-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння (вогнегасників)
Номенклатура - код ДК 021:2015 - 50413200-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання. Термін поставки зазначений у Вимогах до предмета закупівлі. Інформація про технічні, кількісні, якісні характеристики та інші вимоги до предмета закупівлі зазначено у Вимогах до предмета закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - ціна – 100%. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю - не вимагається. До Оголошення додаються: 1. Умови проведення спрощеної закупівлі. 2. Вимоги до предмета закупівлі. 3. Проект договору.
Завершена
230 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 300.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 300.00 UAH
Період оскарження:
11.01.2022 15:57 - 17.01.2022 09:00
Вимога
Залишено без розгляду
вимога учасника ТОВ "Нова пожежна система" щодо дискваліфікації нас у даній спрощеній закупівлі та оскарження неправомірних дій замовника (уповноваженої особи) щодо прийняття рішення про відхилення нашої пропозиції
Номер:
e044f102114946fe9abf8653ff0955db
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-11-005347-a.b1
Назва:
вимога учасника ТОВ "Нова пожежна система" щодо дискваліфікації нас у даній спрощеній закупівлі та оскарження неправомірних дій замовника (уповноваженої особи) щодо прийняття рішення про відхилення нашої пропозиції
Вимога:
Уповноваженій особі Партиці Ю.О.
1.02.2022р. уповноваженою особою Замовника Партикою Ю.О. було прийняте рішення, яке оформлено протоколом, про відхилення пропозиції Учасника – ТОВ «Нова пожежна система» з підстав, передбачених п.1. ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (далі-Закон), а саме під час подання пропозиції Учасник – ТОВ «Нова пожежна система» надав Комерційну пропозицію, яка містить некоректні відомості стосовно суми без ПДВ за надання послуг, які впливають на загальну вартість послуг за договором, зокрема учасником зазначено загальну суму пропозиції 204320, 00 грн. з ПДВ, а за результатами перерахунку Замовником така сума становить 204315, 00 грн. з ПДВ.
Відтак, уповноважена особа Замовника відхилила пропозицію ТОВ «Нова пожежна система» лише у зв’язку з тим, що така на п’ять гривень є меншою від перерахованої Замовником суми.
Відповідно до ч.14 ст.14 Закону учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Згідно п. 2.7 Розділу 2 Умов проведення спрощеної закупівлі основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані Замовником під час укладання договору з учасником-переможцем спрощеної процедури в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.
У випадку проведення аукціону, переможцю спрощеної закупівлі рекомендується протягом 2 робочих днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю направити на електронну адресу контактної особи Замовника оновлену комерційну пропозицію учасника спрощеної закупівлі (за формою, наведеною в Додатку №2 до цих умов) з метою забезпечення відповідності умови договору про закупівлю та пропозиції учасника за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару).
Відтак, умови договору про закупівлю можуть бути змінені, в тому числі в бік зменшення ціни.
Враховуючи наведене, прошу Замовника надати вичерпну відповідь, яким чином допущення Учасником - ТОВ «Нова пожежна система» механічної помилки в калькуляції і зазначення загальної суми в комерційній пропозиції 204320, 00 грн. з ПДВ замість 204315, 00 грн. з ПДВ вплинуло б на укладення договору із Замовником, враховуючи те, що наша кінцева пропозиція за результатами аукціону становила 174900,00 грн. з ПДВ і саме на таку суму укладався б договір із Замовником та яким саме умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі не відповідає наша пропозиція як учасника.
Крім того, відповідно до ч.20 ст.14 Закону з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Законом встановлений порядок розгляду пропозицій учасників на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета та порядок прийняття рішень за результатами такого розгляду.
