-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з нерегулярних пасажирських перевезень
Завершена
484 908.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 425.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 425.00 UAH
Період оскарження:
12.01.2022 11:29 - 01.02.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо результатів кваліфікації учасників торгів
Номер:
9c9a00510712402ba2fa9ed10548f348
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-12-001674-a.b2
Назва:
Щодо результатів кваліфікації учасників торгів
Вимога:
Тендерна документація Замовника в частині «Оцінка тендерної пропозиції» зазначає:
У п.3 «Відхилення тендерних пропозицій»: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;
не надав хоча б один із документів, що вимагалися відповідно до цієї тендерної документаці, які повинні бути оформлені відповідно до вимог чинного законодавства, а саме:
Учасник закупівлі ФОП ПРОЦЕНКО ВОЛОДИМИР СЕРГІЙОВИЧ визначений переможцем торгів з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в наступних частинах:
Наявність розбіжностей у вимогах до наявності обладнання та матеріально-технічної бази, що відображено в наступній таблиці:
Інформація про транспортні засоби, що запропоновано учасником
№ з/п Тип
транспортного засобу Марка, модель Рік випуску Пробіг, км Якісні та функціональні характеристики Наявність автомобіля в ліцензійній справі учасника Власник автомобіля Нотаріальне посвідчення договору оренди автомобіля
1 Тип 1 Chrysler 2016 178556 Загальний легковий седан, повна маса 2092. колір – білий, 5 місць відсутній Гр. Муковоз Т.П. Відсутнє
2 Тип 1 Volkswagen passat 2013 187256 Загальний легковий седан, повна маса 2030, колір – чорний, 5 місць відсутній Гр. Проценко В.С. Не потребує
3 Тип 1 Geely Emgrand 7 2014 197256 Загальний легковий седан, повна маса 1690, колір – синій, 5 місць відсутній Гр. Вакуловська А.С. відсутнє
4 Тип 1 Subaru Forester 2013 198225 Загальний легковий седан, повна маса 2015, колір – синій, 5 місць. відсутній Гр. Синьоок О.І. відсутнє
5 Тип 1 Hyundai Sonata 2017 175246 Загальний легковий седан, повна маса, 1790, колір – білий, 5 місць. Включено Гр. Лепетень О.В. відсутнє
За даними цієї таблиці видно, що у Учасника ФОП ПРОЦЕНКО ВОЛОДИМИР СЕРГІЙОВИЧ відсутні 5 автомобілів, які мають юридичну підставу надавати послуги з нерегулярних пасажирських перевезень, згідно Закону України №3492- IV. Це підтверджує наявність не посвідчених нотаріально договорів оренди автомобілів. Нотаріальне посвідчення договору оренди транспортного засобу, укладеного за участю фізичної особи – підприємця, у вирішенні цього питання слід застосовувати правила, встановлені ЦК, зокрема в приписах ч.1ст.209, ч. 1 ст. 220, ч.3 ст.640 та ч.2 ст. 799, а це, у свою чергу, означає, що договір оренди транспортного засобу, укладений за участю фізичної особи-підприємця та фізичної особи в простій письмовій формі без нотаріального посвідчення, є НЕДІЙСНИМ. Також 4 із 5 наданих автомобілів не включені до ліцензійних справ, а їх власники не мають Ліцензії на нерегулярні пасажирські перевезення. Це можна перевірити на відкритому ресурсі за посиланням https://e-services.dsbt.gov.ua/#/ . І це означає, представлені тендеру автомобілі не можуть бути використані Учасником у комерційних цілях, що до вимог Замовника. Тому ФОП ПРОЦЕНКО ВОЛОДИМИР СЕРГІЙОВИЧ не мав права подавати заявку на участь у даній закупівлі «Послуги з нерегулярних пасажирських перевезень».
2) Згідно п.9 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ( Інша інформація. Яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної пропозиції) є вимога:
подання скан-копії ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів автомобільним транспортом. Замість скан-копії Учасник надав Довідку про ліцензування №09 від 04.02.2022 р. в якій містилось лише посилання на наказ № 1000 від 16.12.2021р.
В цьому самому пункті є вимога стосовно калькуляції вартості наданих послуг.
