• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015:09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія)

Торги відмінено

4 130 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 650.00 UAH
Період оскарження: 11.01.2022 12:35 - 23.01.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога на скасування визнання переможця торгів аналогічного порушення п.1.6 р.ІІІ ТД

Номер: 05389c585402487b9e062d7b67730202
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-11-002605-a.b5
Назва: Вимога на скасування визнання переможця торгів аналогічного порушення п.1.6 р.ІІІ ТД
Вимога:
Шановний замовнику. Звертаю Вашу увагу на те, що наша пропозиція відхилена згідно вимог п. 1.6 Р. ІІІ ТД в той час як в учасника, якого Ви визанли переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛЬТ ПОСТАЧ" згідно формули зазначеної в п.1.6. Р.ІІІ ТД ціна за 1 кВт складає 383000,00 (остаточна пропозиція)/1032500 кВт=3,709443/1,2-034564-0,0033=2,7452325 , що є НИЖЧОЮ цни зазначеної в ТД воно рівне 2,759097. Підставивши дані в формулу - маємо те ж саме, що і в нашому випадку виходить мінусова маржа, а отже така пропозиція має бути відхилена. Проводимо аналогічний розрахунок Пережця як у Протоколі №107 від 28.02.2022: Цфакт = (Цод*(1+К/100)+T+В)*1,2 Цфакт = (2,759097*(1+К/100)+0,34564+0,0033)*1,2=3,7296444 при маржі 0. Кількість 1032500 * ціну остаточної пропозиції 3,7296444*1032500=3 850 857,84 при маржі 0. Остаточна пропозиція переможця:3 830 000,00 UAH, з ПДВ. Виходячи з цього ЗАМОВНИК зобов`язаний відхилити таку ТД , що не відповідає вимогам п.1.6 р.ІІІ ТД та згідно ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вимагаю скасувати рішення про визнання Переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛЬТ ПОСТАЧ" та Протокол №108 від 28.02.2022 як такого, що порушує ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вирішення: Рішення УО від 28.02.2022 № 108 скасовано
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 417bbd30b08a41a38e1f2381c104c4d1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-11-002605-a.a4
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 25.05.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.05.2022 16:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.05.2022 15:14
Дата виконання рішення Замовником: 26.05.2022 15:58
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовник повідомляє про виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4728-р/пк-пз від 25.05.2022
Автор: ТОВ "ЕНЕРГО ХОЛД", Андрій Савчук +380969346398 office@energo-hold.com
Скарга
Виконана замовником

