• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

послуги з встановлення та монтажу системи зовнішнього відеонагляду

Завершена

155 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 555.00 UAH
Період оскарження: 12.01.2022 13:42 - 18.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Нарушение проведения торгов

Номер: ddbf07f0a1ce451894607de6ba228fbe
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-12-001428-c.c9
Назва: Нарушение проведения торгов
Вимога:
Нарушение процедуры "РОЗЬЯСНЕННЯ"
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! КУ «Центр соціальної реабілітації дітей з інвалідністю» КМР є юридичною особою, яка забезпечує потреби держави та територіальної громади, та є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до потреб у забезпеченні дітей з інвалідністю належного рівня безпеки Замовником було оголошено спрощену закупівлю послуг зі встановлення та монтажу системи зовнішнього відеонагляду, UA-2022-01-12-001428-c у порядку передбаченому статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» та оприлюднено Оголошення про проведення спрощеної закупівлі із зазначенням необхідним вимог до учасників, у тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію. Відповідно до частини 2 статті 14 Спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів: 1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 3) подання пропозицій учасниками; 4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону; 5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника; 6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю; 7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону. Замовником на сайті уповноваженого органу з питань закупівель було визначено період уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі до 17 січня 23:59. У порядку передбаченому абз.1 та 2 частини 7 статті 14 Закону 17.01.2022 від 19:11 Учасником було розміщено питання за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі. Відповідно до абзацу 3 частини 7 статті 14 Закону, Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Таким чином строк надання відповіді Замовником обчислюється з 18.01.2022. Водночас акцентуємо увагу, що на даний момент відповідно до Технічного завдання ДП «Прозорро» відсутня технічна можливість Замовнику надавати відповіді Учасниками через електронну систему закупівель після завершення періоду уточнень. Відповідно до Положення про Уповноважену особу, на Гамзюк Наталю Сергіївну покладаються обов’язки виконання уповноваженої особи, у тому числі здійснення представництва Замовника під час здійснення закупівель в порядку передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі». Гамзюк Наталя Сергіївна здійснює посадові обов’язки у відповідності до норм трудового законодавства та Посадової інструкції, у тому числі із дотриманням 8-годинного графіку роботи з 08:00 до 16:30, що доводить неможливість виконання вимог щодо надання відповіді через електронну систему закупівель у спосіб та строк передбачений Законом після закінчення робочого дня Замовника. Водночас, з урахуванням того, що в електронній системі закупівель надати відповідь або внести зміни після закінчення періоду уточнень неможливо, Замовником протягом одного робочого дня з дня оприлюднення звернення здійснено розгляд звернення та відповідно до Протоколу № 6 від 18.01.2022, прийнято рішення, що усі вимоги відносно предмету закупівлі чітко визначені у Оголошення про проведення закупівель, а внесення змін або відміна закупівлі є недоцільними та порушує потреби Замовника на своєчасне забезпечення послугами зі встановлення та монтажу системи зовнішнього відеонагляду. Водночас зазначаємо, що відповідно до змісту звернення від 17.01.2022 19:11, Учасником зазначено, що він здійснив огляд об’єкту, однак під час огляду не скористався можливістю з’ясувати у Замовника ту інформацію, яку він зазначив у зверненні. Також зауважуємо, що у разі участі у закупівлі Учасники готують свою пропозицію враховуючи вимоги Оголошення про проведення закупівлі, тим самим негласно погоджуючись із всіма його умовами у повному обсязі. Тобто, надавши свою пропозицію Учасник підтвердив відсутність умов, які заважали б йому взяти участь у закупівлі. Наголошуємо, що у випадках, які не передбачені чинним Законодавством, Замовники керуються принципами визначеними у статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та іншими нормативно-правовими нормами, зокрема діють на засадах максимальної економії, ефективності та пропорційності. Замовником із дотриманням усіх норм та принципів було визначено переможцем найбільш економічно вигідну пропозицію Учасника ФОП "КАРАСЬ СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ", яка відповідає усім вимогам визначеним в Оголошенні, тим самим здійснено економію бюджетних коштів у розмірі 65502,00 грн. Відповідно до частини 17 Закону України «про публічні закупівлі» Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; 3) скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг. Факт неможливості усунення порушень є недоведеним. Натомість процедура закупівлі проводилися відповідно до вимог Закону та інтересів держави. Рішення про відміну торгів є правом, а не обов’язком Замовника. Закон не містить жодних положень, які б зобов’язали Замовника відмінювати процедуру закупівлі на підставі звернень Учасників. Також зауважуємо, що Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель має аналогічну позицію щодо неправомірності відміни закупівлі Замовником, наприклад Рішення №2500-р/пк-пз від 11.02.2021. Також наголошуємо, що у разі телефонних звернень Учасників до Замовника із погрозами та примусом до здійснення дій, які порушують чинне законодавство, це можна кваліфікувати як спонукання до службового злочину, за що передбачена кримінальна відповідальність.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 26.01.2022 16:28