Учасник ФОП ПРОЦЕНКО ВОЛОДИМИР СЕРГІЙОВИЧ надав документ «КАЛЬКУЛЯЦІЯ ВАРТОСТІ НАДАНИХ ПОСЛУГ» за №15 від 04.02.2022 р. в якому вказану лише ціну вартості послуг. Проте калькуляція складається з співставлення складових доходу та витрат, що містить собі 1 одиниця вартості послуг.
Я вважаю, що ФОП ПРОЦЕНКО ВОЛОДИМИР СЕРГІЙОВИЧ не дотримувався вимог до даної «Тендерної документації» , а й має намір надавати послуги з порушеннями згідно до Закону України про нерегулярні пасажирські перевезення.
Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем торгів ФОП ПРОЦЕНКО ВОЛОДИМИР СЕРГІЙОВИЧ та подальшої дискваліфікації Учасника.
А в разі відхилення нашої вимоги, ми будем змушенні звернутись до Антимонопольного комітету України .
Даний ЛИСТ-ВИМОГА ґрунтується на підставі Стаття 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII регламентує підстави відхилення тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист вимога щодо результатів кваліфікації учасників торгів.pdf 17.02.2022 17:55
Дата подачі:
17.02.2022 17:55
Вирішення:
Вашу вимогу уважно розглянуто та повідомляється наступне.
Відповідно до частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
1. Згідно з пунктом 13 частини 19 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» встановлено, що серед інших документів учасник у разі залучення орендованого транспортного засобу мав надати скан-копію договору оренди (найму) чи іншого нормативно-правового документу, що посвідчує право користування транспортним засобом.
У своїй тендерній пропозиції ФОП Проценко В.С. надав скан-копії договорів оренди транспортних засобів.
Разом з тим, Законом не надано права Замовнику здійснювати суб’єктивну юридичну оцінку дійсності наданих Учасником документів (листів, договорів тощо) поза межами Закону і визнавати чи не визнавати окремі юридичні факти (зокрема факти укладення договорів оренди). При цьому Законом визначено виключний перелік підстав, з яких учасникам може бути відмовлено в участі у закупівлі, або відхилено їх пропозиції.
Замовник при прийнятті рішення має керуватися нормами Закону, надавати оцінку документам лише виключно в межах, що вимагаються тендерною документацією і відхиляти пропозиції учасників тільки з підстав, визначених тендерною документацією і Законом, та не має права здійснювати відхилення учасника торгів з недоведених підстав та/або фактів.
2. Тендерною документацією встановлено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, яка міститься у відкритих реєстрах. Тому вважаємо, що пропозиція ФОП Проценко В. С. не може бути відхилена з підстави ненадання копії ліцензії, оскільки він має діючу ліцензію, внесений до відповідних державних реєстрів і має відповідні КВЕД, що дає йому право здійснювати підприємницьку діяльність.
Разом з тим, за порушення Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів, багажу автомобільним транспортом відповідальність за законодавством України несе не Замовник, а конкретно визначений перевізник.
Контроль за здійсненням господарської діяльності перевізників і притягнення їх до відповідальності за порушення правил, вимог і норм законодавства покладено на Державну службу України з безпеки на транспорті, Замовник же у свою чергу не наділений повноваженнями згідно із Законом здійснювати перевірку і контроль ведення ліцензійної справи окремим перевізником чи втручатися в його господарську діяльність і не має права здійснювати відхилення учасника торгів з недоведених підстав, фактів і обставин, прямо чи опосередковано не передбачених тендерною документацією.
3. У своїй тендерній пропозиції ФОП Проценко В. С. надав документ з калькуляцією вартості послуг від 04.02.2022 № 15. Тендерною документацією не було передбачено ні конкретно визначеної форми документа, ні тим більше вимог до його змісту, який необхідно було подати у складі тендерної пропозиції. Тому Замовником правомірно прийнято до відома цей документ і враховано його при визначенні переможця.
4. Враховуючи вимоги частини четвертої статті 33 Закону, одночасно повідомляємо що ФОП Ковалевич В. А. не надав у своїй тендерній пропозиції:
лист-гарантію про погодження з умовами договору (в т.ч. щодо останньої редакції проекту договору),
лист-гарантію, що до нього не застосовувалися адміністративно-господарські санкції за попередніми договорами,
лист-гарантію або сертифікати про вакцинацію працівників від covid-19,
не надав гарантійний лист про наявність страхових полісів ОСАГО (ОСЦПВ), які відповідають особливим умовам використання транспортного засобу по наданню послуги на кожний автотранспортний засіб;
не надав гарантійний лист про наявність протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів, оформлених відповідно до Закону України «Про дорожній рух» на кожний автотранспортний засіб;
надав виписку з ЄДРПОУ замість витягу з ЄДРПОУ;
жодним чином не підтвердив право володіння чи користування заявленими транспортними засобами.
