-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Аудиторські послуги з перевірки фінансової звітності комунального підрядного спеціалізованого підприємства по ремонту і будівництву автошляхів м. Харкова «ШЛЯХРЕМБУД», складеної відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності станом на 31.12.2021 року, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 79212300-6 Послуги з проведення обов’язкової аудиторської перевірки
Завершена
544 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 720.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 720.00 UAH
Період оскарження:
12.01.2022 12:44 - 24.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Кваліфікаційні критерії
Номер:
5aa31c9a949e454f88be2416e3fec1ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-12-002396-a.a1
Назва:
Кваліфікаційні критерії
Вимога:
Пунктом 5 розділу ІІ тендерної документації для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінали або копії документів, що підтверджують право власності або оренди, або залучення тощо: договорів купівлі – продажу, та/або актів введення в експлуатацію, та/або договорів оренди суборенди, та/або договору про співпрацю, договору користування чи надання послуг тощо.
Враховуючи факт можливості втрати відповідних документів, таке підтвердження наявності матеріально-технічної бази обмежує коло потенційних учасників та штучно зменшує конкуренцію. Все обладнання та матеріально-технічна база відображаються в оборотно-сальдовій відомості юридичних осіб. Також, враховуючи специфіку аудиторської діяльності на території України, такий кваліфікаційний критерій як наявність обладнання та матеріально-технічної бази не є вагомим фактором вибору суб’єкта аудиторської діяльності для надання послуг. Даний критерій стосується більше продажу певних товарів чи наданню окремих видів послуг. При виборі суб’єкта аудиторської діяльності вирішальним фактором є досвід та кваліфікація персоналу.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ми, як потенційний учасник тендеру, звертаємось до Вас з вимогою внести зміни до даного пункту, при цьому без видалення критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, оскільки розуміємо, що для Вас, як для Замовника, даний факт може бути важливим. Тому звертаємося з вимогою викласти його в наступній редакції: «2) для документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази, вказаних учасником у другій графі таблиці форми І, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції витяг з оборотно-сальдової відомості станом на останню звітну дату.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.01.2022 12:06
Вирішення:
Доброго дня! Шановний запитуваче, на Ваше звернення (вимогу) надаємо відповідь про таке.
Саме Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (зі змінами), (далі - Закон), установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Також слід зазначити, що при закупівлі товарів, робіт і послуг замовник дотримується принципів здійснення закупівель та недискримінації учасників згідно з нормами частини першої статті 5 Закону, а саме: закупівлі здійснюються за принципами:
- добросовісної конкуренції серед учасників;
- максимальної економії, ефективності та пропорційності;
- відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
- недискримінації учасників та рівного ставлення до них;
- об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником, в якій повинні зазначатися відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Водночас тендерні пропозиції подаються учасниками процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації.
Ураховуючи викладене, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність критеріям та вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
При розробці тендерної документації замовник встановив вимоги до учасника, зокрема, щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, дотримуючись чинного законодавства та не повинен враховувати «факт можливості втрати відповідних документів» учасником, так як це не передбачено чинним законодавством.
Тому, задовольнити Вашу вимогу виклавши у Вашій редакції підпункт5.2.1.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, а саме: «2) для документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази, вказаних учасником у другій графі таблиці форми І, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції витяг з оборотно-сальдової відомості станом на останню звітну дату.» замовник не може, тому що оборотно-сальдова відомість не містить інформації про обладнання, матеріально-технічну базу, які знаходяться в оренді, що призведе до звуження кола учасників та дискримінації учасників.
Разом з цим, слід зазначити про наступне. Підпункт 5.2.1.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації викладений в редакції: «2) для документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази, вказаних учасником у другій графі таблиці форми І, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) або копію (копії) документа (документів), що підтверджують право власності або оренди, або залучення тощо: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або договору (договорів) оренди суборенди, та/або договору про співпрацю, договору користування чи надання послуг тощо (вказаний (вказані) договір (договори) оренди/суборенди/про співпрацю/ користування/ надання послуг, у разі подання учасником, повинен (повинні) бути чинним (чинними) на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій)», містить частку «тощо». Словник української мови визначає: «ТОЩО, невідм. Уживається в кінці переліку чого-небудь як вказівка на його неповноту, на можливість його продовження; і таке інше».
Статус вимоги:
Відхилено