-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи, пов’язані з підготовкою до введення об’єкту будівництва в експлуатацію, а саме: роботи з інспектування системи пожежної сигналізації; системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей; систем передачі тривожних сповіщень; підготовки плану інспектування, обстеження об’єкта у відповідності до вимог окремих процедур (методик), розроблених Виконавцем, оформлення звіту про інспектування, підписання і завірення печаткою актів перевірки відповідності, інших документів, що можуть підтверджувати готовність до експлуатування об’єкта інспектування по об’єкту: «Капітальний ремонт КЗ «Одеська обласна школа вищої спортивної майстерності «Олімпієць», м. Одеса, проспект Шевченка, 31 а». (ДК 021-2015 - 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб)
Торги не відбулися
110 000.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 550.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 550.00 UAH
Період оскарження:
12.01.2022 10:00 - 18.01.2022 11:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про надання додаткової аргументації відхилення найбільш економічно вигідної провозиції (абз. 2 ч. 14 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі")
Номер:
be07c706ac454c6685eeebabd572d774
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-12-000722-a.a2
Назва:
Вимога про надання додаткової аргументації відхилення найбільш економічно вигідної провозиції (абз. 2 ч. 14 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі")
Вимога:
вих. № _016_ від _25.01._ 2022_р.
на __________ від ______ 202__р. Уповноваженій особі Управління обласної ради з майнових відносин
Данильченко О.
Закупівля №15862620
(Номер у Prozorro UA-2022-01-12-000722-a)
Вимога надати додаткову аргументацію
в порядку абз. 2 ч. 14 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»
25 січня 2022 року об 13:18 год. було оприлюднено Протокол №4 уповноваженої особи Управління обласної ради з майнових відносин від 25.01.2022 р. (далі – Протокол №4) про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції органу з інспектування ТОВ «АГЕНЦІЯ НЕЗАЛЕЖНОГО ІНСПЕКТУВАННЯ «ЕКСПЕРТ» (скорочена назва ОІ ТОВ «АНІ «ЕКСПЕРТ», код ЄДРПОУ 39796515), що перемогла у електронному аукціоні 24 січня 2022 р. об 12:00 год.
Згідно змісту пунктів 1 і 2 Протоколу №4 найбільш економічно вигідна пропозиція відхилена по причині неповного завантаження документів тендерної пропозиції через невідомі технічні збої майданчика. При цьому вся необхідна інформація в листах №010 (довідка про персонал з переліком наказів по пересоналу) та №015 (довідка про матеріально-технічну базу) зі вказаних документів пропозиції для кваліфікації в наявності. Згідно абз. 6 ч. 9 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» виправити пропозицію можливо було до закінчення строку подання пропозицій.
При цьому лист №010 від 20.01.2022 р. та №015 від 20.01.2022 р. відповідно до положень ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» та ЗУ «Про електронні довірчі послуги», а також відповідно вимог абз. 6 додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі на вищевказані листи накладені УЕП/КЕП – отже відсутні підстави вважати їх такими, що не підписані уповноваженою особою. Оскільки згідно реєстру завантажених документів документ №015 від 20.01.2022 р. (Scan0016.pdf) підписаний УЕП/КЕП – це не могла не побачити Уповноважена особа організатора закупівлі. Так само відсутні підстави ігнорувати факт накладання УЕП/КЕП на нього – що відповідає положенням абз. 9 додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. У додаток до цього у складі тенденої пропозиції ОІ ТОВ «АНІ «ЕКСПЕРТ» були надані документи на підтвердження повноважень уповноваженої особи (Рішення Зосновника №1 від 20.05.2025, Наказ №1-К від 20.05.2015). При цьому у Уповноваженої особи Організатора закупівлі були відсутні підстави вважати документ не підписаним.
При цьому пропозиція ОІ ТОВ «АНІ «ЕКСПЕРТ» навряд-чи перестала бути найбільш економічно вигідної пропозицією! Одночасно Уповноважена особа
Організатора закупівлі не володіє інформацію про те яка саме матеріально-технічна база є необхідною для виконання умов закупівлі, а також яка саме кількість персоналу потрібна для задоволення потреб Замовника згідно Тендерної документації.
