-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«ДК 021-2015 -15420000-8-Рафіновані олії та жири (Олія соняшникова)»
Завершена
1 773 699.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 868.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 868.50 UAH
Період оскарження:
11.01.2022 16:46 - 07.02.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
щодо сертифікатів
Номер:
d7e2e5e7c1a1450aad592118c637917a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-11-001087-b.c2
Назва:
щодо сертифікатів
Вимога:
Підтримуємо іншого учасника щодо наявності сертифікатів , стосовно діяльності Учасника (а ні товару) та актів перевірки , коли закупівля стосується олії в герметичних пляшках! Зателефонуйте або зайдіть на сайт компаній, які видають ці сертифікати , то побачите рекламу: ,, Як виграти закупівлю без пониження ціни?,,. Отже, ця дискримінаційна вимога, обмежує коло учасників!. Зверніть увагу, що КП ,,Школярик,, закуповуючи в грудні 2021 року ОЛІЮ для навчальних закладів Шевченківського району, зазначив тільки вимоги щодо якості самої Олії, а ні до сертифікації учасника і це призвело до нормальної конкуренції. НАГОЛОШУЄМО, що сертифікати , зазначені в ТД і акти перевірок жодним чином не відносяться до ТЕХНіЧНИХ та ЯКІСНИХ характеристик товару!!!, тому вимагаємо видалити ці вимоги , як такі, що порушують Закон! Отже, при ігнорування вимог учасників щодо наявності сертифікатів при постачанні герметично упакованої олії, ми звернемось до громадськості та журналістів !
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 38.pdf 14.01.2022 11:05
Дата подачі:
12.01.2022 18:48
Вирішення:
Шановні потенційні учасники.
Замовником було розглянуто Ваші вимоги. У відповідь повідомляємо Вас про наступне: Відповідно до п.3 Статті 22 Закону «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації»
Чинним законодавством України не встановлено заборону щодо визначення Замовником у тендерній документації вимоги про наявність у учасників сертифікату на систему управління, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) або ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD) або ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,ITD), виданого акредитованим Національним агентством з акредитації України.
Вважаємо, що така вимога не є дискримінаційною та ні в якому разі не звужує коло учасників, оскільки в Україні є достатня кількість органів сертифікації, акредитованих Національним агентством з акредитації України, які проводять сертифікацію на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) або ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD) або ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,ITD). З їх переліком ви можете ознайомитись на сайті НААУ. Тобто, виконання такої вимоги є можливим.
Отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що працює у відповідності до цих стандартів, а наявність зазначених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності постачати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги.
Замовник не вважає, що вимоги, які висуваються до предмету закупівлі, є такими, що якимось чином обмежують коло Учасників.
Стандарт ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,ITD) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» встановлює принципи і вимоги, спрямовані на захист природи: економії електроенергії і ресурсів, утилізації та переробки відходів, тощо.
Стандарт ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,ITD) «Системи екологічного управління» є частиною Національного стандарту законодавства України, відповідно до якого зазначений стандарт можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити та виконувати екологічну політику і завдання, ураховуючи правові й інші вимоги.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Тендерна документація повинна містити:….інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля».
Згідно положень ДСТУ ISO 14001:2015 встановлено, що організація повинна визначати і забезпечувати ресурсами, необхідними для розробки, впровадження, функціонування та постійного поліпшення системи екологічного менеджменту. Організація повинна визначати необхідний рівень компетентності особи (осіб), що виконує під своїм контролем роботу, яка впливає на його показники екологічної діяльності та його здатність виконувати обов'язкові вимоги, визначати потреби в навчанні, пов'язані з її екологічними аспектами і її системою екологічного менеджменту, там, де це можливо, вживати заходів для забезпечення необхідної компетентності та оцінювати результативність вжитих заходів, а також гарантувати, що ці особи компетентні в силу відповідної освіти, підготовки або досвіду.
Сертифіковані на даний стандарт підприємства демонструють своє ставлення до захисту навколишнього середовища. Стандарт ДСТУ ISO 14001:2015 встановлює принципи і вимоги, спрямовані на захист природи: економії електроенергії і ресурсів, утилізації та переробки відходів, і т.п.
Отже, враховуючи той факт, що ДСТУ ISO 14001: 2015 є Національним стандартом України, вимога Замовника надати сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001: 2015 (ISO 14001: 2015. IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», є правомірною та обґрунтованою щодо підтвердження відповідності національним стандартам заходів із захисту довкілля у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стандарт ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» установлює вимоги до системи управління якістю, показує здатність організації надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовує законодавчі та регламентувальні вимоги.
