Часткове технічне обслуговування та ремонт ліфтів (ДК 021:2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів) Категорія Замовника: відповідно до пункту 3 частини 4 статті 2 Закону: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. Мова складання документів - українська.
Завершена
180 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
Період оскарження:12.01.2022 13:31 - 24.01.2022 00:00
Вимога
Вирішена
Зауваження
Номер:1a5b23b893ef4f999be38335597aa718
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-01-12-000721-b.c2
Назва:Зауваження
Вимога:
Шановний замовник, просимо додатково переглянути вимоги Вашого оголошення про проведення спрощеної закупівлі, адже вимога наявності у виконавця документально підтвердженого права на проведення робіт з сервісного обслуговування ліфтів виробника (виробників) ліфтового обладнання замовника вказує на те, що учасник окрім підтвердження права обслуговування ліфта виробника AHMET (яке вами вимагалось раніше) повинен надати також і документ, що підтверджує право обслуговування ліфта виробника Ленінградський ліфтовий завод. Викладення спірної вимоги у вищевказаній редакції жодним чином не усунуло дискримінаційну вимогу, а ще й унеможливило участь у закупівлі всіх наявних суб’єктів господарювання, що займаються технічним обслуговуванням ліфтів, адже жоден з них не має документально підтвердженого права на проведення робіт з сервісного обслуговування ліфтів виробника Ленінградський ліфтовий завод. Раніше нами наголошувалось, що технічне обслуговування ліфтів здійснюється на підставі відповідного дозволу. Чинне законодавство не вимагає наявності у обслуговуючої організації документально підтвердженого права на проведення робіт з сервісного обслуговування ліфтів окремих виробників. Щодо наявності портативного сервісного прибору для діагностики ліфтів зазначаємо, що при технічному обслуговуванні ліфтів зазначений прибор не є обов’язковим. При наданні послуг виконавець має право самостійно, виходячи з ситуації, визначити необхідність використання того чи іншого обладнання. Виходячи з зазначеного наполягаємо на усуненні вимог, що обмежують конкуренцію та зазначаємо, що у разі порушення Замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі» ми будемо вимушені передати інформацію про таке порушення до контролюючих органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:19.01.2022 16:02
Вирішення:Були внесені зміни в Оголошення та Інструкцію
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Вирішена
Зауваження
Номер:25ac3510ac554f80a59bf5b980a333e5
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-01-12-000721-b.b1
Назва:Зауваження
Вимога:
Шановний замовник, просимо внести зміни у оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині видалення вимоги наявності у виконавця акредитації або сертифікації на право проведення робіт з гарантійного та сервісного обслуговування ліфтів від виробника AHMET ASANSOR SAN. VE TIC.LTD.STI, наявності портативного сервісного прибору для діагностики ліфтів виробництва AHMET ASANSOR SAN. VE TIC.LTD.STI. Зазначаємо, що предметом закупівлі є технічне обслуговування ліфтів, яке здійснюється на підставі відповідного Дозволу. Законодавством не передбачено отримання акредитації або сертифікації на право проведення таких робіт від виробників ліфтів. Встановлюючи подібну вимогу в оголошенні про проведення закупівлі Замовник штучно звужує конкуренцію до тих виконавців робіт, що співпрацюють з зазначиним виробником ліфтів. Натомість Законом України "Про публічні закупівлі (ч. 4 ст. 5 та ч. 5 ст. 14) встановлено пряму заборону на встановлення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників