• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби різні)

Завершена

218 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 092.00 UAH
Період оскарження: 12.01.2022 10:42 - 24.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо змін тендерної документації

Номер: 3b0101cf89cb4a22a14b046530121b1b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-12-001124-a.a1
Назва: Вимога щодо змін тендерної документації
Вимога:
Замовником – ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІННОВАЦІЙНИХ МЕДИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАН УКРАЇНИ" (далі – Замовник), 12.01.2022 р. було оголошено відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015 код 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби різні) (оголошення №UA-2022-01-12-001124-a) (далі – Процедура закупівлі). Дана Процедура закупівлі товарів регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та здійснюється за такими принципами (ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII ): - добросовісна конкуренція серед учасників; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - максимальна економія та ефективність; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Проте, під час вивчення умов тендерної документації нами було виявлено вимоги, які є дискримінаційними, необґрунтованими, звужують коло потенційних учасників Процедури закупівлі, призводять до порушення принципів здійснення публічних закупівель та законодавства в сфері публічних закупівель в цілому.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Уважно розглянувши вимогу від 14.01.2022 року за номером UA-2022-01-12-001124-a.a1 щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації на закупівлю UA-2022-01-12-001124-a, Державна наукова установа «Центр інноваційних медичних технологій НАН України» повідомляє: Доброго дня! Згідно наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 15.04.2020 № 708, із змінами «Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі» , предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг, а лікарські засоби – за показником третьої цифри. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр «Єдиного закупівельного словника», а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Згідно законодавства Замовник має право (тобто може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. У випадку закупівлі лікарських , що є предметом вищевказаної процедури, Замовник має намір здійснити закупівлю товарів в цілому для забезпечення безперебійного здійснення лікування та для належного надання медичної допомоги та визначеним місцем поставки. Крім того, визначення окремих частин предмету закупівлі (лотів) є правом, а не обов’язком замовників. Також, однією із підстав, якою керувався Замовник обираючи не лотову закупівлю, є доцільність придбавання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику Щодо до умови про надання учасниками в складі тендерної пропозиції гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів, сформована з метою уникнення постачання фальсифікованих медичних препаратів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки продукції. Згідно ч. 3 ст. 22 даного Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до неї. Державна наукова установа «Центр інноваційних медичних технологій НАН України», це багатофункціональний лікувальний заклад, який складається із стаціонару на 340 ліжко – місць та 2-х поліклінік загальною потужністю 1 100 відвідувань в зміну. Загальна площа Центру за адресою: Вознесенський узвіз, 22 становить 19 026,7 м. кв. на якій знаходяться 12-ти поверховий Терапевтичний корпус, 3-х поверховий Хірургічний корпус та 4-х поверхова поліклініка. В Центрі крім клінічних підрозділів створено спеціалізовані наукові відділи із залученням провідних наукових фахівців, які мають забезпечити розробку нових методів лікування та удосконалення із застосуванням в медичну практику інноваційних медичних технологій. Як засвідчує практика, без надання учасниками торгів гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі листів авторизації від виробників чи офіційних дистриб’юторів, ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими. Виробники медичних препаратів, як вітчизняні так і іноземні, це як правило, великі компанії з позитивною репутацією та багаторічним досвідом, а тому вони зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому. Таким чином, вказані виробники чи їх офіційні представника (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Вимога щодо надання відповідних гарантій належного виконання учасником зобов'язань з поставки товарів у формі гарантійних листів від виробників чи дистриб’юторів лікарських засобів є звичайною та поширеною практикою. Тому, вимога про надання гарантійних листів не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти якісні сертифіковані товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі. Державна наукова установа «Центр інноваційних медичних технологій НАН України», тобто Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а лише скористався своїм законним правом на отримання необхідних товарів.
Статус вимоги: Відхилено