-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Виконання інженерних послуг по паспортизації будівель та споруд Вуглегірської ТЕС)
код ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Виконання інженерних послуг по паспортизації будівель та споруд Вуглегірської ТЕС)
Торги відмінено
815 992.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 815.99 UAH
мін. крок: 0.1% або 815.99 UAH
Період оскарження:
15.09.2017 15:25 - 02.10.2017 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Скарга на неправомірні рішення Замовника
Номер:
2b2bc2c3388a4edfa4d2959fcca088db
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-15-002082-c.a5
Назва:
Скарга на неправомірні рішення Замовника
Скарга:
«15» вересня 2017 року на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Публічне акціонерне товариство «Центренерго» в особі Вуглегірської теплової електричної станції (надалі – Замовник) оприлюднило оголошення про проведення процедури закупівлі (№ у ЦБД: UA-2017-09-15-002082-c).
Процедура закупівлі: відкриті торги. Предмет закупівлі: код ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виконання інженерних послуг по паспортизації будівель та споруд Вуглегірської ТЕС).
Рішенням тендерного комітету Замовника від 15.09.2017 р. по вищевказаним торгам затверджено Тендерну документацію на закупівлю код ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виконання інженерних послуг по паспортизації будівель та споруд Вуглегірської ТЕС) (надалі – Тендерна документація). Тендерна документація також оприлюднена Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Хмельницьке Обласне Земельне Агентство» (надалі – Скаржник/ Учасник-1) надало свою тендерну пропозицію відповідно до вимог Тендерної документації.
«06» жовтня 2017 р. по даним торгам проведено електронний аукціон. У даному аукціоні прийняли участь п’ять учасників. За результатами аукціону електронна система закупівель визначила найбільш економічно вигідною пропозицію Скаржника із ціною пропозиції 277 822,81 грн. Наступними найбільш економічно вигідними є пропозиція спеціалізованого приватного акціонерного товариства «ЕКОСЕЙВ» (далі – Учасник-2) із ціною 681 223,30 грн. та пропозиція ТОВ «ФУНДАМЕНТСТРОЙМАКС» (далі – Учасник-3) із ціною 770 000,00 грн.
«12» жовтня 2017 р. Замовник опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Протокол № 639 від 12.10.2017 р.
Згідно даного Протоколу Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації, а саме: «Учасником не дотримані вимоги щодо змісту пропозиції: при складанні та розрахунках кошторисної документації допущені помилки.». Однак, Замовник у Протоколі не вказав, які саме помилки допущені Скаржником при складанні та розрахунках кошторисної документації.
«13» жовтня 2017 р. Скаржник звернувся до Замовника з Вимогою № 1073 від 13.10.2017 р. (далі – Вимога-1), в якій просив Замовника надати вичерпну інформацію про причини відхилення тендерної пропозиції Скаржника, а саме вказати помилки, допущені Скаржником при складанні та розрахунках кошторисної документації.
«18» жовтня 2017 р. Замовник надав Відповідь на Вимогу-1.
«20» жовтня 2017 р. Замовник опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Протокол № 657 від 20.10.2017 р.
Згідно даного Протоколу Замовник визнав переможцем процедури закупівлі Учасника-2.
«23» жовтня 2017 р. Скаржник звернувся до Замовника з Вимогою № 1086 від 23.10.2017 р. (далі – Вимога-2), в якій просив Замовника:
1. Скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю з Учасником-2.
2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
3. Повторно розглянути пропозицію Скаржника та завершити процедуру закупівлі згідно чинного законодавства.
«27» жовтня 2017 р. Замовник надав Відповідь на Вимогу-2, згідно якої Вимогу-2 залишено без задоволення.
«26» жовтня 2017 р. Скаржник звернувся до Замовника з Вимогою № 1115 від 26.10.2017 р. (далі – Вимога-3), в якій просив Замовника скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю з Учасником-2.
«30» жовтня 2017 р. Замовник надав Відповідь на Вимогу-3, згідно якої Вимогу-3 залишено без задоволення.
