-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 15330000-0 "Оброблені фрукти та овочі" ( сухофрукти (грушка,яблуко), родзинки без кісточки, огірки квашені, помідори квашені, томатна паста, вишня морожена без кісточки, курага без кісточки,чорнослив без кісточки, овочевий мікс ( перець солодкий, морква, квасоля стручкова, зелений горошок, кукурудза).
Торги відмінено
1 829 190.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 291.90 UAH
мін. крок: 1% або 18 291.90 UAH
Період оскарження:
12.01.2022 10:51 - 24.01.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
d9ddaf70817044179b53caf4ef1e5f65
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-12-001226-a.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
КП "Меридіан" (далі – ЗАМОВНИК) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-12-001226-a, назва предмета закупівлі ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі.
Приватне підприємство «ТД «Солодкий Світ» є учасником даної закупівлі.
28.01.2022 року відбувся аукціон пропозицій, в якому прийняло участь 3 учасника:
- ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ", з ціновою пропозицією 1 690 500,00 грн з ПДВ;
- ФОП Мирза Тамара Федорівна, з ціновою пропозицією 1 827 900,00 грн з ПДВ;
- ФОП Семенюк Олександр Володимирович, з ціновою пропозицією 1 829 000,00 грн з ПДВ
Критерієм вибору переможця є ціна – 100%.
За результатами аукціону, найнижчою ціновою пропозицією була пропозиція ПП «ТД « Солодкий Світ». Різниця між пропозицією ПП «ТД «Солодкий Світ» та наступним Учасником ФОП Мирза Тамара Федорівна становить 137 тисяч 400 грн.
Протоколом №42 щодо прийняття РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 31 січня 2022 року (копія додається) пропозицію ПП «ТД «СОЛОДКИЙ СВІТ» було відхилено з наступних причин:
- Учасник «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТД «СОЛОДКИЙ СВІТ» не надав копії документів відповідно до вимог чинного законодавства (копії аналогічних договорів, копії підписаних видаткових накладних(або актів приймання-передачі), копії договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень та спеціалізованого автотранспортного засобу, копія чинного на дату розкриття пропозицій договору оренди складського приміщення..).
Хочемо зауважити, що всі вищеперечислені документи (в повному обсязі) були надані Учасником у складі тендерної пропозиції як сканкопії з оригіналів таких документів (копії надаються).
Також звернути увагу на те, що дані документи вимагались для підтвердження кваліфікаційних критеріїв (ст. 16), а ЗУ «Про публічні закупівлі» ст.. 29 ч.16 передбачає для Замовника чіткий порядок дій при виявленні факту невідповідності тендерної пропозиції учасника, а саме: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Згідно з ч. 9 ст. 26 Закону, передбачено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Таким чином, Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає для нас, як учасника торгів, право та можливість виправити виявлені Замовником невідповідності у поданій нами тендерній пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення відповідної інформації, а для Замовника даної закупівлі, встановлено обов’язок для реалізації нашого права. Однак Замовник, в порушення частини 16 статті 29 Закону, не розмістив відповідне повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які були ним виявлені після розкриття нашої тендерної пропозицій, тим самим позбавивши нас передбаченим п. 9 ст. 26 Закону права виправити такі невідповідності.
03.02.2022 року ПП «ТД «Солодкий Світ» звернувся до Замовника, через систему закупівель, з Вимогою скасувати своє Рішення та надати можливість нам реалізувати своє право на виправлення помилок. 04.02.2022 року Замовник опублікував відповідь на Вимогу, де зазначив, що «ВИМОГА ЗАДОВОЛЕНА» і закупівля автоматично була розблокована, але по факту Замовник не надав можливості учаснику ПП «ТД «Солодкий Світ» реалізувати передбачене п. 9 ст. 26 Закону право виправити невідповідності і не скасував своє РІШЕННЯ про відхилення тендерної пропозиції ПП «ТД «Солодкий Світ».