Так, Замовник починає розгляд пропозиції учасника на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі (далі – відповідність учасника), з пропозиції, яка визначена за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) найбільш економічно вигідною. Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати 5 робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
У разі відхилення замовником найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами електронного аукціону замовник розглядає на відповідність наступну найбільш економічно вигідну пропозицію, яка визначається системою автоматично. Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати 5 робочих днів з дня повторного
визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
2.02.2022р. в 11 год. 58 хв. уповноваженою особою Замовника в електронній системі закупівель було оприлюднено рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Нова пожежна система» як учасника.
Згідно вимог Закону Замовник після відхилення нашої пропозиції як найбільш економічно вигідної мав би перейти до розгляду на відповідність наступної найбільш економічно вигідної пропозиції.
Однак, нехтуючи зазначеними вимогами Закону, не перевіривши на відповідність наступну найбільш економічно вигідну пропозицію учасника, уповноваженою особою Замовника вже 2.02.2022р. в 12 год. 09 хв. в електронній системі закупівель були оприлюднені рішення про визнання переможцем спрощеної закупівлі Учасника - TOB «HAУKOBO-BИPOБHИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОГНЕБОРЕЦЬ» та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Вважаємо, що такими діями уповноваженої особи Замовника порушений п.4 ч.10 ст. 11 Закону, а саме: уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Проаналізувавши пропозицію учасника - TOB «HAУKOBO-BИPOБHИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОГНЕБОРЕЦЬ» на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, нами встановлено ряд порушень, які були допущені вказаним учасником при поданні документів пропозиції, а саме:
1. Згідно п. 1.1. Розділу 1 Умов проведення спрощеної закупівлі якщо у складі пропозиції учасника надано документ, текст якого є нечитабельним (нечітке зображення, відсутність окремих фрагментів сторінки/інформації документу тощо), вважатиметься, що учасник не надав такого документу. Учасником - TOB «HAУKOBO-BИPOБHИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОГНЕБОРЕЦЬ» завантажено до електронної системи закупівель файл Протокол зборів.pdf , який є нечитабельним (нечітке зображення, відсутність окремої інформації документу).
2. Згідно п.п.2.4. п.2 Додатку 3 до Умов проведення спрощеної закупівлі, учасник для підтвердження повноваження уповноваженої посадової (службової) особи учасника спрощеної закупівлі щодо підпису документів пропозиції повинен надати копії сторінок паспорту громадянина України (а саме сторінки 1-8, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи). Учасником - TOB «HAУKOBO-BИPOБHИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОГНЕБОРЕЦЬ» завантажено до електронної системи закупівель файл Паспорт К.В.В..pdf, який не містить сторінки 8.
3. Згідно п.5 Додатку 3 до Умов проведення спрощеної закупівлі, учасник повинен надати Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником податку на додану вартість) або свідоцтво платника ПДВ, або Витяг з реєстру платників єдиного податку. Учасником - TOB «HAУKOBO-BИPOБHИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОГНЕБОРЕЦЬ» завантажено до електронної системи закупівель файл Витяг 2021.pdf, який не містить підпису уповноваженої особи, яка видала такий витяг, її П.І.Б., підпису та печатки, а тому не є оригіналом документа та не є копією, зробленою з оригіналу. Відтак, учасником TOB «HAУKOBO-BИPOБHИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОГНЕБОРЕЦЬ» порушено п. 1.1. Розділу 1 Умов проведення спрощеної закупівлі, в якому зазначено, що всі документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій (рекомендовано у форматі *.pdf), виготовлених з оригіналів, а так само з оригіналів чи копій документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цих вимог.