Скаржник, ознайомившись з рішеннями Замовника, тендерною пропозицією Учасника-2 та Відповідями Замовника на Вимоги Скаржника прийшов до наступного висновку: рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та про намір укласти договір про закупівлю з Учасником-2 є необгрунтованими, неправомірними, такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель. Даними рішеннями порушено права та законні інтереси Скаржника. Це підтверджується нижченаведеним:
1. У Відповіді на Вимогу-1 Замовником зазначено наступне:
«На Вашу вимогу за закупівлею код ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Виконання інженерних послуг по паспортизації будівель та споруд Вуглегірської ТЕС) (номер тендеру в ЦБД UA-2017-09-15-002082-c) повідомляємо наступне: при складання та розрахунках кошторисної документації допущені помилки, а саме: 1. Для багатоповерхових будівель норми з візуальних обстежень згідно таблиці 7 застосовані невірно. 2. У кошторисах №№2.1; 2.5-2.13; 2.17 вартість разом порахована з арифметичними помилками (округлення до 1 копійки). 3. У зв’язку із вищезазначеними зауваженнями (п.2) зведений кошторис підлягає перерахуванню.».
Скаржник не погоджується з Відповіддю Замовника з підстав, викладених нижче.
В підпідпункті 9 підпункту 1.1. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено про необхідність надання учасниками в складі тендерних пропозицій в тому числі документів щодо розрахунку кошторису вартості, передбачених пунктом 11.3 технічного завдання, яке міститься в Додатку 3 до Тендерної документації.
В абзаці п’ятому пункту 11.3. технічного завдання, яке міститься в Додатку 3 до Тендерної документації зазначено наступне:
«Виконавець надає зведений кошторис, локальні кошториси на кожний об’єкт, копію наказу щодо затвердження розміру добових по підприємству.».
На виконання вищезазначеної вимоги Скаржник надав у складі своєї тендерної пропозиції зведений та локальні кошториси (файл: «Кошторис») та копію наказу щодо затвердження розміру добових по підприємству (файл: «Наказ (добові)»).
1) Замовник у Відповіді на Вимогу-1 зазначив, що Скаржником при складанні та розрахунках кошторисної документації невірно застосовані для багатоповерхових будівель норми з візуальних обстежень згідно таблиці 7.
Однак, Скаржник при складанні розрахунків застосував для багатоповерхових будівель занижені норми з візуальних обстежень згідно таблиці 7 СОУ Д.1.2-02495431-001:2008 лише для того, щоб зменшити ціну поданої тендерної пропозиції. Скаржник вважає за можливе застосування для багатоповерхових будівель занижених норм з візуальних обстежень та надання послуги за ціною, запропонованою в даній закупівлі. При цьому, низька ціна тендерної пропозиції жодним чином не впливає на якість послуг, які пропонуються Скаржником.
2) Замовник зауважує у Відповіді на Вимогу-1, що Скаржником у кошторисах №№ 2.1; 2.5-2.13; 2.17 вартість разом порахована з арифметичними помилками. Однак, при перерахунку локальних кошторисів без заокруглень, виконаних програмою EXCEL, виявляється, що загальна вартість тендерної пропозиції, запропонована Учасником в Зведеному кошторисі (і в даній закупівлі), на 5 (п’ять) копійок НИЖЧА, ніж мала би бути. Отже, ці 5 (п’ять) копійок різниці між ціною, запропонованою Скаржником і ціною, яка мала би бути, є витратами, неврахованими Скаржником у загальній пропозиції.
В підпункті 2.1.4. пункту 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено наступне:
«2.1.4. Усі витрати, що переможець тендеру передбачає нести, виконуючи усі умови договору, враховуються ним в загальній ціні пропозиції. Витрати, невраховані ним у загальній ціні пропозиції, оплачуватися Замовником не будуть.».
Отже, як про це зазначено Замовником в підпункті 2.1.4. пункту 2 розділу 5 Тендерної документації, 5 (п’ять) копійок різниці між ціною, запропонованою Скаржником і ціною, яка мала би бути, є витратами, неврахованими Скаржником у загальній ціні пропозиції і оплачуватися Замовником не будуть.
Одним з принципів здійснення закупівель згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) є принцип максимальної економії та ефективності. Відхилення Замовником тендерної пропозиції Скаржника з підстав, викладених вище, порушує даний принцип. Викладене Замовником у Відповіді на Вимогу-1 обгрунтування не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
«20» жовтня 2017 р. до Замовника звернувся Учасник-3 з Вимогою скасувати рішення про намір укласти договір з Учасником-2 та дискваліфікувати Учасника-2 за помилки в кошторисах, як це було зроблено у відношенні до Учасника-1.