Підтвердження вирішення: Шановний Учасник! КУ «Центр соціальної реабілітації дітей з інвалідністю» КМР є юридичною особою, яка забезпечує потреби держави та територіальної громади, та є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до потреб у забезпеченні дітей з інвалідністю належного рівня безпеки Замовником було оголошено спрощену закупівлю послуг зі встановлення та монтажу системи зовнішнього відеонагляду, UA-2022-01-12-001428-c у порядку передбаченому статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» та оприлюднено Оголошення про проведення спрощеної закупівлі із зазначенням необхідним вимог до учасників, у тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію. Відповідно до частини 2 статті 14 Спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів: 1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 3) подання пропозицій учасниками; 4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону; 5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника; 6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю; 7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону. Замовником на сайті уповноваженого органу з питань закупівель було визначено період уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі до 17 січня 23:59. У порядку передбаченому абз.1 та 2 частини 7 статті 14 Закону 17.01.2022 від 19:11 Учасником було розміщено питання за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі. Відповідно до абзацу 3 частини 7 статті 14 Закону, Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Таким чином строк надання відповіді Замовником обчислюється з 18.01.2022. Водночас акцентуємо увагу, що на даний момент відповідно до Технічного завдання ДП «Прозорро» відсутня технічна можливість Замовнику надавати відповіді Учасниками через електронну систему закупівель після завершення періоду уточнень. Відповідно до Положення про Уповноважену особу, на Гамзюк Наталю Сергіївну покладаються обов’язки виконання уповноваженої особи, у тому числі здійснення представництва Замовника під час здійснення закупівель в порядку передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі». Гамзюк Наталя Сергіївна здійснює посадові обов’язки у відповідності до норм трудового законодавства та Посадової інструкції, у тому числі із дотриманням 8-годинного графіку роботи з 08:00 до 16:30, що доводить неможливість виконання вимог щодо надання відповіді через електронну систему закупівель у спосіб та строк передбачений Законом після закінчення робочого дня Замовника. Водночас, з урахуванням того, що в електронній системі закупівель надати відповідь або внести зміни після закінчення періоду уточнень неможливо, Замовником протягом одного робочого дня з дня оприлюднення звернення здійснено розгляд звернення та відповідно до Протоколу № 6 від 18.01.2022, прийнято рішення, що усі вимоги відносно предмету закупівлі чітко визначені у Оголошення про проведення закупівель, а внесення змін або відміна закупівлі є недоцільними та порушує потреби Замовника на своєчасне забезпечення послугами зі встановлення та монтажу системи зовнішнього відеонагляду. Водночас зазначаємо, що відповідно до змісту звернення від 17.01.2022 19:11, Учасником зазначено, що він здійснив огляд об’єкту, однак під час огляду не скористався можливістю з’ясувати у Замовника ту інформацію, яку він зазначив у зверненні. Також зауважуємо, що у разі участі у закупівлі Учасники готують свою пропозицію враховуючи вимоги Оголошення про проведення закупівлі, тим самим негласно погоджуючись із всіма його умовами у повному обсязі. Тобто, надавши свою пропозицію Учасник підтвердив відсутність умов, які заважали б йому взяти участь у закупівлі. Наголошуємо, що у випадках, які не передбачені чинним Законодавством, Замовники керуються принципами визначеними у статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та іншими нормативно-правовими нормами, зокрема діють на засадах максимальної економії, ефективності та пропорційності. Замовником із дотриманням усіх норм та принципів було визначено переможцем найбільш економічно вигідну пропозицію Учасника ФОП "КАРАСЬ СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ", яка відповідає усім вимогам визначеним в Оголошенні, тим самим здійснено економію бюджетних коштів у розмірі 65502,00 грн. Відповідно до частини 17 Закону України «про публічні закупівлі» Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; 3) скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг. Факт неможливості усунення порушень є недоведеним. Натомість процедура закупівлі проводилися відповідно до вимог Закону та інтересів держави. Рішення про відміну торгів є правом, а не обов’язком Замовника. Закон не містить жодних положень, які б зобов’язали Замовника відмінювати процедуру закупівлі на підставі звернень Учасників. Також зауважуємо, що Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель має аналогічну позицію щодо неправомірності відміни закупівлі Замовником, наприклад Рішення №2500-р/пк-пз від 11.02.2021. Також наголошуємо, що у разі телефонних звернень Учасників до Замовника із погрозами та примусом до здійснення дій, які порушують чинне законодавство, це можна кваліфікувати як спонукання до службового злочину, за що передбачена кримінальна відповідальність.
Вимога
Відхилено