На підставі вищевикладеного, згідно абз. 2 частини 14 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» звертаємось до Уповноваженої особі Управління обласної ради з майнових відносин Данильченко О. з вимогою про надання додаткової аргументації щодо причин невідповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Також вимагаємо надати додаткову аргументацію (обґрунтування) причин ігнорування пропозицій Учасників у період уточнення про усунення у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі окремих положень, які суперечать положенням ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про захист економічної конкуренції» та ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції»:
- використання внутрішньої документації Учасника №2 (ОІ ТОВ "НЕЗАЛЕЖНИЙ АУДИТ ТА ІНСПЕКТУВАННЯ СФЕРИ БЕЗПЕКИ"), а саме форм договорів та плані інспектування, що підтверджується завантаженням вказаних документів учасником №2 на підтвердження наявності аналогічних договорів (3Аналог договір 1.PDF, 3Аналог договір 2.PDF, 3Аналог договір 3.PDF, 3Акт, додатки аналог договір 1.PDF, 3Акт, додатки аналог договір 2.PDF, 3Акт, додатки аналог договір 3.PDF);
- використання в додатках до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі процедур (методики) Р-01, Р-02, Р-02, Р-03, Р-04, Р-05, Р-06, що належать Учаснику №2 (ОІ ТОВ "НЕЗАЛЕЖНИЙ АУДИТ ТА ІНСПЕКТУВАННЯ СФЕРИ БЕЗПЕКИ"), що підтверджується документами завантаженими Учасником №2 (3Аналог договір 1.PDF, 3Аналог договір 2.PDF, 3Аналог договір 3.PDF, 3Акт, додатки аналог договір 1.PDF, 3Акт, додатки аналог договір 2.PDF, 3Акт, додатки аналог договір 3.PDF).
Викладені факти чітко вказують на наявність попередніх домовленостей з Учасником №2, що суперечить положенням статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ "Про захист економічної конкуренції" та ЗУ "Про захист від недобросовісної конкуренції". Та шкодить здоровій конкуренції на ринку оцінки відповідності!
На доданок до вищевикладеного, вимагаємо надати обґрунтування доцільності прийняття менш вигідної пропозиції Учасника №2, що є значно вищою.
Одночасно звертаємо увагу Уповноваженої особи Уповноваженої особи Управління обласної ради з майнових відносин Данильченко О. на невідповідність пропозиції Учасника №2 умовам визначеним абзацу 3 додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання пропозиції та усіх документів іншою мовою, вони повинні мати офіційний переклад на українську мову. Визначальним є документ/текст, викладений українською мовою.». У складі пропозиції Учасника №2 міститься документ викладений іноземною (англійською) мовою «Certificate of Attendance», який не має офіційного перекладу українською мовою – отже не відповідає вимогам абзацу 3 додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам пункту 15.1 додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином, відповідно до вимог п. 1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» та абз. 6 стор. 2 додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі подана пропозиція Учасника №2 також не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - отже має бути так само відхилена!
Згідно п. 1 частини 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», пункту 14.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та абз. 15 стор. 2 додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Спрощена закупівля автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі: 1) відхилення всіх пропозицій згідно з частиною 13 статті 14 Закону;». Таким чином Уповноваженою особою має бути відхилено пропозицію Учасника №2, та закупівлю скасовано!
У випадку ігнорування Уповноваженою особою вимог викладених у цьому листі, а також ігнорування підстав для відхилення пропозиції Учасника №2, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів будемо змушені звернутись до Замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду (згідно частини 20 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
А також будемо змушені звернутись до Держаудитслужби з проханням провести перевірку закупівлі.
З повагою,
Директор - Керівник
ОІ ТОВ «АНІ «ЕКСПЕРТ» Сергій МАРКІН
М.П.
тел. (056)-788-04-85
Пов'язані документи:
Учасник
- 016 - Вимога в порядку абз. 2 ч. 14 ст. 14 ЗУ Про публічні закупівлі - 25.01.2022_Validation_Report.pdf 26.01.2022 10:34
- 016 - Вимога в порядку абз. 2 ч. 14 ст. 14 ЗУ Про публічні закупівлі - 25.01.2022 (2).pdf 26.01.2022 10:34
- 016 - Вимога в порядку абз. 2 ч. 14 ст. 14 ЗУ Про публічні закупівлі - 25.01.2022.pdf.p7s 26.01.2022 10:34
Дата подачі:
26.01.2022 10:34
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що Ваша пропозиція відхилена зовсім не по причині неповного завантаження документів тендерної пропозиції через невідомі технічні збої майданчика. Крім того, такі обставини не знаходять підтвердження у Вашій вимозі, а навіть якщо б такі технічні збої дісно мали місце Замовник все одно розглядав би лише надані у складі пропозиції документи.