Замовник у Відповіді на Вимогу Учасника-3 зазначив наступне:
«Щодо кошторисної документації переможця торгів СПрАТ «Екосейв» – виконавцем були застосовані завідома занижені коефіцієнти (питома вага фундаментів) у деяких кошторисах. Згідно нормативів витрат труда для визначення вартості робіт з оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності конструкцій будівель і споруд (СОУ Д.1.2-02495431-001:2008) у технічній частині п. 1.3 вказано що «Нормативи рекомендуються використовувати для обґрунтування договірної ціни науково технічних робіт». При складанні кошторисної документації ці коефіцієнти розглядаються виконавцем самостійно при визначенні ціни на виконання робіт, та при їх зниженні для замовника знижується загальна вартість робіт. Тому не вважаємо помилкою зниження використаних коефіцієнтів…».
«… Що до невизначного коефіціенту у кошторисах №1;3 к=0,8 та кошторисах № 19;20 к=0,9 Виконавець занизив трудовитрати, що влаштовує Замовника.».
З цього вбачається застосування Замовником подвійних стандартів при розгляді тендерних пропозицій Скаржника та Учасника-2. Так, тендерну пропозицію Скаржника відхилено через те, що Саржником нібито невірно застосовано, а саме занижено норми з візуальних обстежень для багатоповерхових будівель згідно таблиці 7. При цьому, Учасником-2, так само як і Скаржником, були застосовані завідомо занижені коефіцієнти у деяких кошторисах. Однак, як про це зазначає сам Замовник у Відповіді на Вимогу Учасника-3, Замовник не вважає помилкою зниження використаних коефіцієнтів Учасником-2. Крім того, Замовник у Відповіді на Вимогу Учасника-3 зазначає, що заниження Учасником-2 в своїх кошторисах трудовитрат також влаштовує Замовника.
Застосування подвійних стандартів при розгляді тендерних пропозицій учасників порушує низку принципів здійснення закупівель, визначених ст. 3 Закону:
добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія та ефективність;
-недискримінація учасників;
-об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. В підпідпункті 9 підпункту 1.1. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено про необхідність надання учасниками в складі тендерних пропозицій в тому числі документів щодо розрахунку кошторису вартості, передбачених пунктом 11.3 технічного завдання, яке міститься в Додатку 3 до Тендерної документації.
В абзаці п’ятому пункту 11.3. технічного завдання, яке міститься в Додатку 3 до Тендерної документації зазначено наступне:
«Виконавець надає зведений кошторис, локальні кошториси на кожний об’єкт, копію наказу щодо затвердження розміру добових по підприємству.».
Однак, Учасник-2 не надав у складі своєї тендерної пропозиції копію наказу щодо затвердження розміру добових по підприємству. Отже, тендерна пропозиція Учасника-2 не відповідає вимогам Тендерної документації.
Замовник у Відповіді на Вимогу-3 зазначив наступне: «У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що копія наказу щодо розміру добових по підприємству, яка підтверджує витрати на відрядження, є необхідною у разі включення до кошторису витрат на відрядження. В розрахунку кошторису витрат СПрАТ «Екосейв» відсутні витрати на відрядження.».
Однак, в Тендерній документації немає жодного застереження щодо того, що учасник процедури закупівлі повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції копію наказу щодо розміру добових по підприємству лише у разі включення до кошторису витрат на відрядження. А тому, надані у Відповіді на Вимогу-3 пояснення Замовника є абсолютно безпідставними та необгрунтованими.
Виходячи з вищевикладеного, Скаржник подав Замовнику тендерну пропозицію, яка повністю відповідає всім умовам Тендерної документації та чинного законодавства України.
При цьому, тендерна пропозиція Учасника-2 не відповідає вимогам Тендерної документації та чинного законодавства України, про що Скаржником зазначено в пункті 2 даної Скарги. Підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника-2 є невідповідність тендерної пропозиції Учасника-2 умовам Тендерної документації (п. 3 ч. 1 ст. 30 Закону).
Отже, прийняті Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та про намір укласти договір про закупівлю з Учасником-2 є неправомірними та такими, що порушують норми чинного законодавства України.
У тому разі, якби Замовник не відхилив тендерну пропозицію Скаржника, переможцем процедури закупівлі було б визнано саме Скаржника. А отже у Скаржника існує охоронюваний законом прямий інтерес, який порушено неправомірними рішеннями Замовника.
Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та про намір укласти договір про закупівлю з Учасником-2 суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, так як такими рішеннями порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій Скаржника та Учасника-2, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія та ефективність;
-недискримінація учасників;
-об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 3, 8, 18, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», –
ПРОШУ:
1. Прийняти до розгляду дану скаргу.
