• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги охоронної сигналізації

Завершена

78 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 390.00 UAH
Період оскарження: 11.01.2022 15:42 - 17.01.2022 16:00
Вимога
Вирішена

Для забезпечення належного рівня надання послуг та дотримання правил безпеки у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі необхідно встановити вимоги

Номер: a7ff1c850bfc4b4e85b7736580977cbc
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-11-000901-b.a3
Назва: Для забезпечення належного рівня надання послуг та дотримання правил безпеки у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі необхідно встановити вимоги
Вимога:
Предметом закупівлі є «Послуги охоронної сигналізації». Відповідно до технічних характеристик Додатку 3 «Учасник надає охоронні послуги з використанням та обслуговуванням устаткування охоронної сигналізації, яке встановлене на об’єктах Замовника», виконує «Спостереження за станом та технічне обслуговування охоронної сигналізації, що встановлена на об’єктах» та « Здійснення експлуатаційного обслуговування сигналізації та усунення її несправностей». Однак у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відсутні вимоги про обов’язкове підтвердження наявності кваліфікованих співробітників, які володіють усіма необхідними знаннями для обслуговування устаткування охоронної сигналізації. Відсутність вказаних вимог надає неправомірну можливість для участі у закупівлі для Учасників, які не мають працівників з необхідною кваліфікацію, знаннями та досвідом, що не відповідає вимогам, встановленим Законом Украйни «Про публічні закупівлі». Також вказані дії є дискримінаційними для Учасників, які мають працівників з необхідною кваліфікацію, знаннями та досвідом, але будуть змушені конкурувати з недобросовісними Учасниками. У разі перемоги у закупівлі Учасник якій не має працівників з необхідною кваліфікацію, знаннями та досвідом, не зможе надати послуги у необхідному об’ємі та якості, і це спричиніть необґрунтовані витрати бюджетних коштів. Закупівлю необхідно проводити з документацією, виконаною у нової редакції, яка відповідатиме предмету закупівлі. Для забезпечення належного рівня надання послуг та дотримання правил безпеки у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі необхідно встановити вимогу про обов’язкове підтвердження наявності кваліфікованих співробітників, які володіють усіма необхідними знаннями для обслуговуваня устаткування охоронної сигналізації, яке встановлене на об’єктах Замовника, а саме: Учасник підтверджує наявність працівників, що матимуть безпосереднє відношення до забезпечення усунення несправностей засобів тривожної сигналізації (не менше 3 виконавців робіт з професії електромонтер охоронно-пожежної сигналізації) та надати завірені Учасником копії витягів з протоколу (посвідчень) про перевірку знань з питань «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98), «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (НПАОП 40.1-1.07-01) «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07), «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), про перевірку знань з питань охорони праці, про перевірку знань з питань пожежної безпеки, про перевірку знань з правил надання домедичної допомоги на кожного з працівників, які будуть задіяні Учасником для усунення несправностей засобів тривожної сигналізації. Також просимо розширити вимоги до матеріально-технічної бази та обладнання Учасників відповідно до діючих нормативно-правових актів, а для підтвердження у наявності системи контролю якості виконуваних робіт зобов’язати Учасників надати сертифікати, які підтверджують, що система управління якістю Учасника стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі, відповідає ДСТУ ISO 9001:2015. ДСТУ ISO/ISE 27001:2015, ДСТУ ISO 37001:2018, ISO 14001:2015, ДСТУ OHSAS 18001:2010.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, дякуємо за зауваження! Сьогодні буде внесенно зміни до оголошення
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Учасник мае право надавати Замовнику послуги з охорони БЕЗ ВИКОРИСТАННЯ СЛУЖБОВИХ СОБАК!