Така вимого не є дискримінаційною, тому що регулюється чинним законодавством. Стандарт ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» є Національним стандартом України, частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» якого передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги. Відповідно до пункту 0.1 «Загальні положення»: «Цей стандарт зобов'язані застосовувати всі організації, які мають на меті допомогти поліпшити загальну дієвість системи управління якістю та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку», а також, що «Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони, зокрема органи сертифікації, щоб оцінити здатність організації дотримувати вимоги замовника, законодавчі й регламентувальні вимоги, застосовні до продукції, і власні вимоги організації». Відповідно до зазначеного пункту 0.1. Стандарту, потенційні вигоди для організації від запровадження системи управління якістю на основі цього стандарту такі: a) здатність постійно постачати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовників, а також застосовні законодавчі та регламентувальні вимоги; b) створення можливостей для підвищення задоволеності замовників; c) урахування ризиків і можливостей, пов’язаних із середовищем і цілями організації; d) здатність демонструвати відповідність установленим вимогам до системи управління.
Одним із доказів необхідного рівня якості продукції є підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує відповідність Учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Наявність у Учасника сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015свідчить про спроможність Учасника постачати продукцію у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів.
Отже, враховуючи той факт, що ДСТУ ISO 9001:2015 є Національним стандартом України, вимога Замовника надати сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», є правомірною та обґрунтованою щодо підтвердження відповідності національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стандарт ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD) «Системи управління безпечністю харчових продуктів установлює вимоги до системи управління безпечністю харчових продуктів. Усі вимоги цього стандарту є загальними та придатними для застосування всіма організаціями харчового ланцюга незалежно від їх розміру та складності, до них віднесено організації, що безпосередньо або опосередковано залучені до одної або кількох ланок харчового ланцюга. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» (НАССР) установлює вимоги до системи управління безпечністю харчових продуктів, якщо організація в харчовому ланцюзі має необхідність продемонструвати свою здатність керувати небезпечними чинниками харчових продуктів для гарантування того, що харчовий продукт є безпечним на момент його споживання людиною. національним стандартам.
Усі вимоги цього стандарту є загальними та придатними для застосовування всіма організаціями харчового ланцюга незалежно від їх розміру та складності. До них віднесено організації, що безпосередньо або опосередковано залучені до одної або кількох ланок харчового ланцюга. Стандарт застосовують організації, які залучені до будь-якого аспекту харчового ланцюга та бажають запровадити системи, які гарантують безпечні продукти на постійній основі.
Стандарти ISO 22000 являють собою систему управління саме безпекою виробництва харчових продуктів. Вони охоплюють питання від контролю якістю сировини, з якої виробляється продукція, матеріалу упаковки, а також доставки готової продукції кінцевим споживачам. Вимоги стандарту НАССР забезпечують контроль на всіх стадіях виробництва харчових продуктів, в будь-якому місці процесу, від виробництва і зберігання до реалізації продукції.
У зв’язку з підвищеним рівнем відповідальності за життя та здоров’я дітей в закладах освіти та з метою уникнення будь-яких харчових отруєнь, Замовник особливу увагу приділяє якості продуктів харчування. На теперішній час єдиним документом, що підтверджує належну якість харчових продуктів є сертифікат системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD) та впровадження учасником системи НАССР, оскільки іншого способу впевнитися у безпечності харчового продукту немає.
Надання сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD) є підтвердженням запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР та виконання вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Керуючись зазначеними нормами чинного законодавства України, Замовник правомірно та обґрунтовано зазначив вимоги до учасників в тендерній документації, щодо підтвердження відповідності.