2. Зобов’язати публічне акціонерне товариство «Центренерго» в особі Вуглегірської теплової електричної станції скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю з спеціалізованим приватним акціонерним товариством «ЕКОСЕЙВ» у процедурі закупівлі код ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виконання інженерних послуг по паспортизації будівель та споруд Вуглегірської ТЕС) № у ЦБД: UA-2017-09-15-002082-c.
3. Зобов’язати публічне акціонерне товариство «Центренерго» в особі Вуглегірської теплової електричної станції скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Хмельницьке Обласне Земельне Агентство» у процедурі закупівлі код ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виконання інженерних послуг по паспортизації будівель та споруд Вуглегірської ТЕС) № у ЦБД: UA-2017-09-15-002082-c.
4. Зобов’язати публічне акціонерне товариство «Центренерго» в особі Вуглегірської теплової електричної станції повторно розглянути тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації у процедурі закупівлі код ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виконання інженерних послуг по паспортизації будівель та споруд Вуглегірської ТЕС) № у ЦБД: UA-2017-09-15-002082-c.
5. Зобов’язати публічне акціонерне товариство «Центренерго» в особі Вуглегірської теплової електричної станції завершити процедуру закупівлі код ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виконання інженерних послуг по паспортизації будівель та споруд Вуглегірської ТЕС) (№ у ЦБД: UA-2017-09-15-002082-c.) відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.PDF 30.10.2017 15:29
- Платіжне доручення.PDF 30.10.2017 15:29
- Рішення від 01.11.2017 № 7689 + Лист Замовнику.pdf 02.11.2017 20:14
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.11.2017 № 8060.pdf 17.11.2017 11:10
- Рішення від 16.11.2017 № 8060.pdf 21.11.2017 18:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.10.2017 15:29
Дата прийняття рішення по скарзі:
21.11.2017 18:59
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування неправомірного рішення Замовника
Номер:
5fcb9bfe583c45ed80e147690c7d210a
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-15-002082-c.a4
Назва:
Вимога про скасування неправомірного рішення Замовника
Вимога:
«15» вересня 2017 року на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Публічне акціонерне товариство «Центренерго» в особі Вуглегірської теплової електричної станції (надалі – Замовник) оприлюднило оголошення про проведення процедури закупівлі (№ у ЦБД: UA-2017-09-15-002082-c).
Процедура закупівлі: відкриті торги. Предмет закупівлі: код ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виконання інженерних послуг по паспортизації будівель та споруд Вуглегірської ТЕС).
Рішенням тендерного комітету Замовника від 15.09.2017 р. по вищевказаним торгам затверджено Тендерну документацію на закупівлю код ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виконання інженерних послуг по паспортизації будівель та споруд Вуглегірської ТЕС) (надалі – Тендерна документація). Тендерна документація також оприлюднена Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Хмельницьке Обласне Земельне Агентство» (надалі – Скаржник) надало свою тендерну пропозицію відповідно до вимог Тендерної документації.
«06» жовтня 2017 р. по даним торгам проведено електронний аукціон. У даному аукціоні прийняли участь п’ять учасників. За результатами аукціону електронна система закупівель визначила найбільш економічно вигідною пропозицію Скаржника із ціною пропозиції 277 822,81 грн.
«12» жовтня 2017 р. Замовник опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Протокол № 639 від 12.10.2017 р.
Згідно даного Протоколу Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації, а саме: «Учасником не дотримані вимоги щодо змісту пропозиції: при складанні та розрахунках кошторисної документації допущені помилки.». Однак, Замовник у Протоколі не вказав, які саме помилки допущені Скаржником при складанні та розрахунках кошторисної документації.
«13» жовтня 2017 р. Скаржник звернувся до Замовника з Вимогою № 1073 від 13.10.2017 р. (далі – Вимога-1), в якій просив Замовника надати вичерпну інформацію про причини відхилення тендерної пропозиції Скаржника, а саме вказати помилки, допущені Скаржником при складанні та розрахунках кошторисної документації.
«18» жовтня 2017 р. Замовник надав Відповідь на Вимогу-1.
«20» жовтня 2017 р. Замовник опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Протокол № 657 від 20.10.2017 р.
Згідно даного Протоколу Замовник визнав переможцем процедури закупівлі спеціалізоване приватне акціонерне товариство «ЕКОСЕЙВ» (далі – Учасник-2) із ціною пропозиції 681 223,30 грн.