Нарушение Закона Украины о проведении Публичных торгов

Номер: 29468399349c4962944ece20efb8dffa
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-12-001428-c.a8
Назва: Нарушение Закона Украины о проведении Публичных торгов
Вимога:
ФОП Карась при составлении тендерной документации нарушил "Условия проведения закупок" не предоставил полный комплект требуемые заказчиком ДОКУМЕНТОВ. а так же нарушил ст.12, ст16, абзац 1 части 3 статьи 22 Закона Украины "Про публічні закупівлі" Вимагаемо Дискваліфікувати пропозицію ФОП Карась на законних підставах.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! Відповідно до частини 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до частини 12 вищезгаданого Закону за результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця. Відповідно до частини 13 вищезгаданого Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Таким чином, з огляду на те, що під час оцінки пропозиції найбільш економічно вигідної пропозиції визначено, що відсутні законні підстави для відхилення пропозиції Учасника ФОП "КАРАСЬ СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ", виконання Вашої вимоги є неможливим, адже призведе до порушення Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципів недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, за що передбачена адміністративна та кримінальна відповідальність. Також наголошуємо, що у разі телефонних звернень Учасників до Замовника із погрозами та примусом до здійснення дій, які порушують чинне законодавство, це можна кваліфікувати як спонукання до службового злочину, за що передбачена кримінальна відповідальність.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 26.01.2022 14:47
Підтвердження вирішення: Шановний Учасник! Відповідно до частини 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до частини 12 вищезгаданого Закону за результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця. Відповідно до частини 13 вищезгаданого Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Таким чином, з огляду на те, що під час оцінки пропозиції найбільш економічно вигідної пропозиції визначено, що відсутні законні підстави для відхилення пропозиції Учасника ФОП "КАРАСЬ СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ", виконання Вашої вимоги є неможливим, адже призведе до порушення Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципів недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, за що передбачена адміністративна та кримінальна відповідальність. Також наголошуємо, що у разі телефонних звернень Учасників до Замовника із погрозами та примусом до здійснення дій, які порушують чинне законодавство, це можна кваліфікувати як спонукання до службового злочину, за що передбачена кримінальна відповідальність.
Вимога
Відхилено