Що до надання актів Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин (згідно Наказу Міністерства аграрної політики № 447 від 08.08.2019 р.) та актів Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP (згідно Наказу Міністерства аграрної політики № 446 від 08.08.2019 р.) повідомляємо, що на сьогоднішній день єдиним органом котрий має право перевіряти підприємства котрі задіяні у сфері виробництві/переробці/реалізації харчових продуктів - є Держпродспоживслужба. А тому, для вивчення та підтвердження надійності учасника (потенційного постачальника), Замовник і вимагає підтвердження проведення планового (позапланового) заходу державного контролю контролюючим органом. Слід зазначити, що Держпродспоживслужба проводить позаплановий контроль оператора ринку на його вимогу (заявку). Що дозволяє новоствореним підприємствам пройти, при бажанні, перевірку Держпродспоживслужбою. Тобто, виконання такої вимоги є можливим.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.01.2022 11:05
Вимога
Залишено без розгляду
щодо дискримінаційних вимог для новостворених підприємств та ФОП
Номер:
845a9386105b4efeb1800f1b714dcb43
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-11-001087-b.c1
Назва:
щодо дискримінаційних вимог для новостворених підприємств та ФОП
Вимога:
Шановний Замовнику! Наголошуємо, що предмет закупівлі - Олія, яка розфасована в ГЕРМЕТИЧНІ пластікові пляшки (1л.). Звертаємо увагу, що постачальнику, який не є ВИРОБНИКОМ товару, для зберігання та транспортування Олії (герметично фасованої у пляшки) сертифікація не потрібна, оскільки Олія є продуктом харчування рослинного походження. Всі вказані Сертифікати на систему управління безпечністю харчових продуктів і т.д. , є обов’язковим для потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження, а також для виробників будь-якої харчової продукції. Для підприємства, яке здійснює лише транспортування, зберігання та реалізації Олії необхідно мати державну реєстрацію потужностей оператора ринку харчових продуктів. Сертифікати необхідно вимагати від виробника, який безпосередньо виготовляє продукцію. Отже, просимо внести зміни в документації, а саме, змінивши вимогу щодо надання сертифікату саме ВИРОБНИКОМ «надати Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів від виробника запропонованого товару та надання від учасника інформацію про державну реєстрацію потужностей оператора ринку харчових продуктів», оскільки предмет закупівлі – продукт харчування рослинного походження (повністю герметично фасований) і контроль щодо його якості необхідно здійснювати на етапі виробництва, саме у виробника. Крім того, для новостворених підприємств та ФОП, виконати вимоги щодо сертифікації та проходження перевірок Держспоживслужбою немає можливості в такий термін, тому просимо внести зміни в ТД, а саме зазначивши "у разі створення підприємства з IV кв. 2021 року надати лист-пояснення з підтвердженням Витягу з реєстру".
Встановивши цю вимогу ви обмежили коло учасників, які мають досвід постачання Олії в бюджетні установи (школи, садочки, санаторії), але не мають можливості надати сертифікати та акти перевірок, із-за терміну їх отримання. Також наголошуємо, що згідно роз'яснення Держспоживслужби для зберігання герметично упакованого товару "Олія" необхідно реєстрація потужностей оператора ринку харчових продуктів. У разі ігнорування нашої вимоги ми змушені будемо звернутись до АМКУ щодо встановлення дискримінаційної вимоги для новостворених підприємств та підприємців, а також до громадськості та журналістів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.01.2022 23:22
Вирішення:
Шановні потенційні учасники.
Замовником було розглянуто Ваші вимоги. У відповідь повідомляємо Вас про наступне: Відповідно до п.3 Статті 22 Закону «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації»
Чинним законодавством України не встановлено заборону щодо визначення Замовником у тендерній документації вимоги про наявність у учасників сертифікату на систему управління, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) або ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD) або ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,ITD), виданого акредитованим Національним агентством з акредитації України.
Вважаємо, що така вимога не є дискримінаційною та ні в якому разі не звужує коло учасників, оскільки в Україні є достатня кількість органів сертифікації, акредитованих Національним агентством з акредитації України, які проводять сертифікацію на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) або ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD) або ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,ITD). З їх переліком ви можете ознайомитись на сайті НААУ. Тобто, виконання такої вимоги є можливим.
Отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що працює у відповідності до цих стандартів, а наявність зазначених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності постачати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги.
Замовник не вважає, що вимоги, які висуваються до предмету закупівлі, є такими, що якимось чином обмежують коло Учасників.
Стандарт ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,ITD) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» встановлює принципи і вимоги, спрямовані на захист природи: економії електроенергії і ресурсів, утилізації та переробки відходів, тощо.
Стандарт ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,ITD) «Системи екологічного управління» є частиною Національного стандарту законодавства України, відповідно до якого зазначений стандарт можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити та виконувати екологічну політику і завдання, ураховуючи правові й інші вимоги.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Тендерна документація повинна містити:….інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля».
Згідно положень ДСТУ ISO 14001:2015 встановлено, що організація повинна визначати і забезпечувати ресурсами, необхідними для розробки, впровадження, функціонування та постійного поліпшення системи екологічного менеджменту. Організація повинна визначати необхідний рівень компетентності особи (осіб), що виконує під своїм контролем роботу, яка впливає на його показники екологічної діяльності та його здатність виконувати обов'язкові вимоги, визначати потреби в навчанні, пов'язані з її екологічними аспектами і її системою екологічного менеджменту, там, де це можливо, вживати заходів для забезпечення необхідної компетентності та оцінювати результативність вжитих заходів, а також гарантувати, що ці особи компетентні в силу відповідної освіти, підготовки або досвіду.
Сертифіковані на даний стандарт підприємства демонструють своє ставлення до захисту навколишнього середовища. Стандарт ДСТУ ISO 14001:2015 встановлює принципи і вимоги, спрямовані на захист природи: економії електроенергії і ресурсів, утилізації та переробки відходів, і т.п.