Номер: f4b68eb6d101453698713a913269c9a0
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-11-000901-b.a2
Назва: Учасник мае право надавати Замовнику послуги з охорони БЕЗ ВИКОРИСТАННЯ СЛУЖБОВИХ СОБАК!
Вимога:
Шановний Замовник! Згідно п. 10. Додатка 3 «Технічні (якісні) вимоги, опис предмету закупівлі та його поставка»: «Учасник повинен мати службового собаку для залучення до виявлення осіб, які проникли та незаконно перебувають на об'єкті. Для підтвердження надати: копію ветеринарного паспорту службового собаки учасника в повному обсязі; копію реєстраційного посвідчення на тварину; фото номерного індивідуального знаку (жетону) тварини; копію договору страхування власників собак за шкоду, яка може бути заподіяна третім особам.». Дана вимога є необґрунтованою та дискримінаційною з огляду на наступне. Організаційно-правові принципи здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності та громадян визначає Закон України «Про охоронну діяльність». Відповідно до ст. 17. Закону персонал охорони під час і в місцях виконання заходів охорони МАЄ ПРАВО використовувати службових собак. Відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» наявність у суб’єкта охоронної діяльності службових собак НЕ Є ОБОВ’ЯЗКОВОЮ. Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 затверджено вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (далі - ліцензія), а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності. Відповідно до вказаного переліку з Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 обов’язкової наявності у суб’єкта охоронної діяльності службових собак НЕ ВИМАГАЕТЬСЯ. Тобто згідно з діючим на дату проведення закупівлі законодавством України наявність у суб’єкта охоронної діяльності службових собак та залучення службових собак до охорони об’єктів НЕ Є ОБОВ’ЯЗКОВОЮ ВИМОГОЮ. Учасник мае право надавати Замовнику послуги з охорони БЕЗ ВИКОРИСТАННЯ СЛУЖБОВИХ СОБАК. Уповноважена особа Комунального підприємства по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м. Києва встановленням неправомірної та дискримінаційної вимоги лишають УЧАСНИКІВ ГАРАНТОВАНОЇ ЗАКОНОМ МОЖЛИВОСТІ УЧАСТІ У ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЛЯХ. Частиною першою статті 5 Закону України Про публічні закупівлі визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України Про публічні закупівлі ЗАМОВНИКИ НЕ МАЮТЬ ПРАВА ВСТАНОВЛЮВАТИ ЖОДНИХ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ ДО УЧАСНИКІВ. Частиною четвертою статті 22 Закону України Про публічні закупівлі передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України Про публічні закупівлі, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації Учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону України Про публічні закупівлі. На підставі вищевикладеного, вважаємо вимогу про обов’язкове залучення Учасником службових собак до послуг з охорони НЕОБҐРУНТОВАНОЮ ТА ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує охоронювані законом права та інтереси учасників, які мають бажання взяти участь у даній закупівлі. Просимо п. 5 . Додатка 3 «Технічні (якісні) вимоги, опис предмету закупівлі та його поставка» викласти у наступної редакції: «5. Забезпечення охорони майна Замовника, прийнятого під охорону, від розкрадання та пошкодження, недопущення проникнення сторонніх осіб на об’єкт де знаходиться майно, що охороняється. У разі надходження на ПЦС сигналу про спрацювання сигналізації на об’єкті, що знаходиться під охороною: - негайно направити на об’єкт Замовника рухомий наряд реагування, який прибуває на об’єкт не більше ніж за 10 хв., в складі наряду має бути не менше 2 охоронців, які вживають усіх заходів з припинення протиправних дій, факторів протиправного характеру». Та п. 10. Додатка 3 «Технічні (якісні) вимоги, опис предмету закупівлі та його поставка» викласти у наступної редакції: «10. Спільне з Замовником проведення обстеження стану технічної укріпленості та оснащеності технічними засобами охоронного призначення об’єкта та здійснення перевірки працездатності сигналізації, її відповідності схемі блокування об’єкта».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, дякуємо за зауваження! Сьогодні буде внесенно зміни до оголошення
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Наявність у суб’єкта охоронної діяльності тільки одного засобу радіотехнічного зв'язку - радіостанцій не є обов’язковою!