Нарушение законодательства

Номер: 560a2fa893a74ee88f5dfdb7f9c07ed1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-12-001428-c.c7
Назва: Нарушение законодательства
Вимога:
Шановний замовнику! просимо дати конструктивну відповідь на листи оскарження! та надати відповідь ДЕ У складі пропозиції ПЕРЕМОЖЦЯ, В ДОКУМЕНТАХ ПЕРЕМОЖЦЯ, ВИ ЗНАЙШЛИ інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником відповідно до додатку Де зазначено ЯКИЙ САМЕ ТОВАР згідно Ваших умов надає переможець торгів. згідно вашого рішення ВИ ЗАКУПОВУЄТЕ "КОТА В МЕШКЕ" обьясните как в проверяли соответствие запропанованого товару? згідно Ваших умов та надання розьяснень Участник повинен надати КОШТОРИС. ДЕ ВСІ ЦІ ДОКУМЕНТИ?
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! Відповідно до Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» робочою мовою діяльності органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної і комунальної форм власності, у тому числі мовою засідань, заходів, зустрічей та мовою робочого спілкування, є державна мова. Здійснення публічних закупівель є суспільною сферою на яку розповсюджується дія вищезгаданого Закону, тому з урахуванням вищезазначеного, Замовник приймає до увагу інформацію вимоги UA-2022-01-12-001428-c.c7, яка викладена державною мовою. Замовником визначено, що предметом спрощеної закупівлі UA-2022-01-12-001428-c є послуги, а не товар. Відповідно до вимог Оголошення,Учасники спрощеної закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником відповідно до додатку 2. Умови Оголошення не передбачають обов’язкове надання у складі пропозиції Учасника кошторису.Кошторис надається лише Переможцем під час підписання Договору про закупівлю. Переможцем закупівлі на виконання вимог Оголошення надано файл «Технічні вимоги.pdf», вих №18/01 від 17.01.2022 зміст якого підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником відповідно до додатку 2, таким чином відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 26.01.2022 14:40
Підтвердження вирішення: Шановний Учасник! Відповідно до Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» робочою мовою діяльності органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної і комунальної форм власності, у тому числі мовою засідань, заходів, зустрічей та мовою робочого спілкування, є державна мова. Здійснення публічних закупівель є суспільною сферою на яку розповсюджується дія вищезгаданого Закону, тому з урахуванням вищезазначеного, Замовник приймає до увагу інформацію вимоги UA-2022-01-12-001428-c.c7, яка викладена державною мовою. Замовником визначено, що предметом спрощеної закупівлі UA-2022-01-12-001428-c є послуги, а не товар. Відповідно до вимог Оголошення,Учасники спрощеної закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником відповідно до додатку 2. Умови Оголошення не передбачають обов’язкове надання у складі пропозиції Учасника кошторису.Кошторис надається лише Переможцем під час підписання Договору про закупівлю. Переможцем закупівлі на виконання вимог Оголошення надано файл «Технічні вимоги.pdf», вих №18/01 від 17.01.2022 зміст якого підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником відповідно до додатку 2, таким чином відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Вимога
Відхилено

Оскарження

Номер: c910c8a03aa24c8eb594491dae4cc785
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-12-001428-c.c5
Назва: Оскарження
Вимога:
п11ст14? (11. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно ....) ваш ответ на конкретные замечания в тендерной документтации. Изучите законодательство.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: «Замовником розглянуто пропозицію Учасника згідно п.11 ст 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»».
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 26.01.2022 12:33
Підтвердження вирішення: «Замовником розглянуто пропозицію Учасника згідно п.11 ст 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»».
Вимога
Відхилено

Корумпована складова при визначенні переможця

Номер: e5da0604fc38442c9be48134207c4dd1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-12-001428-c.b3
Назва: Корумпована складова при визначенні переможця
Вимога:
Шановний замовник. Розглянувши відповіді надані Вами на оскарження переможця вбачаєтьс корумпована складова. Нагадаємо Вам що Ви повинні діяти в рамках діючого Законодавства. Надана Вами відповідь надає чіткого уявлення що Ви в зговорі. Або Ви поничаєте діяти згідно Законодавства., або ми будено винушені подпвати На Вас до суду.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник. Процедура спрощеної закупівлі проведена в рамках діючого законодавства, тому Ваші звинувачення не мають підґрунтя. Ви маєте право на оскарження результатів спрощеної процедури в рамках чинного законодавства.»
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 26.01.2022 10:12
Підтвердження вирішення: Шановний учасник. Процедура спрощеної закупівлі проведена в рамках діючого законодавства, тому Ваші звинувачення не мають підґрунтя. Ви маєте право на оскарження результатів спрощеної процедури в рамках чинного законодавства.»
Вимога
Відхилено