4. Згідно п.8 Вимог до предмету закупівлі Додаткові документи, які надаються Учасником у складі пропозиції, учасник повинен надати інформаційну довідку про знаходження Учасника у м. Львові із зазначенням адреси. Учасником TOB «HAУKOBO-BИPOБHИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОГНЕБОРЕЦЬ» завантажено до електронної системи закупівель файл Довідка наявність ПТОВ.pdf, в якій повідомляється про наявність в учасника пункту технічного обслуговування та ремонту вогнегасників у м. Львів, за адресою м. Львів, вул. Залізнична, 7. На підтвердження зазначеної у довідці інформації учасником TOB «HAУKOBO-BИPOБHИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОГНЕБОРЕЦЬ» завантажено файл Договір оренди приміщення.pdf , однак строк оренди за вказаним договором і актом приймання-передачі закінчився 1 січня 2021р., відтак на момент подачі пропозиції договір №01/19 оренди приміщень не може підтверджувати наявність в учасника приміщення у місті Львів, оскільки строк чинності такого договору сплив. Відтак, учасник TOB «HAУKOBO-BИPOБHИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОГНЕБОРЕЦЬ» не підтвердив наявність приміщення у м. Львові.
5. Надана учасником - TOB «HAУKOBO-BИPOБHИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ВОГНЕБОРЕЦЬ» Комерційна пропозиція, завантажений файл Додаток 2 Цінова.pdf, містить некоректні відомості, а саме:
графа Форма власності учасником зазначено Товариство з обмеженою відповідальністю, однак згідно чинного законодавства України такої форми власності як Товариство з обмеженою відповідальністю не існує;
в графі Інформація про банківську установу, в якій відкрито рахунок (назва банку, його місцезнаходження, МФО та номер рахунку) учасником не вказано місцезнаходження банку та МФО;
в графі Обрана система оподаткування (вказується розмір ставки згідно ПКУ розділ ХІV, глава 1) учасником не вказано розмір ставки ПДВ;
в графі Код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію статутного документу, учасником такий код не вказано, хоча згідно завантаженого файлу Опис до статуту.PDF такий код доступу наявний;
учасник не вказав у своїй комерційній пропозиції назву предмету закупівлі.
Крім того, учасником - TOB «HAУKOBO-BИPOБHИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ВОГНЕБОРЕЦЬ» порушені рекомендаційні вимоги Замовника щодо завантаження файлів пропозиції в електронну систему закупівель учасником з метою полегшення розгляду пропозиції замовником.
Враховуючи усе вищенаведене, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі ТОВ «Нова пожежна система» просить Замовника, уповноважену особу надати вичерпну аргументовану відповідь, чому при розгляді пропозиції учасника TOB «HAУKOBO-BИPOБHИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ВОГНЕБОРЕЦЬ» на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі до такого учасника не застосовано положення п.1. ч.13 ст.14 Закону та не відхилена пропозиція учасника TOB «HAУKOBO-BИPOБHИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ВОГНЕБОРЕЦЬ» як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; чому уповноваженою особою не забезпечено об’єктивний та чесний вибір переможця закупівлі.
Зазначені відповіді прошу надати у передбачений Законом строк, відхилити пропозицію переможця спрощеної закупівлі TOB «HAУKOBO-BИPOБHИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ВОГНЕБОРЕЦЬ» з підстав, передбачених п.1. ч.13 ст.14 Закону, повернути спрощену закупівлю "Послуги з технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння (вогнегасників)" ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-11-005347-a Закупівля на prozorro.gov.ua до етапу розгляду пропозицій.
У випадку, якщо уповноважена особа буде зволікати з наданням відповіді на вимогу чи в разі ненадання відповіді буде направлено відповідні звернення в правоохоронні органи та суд.
Директор ТОВ «Нова пожежна система» Драч М.А.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.docx 04.02.2022 12:11
- Протокол УО вимога.pdf 09.02.2022 18:26
Дата подачі:
04.02.2022 12:11
Вирішення:
1. Вимогу UA-2022-01-11-005347-a.b1 не задоволено.