Номер: 4b75ed92f75d48269b5be047b4fa3722
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-11-000901-b.a1
Назва: Наявність у суб’єкта охоронної діяльності тільки одного засобу радіотехнічного зв'язку - радіостанцій не є обов’язковою!
Вимога:
Шановний Замовник! Згідно п. 12. Додатка 3 «Технічні (якісні) вимоги, опис предмету закупівлі та його поставка» Учасник повинен надати копії наступних документів: «копію документу (дозволу) виданого учаснику ДП «Український державний центр радіочастот» на право експлуатації в регіоні надання послуг радіоелектронного засобу радіозв’язку, що розташований в транспорті реагування, потужністю не менш 5Вт; копії дозволів виданих Учаснику ДП «Український державний центр радіочастот» на право експлуатації в регіоні надання послуг переносних радіостанцій професійного радіозв'язку з потужністю вихідного сигналу передавача не менш 3 Вт; копію дозволу виданого Учаснику ДП «Український дер-жавний центр радіочастот» на право експлуатації радіоелектронного засобу (базової станції розміщеної в м. Київ) УКХ радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 20 Вт.». Дана вимога є необґрунтованою та дискримінаційною з огляду на наступне. ПО ПЕРШЕ, саме поняття «дозвіл на експлуатацію радіоелектронного засобу» було передбачено ст. 1 Закону України «Про радіочастотний ресурс України». Вказаний Закон втратив чинність з 01.01.2022 року. Взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти охоронної діяльності, які отримали дозвіл до втрати чинності Закону України «Про радіочастотний ресурс України». Станом на дату проведення закупівлі у січні 2022 року суб’єкт охоронної діяльності не зможе отримати «дозвіл на експлуатацію радіоелектронного засобу» те не зможе узяти участь у Процедурі закупівлі. ПО ДРУГЕ, порядок обладнання транспорту реагування засобами радіотехнічного зв’язку встановлено Наказом МВС України 18.04.2013 № 375. Пунктом 2.1. Наказу передбачено перелік засобів радіотехнічного зв'язку які можливо встановлювати на транспорті реагування: радіостанції, засоби стільникового, супутникового, транкінгового зв'язку. Тобто наявність у суб’єкта охоронної діяльності тільки одного засобу радіотехнічного зв'язку - радіостанцій не є обов’язковою. Згідно з діючим на дату проведення закупівлі законодавством України учасник при наданні послуг з охорони має можливість також використовувати засоби стільникового, супутникового, транкінгового зв'язку. Взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти охоронної діяльності, які відповідно до неправомірних вимог Замовника мають лише «переносни радіостанцій професійного радіозв'язку» та «базову станцію УКХ». Якщо суб’єкт охоронної діяльності відповідно до закону використовує засоби стільникового, супутникового, транкінгового зв'язку, він не зможе взяти участь у Процедурі закупівлі. Уповноважена особа Комунального підприємства по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м. Києва встановленням ці їх неправомірних та дискримінаційних вимог лишають УЧАСНИКІВ ГАРАНТОВАНОЇ ЗАКОНОМ МОЖЛИВОСТІ УЧАСТІ У ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЛЯХ. Частиною першою статті 5 Закону України Про публічні закупівлі визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України Про публічні закупівлі ЗАМОВНИКИ НЕ МАЮТЬ ПРАВА ВСТАНОВЛЮВАТИ ЖОДНИХ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ ДО УЧАСНИКІВ. Частиною четвертою статті 22 Закону України Про публічні закупівлі передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України Про публічні закупівлі, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації Учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону України Про публічні закупівлі. На підставі вищевикладеного, вважаємо вимогу надання копії наступних документів: «копію документу (дозволу) виданого учаснику ДП «Український державний центр радіочастот» на право експлуатації в регіоні надання послуг радіоелектронного засобу радіозв’язку, що розташований в транспорті реагування, потужністю не менш 5Вт; копії дозволів виданих Учаснику ДП «Український державний центр радіочастот» на право експлуатації в регіоні надання послуг переносних радіостанцій професійного радіозв'язку з потужністю вихідного сигналу передавача не менш 3 Вт; копію дозволу виданого Учаснику ДП «Український дер-жавний центр радіочастот» на право експлуатації радіоелектронного засобу (базової станції розміщеної в м. Київ) УКХ радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 20 Вт.» НЕОБҐРУНТОВАНОЮ ТА ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує охоронювані законом права та інтереси учасників, які мають бажання взяти участь у даній закупівлі. Просимо п. 12 . Додатка 3 «Технічні (якісні) вимоги, опис предмету закупівлі та його поставка» викласти у наступної редакції: «12. Для максимально оперативного управління та обміну інформацією між операторським складом та групами реагування Учасник повинен використовувати засоби радіотехнічного зв'язку відповідно до вимог діючого законодавства України. Для підтвердження наявності в Учасника професійних засобів радіозв’язку надати в складі пропозиції: довідку про наявність засобів радіотехнічного зв'язку для здійснення координації дій працівників охорони.».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, дякуємо за зауваження! Сьогодні буде внесенно зміни до оголошення
Статус вимоги: Задоволено