-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
33700000 - 7 – Засоби особистої гігієни
Торги не відбулися
540 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
Період оскарження:
12.01.2022 14:55 - 24.01.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Неправомірне визначення переможцем процедури закупівлі ФОП КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ.
Номер:
01eedc02a3474c6c8fbf5a7ffc9d2c18
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-12-004000-a.b3
Назва:
Неправомірне визначення переможцем процедури закупівлі ФОП КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ.
Скарга:
БЛАГОДІЙНОЮ ОРГАНІЗАЦЄЮ "МІСЬКА ЛІКАРНЯНА КАСА" (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-12-004000-a. ТОВ "НАШЕ ЗОДОВ’Я", подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №3 від 02.02.2022 було прийнято рішення про намір укласти договір з Переможцем процедури закупівлі Учасника ФОП КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ.
Такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Щодо визначення переможцем процедури закупівлі
ФОП КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ.
Відповідно до п. 2 Розділу 3 Тендерної документації зазначається, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція, у будь-якому випадку, повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з підпунктом 1.2 цього пункту тендерної документації.
У разі, якщо тендерна пропозиція не містить накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, учасник буде вважатися таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та його тендерна пропозиція буде відхилена у відповідності до абзацу третього пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
У складі пропозиції учасника ФОП "КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" міститься файл електронного підпису: «sign.p7s» який було накладено на його пропозицію 27.01.2022 о 17:06.
Відповідно до результатів перевірки дійсності підпису Учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify вбачається, що даний електронний підпис не є кваліфікованим у розумінні п. 2 Розділу 3 Тендерної документації Замовника:
Таким чином, пропозиція Учасника ФОП "КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" не містить накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, учасник є таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та його тендерна пропозиція підлягає відхиленню у відповідності до абзацу третього пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого Вами на порталі уповноваженого органу 12 січня 2022 року, кінцевий строк подання тендерних пропозиції: 28.01.2022 12.00
У складі пропозиції учасника ФОП "КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" що була завантажена в ЕСЗ до кінцевого строку подання пропозиції, тобто до 28.01.2022 12.00 міститься файл електронного підпису: «sign.p7s» який було накладено на його пропозицію 27.01.2022 о 17:06.
Це також можна перевірити на порталі уповноваженого органу, де всі документи зберігаються:
Згідно ч.6 ст. 26 Закону Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель – тобто, документами тендерної пропозиції вважаються лише документи, що подані до ЕСЗ ДО КІНЦЕВОГО СТРОКУ ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ.
Звертаємо увагу колегії, що 04.03.2021 року на офіційному сайті Антимонопольного комітету України було оприлюднено інформацію щодо електронних підписів, відповідно до якої Колегією листом від 10.02.2021 № 20-29/06-1616-пз було здійснено запит до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз'яснення, зокрема, чи може підпис вважатися кваліфікованим електронним підписом, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений.
Посилання: https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv?fbclid=IwAR1Zr2BZdZ6_43AY9aDAInM8sUXG3QvfoPtkW7Q3H6aTmhUrVEB2ZGVSGCA
Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило, якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Таким чином, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», то, враховуючи лист Міністерства цифрової трансформації України, зазначений підпис не є кваліфікованим електронним підписом.
Таким чином, пропозиція Учасника ФОП "КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" не містить накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, учасник є таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та його тендерна пропозиція підлягає відхиленню у відповідності до абзацу третього пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
ТОВ "НАШЕ ЗДОРОВ’Я" просить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі «Підгузники для дорослих» ДК 021-2015: 33700000-7 – Засоби особистої гігієни, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2022-01-12-004000-a.
3) Зобов’язати Замовника – БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ "МІСЬКА ЛІКАРНЯНА КАСА" – скасувати Рішення Замовника, закріплене Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №3 від 02.02.2022 стосовно наміру укласти договір переможцем закупівлі ФОП КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ.
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга каса UA-2022-01-12-004000-a.pdf 11.02.2022 14:34
- Рішення від 15.02.2022 № 3126.pdf 15.02.2022 19:26
- інформація про перенесення розгляду скарги від 24.02.2022 № 576.pdf 11.04.2022 13:37
- інформація про перенесення розгляду скарги від 13.04.2022 № 749.pdf 13.04.2022 13:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.04.2022 № 3942.pdf 20.04.2022 11:49
- Рішення від 19.04.2022 № 3942.pdf 20.04.2022 13:54
- 2022-05-04_12-01-12_winscan_to_pdf.pdf 04.05.2022 12:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.02.2022 16:10
Дата розгляду скарги:
24.02.2022 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.02.2022 19:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.04.2022 13:55
Дата виконання рішення Замовником:
04.05.2022 12:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Кирилаш Сергія Івановича переможцем процедури закупівлі – «33700000 – 7 – Засоби особистої гігієни, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-01-12-004000-а.
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо скасування рішення замовника №3 від 02.02.2022 р.
