• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали (шприци ін'єкційні одноразові, рукавички медичні, катетери внутрішньовенні, катетери аспираційні, вата медична)

При наданні пропозицій необхідно обов'язково дотримуватись вимог, викладених у Додатках 1, 2, 3, 4, 5

Завершена

31 550.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 157.75 UAH
Період оскарження: 23.10.2017 15:05 - 26.10.2017 17:00
Вимога
Відхилено

Вимога про поділ лоту

Номер: cdb288786c004c4da22d8be4d870dd21
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-23-001493-a.b1
Назва: Вимога про поділ лоту
Вимога:
вих. №1286 від 25.10.2017 КЗ "Дніпропетровська дитяча міська клінічна лікарня № 5 Дніпропетровської обласної ради" ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля №1586663, номер тендеру у ЦБД UA-2017-10-23-001493-a) У оголошених торгах із закупівлі 33140000-3 Медичні матеріали, відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі є: № п/п Найменування Од виміру Кількість 1 Шприц ін'єкційний 1мл з голкою 0,33*13мм з манжетою U-100 шт. 1000 2 Шприц ін`єкційний 2,0 мл шт. 3000 3 Шприц ін`єкційний 5,0 мл шт. 2000 4 Канюля інфузійна внутрішньовенна G26 шт. 50 5 Катетер аспираційний, розмір 6 шт. 30 6 Рукавички нестерильні медичні оглядові латексні, S пар 1500 7 Рукавички стерильні медичні оглядові латексні, М пар 1000 8 Рукавички медичні оглядові нестерильні неопудрені нітрилові, S пар 4000 9 Рукавички медичні оглядові нестерильні неопудрені нітрилові, М пар 2000 10 Рукавички медичні оглядові нестерильні неопудрені нітрилові, L пар 1000 11 Вата медична гігроскопічна нестерильна, 100 г (зигзаг) шт. 100 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: - Шприц ін'єкційний 1мл з голкою 0,33*13мм з манжетою U-100 шт. 1000 - Шприц ін`єкційний 2,0 мл шт. 3000 - Шприц ін`єкційний 5,0 мл шт. 2000 згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі закупівля №1586663, номер тендеру у ЦБД UA-2017-10-23-001493-a, шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію. З повагою, Голова правління Б.В.Подгорний
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: ПАТ «Гемопласт» У відповідь на вимогу № 1286 від 25.10.2017р. ПАТ «Гемопласт» адміністрація КЗ «Дніпропетровська ДМКЛ №5» ДОР» повідомляє, що предмет закупівлі по торгам UA-2017-10-23-001493-a визначний згідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 N 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" за показником четвертої цифри основного словника. Згідно абзацу четвертого пункту 1 розділу II Порядку «…замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника…». Тобто ми не зобов’язані здійснювати «виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі», як Ви наполягаєте, наголошуючи на те , що це забезпечить «максимальну ефективність, економію та конкуренцію» . У випадку саме даної закупівлі, у якій деякі найменування товару плануються до закупівлі у досить невеликій кількості, лікарня, виділивши їх в окремий лот, ризикує не здійснити їх закупівлю у зв’язку з відсутністю пропозицій. А це, відповідно, призведе до неможливості забезпечити лікувальний процес – тобто до дискримінації вже не Учасників закупівлі, а пацієнтів дитячої лікарні. Адміністрація КЗ «Дніпропетровська ДМКЛ №5» ДОР» наголошує на тому, що здійснюючи закупівлю UA-2017-10-23-001493-a, дотримувалась діючого законодавства у сфері допорогових закупівель та повідомляє про неможливість корегування документації по закупівлі. Але в майбутньому, при здісненні річних закупівель (при більших кількостях та сумах лотів), адміністрацією КЗ «Дніпропетровська ДМКЛ №5» ДОР» обов’язково будуть прийняті до уваги Ваші зауваження. З повагою, В.о. головного лікаря Фоменкова Н.В.
Статус вимоги: Відхилено