Таким чином пропозиція ФОП Ковалевича В. С. об’єктивно не відповідає вимогам тендерної документації, а сам ФОП Ковалевич В. С. ні за яких обставин не може бути визначеним переможцем торгів через ненадання повного пакету документів, як того вимагала тендерна документація.
Враховуючи вищезазначене, відсутні правові підстави, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» і тендерною документацією для відхилення тендерної пропозиції ФОП Проценко В. С. і визначення переможцем торгів ФОП Ковалевича В. С.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Щодо результатів кваліфікації учасників торгів
Номер:
38f28d8245a1480d8dcc6fa65acb2d98
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-12-001674-a.b1
Назва:
Щодо результатів кваліфікації учасників торгів
Вимога:
Тендерна документація Замовника в частині «Оцінка тендерної пропозиції» зазначає:
«3 Відхилення тендерних пропозицій:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
…….
не надав хоча б один із документів, що вимагалися відповідно до цієї тендерної документації;».
Учасник закупівлі ФОП "ПРЯДУН ЛАРИСА ІВАНІВНА" визначений переможцем торгів з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в наступних частинах.
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців - документ не надано Учасником ФОП "ПРЯДУН ЛАРИСА ІВАНІВНА", натомість надано ВИПИСКУ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
- Довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про учасника:
а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів);
б) керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) документ не надано Учасником ФОП "ПРЯДУН ЛАРИСА ІВАНІВНА", натомість надано листочок без розпізнавальних знаків, що даний документ є довідкою.
- Довідку в довільній формі про те, що учасник:
а) приймає умови щодо встановлення оперативно-господарських санкцій відповідно до умов проекту договору;
б) гарантує, що Замовник не має підстав для застосування оперативно-господарських санкцій відповідно до пункту 4 частини 1 стаття 236 Господарського кодексу - документ не надано Учасником ФОП "ПРЯДУН ЛАРИСА ІВАНІВНА" в першочерговій версії пропозиції, тому Замовником було запропоновано Учаснику надати даний документ шляхом усунення невідповідностей в порядку встановленому частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Дана дія Замовника є прямим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», адже даний документ не відноситься ані до документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», ані до документів на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
- Гарантійний лист про наявність страхових полісів ОСАГО, які відповідають особливим умовам використання транспортного засобу по наданню послуги на кожний автотранспортний засіб – документ не надано Учасником ФОП "ПРЯДУН ЛАРИСА ІВАНІВНА", натомість надано сам Поліс страхування, проте Замовником в тендерній документації не передбачено альтернатив, а чітко зазначено Гарантійний лист про наявність страхових полісів ОСАГО.
- Гарантійний лист про наявність протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів, оформлених відповідно до Закону України «Про дорожній рух» на кожний автотранспортний засіб - документ не надано Учасником ФОП "ПРЯДУН ЛАРИСА ІВАНІВНА", натомість надано протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів, проте Замовником в тендерній документації не передбачено альтернатив, а чітко зазначено - Гарантійний лист про наявність протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів.
- У разі залучення орендованого транспортного засобу: скан-копія договору оренди (найму) чи іншого нормативно-правового документу, що посвідчує право користування транспортним засобом – Учасником ФОП "ПРЯДУН ЛАРИСА ІВАНІВНА" не надано ЖОДНОГО документа, який би посвідчував право власності на транспортний засіб самого Учасника або який би посвідчував би право користування транспортним засобом.
- Гарантійний лист, що учасник погоджується з умовами договору - документ не надано Учасником ФОП "ПРЯДУН ЛАРИСА ІВАНІВНА", натомість надано в складі від сканованого проекту договору приписку про згоду з проектом договору, проте Замовником в тендерній документації не передбачено альтернатив, а чітко зазначено - Гарантійний лист, що учасник погоджується з умовами договору.
