• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Лікарські засоби: Diazepam (ДК 021:2015 33661500-6 Психолептичні засоби), Fentanyl (ДК 021:2015 33661200-3 Анальгетичні засоби), Ketamine (ДК 021:2015 33661100-2 Анестетичні засоби), Atracurium (ДК 021:2015 33632200-1 -М’язові релаксанти), Thiopental (ДК 021:2015 33661100-2 Анестетичні засоби), Atropine ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція), Suxamethonium (ДК 021:2015 33632200-1 -М’язові релаксанти), Propofol (ДК 021:2015 33661100-2 - Анестетичні засоби)

Торги не відбулися

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 11.01.2022 16:26 - 10.02.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

запит на зміни

Номер: 9596ddfc24944f5e8f4789b2581a6b8e
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-11-001180-c.a1
Назва: запит на зміни
Вимога:
вимога у додатку
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Ознайомившись з вимогою учасника закупівлі № UA-2022-01-11-001180-c.a1, щодо недотримання КНП «Вінницькою обласною клінічною психоневрологічною лікарнею ім.акад.О.І.Ющенка Вінницької обласної Ради» (далі Замовник) вимог ст. 3, ч. 4 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні Закупівлі» (№922- VIIІ),(далі Закон) та зобов’язання Замовника внести зміні до тендерної документації шляхом розділення предмету закупівлі на лоти, вважаємо її безпідставною та такою, що не ґрунтується на вимогах чинного законодавства. Згідно з вимогами п. 22 ч.1 ст.1. Закону, предмет закупівлі це товари, роботи чи послуги, що закуповуються Замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі щодо якого учасникам дозволяється подавати пропозиції. Предмет закупівлі визначається Замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника. На підставі роз’яснень Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.09.2020 №3304-04/53972-06 «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель», та вимог Наказів Мінекономрозвитку № 708 від 15.04.2020 та №1082 від 11.06.2020, якими затверджено «Порядок визначення предмета закупівлі» та «Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі» - предмет (лікарські засоби),(фармацевтична продукція), визначається за третьою цифрою коду Єдиного закупівельного словника. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу за формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки. У разі закупівлі лікарських засобів без поділу на лоти замовник визначає предмет закупівлі за показником третьої цифри словника. Таким чином, вищенаведеними нормами чинного у сфері публічних закупівель законодавства, не встановлено обов'язку Замовника визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти), в тому числі і у разі надходження відповідного звернення потенційних учасників, це право Замовнику надано для ефективної організації господарської діяльності. Тобто, норми чинного законодавства не зобов’язують Замовника встановлювати окремі частини предмета закупівлі (лоти), а лише надають йому таке право. Також, однією із підстав не лотової закупівлі, є доцільність придбання продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики продукції (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики тощо), своєчасність здійснення поставок. Крім того, учасник вказує на те, що не має можливості прийняти участі в торгах і вважає це створенням, відносно нього, дискримінаційних умов, оскільки у нього відсутня відповідна ліцензія, яка передбачена Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015(№222-VIII), що позбавляє його права реалізовувати наркотичні засоби та психотропні речовини. Проте доводи Учасника не можна вважати об’єктивними, оскільки його не позбавлено права отримання вказаної ліцензії, а не отримавши її він за власним бажанням позбавив себе права бути учасником ринку щодо купівлі та продажу певних фармацевтичних засобів (Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами). Крім того, додатково повідомляємо, що Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на уповноважених осіб щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не передбачений. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута Замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги, згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що Замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта. З огляду на викладене закупівлі, що нами проводяться (за одним кодом ДК 021:2015 – 33600000-6 (фармацевтична продукція), здійснені у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та підзаконних актів, виданих профільним міністерством.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.01.2022 12:54