Оскарження рішення Замовника щодо визначення переможця закупівлі

Номер: 5e4fb4daaecd4bbe8f4454e6452e23f0
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-12-001428-c.b2
Назва: Оскарження рішення Замовника щодо визначення переможця закупівлі
Вимога:
ВИМОГА Протоколом № 7 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунальна установа «Центр соціальної реабілітації дітей з інвалідністью» від 24 січня 2022 року (далі за текстом – протокол) було визнано переможцем спрощеної закупівлі учасника аукціону ФОП “КАРАСЬ СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ” тендерну пропозицію ТОВ «ДОМАШНІ СИСТЕМИ» (ЄДРПОУ: 39156686) щодо закупівлі за ідентифікатором UA-2022-01-12-001428-c (послуги з встановлення та монтажу системи зовнішнього відеонагляду). На вище зазначені обставини повідомляємо, що дане рішення є упередженим, необгрунтованим та таким, що прийнято з порушеннями законодавстава України виходячи з наступного: 1. Пунктом 5 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки пропозиції) тендерної документації (оголошення) передбачено наступне: “Учасники спрощеної закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником відповідно до додатку 2.” Учасником ФОП "КАРАСЬ СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" в складі його тендерної пропозиції надано документ «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» вих. №18/01 від 17 січня 2022 року (файл «Технічне завдання.pdf»), в якому в останьому його абзаці зазначено: «З умовами технічного завдання ознайомлені, з вимогами до постачання погоджуємось» Отже, учасник ФОП "КАРАСЬ СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" повідомляє, що ознайомлений з умовами технічного завдання та надає згоду з вимогами до постачання, проте ніяким чином не підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі (учасником взагалі не надано інформацію (специфікацію) про те що він пропонує), що не відповідає вимогам пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, а як результат його пропозиція підлягає відхиленню. 2. Останнім абзацом пункту 3 (Проект договору про закупівлю) Розділу VI (Результати торгів та укладання договору про закупівлю) тендерної документації (оголошення) передбачено наступне: “Учасник в складі пропозиції повинен надати завізований проект Договору із заповненими реквізитами учасника та додатків, підписаний уповноваженою особою та скріплений печаткою (у разі її наявності та використання) згідно з Додатком 3” Учасником ФОП "КАРАСЬ СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" в складі його тендерної пропозиції надано документ «ДОГОВІР» (файл «Проект договору Центр реабіл.pdf»), в якому додатки до договору не заповнені. Окрім того, в період уточнень даної закупівлі, а саме 13.01.2022 року о 10:32:24 Замовником (організатором) в ЕСЗ (електронній системі закупівель) на загальне питання по закупівлі щодо кошторису було надано відповідь (роз’яснення), що додаток до договору 2 (кошторис) надається у будь-якому форматі. Отже, надання заповнених додатків до договору передбачалось, але учасником ФОП "КАРАСЬ СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" заповнені додатки до договору не були надані, що не відповідає вимогам пункту 3 розділу VІ тендерної документації, а як результат його пропозиція підлягає відхиленню. 3. Першим пунктом Додатку № 1 (Кваліфікаційні критерії та документи, які учасник повинен надати у складі пропозиції.) тендерної документації (оголошення) встановлено наступну вимогу: “Наявність в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід”. Учасником ФОП "КАРАСЬ СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" в складі його тендерної пропозиції надано документ «ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД» вих. №02/01 від 17 січня 2022 року (файл «Довідка відповідність працівників.pdf»), в якій зазначено лише одну особу, а саме самого учасника ФОП "КАРАСЬ СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ", що свідчить про відсутність працівників, що будуть залучені до надання послуг. Окрім того, деякі дані про працівників некоректно заповнені, а саме: в четвертій колонці Таблиці №1 (Досвід роботи за спеціальністю, років) зазначено не кількість років, а рік з якого розпочато роботу за спеціальністю. Також, наголошуємо, що відповідно до Додатку №1 тендерної документації способом надання інформації про наявність в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, є “документально підтверджена довідка”. На підтвердження кваліфікації учасником ФОП "КАРАСЬ СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" було надано два файли, а саме: «Корочки.pdf» та «Диплом.pdf». В складі файлу «Корочки.pdf» міситься скан-копія трьох посвідчень з охорони праці, які ні в якому разі не є підтвердженням кваліфікації працівника, а лише допуском (дозволом) до певного виду робіт підвищеної небезпеки. В складі файлу «Диплом.pdf» зазначено «кваліцікацію бакалавра з радіотехніки». Повідомляємо, що відповідно до висвітленої у тендерній документації інформації, предметом закупівлі є саме провідна система відеонагляду, яка не містить радіомодулів та радіокомпонентів, а отже диплом за напрямком підготовки «Радіотехніка» не є підтвердженням кваліфікації працівника щодо встановлення системи відеоспостереження. Отже, ФОП "КАРАСЬ СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ", не лише не має працівників, що будуть залучені до надання послуг, а й не має документального підтвердження кваліфікації на особу, яка зазначена у його довідці (вих. №02/01 від 17 січня 2022 року, файл «Довідка відповідність працівників.pdf»), що не відповідає вимогам пункту 1 додатку №1 тендерної документації, а як результат його пропозиція підлягає відхиленню. 