Cкарга на кваліфікацію

Номер: 936da09c09ee44dab3e2cadfd27ba72c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-11-002605-a.a3
Назва: Cкарга на кваліфікацію
Скарга:
СКАРГА на рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ХУСТСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ВІЦИНСЬКОГО ОСТАПА ПЕТРОВИЧА"ХУСТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі за текстом - Замовник) на веб-сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) оприлюднив оголошення та тендерну документацію за №UA-2022-01-11-002605-a про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю: Найменування предмета закупівлі, код відповідно до державного класифікатора: за кодом ДК 021:2015: 09310000-5 —- Електрична енергія Вартість предмета закупівлі – 4 130 000,00 грн. з ПДВ. Участь в аукціоні по процедурі закупівлі прийняли наступні учасники: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Закарпаттяенергозбут". 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Закарпатгаз Збут". 3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛЬТ ПОСТАЧ" (Скаржник). 4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО ХОЛД". 28 січня 2022 р. Замовником визначено переможцем процедури закупівлі ТОВ "Закарпаттяенергозбут" та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Вважаємо дане рішення Замовника таким, що не відповідає вимогах чинного законодавства України в сфері публічних закупівель та умовах Тендерної документації. Наше твердження грунтується на наступному: Відповідно до п.1.6. Розділу ІІІ Тендерної документації: «Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником. Ціною тендерної пропозиції є ціна електричної енергії, що включає передачу електроенергії, маржу Учасника, ви-трати на сплату податків та та-риф на здійснення операцій купівлі-продажу на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку. Ціна тендерної пропозиції = Цфакт * Ф, де Ф – плановий обсяг споживання електричної енергії (кВт*год), який За-мовник має намір придбати за резуль-татами цієї процедури закупівлі. Розрахунок ціни відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону, за яку Учасник згоден виконати замов-лення, повинен здійснюватися наступним чином: Цфакт = (Цод*(1+К/100)+T+В)*1,2; де Цфакт – вартість електричної енергії за розрахунковий період; «Цод» – ціна за 1 кВт/год електричної енергії. «Цод» для даної процедури закупівлі не може бути нижчою прогнозованої ціни РДН БуОс, яка для даної закупівлі становить – 2,759097 грн. за 1 кВт*год без ПДВ. Дане значення визначене як середньоарифметичне значення середньозваженої ціни на РДН у торговій зоні БуОс за першу декаду січня 2022 року – 2,50827 за 1 кВт*год без ПДВ за да-ними ДП «Оператор ринку», розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua, з урахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання. Замовник встановлює величину цього індикатора однакову для всіх Учасників в розмірі + 10%. «Цод» не включає ПДВ, Т, К, В. «Т» – затверджений Постановою НКРЕКП тариф на послугу передачі електричної енергії НЕК «Укренерго» (оператор системи передачі – ОСП) на відповідний місяць постачання . «Т» є регульованою складовою ціни Договору. «В» – затверджений постановою НКРЕКП від 10.11.2021 №2009 тариф на здійснення операцій купівлі-продажу на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку в розмірі 3,30 грн./МВт∙год. «В» є регульованою складовою ціни До-говору. «1,2» - математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ – 20 %), яке нараховується згідно Податкового кодексу України. «К» – коефіцієнт прибутковості Постачальника (маржа, вартість послуг Учасника), запропонований Учасником у відсотках від загальної ціни тендерної пропозиції (Цод), % *. *Примітка. З метою запобігання демпінгу серед Учасників, Замовник буде відхиляти пропозиції Учасників, в яких величина маржі (в тому числі за результатами аукціону) буде від’ємна..» Аналіз Тендерної пропозиції учасника визначеного переможцем: Перевірка ціни пропозиції, визначеної учасником (як і поданої в складі Тендерної пропозиції, так і за результатами аукціону), дає можливість встановити, що вартість, надана Переможцем має маржу з від’ємною величиною, що свідчить про недотримання ним умов добросовісної конкуренції, що порушує пункт 1 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктів 9,15 частини 2 статті 3 Закону України «Про ринок електричної енергії», та умов Тендерної документації. Ціна пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Закарпаттяенергозбут" як початкової, так і за результатами аукціону становить 3 545 004,50грн з ПДВ. Цфакт = 3 545 004,50 /1 032 500 Цод = 2,759097 грн./кВт*год Т = 0,34563 грн./кВт*год В= 0,0033 грн./кВт*год Цфакт=(Цод*(1+К/100)+T+В+)*1,2; Звідси К=((((Цфакт/1,2)-Т-В-)/Цод)-1)*100 К=((((5/1,2)- 0,34563-0,0033)/ 2,759097)-1)*100 = -8,94694889 Таким чином запропонована Переможцем вартість пропозиції містить від’ємну маржу і повинна бути відхилена. Слід відмітити, що Тендерна документація не містила умов щодо можливості або необхідності здійснювати округлення чисел, як в сторону збільшення, так і в сторону зменшення. Визначивши ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Закарпаттяенергозбут" переможцем процедури закупівлі, Замовником було порушено один з принципів здійснення закупівлі, закріплений в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі чим порушено наші права та інтереси. Порушення наших прав та інтересів полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовник повинен був визнати нас переможцем (за умови відповідності нашої пропозиції умовам Тендерної документації, укласти з нами договір про закупівлю за результатами якого ми мали б змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором. Враховуючи викладене вище, на підставі», ст.ст. 5, 18, 22, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника скасувати прийняте ним рішення про визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Закарпаттяенергозбут" переможцем процедури закупівлі. Додатки: 1. Тендерна документація
Дата розгляду скарги: 21.02.2022 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.02.2022 09:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.02.2022 12:50
Дата виконання рішення Замовником: 24.02.2022 15:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовник, на підставі рішеннь Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3545-р/пк-пз від 21.02.2022 щодо скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГО ХОЛД" від 07 лютого 2022 року № UA-2022-01-11-002605-a.b2 та № 3544-р/пк-пз від 21.02.2022 щодо скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ВОЛЬТ ПОСТАЧ"" від 07 лютого 2022 року № UA-2022-01-11-002605-a.a3 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, «UA-2022-01-11-002605-a»: ВИРІШИВ 1. Скасувати рішення уповноваженої особи від 28.01.2022 № 52 про визначеня переможцем процедури закупівлі, ДК 021:2015:09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія) (UA-2022-01-11-002605-a») - Товариство з обмеженою відповідальністю "Закарпаттяенергозбут" 2. Повернути на кваліфікацію тендерну пропозицію в Товариство з обмеженою відповідальністю "Закарпаттяенергозбут" в процедурі закупівлі ДК 021:2015:09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія) (UA-2022-01-11-002605-a»)
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛЬТ ПОСТАЧ", Кива Николай 380503047777 OFFICE@VOLTS.ENERGY http://volts.energy
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 91bb0b900f0343c197894a36b7fecad0
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-11-002605-a.b2
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 17.02.2022 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.02.2022 09:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.02.2022 12:44
Дата виконання рішення Замовником: 24.02.2022 15:29
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовник, на підставі рішеннь Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3545-р/пк-пз від 21.02.2022 щодо скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГО ХОЛД" від 07 лютого 2022 року № UA-2022-01-11-002605-a.b2 та № 3544-р/пк-пз від 21.02.2022 щодо скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ВОЛЬТ ПОСТАЧ"" від 07 лютого 2022 року № UA-2022-01-11-002605-a.a3 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, «UA-2022-01-11-002605-a»: ВИРІШИВ 1. Скасувати рішення уповноваженої особи від 28.01.2022 № 52 про визначеня переможцем процедури закупівлі, ДК 021:2015:09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія) (UA-2022-01-11-002605-a») - Товариство з обмеженою відповідальністю "Закарпаттяенергозбут" 2. Повернути на кваліфікацію тендерну пропозицію в Товариство з обмеженою відповідальністю "Закарпаттяенергозбут" в процедурі закупівлі ДК 021:2015:09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія) (UA-2022-01-11-002605-a»)
Автор: ТОВ "ЕНЕРГО ХОЛД", Андрій Савчук +380969346398 office@energo-hold.com
Вимога
Є відповідь