2. Надати наступну відповідь на вимогу UA-2022-01-11-005347-a.b1:
Відповідно до абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі – Закон), Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Під час подання пропозиції, Учасник – ТОВ «НОВА ПОЖЕЖНА СИСТЕМА», надав Комерційну пропозицію учасника спрощеної закупівлі (за формою, наведеною в Додатку №2 до Умов проведення спрощеної закупівлі, доданих до оголошення (далі – Умови)) (далі – Комерційна пропозиція), яка містить некоректні відомості:
- у п. 1 «Технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (вогнегасників) ВП-2» визначено «Ціна за одиницю без ПДВ, (грн)» - 116,66, «Сума без ПДВ, (грн)» - 5250,00, хоча має становити – 5249,70;
- у п. 2 «Технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (вогнегасників) ВП-5» визначено «Ціна за одиницю без ПДВ, (грн)» - 179,16, «Сума без ПДВ, (грн)» - 80625,00, хоча має становити – 80622,00;
- у п. 3 «Технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (вогнегасників) ВП-9» визначено «Ціна за одиницю без ПДВ, (грн)» - 216,67, «Сума без ПДВ, (грн)» - 9100,00, хоча має становити – 9100,14;
- у п. 5 «Технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (вогнегасників) ВП-100 (90)» визначено «Ціна за одиницю без ПДВ, (грн)» - 1583,33, «Сума без ПДВ, (грн)» - 7916,67, хоча має становити – 7916,65;
- у п. 6 «Технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (вогнегасників) ВВК-1,4» визначено «Ціна за одиницю без ПДВ, (грн)» - 133,33, «Сума без ПДВ, (грн)» - 36000,00, хоча має становити – 35999,10;
- у п. 7 «Технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (вогнегасників) ВВК-2» визначено «Ціна за одиницю без ПДВ, (грн)» - 158,33, «Сума без ПДВ, (грн)» - 4750,00, хоча має становити – 4749,90;
- у п. 9 «Технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (вогнегасників) ВВК-56» визначено «Ціна за одиницю без ПДВ, (грн)» - 1666,67, «Сума без ПДВ, (грн)» - 5000,00, хоча має становити – 5000,01.
Зазначені відомості впливають на загальну вартість послуг за договором: Учасником зазначено – 204320,00 грн. з ПДВ, а за результатами перерахунку Замовником із врахуванням зазначеної Учасником «Ціни за одиницю без ПДВ, (грн)» становить 204315,00грн.
Згідно п 3.1. Проекту договору, доданого до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Послуги надаються Виконавцем згідно письмових заявок Замовника» та п. 3.2. «Послуги за цим Договором надаються у разі виникнення потреби на підставі письмової заявки Замовника», відповідно кількість заявок може бути більше ніж одна. Враховуючи наведене, при визначенні Замовником «Ціни за одиницю з ПДВ, (грн)» на підставі «Ціни за одиницю без ПДВ, (грн)», зазначеної Учасником у Комерційній пропозиції», виникає розбіжність у п. 1, 2, 3, 5, 6, 7, 9 (після коми більше двох знаків).
Відповідно до зазначеного, протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.02.2022р. вирішено Відхилити пропозицію Учасника - ТОВ «НОВА ПОЖЕЖНА СИСТЕМА», подану для участі у спрощеній закупівлі UA-2022-01-11-005347-a за предметом ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння (вогнегасників)) на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону – пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до даних електронної системи закупівель, дата та час розкриття пропозиції спрощеної закупівлі UA-2022-01-11-005347-a: 25 січня 2022 12:00. Згідно абз. 2 ч. 11 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону (у даному випадку – робочі дні 26-28.01.2022, 31.01.2022, 01.02.2022).
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення Учасника - ТОВ «НОВА ПОЖЕЖНА СИСТЕМА» від 01.02.2022р.
Згідно п. 7 ч. 1 ст. 10 Закону, протокол розгляду тендерних пропозицій оприлюднюється протягом одного дня з дня його затвердження.
Враховуючи наведене, оприлюднення в електронній системі закупівель 02.02.2022 протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення Учасника - ТОВ «НОВА ПОЖЕЖНА СИСТЕМА» від 01.02.2022р. не є порушенням законодавства.