Враховуючи вищевикладене, ПРОСИМО:
- прийняти Скаргу до розгляду;
- зобов’язати Замовника скасувати Рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «ТД «Солодкий Світ»;
- зобов’язати Замовника надати можливість Учаснику ПП «ТД «Солодкий Світ» реалізувати передбачене п. 9 ст. 26 Закону право виправити невідповідності;
- зобов’язати Замовника розглянути тендерну пропозицію учасника ПП «ТД «Солодкий Світ» з урахуванням виправлення або невиправлення виявлених невідповідностей.
ДОДАТКИ:
- Копія Протоколу №42 щодо прийняття РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 31 січня 2022 року;
- Копії Аналогічних договорів…
- Копії підписаних видаткових накладних…
- Копії позитивних відгуків від контрагентів по наданих копіях аналогічних договорів з посиланням на номер, дату і предмет таких договорів…
- Копія Договору оренди приміщення…
- Копія договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складського приміщення та спеціалізованих автотранспортних засобів
- Копії свідоцтв про державну реєстрацію спеціалізованих автотранспортних засобів
- Копії актів про санітарну обробку спеціалізованих автотранспортних засобів та складського приміщення;
- Копії чинних особових медичних книжок водіїв та експедиторів .
Пов'язані документи:
Учасник
- Копії медичних книжок_водії_експедитори.pdf 08.02.2022 09:26
- Договір дератизація_дезінсекція_дезінфекція_авто_2022.pdf 08.02.2022 09:26
- Досвід_Аналогічний Договір-Накладні_Стара Прилука.pdf 08.02.2022 09:26
- Досвід_Лист-відгук_Стара Прилука.PDF 08.02.2022 09:26
- Протокол № 42 (1).pdf 08.02.2022 09:26
- Договір оренди_склад-офіс_2022.pdf 08.02.2022 09:26
- Скарга.pdf 08.02.2022 09:26
- Свідоцтва про реєстрацію ТЗ.pdf 08.02.2022 09:26
- Досвід_Лист-відгук_Могилів-Подільський.pdf 08.02.2022 09:27
- Договір оренди_холодильна камера.pdf 08.02.2022 09:27
- Акт обробки авто_січень 2022.pdf 08.02.2022 09:27
- Акт обробки складу_січень 2022.pdf 08.02.2022 09:27
- Досвід_Аналогічний Договір-Накладні_Могилів-Подільський.pdf 08.02.2022 09:27
- Договір дератизація_дезінсекція_дезінфекція_склад_2022.pdf 08.02.2022 09:27
- рішення від 10.02.2022 № 2744.pdf 11.02.2022 09:11
- інформація про резолютивну частину рішення від 22.02.2022 № 3628.pdf 23.02.2022 12:16
- рішення від 22.02.2022 № 3628.pdf 06.04.2022 10:58
- Відповідь до АМКУ .pdf 15.02.2022 17:36
- Відповідь до АМКУ.doc 15.02.2022 17:41
- ТД ( Овочі оброблені)2022року Нова редакція.doc 15.02.2022 18:10
- Протокол №62.pdf 08.04.2022 18:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.02.2022 14:25
Дата розгляду скарги:
22.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.02.2022 09:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.04.2022 10:58
Дата виконання рішення Замовником:
08.04.2022 18:19
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник скасував рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "ТД СОЛОДКИЙ СВІТ" за процедурою закупівлі код ДК 021:2015 15330000-0 "Оброблені фрукти та овочі" ( сухофрукти (грушка,яблуко), родзинки без кісточки, огірки квашені, помідори квашені, томатна паста, вишня морожена без кісточки, курага без кісточки,чорнослив без кісточки, овочевий мікс ( перець солодкий, морква, квасоля стручкова, зелений горошок, кукурудза), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA - 2022-01-12-001226-а.
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
9b41ae1627fa4ab5a77052ea4716a345
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-12-001226-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Приватне підприємство «ТД «Солодкий Світ» є учасником закупівлі, яку проводить
КП "Меридіан", ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-12-001226-a, назва предмета закупівлі ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі (відкриті торги).