4. Відповідно до пункту 2 (Інша інформація) Розділу V (Оцінка тендерної пропозиції) тендерної документації (оголошення) передбачено наступне: “У випадку якщо документи які вимагаються згідно цієї тендерної документації, не передбачені законодавством для окремих Учасників процедури закупівлі, в такому випадку останні мають надати у складі тендерної пропозиції лист-пояснення із зазначенням документів, що не можуть бути надані у складі тендерної пропозиції, та із посиланнями на норми чинного законодавства, що звільняють учасника від складення/отримання таких документів.” Учасником ФОП "КАРАСЬ СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" в складі його тендерної пропозиції не надано копію Статуту (чинного) та не надано лист-пояснення щодо його ненадання, що не відповідає вимогам пункту 4 додатку №1 та пункту 2 розділу V тендерної документації, а як результат його пропозиція підлягає відхиленню. 5. Другим абзацом четвертого пункту Додатку № 1 (Кваліфікаційні критерії та документи, які учасник повинен надати у складі пропозиції.) тендерної документації (оголошення) встановлено наступну вимогу: “Довідки, складеної у довільній формі, яка містить відомості про Учасника з інформацією: фактична/поштова адреса, е-mail, телефон/факс, особа, яка буде підписувати договір (посада, прізвище, ім’я, по батькові), особа, яка буде підписувати пропозицію (посада, прізвище, ім’я, по батькові), інформацію про банківські реквізити Учасника (про відкритий поточний рахунку стандарті IBAN, за яким будуть здійснюватися розрахунки за договором у разі визначення Учасника переможцем” Учасником ФОП "КАРАСЬ СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" в складі його тендерної пропозиції надано документ «Контактні дані та реквізити» вих. №11/01 від 17 січня 2022 року (файл «Довідка реквізити.pdf»), в якому зазначено всі необхідні відомості про учасника, окрім інформації про: - особу, яка буде підписувати договір (посада, прізвище, ім’я, по батькові); - особу, яка буде підписувати пропозицію (посада, прізвище, ім’я, по батькові). Отже, даний документ містить не всі відомості, які передбачені Замовником тендерною документацією (оголошенням), тобто суперечить її пункту 4 Додатку №1, а як результат підлягяє відхиленню. Отже, всі вище перелічені аргументи беззаперечно свідчать про те, що тендерна пропозиція ФОП "КАРАСЬ СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" не відповідає вимогам зазначеним в тендерній документації (оголошенні). Враховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійсненя закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, Замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів. У відповідності до положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі мають здійснюватися за такими принципами: • добросовісна конкуренція; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на усіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Водночас, описані вище обставини прямо вказують на наявність під час розгляду тендерних пропозицій явної упередженості необ’єктивності, що порушує права інших учасників, які мають намір стати переможщем даної процедури закупівлі. Враховуючи вище наведені обставини, слід вважати, що рішення щодо визначенням переможцем закупівлі UA-2022-01-12-001428-c ФОП "КАРАСЬ СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" є випередженим, неправомірним та необгрунтованим. З огляду на вищевказане, на необгрунтованість та безпідставність дій Замовника, керуючись положеннями статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою недопущення порушення законодавства України, - ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду 2. Скасувати рішення Замовника (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №7 від 24 січня 2022 року) 3. Прийняти більш зважене та обгрунтоване рішення, яке не суперечитиме вимогам законодавства України (дискваліфікувати (відхилити) тендерну пропозицію ФОП "КАРАСЬ СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" та перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції).
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Надати відповідь на вимогу до закупівлі "послуги з встановлення та монтажу системи зовнішнього відеонагляду" «Замовником розглянуто пропозицію Учасника згідно п.11 ст 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»».
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 25.01.2022 12:05
Підтвердження вирішення: ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Надати відповідь на вимогу до закупівлі "послуги з встановлення та монтажу системи зовнішнього відеонагляду" «Замовником розглянуто пропозицію Учасника згідно п.11 ст 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»».
Вимога
Відхилено