Додатково інформуємо, що розгляд пропозицій учасників спрощеної закупівлі проводиться Уповноваженою особою та членами робочої групи з питань спрощених закупівель, що створена відповідно до Наказу Генерального директора ДП «МА «Львів» ім. Данила Галицького» від 05.06.2020 №101 (зі змінами). Засідання зазначеної робочої групи щодо розгляду пропозицій учасників спрощеної закупівлі UA-2022-01-11-005347-a відбулося 01.02.2022.
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення Учасника - ТОВ «НОВА ПОЖЕЖНА СИСТЕМА» від 01.02.2022р., містить вичерпну інформацію щодо некоректних відомостей, наведених Учасником у Комерційній пропозиції, в частині визначення «Сума без ПДВ, (грн)» з розрахунку «Ціна за одиницю без ПДВ, (грн)», які впливають на загальну вартість послуг за договором. При цьому, зазначені відомості не можуть вважатися механічними помилками в калькуляції, оскільки 7 разів не враховано правила заокруглення.
Розрахунок вартості послуг, проведений Замовником, згідно «Ціни за одиницю без ПДВ, (грн)», зазначеної Учасником у Комерційній пропозиції:
к-ть без ПДВ сума без ПДВ
45,0000 116,6600 5249,7000
450,0000 179,1600 80622,0000
42,0000 216,6700 9100,1400
11,0000 1250,0000 13750,0000
5,0000 1583,3300 7916,6500
270,0000 133,3300 35999,1000
30,0000 158,3300 4749,9000
45,0000 175,0000 7875,0000
3,0000 1666,6700 5000,0100
901,0000 170262,5000
Сума з ПДВ: 204315,0000
Згідно п 3.1. Проекту договору, доданого до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Послуги надаються Виконавцем згідно письмових заявок Замовника» та п. 3.2. «Послуги за цим Договором надаються у разі виникнення потреби на підставі письмової заявки Замовника», відповідно кількість заявок може бути більше ніж одна. Враховуючи наведене, при визначенні Замовником «Ціни за одиницю з ПДВ, (грн)» на підставі «Ціни за одиницю без ПДВ, (грн)», зазначеної Учасником у Комерційній пропозиції», виникає розбіжність у п. 1, 2, 3, 5, 6, 7, 9 (після коми більше двох знаків).
Розрахунок вартості послуг, проведений Замовником, згідно «Ціни за одиницю без ПДВ, (грн)», зазначеної Учасником у Комерційній пропозиції:
к-ть без ПДВ з ПДВ сума з ПДВ
45,0000 116,6600 139,9920 6299,6400
450,0000 179,1600 214,9920 96746,4000
42,0000 216,6700 260,0040 10920,1680
11,0000 1250,0000 1500,0000 16500,0000
5,0000 1583,3300 1899,9960 9499,9800
270,0000 133,3300 159,9960 43198,9200
30,0000 158,3300 189,9960 5699,8800
45,0000 175,0000 210,0000 9450,0000
3,0000 1666,6700 2000,0040 6000,0120
901 204315,0000
Згідно абз. 2 ч. 8 ст. 14 Закону, у разі якщо була подана одна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку подання пропозицій автоматично переходить до етапу розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозиції учасника. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця спрощеної закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі (ч. 4 ст. 41 Закону).
Відповідно, у разі, якщо аукціон не проводився, відомості, зазначені в Комерційній пропозиції учасника спрощеної закупівлі, наданій у складі пропозиції, є остаточними, та повинні бути тотожними з умовами договору, що буде укладений. Враховуючи наведене, Учасник не може розраховувати на проведення аукціону з метою коригування інформації, зазначеної в комерційній пропозиції.
Враховуючи наведене, вимогу UA-2022-01-11-005347-a.b1 не задоволено.
3. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь на вимогу.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.02.2022 18:26