«23» жовтня 2017 р. Скаржник звернувся до Замовника з Вимогою № 1086 від 23.10.2017 р. (далі – Вимога-2), в якій просив Замовника:
1. Скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю з Учасником-2.
2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
3. Повторно розглянути пропозицію Скаржника та завершити процедуру закупівлі згідно чинного законодавства.
Станом на 25 жовтня 2017 р. Відповідь на Вимогу-2 Замовником не надана.
Скаржник, ознайомившись з рішеннями Замовника та тендерною пропозицією Учасника-2 прийшов до наступного висновку: рішення Замовника про намір укласти договір про закупівлю з Учасником-2 є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Це підтверджується нижченаведеним:
В підпідпункті 9 підпункту 1.1. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено про необхідність надання учасниками в складі тендерних пропозицій в тому числі документів щодо розрахунку кошторису вартості, передбачених пунктом 11.3 технічного завдання, яке міститься в Додатку 3 до Тендерної документації.
В абзаці п’ятому пункту 11.3. технічного завдання, яке міститься в Додатку 3 до Тендерної документації зазначено наступне:
«Виконавець надає зведений кошторис, локальні кошториси на кожний об’єкт, копію наказу щодо затвердження розміру добових по підприємству.».
Однак, Учасник-2 не надав у складі своєї тендерної пропозиції копію наказу щодо затвердження розміру добових по підприємству. Отже, тендерна пропозиція Учасника-2 не відповідає вимогам Тендерної документації.
Підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника-2 є невідповідність тендерної пропозиції Учасника-2 умовам Тендерної документації (п. 3 ч. 1 ст. 30 Закону).
Отже, прийняте Замовником рішення про намір укласти договір про закупівлю з Учасником-2 є неправомірним та таким, що порушує норми чинного законодавства України.
Рішення Замовника про намір укласти договір про закупівлю з Учасником-2 суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як таким рішенням порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій Скаржника та Учасника-2, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія та ефективність;
-недискримінація учасників;
-об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 3, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», –
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю з спеціалізованим приватним акціонерним товариством «ЕКОСЕЙВ» у процедурі закупівлі код ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виконання інженерних послуг по паспортизації будівель та споруд Вуглегірської ТЕС) № у ЦБД: UA-2017-09-15-002082-c.
Відповідь на дану вимогу прошу надати до 10 год. 00 хв. 30 жовтня 2017 р.
У випадку ненадання відповіді на дану вимогу у вищевказаний строк, або у випадку відмови у задоволенні даної вимоги Скаржник буде вимушений звернутися із відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА 3.PDF 26.10.2017 16:31
Дата подачі:
26.10.2017 16:31
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що копія наказу щодо розміру добових по підприємству, яка підтверджує витрати на відрядження, є необхідною у разі включення до кошторису витрат на відрядження. В розрахунку кошторису витрат СПрАТ «Екосейв» відсутні витрати на відрядження.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування неправомірних рішень
Номер:
ca2c13f52a5f4b968a18b5ec70bd9d34
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-15-002082-c.b3
Назва:
Вимога про скасування неправомірних рішень
Вимога:
«15» вересня 2017 року на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Публічне акціонерне товариство «Центренерго» в особі Вуглегірської теплової електричної станції (надалі – Замовник) оприлюднило оголошення про проведення процедури закупівлі (№ у ЦБД: UA-2017-09-15-002082-c).
Процедура закупівлі: відкриті торги. Предмет закупівлі: код ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виконання інженерних послуг по паспортизації будівель та споруд Вуглегірської ТЕС).
Рішенням тендерного комітету Замовника від 15.09.2017 р. по вищевказаним торгам затверджено Тендерну документацію на закупівлю код ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виконання інженерних послуг по паспортизації будівель та споруд Вуглегірської ТЕС) (надалі – Тендерна документація). Тендерна документація також оприлюднена Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Хмельницьке Обласне Земельне Агентство» (надалі – Учасник-1) надало свою тендерну пропозицію відповідно до вимог Тендерної документації.
«06» жовтня 2017 р. по даним торгам проведено електронний аукціон. У даному аукціоні прийняли участь п’ять учасників. За результатами аукціону електронна система закупівель визначила найбільш економічно вигідною пропозицію Учасника-1 із ціною пропозиції 277 822,81 грн.
«12» жовтня 2017 р. Замовник опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Протокол № 639 від 12.10.2017 р. (далі – Протокол).