Неправомірний вибір переможця.

Номер: 05ba2e9d17d84158892593672281308a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-12-001428-c.a1
Назва: Неправомірний вибір переможця.
Вимога:
Шановний замовнику. Уважно вивчивши документи «Вимоги_до_оголошення видеоспостереження» про проведення спрощеної закупівлі UA-2022-01-12-001428-c «Послуги з встановлення та монтажу системи зовнішнього відеонагляду», та документи переможця торгів ФОП "КАРАСЬ СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" маємо зі своєї сторони деякі зауваження стосовно протоколу розгляду «протокол № 7 від 24.01.22 001.jpg 1)Переможець торгів не надав згідно ваших Вимог про закупівлю наступні документи, а саме Розділу 3п5 (У складі пропозиції відсутня інформація та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником відповідно до додатку 2. – Учасник лише надав згоду з Технічними характеристиками де не зазначено ЯКИЙ САМЕ ТОВАР згідно Ваших умов надає переможець торгів.) 2)Переможець торгів не надав згідно ваших Вимог про закупівлю наступні документи, а саме Розділу 6п3 (У складі пропозиції Переможця відсутні заповнені Додатки до договору) Враховуючи вищенаведене, а саме з тендерної пропозиції вибраного Вами переможця НЕЗРОЗУМІЛО ЩО САМЕ ПРОПОНУЄ ВАМ ПЕРЕМОЖЕЦЬ: Не надана ні в одному файлі марка камер,регістратора, монітора та інших виробів для перевірки, та проведення перевірки кількісних, якісних характеристик з Технічним завданням, 3)Згідно Ваших вимог про проведення спрощеної закупівлі, а САМЄ Розділу 3п4 Учасник надав Вам довідку в якій зазначено що в його штаті НЕМАЄ ПРАЦІВНИКІВ відповідної кваліфікації. Переможець зазначив лише самого себе: Враховуючи всі допущені помилки при подачі тендерної пропозиції вони не можуть бути віднесені до ФОРМАЛЬНИХ. Відповідно до п 1. частини 13. статті 14 Вимагаємо відхилити пропозицію ФОП Карась С.В. Повна вимога з доказами додана у файлі "ВИМОГА.PDF"
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовником розглянуто пропозицію Учасника згідно п.11 ст 14 ЗУ «Про публічні закупівлі
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні