРОБКА» вказав всю необхідну контактну інформацію у вказаній довідці, окрім того, Замовником не вбачається необхідність дублювання контактної інформації у листі-відгуку, так як на бланку міститься вся необхідна та достатня інформація. Щодо номеру договору, то Учасником було вірно зазначено інформацію по договору, за несуттєві помилки (описки) контрагента учасник відповідальності не несе. Окрім того, звертаємо вашу увагу на те, що описка у номері аналогічного договору не впливає на істотні умови договору, який укладається з переможцем за результатами проведених торгів.
Враховуючи викладене, Ваша вимога щодо описки контрагентом учасника не є обґрунтованою.
3. Щодо довідки про кваліфікованих працівників.
Згідно норма Цивільного кодексу України ст. 6 визначено, що сторони мають право укласти договір, який не передбачений актами цивільного законодавства, але відповідає загальним засадам цивільного законодавства.
Ст. 627 ЦКУ передбачено, що відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Цивільний кодекс визначає такі особливості цивільно-правових договорів:
обов'язковість виконання для обох сторін;
свобода у визначенні умов договору, але в рамках цивільного законодавства;
до деяких умов договорів ЦПХ може застосовуватися звичай ділового обороту;
набуває чинності договір з дати його підписання сторонами;
строком договору є час, протягом якого можливе здійснення прав і обов'язків обома сторонами;
ціну в договорах ЦПХ встановлюють за домовленістю сторін (за винятком регульованих законом тарифів і ставок), вона не може бути змінена після виконання умов договору, і може бути змінена тільки в випадках передбачених законом або договором;
ТД Замовника передбачено що, Учасник повинен надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника (в разі її наявності), в якій зазначається перелік достатньої кількості кваліфікованих працівників із зазначенням ПІБ, посади, освіти та досвіду роботи на зазначеній посаді, які мають необхідні знання та досвід і спроможні забезпечити належне виконання зобов‘язань за договором про закупівлю товару, який є предметом оголошених торгів.
Надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівниками, щодо яких надано відповідні документи згідно п. 2 цього підрозділу, а саме копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або трудові договори, цивільно-правові угоди.
Відповідно до положень ЦКУ цивільно-правова угода не може містити посаду виконавця робіт, він по своїй суті не є штатним працівником, який приймається на визначену посаду, істотними умовами такого договору є сторони, предмет договору та зазначення виду робіт, які виконуються виконавцем робіт.
У наданих копіях цивільно-правових угод зазначено, що підрядник виконує навантаження, розвантаження та переробку відпрацьованих шин.
Враховуючи викладене, Ваша вимога щодо зазначення посади підрядних працівників учасника не є обґрунтованою.
Отже, зазначені Вами порушення не є порушеннями, які істотно впливають на умови договору, що може бути укладений за результатами проведеної закупівлі. Також, не є обґрунтованими, та не підлягають задоволенню.
У випадку незгоди з рішенням замовника, ТОВ НВП «КОР-МЕТ» має право звернутися за захистом своїх порушених прав до органу оскарження або суду у встановленому законодавством України порядку.
Статус вимоги:
Відхилено