Згідно даного Протоколу Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника-1 як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації, а саме: «Учасником не дотримані вимоги щодо змісту пропозиції: при складанні та розрахунках кошторисної документації допущені помилки.».
Однак, Замовник у Протоколі не вказав, які саме помилки допущені Учасником-1 при складанні та розрахунках кошторисної документації.
У зв’язку з вищевикладеним, керуючись правом, наданим Учаснику-1 частиною 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник-1 звернувся до Замовника 13 жовтня 2017 р. з Вимогою надати вичерпну інформацію про помилки, допущені товариством з обмеженою відповідальністю «Хмельницьке Обласне Земельне Агентство» при складанні та розрахунках кошторисної документації.
У відповідь на вищевказану Вимогу Замовник надав Учаснику 18 жовтня 2017 р. Відповідь наступного змісту:
«На Вашу вимогу за закупівлею код ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Виконання інженерних послуг по паспортизації будівель та споруд Вуглегірської ТЕС) (номер тендеру в ЦБД UA-2017-09-15-002082-c) повідомляємо наступне: при складання та розрахунках кошторисної документації допущені помилки, а саме: 1. Для багатоповерхових будівель норми з візуальних обстежень згідно таблиці 7 застосовані невірно. 2. У кошторисах №№2.1; 2.5-2.13; 2.17 вартість разом порахована з арифметичними помилками (округлення до 1 копійки). 3. У зв’язку із вищезазначеними зауваженнями (п.2) зведений кошторис підлягає перерахуванню.».
Учасник-1 не погоджується з Відповіддю Замовника з підстав, викладених нижче.
В підпункті 2.1.4. пункту 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено наступне:
«2.1.4. Усі витрати, що переможець тендеру передбачає нести, виконуючи усі умови договору, враховуються ним в загальній ціні пропозиції. Витрати, невраховані ним у загальній ціні пропозиції, оплачуватися Замовником не будуть.».
1. Учасником-1 при складанні розрахунків застосовано для багатоповерхових будівель занижені норми з візуальних обстежень згідно таблиці 7 СОУ Д.1.2-02495431-001:2008. Однак, Учасником-1 застосовано занижені норми для того, щоб зменшити ціну поданої тендерної пропозиції. Отже, Учасник-1 вважає за можливе застосування для багатоповерхових будівель занижених норм з візуальних обстежень та надання послуги за ціною, запропонованою в даній закупівлі. При цьому, низька ціна тендерної пропозиції жодним чином не впливає на якість послуг, які пропонуються Учасником-1.
2. Учасником-1 у кошторисах №№ 2.1; 2.5-2.13; 2.17 вартість разом порахована з арифметичними помилками . Однак, при перерахунку локальних кошторисів без заокруглень, виконаних програмою EXCEL, виявляється, що загальна вартість тендерної пропозиції, запропонована Учасником в Зведеному кошторисі (і в даній закупівлі), на 5 (п’ять) копійок НИЖЧА, ніж мала би бути. Отже, ці 5 (п’ять) копійок різниці між ціною, запропонованою Учасником-1 і ціною, яка мала би бути, є витратами, неврахованими Учасником-1 у загальній пропозиції, і, як про це зазначено Замовником в підпункті 2.1.4. пункту 2 розділу 5 Тендерної документації, оплачуватися Замовником не будуть.
Одним з принципів здійснення закупівель, згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є принцип максимальної економії та ефективності. Відхилення Замовником тендерної пропозиції Учасника-1 лише з підстав, викладених вище, порушує даний принцип.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», –
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю з Спеціалізованим приватним акціонерним товариством «Екосейв».
2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Хмельницьке Обласне Земельне Агентство».
3. Повторно розглянути пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Хмельницьке Обласне Земельне Агентство» та завершити процедуру закупівлі згідно чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 2.PDF 23.10.2017 17:09
Дата подачі:
23.10.2017 17:09
Вирішення:
Доброго дня. На Вашу вимогу код ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Виконання інженерних послуг по паспортизації будівель та споруд Вуглегірської ТЕС) (номер тендеру в ЦБД UA-2017-09-15-002082-c) повідомляємо наступне:
1. По першому питанню: Розглянувши Вашу пропозицію зазначаємо, що у кошторисної документації крім вказаних Вами були допущені інші помилки, а саме: не вірно застосовані коефіцієнти конструктивних схем будівель (одно, чи багатоповерхові, та каркасні чи без каркасні будівлі та споруди), які не відповідають вимогам технічного завдання (Додаток 3 тендерної документації), що не є пониженням коефіцієнту для зниження собівартості робіт.