В закупівлі приймають участь 3 учасника:
- ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ",
- ФОП Мирза Тамара Федорівна,
- ФОП Семенюк Олександр Володимирович
За результатами аукціону, найнижчою ціновою пропозицією була пропозиція ПП «ТД « Солодкий Світ» (1 690 500,00 грн з ПДВ). Різниця між пропозицією ПП «ТД «Солодкий Світ» та наступним Учасником ФОП Мирза Тамара Федорівна становить 137 тисяч 400 грн.
Протоколом №42 щодо прийняття РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 31 січня 2022 року пропозицію ПП «ТД «СОЛОДКИЙ СВІТ» було відхилено з наступних причин:
- Учасник «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТД «СОЛОДКИЙ СВІТ» не надав копії документів відповідно до вимог чинного законодавства (копії аналогічних договорів, копії підписаних видаткових накладних(або актів приймання-передачі), копії договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень та спеціалізованого автотранспортного засобу, копія чинного на дату розкриття пропозицій договору оренди складського приміщення..).
Хочемо звернути Вашу увагу, що всі вищеперечислені документи були надані Учасником у складі тендерної пропозиції як сканкопії оригіналів таких документів. Також хочемо зауважити, що дані документи вимагались для підтвердження кваліфікаційних критеріїв (ст. 16), а ЗУ «Про публічні закупівлі» ст.. 29 ч.16 передбачає для Замовника чіткий порядок дій при виявленні факту невідповідності тендерної пропозиції учасника, а саме: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Згідно з ч. 9 ст. 26 Закон, передбачено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Таким чином, Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає для нас, як учасника торгів, право та можливість виправити виявлені Замовником невідповідності у поданій нами тендерній пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення відповідної інформації, а для Замовника даної закупівлі, встановлено обов’язок для реалізації нашого права. Однак Замовник, в порушення частини 16 статті 29 Закону, не розмістив відповідне повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які були ним виявлені після розкриття нашої тендерної пропозицій, тим самим позбавивши нас передбаченим п. 9 ст. 26 Закону права виправити такі невідповідності.
На підставі вищевикладеного ВИМАГАЄМО:
- Скасувати Рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «ТД «Солодкий Світ»
- Надати Учаснику можливість реалізувати своє право на виправлення виявлених невідповідностей;
- Розглянути пропозицію учасника «ПП «ТД «Солодкий Світ» з урахуванням виправлення виявлених невідповідностей.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 03.02.2022 14:52
Дата подачі:
03.02.2022 14:52
Вирішення:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей
1) Перелік виявлених невідповідностей: учасником у складі своєї тендерної
пропозиції не надано завірених відповідно до вимог чинного законодавства копій
аналогічних договорів, зазначені у довідці про наявність документально
підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів та копій підписаних
видаткових накладних (або актів приймання-передачі) згідно наданих відповідно до
п. 5.1.3.2. частини 5 Розділу III тендерної документації аналогічних договорів, що
підтверджують постачання товару на підставі цих договорів.
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені
невідповідності: згідно п.5.1 частини 5 Розділу III тендерної документації, в складі
тендерної пропозиції учасник подає документи, що підтверджують інформацію про
його відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником,
відповідно до статті 16 Закону, а саме: 5.1.3.2. Копії аналогічних договорів,
зазначених у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду
виконання аналогічних договорів. 5.1.3.3. Копії підписаних видаткових накладних
(або актів приймання-передачі) згідно наданих відповідно до п. 5.1.3.2. даного
розділу аналогічних договорів, що підтверджують постачання товару на підставі
цих договорів. Згідно абз.2 п.1.4 частини 1 Розділу III тендерної документації «У
випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій, усі
копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо
передбачено тендерною документацією), або завірені відповідно до вимог чинного
законодавства.»
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення
виявлених невідповідностей:
3.1 Надати через електронну систему закупівель завірені відповідно до вимог
чинного законодавства копії аналогічних договорів, зазначені у довідці про
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
3.2 Надати через електронну систему закупівель завірені відповідно до вимог
чинного законодавства копії підписаних видаткових накладних (або актів
приймання-передачі) згідно наданих відповідно до п. 5.1.3.2. частини 5 Розділу III
тендерної документації аналогічних договорів, що підтверджують постачання
товару на підставі цих договорів.
Статус вимоги:
Задоволено