Номер:
e897f7b4d95d46608a9170777c990062
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-12-004000-a.b2
Назва:
Вимога щодо скасування рішення замовника №3 від 02.02.2022 р.
Вимога:
Шановний Замовнику!
Згідно ч.1 ст.26 Закону Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Згідно ч.6 ст. 26 Закону Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель – тобто, документами тендерної пропозиції вважаються лише документи, що подані до ЕСЗ ДО КІНЦЕВОГО СТРОКУ ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ.
В свою чергу, перевірений Вами файл, був завантажений учасником ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ КІНЦЕВОГО СТРОКУ ЇХ ПОДАННЯ! Та не може вважатися частиною тендерної пропозиції.
Звертаємо увагу колегії, що 04.03.2021 року на офіційному сайті Антимонопольного комітету України було оприлюднено інформацію щодо електронних підписів, відповідно до якої Колегією листом від 10.02.2021 № 20-29/06-1616-пз було здійснено запит до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз'яснення, зокрема, чи може підпис вважатися кваліфікованим електронним підписом, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений.
Посилання: https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv?fbclid=IwAR1Zr2BZdZ6_43AY9aDAInM8sUXG3QvfoPtkW7Q3H6aTmhUrVEB2ZGVSGCA
Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило, якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Таким чином, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», то, враховуючи лист Міністерства цифрової трансформації України, зазначений підпис не є кваліфікованим електронним підписом.
Таким чином, пропозиція Учасника ФОП "КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" не містить накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, учасник є таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та його тендерна пропозиція підлягає відхиленню у відповідності до абзацу третього пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Вимагаємо скасувати Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою щодо визначення Переможцем процедури закупівлі ФОП "КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ", у разі незадоволення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутись до АМКУ з метою захисту своїх законних прав та інтересів.
Згідно п.1 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Згідно статті 44 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Наголошуємо, о згідно частині 3 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону, тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на відхилення ФОП 2.pdf 08.02.2022 14:32
- Відповідь.pdf 10.02.2022 09:16
Дата подачі:
08.02.2022 14:32
Вирішення:
Шановний учаснику! Згідно Вашої вимоги, яка зареєстрована системою 08.02.22, 14:32 для Закупівлі № UA-2022-01-12-004000-a повідомляємо наступне:
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо скасування рішення Замовника
Номер:
9a645a58857441f6bf1ce9f3eee802c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-12-004000-a.a1
Назва:
Вимога щодо скасування рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику! Протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "МІСЬКА ЛІКАРНЯНА КАСА" № 3 від 02.02.2022 р. щодо закупівлі ДК 021:2015- 33700000 - 7 – Засоби особистої гігієни, (далі – Процедура закупівлі) було визначено Переможцем процедури закупівлі ФОП "КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ".
Вважаємо, що вищезазначене рішення про визначення Переможцем учасника ФОП "КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" є неправомірним та таким, що підлягає скасуванню у зв’язку з наступним.
1. Відповідно до п. 2 Розділу 3 Тендерної документації зазначається, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція, у будь-якому випадку, повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з підпунктом 1.2 цього пункту тендерної документації.
У разі, якщо тендерна пропозиція не містить накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, учасник буде вважатися таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та його тендерна пропозиція буде відхилена у відповідності до абзацу третього пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
У складі пропозиції учасника ФОП "КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" міститься файл електронного підпису: «sign.p7s» який було накладено на його пропозицію 27.01.2022 о 17:06.
Відповідно до результатів перевірки дійсності підпису Учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify вбачається, що даний електронний підпис не є кваліфікованим у розумінні п. 2 Розділу 3 Тендерної документації Замовника:
Таким чином, пропозиція Учасника ФОП "КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" не містить накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, учасник є таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та його тендерна пропозиція підлягає відхиленню у відповідності до абзацу третього пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Вимагаємо скасувати Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою щодо визначення Переможцем процедури закупівлі ФОП "КИРИЛАШ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ".
Згідно п.1 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Згідно статті 44 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Наголошуємо, о згідно частині 3 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону, тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога каса.pdf 04.02.2022 00:00
- Відповідь на вимогу.pdf 07.02.2022 14:52
Дата подачі:
04.02.2022 00:00
Вирішення:
Шановний учаснику! Згідно Вашої вимоги, яка зареєстрована системою 04.02.22, 00:00 для Закупівлі № UA-2022-01-12-004000-a повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 2 Розділу 3 Тендерної документації зазначається, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція, у будь-якому випадку, повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з підпунктом 1.2 цього пункту тендерної документації.
Розгляд вашої вимоги відбувся 07.02.2022 року, згідно перевірки підпису учасника ФОП Кирилаш Сергій Іванович на сайті https://czo.gov.ua/verify було виявлено, що пропозиція учасника підписана саме кваліфікованим електронним підписом, який відповідає вимогам законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Статус вимоги:
Відхилено