2. По другому питанню: Вдруге повідомляємо, що при складання та розрахунках кошторисної документації допущені помилки, а саме:
1. Для багатоповерхових будівель норми з візуальних обстежень згідно таблиці 7 застосовані невірно.
3. У кошторисах №№2.1; 2.5-2.13; 2.17 вартість разом порахована з арифметичними помилками (округлення до 1 копійки).
3. У зв’язку із вищезазначеними зауваженнями (п.2) зведений кошторис підлягає перерахуванню. У зв’язку із тим, що загальна ціна пропозиції розрахована з арифметичними помилками укладання договору про закупівлю є неможливим, з причини неможливості приведення у відповідність загальної ціни пропозиції зазначеної на електронному аукціоні та зведеного кошторису після виправлення арифметичних помилок.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення про визначення переможця
Номер:
fa9c9e9e76ff40c396ec0dc2390697d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-15-002082-c.a2
Назва:
Оскарження рішення про визначення переможця
Вимога:
«12» жовтня 2017 р. Замовник опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Протокол № 639 від 12.10.2017 р. (далі – Протокол).
Згідно даного Протоколу Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника-1 як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації, а саме: «Учасником не дотримані вимоги щодо змісту пропозиції: при складанні та розрахунках кошторисної документації допущені помилки».
20 жовтня 2017 р. Замовник опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Протокол № 657 від 20.10.2017 р. про визнання Переможцем торгів СПрАТ «Екосейв».
При вивченні документації СПрАТ «Екосейв» були виявлені помилки в кошторисних розрахунках:
1) По локальним коштормсам 1,3 - Питома вага фундаментів помилково прийнята 3%.
Використано невизначений коефіцієнт „1” з величиною 0,8. (Для багатоповерхової будівлі без каркасу відповідно до Табл.8 СОУ питома вага фундаментів має бути 6,2%)
2) По локальним кошторисам 2,5,8 - Питома вага фундаментів помилково прийнята 3%. (Для багатоповерхової будівлі без каркасу відповідно до Табл.8 СОУ питома вага фундаментів має бути 6,2%)
3) По локальним кошторисам 4, 6, 7, 14, 15, 16, 17, 18 - Питома вага фундаментів помилково прийнята 3,5%. (Для одноповерхової будівлі без каркасу відповідно до Табл.8 СОУ питома вага фундаментів має бути 7,4%.)
4) По локальному кошторису №19 - Питома вага фундаментів помилково прийнята 2%.
Використано невизначений коефіцієнт „1” з величиною 0,9. (Для багатоповерхової каркасної будівлі відповідно до Табл.8 СОУ питома вага фундаментів має бути 4,2%)
5) По локальному кошторису № 20 - Питома вага фундаментів помилково прийнята 2%.
Використано невизначений коефіцієнт „1” з величиною 0,9 (Для одноповерхової каркасної будівлі відповідно до Табл.8 СОУ питома вага фундаментів має бути 4,6%)
Виходячи з вищезазначеного вимагаємо відмінити рішення про визнання Переможцем СПрАТ «Екосейв» і дискваліфікувати цього Учасника за помилки в кошторисах, як це було зроблено у відношенні до Учасника-1, та ТОВ «Фундаментстроймакс» у торгах на цю тему, що проводилися раніше (див. ПРОТОКОЛ №521 засідання тендерного комітету Вуглегірської ТЕС ПАТ «Центренерго» від 30.08.2017 р.).
У випадку незадоволення нашого оскарження будемо змушені звертатись зі скаргою до Антимонопольного комітету України
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 20.10.2017 16:32
Дата подачі:
20.10.2017 16:32
Вирішення:
Надаємо відповідь на вимогу щодо закупівлі: код ДК 021:2015:71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виконання інженерних послуг по паспортизації будівель та споруд Вуглегірської ТЕС) (номер тендеру в ЦБД UA-2017-09-15-002082-с):
1. Щодо кошторисної документації переможця торгів СПрАТ «Екосейв» – виконавцем були застосовані завідома занижені коефіцієнти (питома вага фундаментів) у деяких кошторисах. Згідно нормативів витрат труда для визначення вартості робіт з оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності конструкцій будівель і споруд (СОУ Д.1.2-02495431-001:2008) у технічній частині п. 1.3 вказано що «Нормативи рекомендуються використовувати для обґрунтування договірної ціни науково технічних робіт».