Отже, враховуючи той факт, що ДСТУ ISO 14001: 2015 є Національним стандартом України, вимога Замовника надати сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001: 2015 (ISO 14001: 2015. IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», є правомірною та обґрунтованою щодо підтвердження відповідності національним стандартам заходів із захисту довкілля у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стандарт ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» установлює вимоги до системи управління якістю, показує здатність організації надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовує законодавчі та регламентувальні вимоги.
Така вимого не є дискримінаційною, тому що регулюється чинним законодавством. Стандарт ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» є Національним стандартом України, частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» якого передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги. Відповідно до пункту 0.1 «Загальні положення»: «Цей стандарт зобов'язані застосовувати всі організації, які мають на меті допомогти поліпшити загальну дієвість системи управління якістю та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку», а також, що «Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони, зокрема органи сертифікації, щоб оцінити здатність організації дотримувати вимоги замовника, законодавчі й регламентувальні вимоги, застосовні до продукції, і власні вимоги організації». Відповідно до зазначеного пункту 0.1. Стандарту, потенційні вигоди для організації від запровадження системи управління якістю на основі цього стандарту такі: a) здатність постійно постачати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовників, а також застосовні законодавчі та регламентувальні вимоги; b) створення можливостей для підвищення задоволеності замовників; c) урахування ризиків і можливостей, пов’язаних із середовищем і цілями організації; d) здатність демонструвати відповідність установленим вимогам до системи управління.
Одним із доказів необхідного рівня якості продукції є підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує відповідність Учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Наявність у Учасника сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015свідчить про спроможність Учасника постачати продукцію у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів.
Отже, враховуючи той факт, що ДСТУ ISO 9001:2015 є Національним стандартом України, вимога Замовника надати сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», є правомірною та обґрунтованою щодо підтвердження відповідності національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стандарт ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD) «Системи управління безпечністю харчових продуктів установлює вимоги до системи управління безпечністю харчових продуктів. Усі вимоги цього стандарту є загальними та придатними для застосування всіма організаціями харчового ланцюга незалежно від їх розміру та складності, до них віднесено організації, що безпосередньо або опосередковано залучені до одної або кількох ланок харчового ланцюга. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» (НАССР) установлює вимоги до системи управління безпечністю харчових продуктів, якщо організація в харчовому ланцюзі має необхідність продемонструвати свою здатність керувати небезпечними чинниками харчових продуктів для гарантування того, що харчовий продукт є безпечним на момент його споживання людиною. національним стандартам.
Усі вимоги цього стандарту є загальними та придатними для застосовування всіма організаціями харчового ланцюга незалежно від їх розміру та складності. До них віднесено організації, що безпосередньо або опосередковано залучені до одної або кількох ланок харчового ланцюга. Стандарт застосовують організації, які залучені до будь-якого аспекту харчового ланцюга та бажають запровадити системи, які гарантують безпечні продукти на постійній основі.
Стандарти ISO 22000 являють собою систему управління саме безпекою виробництва харчових продуктів. Вони охоплюють питання від контролю якістю сировини, з якої виробляється продукція, матеріалу упаковки, а також доставки готової продукції кінцевим споживачам. Вимоги стандарту НАССР забезпечують контроль на всіх стадіях виробництва харчових продуктів, в будь-якому місці процесу, від виробництва і зберігання до реалізації продукції.
У зв’язку з підвищеним рівнем відповідальності за життя та здоров’я дітей в закладах освіти та з метою уникнення будь-яких харчових отруєнь, Замовник особливу увагу приділяє якості продуктів харчування. На теперішній час єдиним документом, що підтверджує належну якість харчових продуктів є сертифікат системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD) та впровадження учасником системи НАССР, оскільки іншого способу впевнитися у безпечності харчового продукту немає.
Надання сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD) є підтвердженням запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР та виконання вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Керуючись зазначеними нормами чинного законодавства України, Замовник правомірно та обґрунтовано зазначив вимоги до учасників в тендерній документації, щодо підтвердження відповідності.
Що до надання актів Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин (згідно Наказу Міністерства аграрної політики № 447 від 08.08.2019 р.) та актів Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP (згідно Наказу Міністерства аграрної політики № 446 від 08.08.2019 р.) повідомляємо, що на сьогоднішній день єдиним органом котрий має право перевіряти підприємства котрі задіяні у сфері виробництві/переробці/реалізації харчових продуктів - є Держпродспоживслужба. А тому, для вивчення та підтвердження надійності учасника (потенційного постачальника), Замовник і вимагає підтвердження проведення планового (позапланового) заходу державного контролю контролюючим органом. Слід зазначити, що Держпродспоживслужба проводить позаплановий контроль оператора ринку на його вимогу (заявку). Що дозволяє новоствореним підприємствам пройти, при бажанні, перевірку Держпродспоживслужбою. Тобто, виконання такої вимоги є можливим.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.01.2022 11:02