-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Послуги з прання прямої білизни
Завершена
199 991.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 999.91 UAH
мін. крок: 1% або 1 999.91 UAH
Період оскарження:
11.01.2022 16:03 - 17.01.2022 10:00
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:
6d337acb1a1c456fb3eb302fb0ffaafe
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-11-005454-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!
Ретельно ознайомившись із Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 42 від 26 січня року ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1", першої визначеної за аукціоном найбільш економічно вигідної (далі - Протокол), Вами, як Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" (далі – Учасник). Однак, у Учасника є вагомі підстави вважати, що рішення Замовника є незаконним та таким, що порушує принцип об’єктивності та неупередженості визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, закріплений у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
Відповідно до Протоколу підставою для відхилення було наступне:
1. Учасник документально не підтвердив досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Однак, на виконання зазначеної вимоги Оголошення Учасником к складі пропозиції надано Довідку Вих. 13/01-09-8 від 13.01.2022р.(файл «04 Довідки (5)-1 (1)2 (3).docx»), а також копії аналогічних договорів, що зазначені у вищезгаданій довідці(файл «Аналогічний 1 (1).pdf» та файл «Аналогічний 2 (1).pdf») чим повністю виконано вимогу. Враховуюче викладене відсутні підстави для відхилення пропозиції.
2. Другою підставою стало те, що документи надані не у відсканованому вигляді.
Однак, учасник не погоджується із зазначеною підставою та наголошує, що Оголошення не містило окремих вимог щодо оформлення документів пропозиції.
Враховуючи викладене, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" вважає, що Замовником було незаконно відхилено пропозицію Учасника, а також визначено переможцем КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ). У діях Замовника наявний упереджений та необ'єктивний підхід до розгляду пропозицій учасників. На підставі виявлених порушень та керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо від Вас самостійного скасування рішення про відхилення пропозиції Учасника. Нагадуємо, що Замовник приймає рішення виключно на підставі, в межах та у спосіб що передбачений Законом, дотримуючись принципів визначених у Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Своїм незаконним рішенням Ви грубо порушуєте права ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1", а також нівелюєте по-перше, норми чинного законодавства, а по-друге, положення написаного вами ж Оголошення.
Шановний Замовнику! Зауважуємо, що наразі у нашій державі, низкою нормативних актів передбачено захист своїх прав та законних інтересів у сфері публічного законодавства. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, здійснюють рахункова палата, Антимонопольний комітет України, Держаудитслужба, як центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Пунктом 5 частини 2 статті 8 Закону передбачено, механізм здійснення моніторингу процедури закупівлі на підставі інформації, отриманої від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Своїми діями, Ви змушуєте нас, звертатися до Громадських об'єднань для встановлення справедливості. Предметом аналізу будуть наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Під час моніторингу буде проаналізовано: річний план закупівель; оголошення про проведення відкритих торгів; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції Учасників, повідомлення про намір укласти договір. Результат моніторингу буде викладено у Висновку, що оприлюднюється керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні». Достатньо проаналізувавши наявні документи, що вказують на протиправні дії з Вашого боку, слід усвідомлювати негативні наслідки, які тягне за собою порушення законодавства в частині виконання бюджетних програм та використання бюджетних коштів. Отже, звертаємося до Вас із закликом припинити вчиняти дії, що спрямовані на порушення закупівельного законодавства та спрямовані привести до перемоги КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ). Наголошуємо, що відповідно до частини другої статті 19 Конституції України, Ви як Замовник, зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Звертаємо Вашу увагу, що за порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із Законами України. За порушення вимог, встановлених Законом у частині прийнятих рішень відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Відповідно до Ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Принагідно зазначаємо, що на виконання Розпорядження КМУ від 18 грудня 2018 року № 1088-р “Про затвердження плану дій із впровадження Ініціативи “Партнерство “Відкритий Уряд” у 2018-2020 роках” на Prozorro з`явилася можливість повідомити про порушення безпосередньо в Держаудитслужбу, тож звертаємося до Вас із закликом припинити вчиняти дії, що спрямовані на порушення закупівельного законодавства. Додатково повідомляємо, що у разі не скасування Вами незаконного рішення ми будемо змушені звернутись із заявами до Державної аудиторської служби України, Національного антикорупційного бюро України та органів прокуратури України.
Завчасно дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.01.2022 22:27
Вирішення:
За результатами вашої вимоги уповноважена особа прийняла рішення провести перекваліфікацію
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
28.01.2022 12:59