- Довідку/інформація в довільній формі про те, що відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначені у частинах першій і другій статті 17 Закону - документ не надано Учасником ФОП "ПРЯДУН ЛАРИСА ІВАНІВНА", натомість надано гарантійний лист, в якому Учасник деталізує відсутність підстав на відхилення однією - «фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів) та не має не знятої або не погашеної у встановленому законом порядку судимості» - проте стаття 17 Закону України «Про публічні закупівлі» і в частині перші і в другій має ще ряд підстав.
- Наданий та завірений електронним підписом ФОП "ПРЯДУН ЛАРИСА ІВАНІВНА" Додаток № 2 до тендерної документації гарантує надання послуг учасником з 01.01.2022 року, яким чином Учасник може гарантувати надання послуг починаючи з такої дати, якщо переможцем їх визнано 09.02.2022 року?
Згідно до 12 частини, 29 статті Закону України «Про публічні закупівлі» якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. Оскільки Замовником було опубліковано тільки Повідомлення про намір укласти договір Скаржник не має можливості навіть зазначити номер та дату складення протоколу про визначення переможця через порушення Замовником вимог щодо порядку оголошення переможця торгів.
Окремо також хочемо наголосити на ряд невідповідностей різних положень Тендерної документації одна одній через що підготувати якісну Тендерну пропозицію є «завданням з зірочкою».
Вимагаємо скасування рішення про визначення ФОП "ПРЯДУН ЛАРИСА ІВАНІВНА" переможцем торгів та подальшої дискваліфікації Учасника.
Пов'язані документи:
Учасник
- ФОП Проценко В С оскарження визначення переможця.docx 10.02.2022 12:51
- Протокол уповноваженого 14.02.2022.doc 14.02.2022 17:43
Дата подачі:
10.02.2022 12:51
Вирішення:
На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа філії акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія України» «Черкаська регіональна дирекція» розглянув вимогу фізичної особи-підприємця Проценко Володимира Сергійовича щодо скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі A-2022-01-12-001674-a «Послуги з нерегулярних пасажирських перевезень», код ДК 021:2015: 60140000-1 «Нерегулярні пасажирські перевезення».
Враховуючи вимоги чинного законодавства вирішено переглянути прийняте рішення про визначення ФОП Прядун Л. І. переможцем торгів, виходячи з наступного.
Вимогами тендерної документації було передбачено виключний та безальтернативний перелік документів, які потрібно надати для участі у відкритих торгах. Натомість, і на що, зокрема, звертає увагу у своїй вимозі ФОП Проценко В. С., ФОП Прядун Л. І. не надано Витягу із ЄДРПОУ (натомість надано Виписку із ЄДРПОУ), не надано листів-гарантій про наявність полісів ОСЦПВ (надано самі поліси), про наявність протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів (надано самі протоколи перевірки).
Виходячи із практики Антимонопольного комітету України щодо оскарження рішень Замовників про визначення переможців процедур закупівель (зокрема, рішення АМКУ № 1145-р/пк-ск від 23.10.2012), слід зазначити, що якщо Замовник формує вимогу в документації про надання певного документа, то учасник має неухильно дотримуватися такої вимоги або звертатися до Замовника з обґрунтованою вимогою про внесення змін до документації. Надання альтернативного документа, навіть з необхідною інформацією, не може вважатися Замовником належним виконанням умов документації, а тому Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію такого учасника.
Таким чином, враховуючи пункт 3 розділу Тендерної документації «Оцінка тендерної документації» («Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі не надав хоча б один із документів, що вимагалися відповідно до цієї тендерної документації»), рішення про визначення ФОП Прядун Л. І. переможцем торгів підлягає скасуванню, а тендерна пропозиція має бути відхилена на підставі абзацу першого пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - через ненадання документів, передбачених тендерною документацією.
Враховуючи вищенаведене, уповноважена особа
ВИРІШИВ:
скасувати рішення про визначення ФОП Прядун Л. І. переможцем торгів процедури закупівлі UA-2022-01-12-001674-a «Послуги з нерегулярних пасажирських перевезень», код ДК 021:2015: 60140000-1 «Нерегулярні пасажирські перевезення» та відхилити тендерну пропозицію ФОП Прядун Л. І. на підставі вимоги ФОП Проценко В. С. та відповідно до абзацу першого пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - через ненадання документів, передбачених тендерною документацією.
Статус вимоги:
Задоволено