При складанні кошторисної документації ці коефіцієнти розглядаються виконавцем самостійно при визначенні ціни на виконання робіт, та при їх зниженні для замовника знижується загальна вартість робіт.
Тому не вважаємо помилкою зниження використаних коефіцієнтів.
2. Відносно до дискваліфікованого учасника 1 - у його локальних кошторисах крім вказаних були допущені інші помилки, а саме: арифметичні помилки, та не вірно застосовані коефіцієнти конструктивних схем будівель (одно, чи багатоповерхові, та каркасні чи без каркасні будівлі та споруди), які не відповідають вимогам технічного завдання тендерної документації, що не є пониженням коефіцієнту для зниження собівартості робіт.
Додатково повідомляємо:
1. Виконавець при складанні кошторису використовує відсоток конструктивних елементів в складі будівлі вірно (табл.8 СОУ Д.1.2-0249543-001:2008). Питому вагу фундаментів Виконавець занизив виходячи з досвіду виконання цих робіт.
2.Що до невизначного коефіціенту у кошторисах №1;3 к=0,8 та кошторисах № 19;20 к=0,9 Виконавець занизив трудовитрати, що влаштовує Замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога надати інформацію про помилки, допущені Учасником при складанні та розрахунках кошторисної документації
Номер:
28d6b2f2411a40f3997217fc587f3ef0
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-15-002082-c.a1
Назва:
Вимога надати інформацію про помилки, допущені Учасником при складанні та розрахунках кошторисної документації
Вимога:
«15» вересня 2017 року на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Публічне акціонерне товариство «Центренерго» в особі Вуглегірської теплової електричної станції (надалі – Замовник) оприлюднило оголошення про проведення процедури закупівлі (№ у ЦБД: UA-2017-09-15-002082-c).
Процедура закупівлі: відкриті торги. Предмет закупівлі: код ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виконання інженерних послуг по паспортизації будівель та споруд Вуглегірської ТЕС).
Рішенням тендерного комітету Замовника від 15.09.2017 р. по вищевказаним торгам затверджено Тендерну документацію на закупівлю код ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Виконання інженерних послуг по паспортизації будівель та споруд Вуглегірської ТЕС) (надалі – Тендерна документація). Тендерна документація також оприлюднена Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Хмельницьке Обласне Земельне Агентство» (надалі – Учасник-1) надало свою тендерну пропозицію відповідно до вимог Тендерної документації.
«06» жовтня 2017 р. по даним торгам проведено електронний аукціон. У даному аукціоні прийняли участь п’ять учасників. За результатами аукціону електронна система закупівель визначила найбільш економічно вигідною пропозицію Учасника-1 із ціною пропозиції 277 822,81 грн.
«12» жовтня 2017 р. Замовник опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Протокол № 639 від 12.10.2017 р. (далі – Протокол).
Згідно даного Протоколу Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника-1 як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації, а саме: «Учасником не дотримані вимоги щодо змісту пропозиції: при складанні та розрахунках кошторисної документації допущені помилки.».
Однак, Замовник у Протоколі не вказав, які саме помилки допущені Учасником-1 при складанні та розрахунках кошторисної документації.
У зв’язку з вищевикладеним, керуючись правом, наданим Учаснику-1 частиною 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу Публічне акціонерне товариство «Центренерго» в особі Вуглегірської теплової електричної станції надати вичерпну інформацію про помилки, допущені товариством з обмеженою відповідальністю «Хмельницьке Обласне Земельне Агентство» при складанні та розрахунках кошторисної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.PDF 13.10.2017 18:07
Дата подачі:
13.10.2017 18:07
Вирішення:
На Вашу вимогу за закупівлею код ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Виконання інженерних послуг по паспортизації будівель та споруд Вуглегірської ТЕС) (номер тендеру в ЦБД UA-2017-09-15-002082-c) повідомляємо наступне: при складання та розрахунках кошторисної документації допущені помилки, а саме:
1. Для багатоповерхових будівель норми з візуальних обстежень згідно таблиці 7 застосовані невірно.
2. У кошторисах №№2.1; 2.5-2.13; 2.17 вартість разом порахована з арифметичними помилками (округлення до 1 копійки).
3. У зв’язку із вищезазначеними зауваженнями (п.2) зведений кошторис підлягає перерахуванню.
Статус вимоги:
Відхилено