Щодо Вашого твердження, що «При цьому вся необхідна інформація в листах №010 (довідка про персонал з переліком наказів по пересоналу) та №015 (довідка про матеріально-технічну базу) зі вказаних документів пропозиції для кваліфікації в наявності.».
Підставою для відхилення була відсутність копій наказів про їх призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в довідці (наприклад копії трудових договорів, цивільно-правових договорів, контрактів, тощо), а не довідки про наявність працівників. Так, довідка № 010 дійсно надана у складі пропозиції і Замовник із цим не сперечається. Але, якщо у документації Замовник вимагає надання копій документів то надавати необхідно саме копії. Посилання на копії наказів у даному випадку не є належним виконанням умов документації з Вашого боку!
Щодо довідки № 015 про наявність матеріально-технічно бази.
Зазначена довідка складається з двох аркушів, оскільки про це зазначено Вами у самій довідці. Так, в правому нижньому куті є позначка «Аркуш 1 з 2», але аркуш № 2 у складі пропозиції відсутній!
Відповідно до вимог Додатку 1 до оголошення пропозиції подаються Учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної Замовником в цьому Оголошенні, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), шляхом завантаження необхідних документів та/або інформації (сканованих з оригіналів (у форматі PDF (Portable Document Format) через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним Замовником.
Скановані документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання).
Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) або удосконалений електронний підпис (УЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо.
Сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків (наприклад накладених підписів та печаток) на скановані документи. Скановані копії документів виготовляються з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), копій та оригіналів документів, надання яких вимагається згідно цього оголошення виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами.
Відтак, навіть при умові накладення КЕП на кожен СКАНОВАНИЙ документ, на самому документі повинні бути усі його обов’язкові реквізити!
Щодо відхилення пропозиції Учасника № 2!
Відповідно до абзацу 2 частини 11 статті 14 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
Відтак, Ваші твердження про невідхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НЕЗАЛЕЖНИЙ АУДИТ ТА ІНСПЕКТУВАННЯ СФЕРИ БЕЗПЕКИ» є передчасними, і виглядають як тиск на Замовника.
Крім того, вважаємо що Ваші права як Учасника не порушені – адже відхилено ВАС правомірно та аргументовано.
Таким чином, ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.01.2022 15:16
Вимога
Залишено без розгляду
порушення вимог абз. 3 частини 7 статті 14 ЗУ "про публічні закупівлі"
Номер:
3440f947df6e460183d4a722738db030
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-12-000722-a.b1
Назва:
порушення вимог абз. 3 частини 7 статті 14 ЗУ "про публічні закупівлі"
Вимога:
Добрий день! 17-го січня 2022 року у зв'язку із відсутністю відповідей (роз'яснень) по суті заданих 14.01.2022 запитань, до організатора закупівлі було повторно декілька звернень (об 09:15, 09:18, 09:25, 09:28, 09:30, 09:45, 09:49) про з проханням видалити з Тендерної документації вимоги/положення, що належать певному учаснику (документація якого використана у Тендерній документації). Оскільки, системи менеджменту та набір процедур і методик у кожного органу з інспектування є ункальними, то внутрішня документація певних органів з інспектування не можуть бути застосовані іншими учасниками (органами з інспектування). Те саме стосується питання щодо типу системи менеджменту (А та В), оскільки відсутня інформація про те який тип є більш ефективним, то вони є рівноцінними. тому організатор не може обмежувати учасників з системой менеджменту типу А для якого не застосовуються положення ISO 9001. На підставі вищевикладеного, з метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі - вимагаємо внести у Тендерну документацію (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі) змін згідн повторних запитань заданих 17.01.2022 р. об 09:15, 09:18, 09:25, 09:28, 09:30, 09:45, 09:49 год. шляхом видалення вказаних вимог.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.01.2022 11:57
Вирішення:
Відповідно до ачстини 7 статті 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Звертаємо увагу що період уточнення завершився об 11 годині 18 січня 2022 року.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.01.2022 14:39