-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин марки А-95, Бензин марки А-92
Категорія замовника – органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті (п.1 ч.4 ст.2 Закону). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Торги не відбулися
440 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 201.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 201.00 UAH
Період оскарження:
11.01.2022 15:45 - 23.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога на період уточнень
Номер:
0540049e4970431693654a852334a8a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-11-005170-a.a1
Назва:
Вимога на період уточнень
Вимога:
Керуючись інформацією, яка розміщена в електронній системі ProZorro по закупівлі № UA-2022-01-11-005170-a по предмету закупівлі: Бензин марки А-95, Бензин марки А-92 (ДК 021:2015 код 09130000-9: Нафта і дистиляти) в ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ Замовника:
Ушомирська сільська рада, в Додатку 1 – п. 7 Талони/скретч-карти повинні мати термін дії 12 місяців з моменту їх отримання Покупцем та гарантованим продовженням їх терміну та повинні діяти на всіх власних/орендованих/ АЗС учасника-переможця.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Також варто зауважити, що під талонами на пальне слід розуміти спеціальні талони, придбані за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджують право їх власника на отримання фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки на АЗС. Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів. Отже, при визначені терміну дії талонів Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає.
На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Внести зміни до тендерної документації Додатку 1 - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (п.7) які є дискримінаційними та протиправними, а саме:
- Талони/скретч-карти повинні мати термін дії 12 місяців з моменту їх отримання Покупцем та гарантованим продовженням їх терміну та повинні діяти на всіх власних/орендованих/ АЗС учасника-переможця.
2. Внести зміни до тендерної документації Додатку 1 - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (п.7) - Термін дії талонів (бланків-дозволів) становить 12 календарних місяців з дати підписання відповідної видаткової накладної на товар. Талони (бланки - дозволи) є діючими (активованими) на момент передачі та підписання уповноваженими представниками Сторін акту приймання-передачі талонів (бланків-дозволів) та підписання уповноваженими представниками Сторін приймання-передачі (бензинів, дизельного палива, газу скрапленого) на безкоштовне відповідальне зберігання шляхом їх відпуску через мережу АЗС Учасника в день їх отримання, які діють в мережах АЗС по всій території України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.01.2022 12:53
Вирішення:
На Ваше звернення повідомляємо, що згідно ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи участь недобросовісних учасників у процедурах закупівель пального, за результатами яких такі учасники-переможці здійснюють постачання предмету закупівлі (талони) на пальне, які є діючими (активними) лише під час передачі талонів та до моменту їх повної оплати. В подальшому в отриманні пального замовнику АЗС відмовляють у зв’язку з блокуванням талонів, що позбавляє можливості замовника отримати у власність предмет закупівлі, за який сплачені кошти в повному обсязі постачальнику талонів, недобросовісний постачальник незаконно заволодіває коштами Ушомирської громади, виділеними на дану закупівлю, а замовник змушений захищати свої права в судовому порядку, з метою недопущення порушення своїх прав, замовник залишає за собою право передбачити в ТД отримання предмету закупівлі однією партією, здійснення оплати за отриману партію товару, а саме бензину А-92, А-95.
Також, згідно Бюджетного кодексу України повідомляємо, що джерело фінансування закупівлі власні кошти Ушомирської сільської ради.
Зазначена Замовником вимога є суттєвою умовою для подальшої безперебійної роботи закладів та установ Ушомирської сільської ради.
Крім того учасник під час формування цінової пропозиції повинен враховувати складові, які впливають на ціноутворення ціни за предметом закупівлі, індекс інфляції.
Статус вимоги:
Відхилено