-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 (CPV) – 24930000-2 - Фотохімікати (Рентгенографічна продукція)
ДК 021:2015 (CPV) – 24930000-2 - Фотохімікати (Рентгенографічна продукція). Плівка медична рентгенівська зеленочутлива Carestream MXG 30x40 cм №100 – 60 уп., Плівка медична рентгенівська Сarestream PFH-T 70*30,5 – 20 рул., Проявник Люкс Рей 3л на 15л розчину – 68 кан., Фіксаж Люкс Рей 3л на 15л розчину – 30 кан. Якість товару повинна відповідати вимогам стандартів, технічних умов, інших нормативних актів, що встановлюють вимоги до їх якості, і підтверджуватися документами, необхідними для такого підтвердження відповідно до чинного законодавства України.
Завершена
172 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 860.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 860.00 UAH
Період оскарження:
11.01.2022 17:05 - 17.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
e63b3180829f49c7a55742041a2ec7cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-11-001285-c.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! В Інформації для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів по закупівлі код ДК 021:2015 ДК 021:2015 (CPV) – 24930000-2 - Фотохімікати (Рентгенографічна продукція), Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити торгівельну марку та виробника, та вказує, що Еквівалент не пропонувати!!!, але ж : Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто , Ви можете вказати, який саме еквівалент, але заборонити НЕ МОЖЕТЕ!
Нагадаємо, що еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру.
Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару та інформацію про те, що Еквівалент не пропонувати!!!. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд аналогів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Зазначення найменувань плівок з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Зазначення в предметі закупівлі найменування плівок суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником, а також керуюсь ст.ст. 2, 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції аналог плівки, що зазначені в Інформації для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів по закупівлі код ДК 021:2015 ДК 021:2015 (CPV) – 24930000-2 - Фотохімікати (Рентгенографічна продукція). Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.01.2022 14:19
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Дана Закупівля є спрощеною закупівлею згідно п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та регулюється окремо положеннями ст. 14 цього Закону.
Згідно ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, зазначається, серед іншого інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
З огляду на зазначене вище, з одного боку, Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права замовника спрощеної закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає за необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності. А з іншого боку, - в спрощених закупівлях передбачено саме право, а не обов’язок замовника передбачити можливість надання еквівалентів або аналогів до визначеного предмету закупівлі.
Таким чином, замовник в кожному конкретному випадку вільний у своєму виборі або реалізувати це право, або ж утриматися від його реалізації, що і розкриває сутність поняття «може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників».
Відзначимо, що рентгенографічний діагностичний процес в цілому складається з наступного комплексу: рентген апарат – касета – плівка – реактиви для її обробки – проявна установка (для ручної чи машинної обробки). При цьому необхідність закупівлі самого такого найменування товару обумовлено з одного боку, наявністю у нашому підприємстві відповідного обладнання, а з іншого – досвідом використання різних фотохімікатів (від різних виробників) на такому обладнанні, який довів, що використання зазначених фотохімікатів є найефективнішим, оскільки забезпечує мінімальні витрати фотохімікатів, постійну високоякісну обробку плівку, максимальну продуктивність без шкоди якості знімків, а відтак забезпечує найякісніше рентгенографічне діагностування.
В той же час, нашим підприємством в даній процедурі закупівлі жодним чином не порушуються норми законодавства та дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, ефективності та пропорційності, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про закупівлю, надана можливість взяти участь в закупівлі будь-яким постачальникам необхідного підприємству товару, тощо.
Враховуючи викладене вище, нашим підприємством в даній процедурі закупівлі жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, не встановлено вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а відтак відсутні підстави для задоволення вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено