• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

За кодом CPV за ДК 021:2015 90520000-8 –послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами Послуги зі збирання, перевезення (транспортування), утилізації та знешкодження клінічних та подібних їм відходів категорії В.

Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: по 31.12.2022 р. Періодичність надання послуг: один раз на 10 днів. В залежності від накопичення відходів протягом дії договору, за домовленістю сторін може бути встановлена інший термін вивезення відходів. Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, викладаються українською мовою (крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі «Інтернет», адреси електронної пошти, торговельні марки (знаки для послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть викладатися мовою їх загальноприйнятого застосування. Якщо у складі пропозиції подається документ, складений на іншій, ніж зазначено вище, мові, такий документ повинен супроводжуватися перекладом на українську мову, який повинен мати вигляд впорядкованого автентичного перекладу. Учасник подає такий переклад, завірений підписом уповноваженої особи учасника та/або підписом посадової особи чи представника служби перекладу, який гарантує достовірність інтерпретованої інформації. Дана вимога не стосується випадків, коли окремий документ, який надається в складі пропозиції, складено на декількох мовах, одна із яких відноситься до абзацу першого цього пункту, наприклад, буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації тощо. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено в додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Завершена

190 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
Період оскарження: 12.01.2022 13:59 - 18.01.2022 08:00
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірне відхилення пропозиції

Номер: 1380f74edf5f4c43913aab7b9a7284da
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-12-001516-c.b2
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
Замовник, яким нпа передбачено надання висновку СЕС щодо Covid? Відповідно до ЗУ "Про публічні Закупівлі" не може бути підставою для відхилення відсутність документів, які не передбачені чинним Законодавством. Натомість Учасник має надати листи-роз'яснення із посиланням на чинні нпа та аргументацією відповідно до чинного Законодавства. Чому Замовник порушує Законодавство України? Вимагаємо відмінити незаконний, неправомірний, абсурдний та неаргументований протокол про дискваліфікацію! У випадку, ігнорування нашої вимоги та підігрування іншому Учаснику, ми будемо змушені звернутися до правоохоронних органів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: «Шановний учаснику! В протоколі уповноваженої особи КНП «ЦМЛ КМР» №15 від 26.01.2022р. детально описані причини відхилення пропозиції учасника із зазначенням підстави відхилення та з посиланням на відповідні умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі та в чому саме полягає невідповідність пропозиції учасника. Зазначаємо, що вимоги до предмета закупівлі встановлюються замовником з дотриманням норм Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням специфіки предмету закупівлі. Повторно зауважуємо, що наданий Вами лист-роз’яснення в довільній формі №12/2022 від 21.01.2022р. щодо причини ненадання учасником запитуваного документу з посиланням на Наказ МОЗ України №247, Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, що не стосується вимог замовника щодо надання Висновку. Отримати зазначений Висновок може кожний учасник закупівлі, звернувшись до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів із відповідним пакетом документів. Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 р. № 446, стосуються лише порядку та переліку отримання Вами ліцензії на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, та не стосуються визначення переліку документів, які встановлює замовник до учасника на підтвердження відповідності вимогам предмету закупівлі. Тому наданий лист-пояснення №12/2022 від 21.01.2022р. не може бути прийнятий замовником як обґрунтування відсутності документу, який повинен був бути наданий учасником. Враховуючи, що КНП «ЦМЛ КМР» є опорною базою для надання медичної допомоги хворим на гостру респіраторну хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, вважаємо, що встановлення замовником вимоги щодо надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент (інструкцію) щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання), які пов’язані з пандемією гострої респіраторної коронавірусної хвороби (COVID-19) (надалі – Висновок), цілком правомірне. Крім того зазначаємо, що відповідно до ч.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Період уточнення по даній закупівлі тривав з 12-01-2022 13:59 по 18-01-2022 08:00. І лише в цей період, у разі Вашої незгоди з вимогами замовника щодо предмету закупівлі, у Вас було право звернутись з вимогою щодо внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Також звертаємо Вашу увагу на те, що Вами взагалі не надано документи, передбачені п. 20 Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено надання учасником в складі своєї пропозиції, а саме: «Копії Посвідчень працівників, що безпосередньо задіяні у роботах по знешкодженню медичних відходів (оператори обладнання, майстри дільниць, вантажники, тощо) про навчання та перевірку знань з питань охорони праці щодо поводження з відходами небезпечних речовин, у тому числі щодо знань «Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», затвердженими наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325.».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.01.2022 17:03
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога

Номер: 956663dea9c347048c5f5f276362e011
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-12-001516-c.a1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Уважно вивчивши оголошення, було виявлено вимогу, що містить дискримінаційний характер. Відповідно до п.12 оголошення, Замовник вимагає: «Копію Позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент (інструкцію) щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання), які пов’язані з пандемією гострої респіраторної коронавірусної хвороби (COVID-19)». Натомість, згідно умов оголошення та проекту договору, предметом закупівлі є «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами Конкретна назва: Послуги із поводження з медичними відходами (перевезення, оброблення (перероблення), утилізації (тих, що можуть підлягати утилізації), видалення, знищення медичних відходів) категорії В». З наведеного предмета закупівлі, не зазначено, що відходи пов’язані з пандемією гострої респіраторної коронавірусної хвороби (COVID-19), у зв’язку із чим не зрозуміло за яких підстав Замовник вимагає надання у складі пропозиції «Копію Позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент (інструкцію) щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання), які пов’язані з пандемією гострої респіраторної коронавірусної хвороби (COVID-19)». Зазначена вимога є дискримінаційною та протиправною, такою, що суттєво звужує коло потенційних учасників, та вочевидь прописана під певного учасника. Згідно ч.4. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Встановлюючи дану вимогу, Замовник порушує такий принцип публічних закупівель, як «недискримінація учасників та рівне ставлення до них». На підставі вищевикладеного, вимагаємо видалити п. 12, щодо надання «Копії Позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент (інструкцію) щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання), які пов’язані з пандемією гострої респіраторної коронавірусної хвороби (COVID-19)» з тексту оголошення.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! В розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) спрощена закупівля не є процедурою закупівлі. Порядок проведення спрощених закупівель регламентується ст.14 Закону та передбачає оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а наявність тендерної документації законом не передбачена. Відповідно і вимоги ст.22 Закону, на які Ви посилаєтесь у своєму зверненні та, які встановлюють вимоги до змісту тендерної документації, до оголошення про проведення спрощеної закупівлі ніяк не стосуються. Щодо надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент (інструкцію) щодо поводження з медичними відходами (використаними засобами індивідуального захисту, медичним одягом та іншими засобами одноразового використання), які пов’язані з пандемією гострої респіраторної коронавірусної хвороби (COVID-19), зазначаємо наступне. Отримати зазначений висновок може кожний учасник закупівлі, звернувшись до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів із відповідним пакетом документів. Жодним чином дана вимога не є дискримінаційною, адже допускає участь у процедурі закупівлі будь-якого учасника за умови документального підтвердження відповідності учасникам вимогам замовника. Щодо внесення змін до назви предмету закупівлі пояснюємо, що КНП «ЦМЛ КМР» є опорною базою для надання медичної допомоги хворим на гостру респіраторну хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2. Визначення предмету закупівлі є виключно прерогативою замовника і визначається ним самостійно відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки України від 15.04.2020 р. № 708, за показником 4 цифри. Предмет закупівлі визначений замовником правильно, з неухильним дотриманням вимог чинного законодавства. Перелік відходів зазначений в додатку №2 до оголошення «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам». Враховуючи вищевикладене, не вважаємо за необхідне вилучати з тендерної документації дану вимогу або вносити зміни в назву предмету закупівлі. Дякуємо за небайдужість до закупівлі
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.01.2022 16:26