ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання з подальшою утилізацією одноразових ємностей з медичними відходами категорії «В»)
Дана закупівля проводиться, керуючись п. 31 Розділу Х «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України "Про публічні закупівлі": «Установити, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів), робіт та послуг, пов’язаних з проектуванням та встановленням систем постачання медичних газів (у тому числі кисневих станцій, кріогенних ємностей, мереж централізованого киснепостачання та їх складових), а також інших послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель».
Завершена
720 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 600.00 UAH
Період оскарження:11.01.2022 13:56 - 17.01.2022 00:00
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:c283b604d2e24c529eed3b80b762533b
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-01-11-003513-a.a1
Назва:Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Проаналізувавши умови ТД, бачимо багато дискримінаційних вимог або таких, що пропписані під конкретного Учасника. Надалі детальніше:
1. Ця Закупівля є Закупівля, де Замоник закуповує Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, аж ніяк не Закупівлею Тари. Тож ж до чого Замовник прописує вимоги по Тарі, якщо Замовник відповідно до Наказу МОЗ 325 повинен передавати та зберігати відходи у спеціалізованій Тарі. Звідкіля Замовник взяв поняття Біобоксу і ще з конкретними розмірами? Невже це передбачено Наказом МОЗ 325? Вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги з ТД.
2. Щодо наступної вимоги дуже багато питань - "На підтвердження можливості надання послуги Учасник повинен надати гарантійні листи від виробників тари (представництв, філій виробників – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представників, дилерів, дистриб'ютора, офіційно уповноважених на це виробниками, якими підтверджується можливість виконання Учасником послуги, що є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника.".
По-перше, яким нпа передбачена ця вимога до суб'єктів господарювання, які провадять діяльність щодо поводженні із небезпечними відходами? По-друге, це внутрішні взаємовідносини між Учасником та іншим суб'єктом господарювання, які ніяким чином не стосуються Замовника. Вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги з ТД.
3. Інформацію щодо відповідності технології оброблення відходів полімерних матеріалів (контейнерів, упаковок) вимогам діючого санітарного законодавства України (надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи).
4. Сертифікат про проходження навчального курсу програми Всесвітньої організації охорони здоров'я "Профілактика та контроль інфекцій у зв'язку з вірусом COVID-19", отриманий мінімум 2 працівниками не пізніше 2021 року. У зв'язку зі стрімким поширенням та затяжним існуванням COVID-19 в Україні виникає необхідність розуміння компанією з утилізації особливо небезпечних медичних відходів категорії "В" всієї небезпеки захворювання.
Замовник вимагає 2 сертифікати начебто для розуміння компанією з утилізації особливо небезпечних медичних відходів категорії "В" всієї небезпеки захворювання. Але коли відмінили, наприклад, проведення роз'яснень із співробітниками або щонедільний моніторінг захворівших? Вимагаємо видалити вимогу, яка обмежує коло Учасників.
5. Вимога щодо надання вантажного спеціалізованого автомобілю, дозволена максимальна маса якого не більше 3500 кг не є такою, що передбачена ЗУ "Про публічні Закупівлі", Наказом МОЗ 325, ЗУ "Про відходи" та іншим чинним Законодавством України. Тож задля усунення дискримінаціної вимоги та такої, що обмежує коло Учасників, вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу з ТД.
Якщо Замовник не відреагує на нашу Вимогу, ми будемо змушені звернутися до Правоохоронних Органів із заявою.
Вирішення:Шановний Учаснику!
У відповідь на Вашу вимогу Комунальне підприємство «Полтавська обласна клінічна інфекційна лікарня Полтавської обласної ради» повідомляє, щодо Ваших вимог наступне,
Щодо першої вимоги. Замовник при плануванні закупівлі та визначенні відповідного коду ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника» керується нормами Закону (ст. 4, 5) та Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №708 від 15.04.2020р.
Закупівля ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання з подальшою утилізацією одноразових ємностей з медичними відходами категорії «В») (Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-11-003513-a), передбає надання послуг з збирання з подальшою утилізацією одноразових ємностей з медичними відходами категорії «В», ніякої мови про купівлю продаж контейнерів не йдеться в даній закупівлі. Тому вважаємо судження Учасника хибними щодо неправильного визначення предмета закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-11-003513-a) Замовником.
Наказом МОЗ № 325 від 08.06.2015 року Розділом V, пунктом 10 встановлено, що контейнери для зберігання відходів повинні бути виготовлені з матеріалів, стійких до механічного впливу, високих та низьких температур, мийних та дезінфекційних засобів, закриватися кришками, конструкція яких не повинна допускати їх безконтрольного відкриття. Наказом МОЗ № 325 від 08.06.2015 року не забороняється збирання, зберігання, транспортування медичних відходів категорії В у спеціалізованій тарі. Так даний нормативний акт передбачає поняття «контейнер», але це виклює можливості існування й інших понять для позначення поняття «контейнер», наприклад поняття «біобокс», яке не заперечує визначенню «контейнер», бо є також спеціалізованим засобом зберігання та транспортування медичних відходів.
Державними санітарно-протиепідемічними правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами, які затверджені Наказом МОЗ від 08.06.2015 р. № 325, ніяким чином не забороняється встановлення розмірів ємностей для збору та транспортування епідемічно небезпечних медичних відходів категорії В.
Щодо другої вимоги. Дана вимога не є дискримінаційною.
Якщо ви маєте повне юридичне право надати такий гарантований лист (якщо ви самі виготовляєте відповідну тару) - надайте нам таку гарантію для нас як розуміння наявності у відповідній кількості тари, щоб вистачило для якісних комплексних послуг з утилізації медичних відходів. Про внутрішні взаємовідносини між іншими компаніями Замовник вимог не оголошував.
Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону: «в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація».
Щодо третьої вимоги. Дана вимога НЕ є дискримінаційною.
Повертаємося до ч. 3 ст. 14 Закону: «в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація».
Щодо четвертої вимоги. Ваше питання в кінці даної вимоги: "Але коли відмінили, наприклад, проведення роз'яснень із співробітниками або щонедільний моніторінг захворівших?" є не зрозумілим. Тому Замовник не уповноважений відповідати на дане запитання - в зв’язку з відсутністю таких повноважень та прав.
Моніторинг чи роз’яснення - не надають Замовнику конкретного розуміння, що компанія з утилізації не просто ознайомлена, а справді, документально підтверджено, як знання, так і усвідомлення всієї відповідальності при поводженні з особливо небезпечними медичними відходами, адже в закладі лікуються хворих інфікованих на корона вірусну хворобу COVID-19.
Окрім того, наявність документального підтвердження (сертифікат), у майбутнього переможця-Виконавця, гарантує як повне розуміння так і усвідомлення всієї відповідальності при поводженні з особливо небезпечними медичними відходами.
Щодо п’ятої вимоги. Вимога щодо надання вантажного спеціалізованого автомобіля не обмежує коло Учасників. Ми враховуємо можливості під’їзду спеціалізованого автотранспорту до нашого закладу охорони здоров’я, особливості розташування закладу поряд з іншими будівлями, особливості широти проїжджої частини при односторонньому русі, наявність тротуарів тощо.