Обрання переможця закупівлі із порушенням вимог тендерної документації та ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: e6a8abf4032d41238ba9f2da437d9514
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-11-002605-a.b1
Назва: Обрання переможця закупівлі із порушенням вимог тендерної документації та ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Шановний Замовник! повідомляємо, що Вами було обрано переможця процедури закупівлі із порушеням вимог тендерної документації та ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: Згідно п. 1.6. Розділу ІІІ Тендерної документації, було встановлено вимога, щодо ціноутворення: "1.6. Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазна-чена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням те-хнічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуван-ням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником. Ціною тендерної пропозиції є ціна електричної енергії, що включає передачу електроенер-гії, маржу Учасника, ви-трати на сплату податків та та-риф на здійснення операцій купівлі-продажу на ринку «на добу наперед» та внутріш-ньодобовому ринку. Ціна тендерної пропозиції = Цфакт * Ф, де Ф – плановий об-сяг споживання електричної енергії (кВт*год), який За-мовник має намір придбати за резуль-татами цієї проце-дури закупівлі. Розрахунок ціни відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону, за яку Учасник згоден виконати замовлен-ня, повинен здійс-нюватися наступним чином: Цфакт = (Цод*(1+К/100)+T+В)*1,2; де Цфакт – вартість електрич-ної енергії за розрахунковий пе-ріод; «Цод» – ціна за 1 кВт/год електричної енергії. «Цод» для даної процедури закупівлі не може бути нижчою прогно-зованої ціни РДН БуОс, яка для даної закупівлі становить – 2,759097 грн. за 1 кВт*год без ПДВ. Дане значення визначене як середньоарифметичне значення середньоз-важеної ціни на РДН у торговій зоні БуОс за першу де-каду січня 2022 року – 2,50827 за 1 кВт*год без ПДВ за да-ними ДП «Оператор ринку», розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua, з урахуванням індикатора ді-апазону можливого коливання ціни в періоді постачан-ня. Замовник встановлює величину цього індикатора одна-кову для всіх Учасників в розмірі + 10%. «Цод» не вклю-чає ПДВ, Т, К, В. «Т» – затверджений Постановою НКРЕКП тариф на пос-лугу передачі електричної енергії НЕК «Укренерго» (опе-ратор системи передачі – ОСП) на відповідний місяць по-стачання . «Т» є регульованою складовою ціни Договору. «В» – затверджений постано-вою НКРЕКП від 10.11.2021 №2009 тариф на здійснення операцій купівлі-продажу на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ри-нку в розмірі 2,10 грн./МВт∙год. «В» є регульованою складо-вою ціни Договору. «1,2» - математичне вираження ставки податку на додану вар-тість (ПДВ – 20 %), яке нараховується згідно Податко-вого кодексу України. «К» – коефіцієнт прибутковості Постачальника (маржа, вартість послуг Учасника), за-пропонований Учасником у відсотках від загальної ціни тендерної пропозиції (Цод), % *. *Примітка. З метою запобігання демпінгу серед Учасни-ків, Замовник буде відхиляти пропозиції Учасників, в яких величина маржі (в тому числі за результатами аукці-ону) буде від’ємна." НАГОЛОШУЄМО, що встановлена вимога, з метою запобігання демпінгу серед Учасників, Замовник буде відхиляти пропозиції Учасників, в яких величина маржі ( в тому числі за результатом аукціону) буде від*ємна. Згідно даної формули (Цод*(1+К/100)+T+В)*1,2 якщо ціна учасника буде нижчою 3 850 857,84 грн. з ПДВ дана ціна буде із міносовою маржою, та відповідно пропозиція даного Учасника буде відхилена. Згідно поданої тендерної пропозиції ТОВ "Закарпаттяенергозбут" запропонована ціна склала 3 545 004,5 що майже на 8%!!! є мінусовою маржою, що в свою чергу є свідомим демпінгом Учасником, та підставою для відхилення згідно вимоги Тендерної документації Замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Згідно ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Оскільки пропозиція Учасника ТОВ "ЕНЕРГО ХОЛД" не розглядалася Замовником в наслідок прийняття пропозиції більш економічно вигідної для Замовника, Вимога ТОВ "ЕНЕРГО ХОЛД" не відповідає ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) й підлягає відхиленню. Разом з вищенаведеним Замовник надає роз’яснення стосовно правомірності своїх дій: Відповідно до п. 3.1. ч. 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації та згідно п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону «аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота)». Згідно вимог п. 4 та 6 ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю "Закарпаттяенергозбут" не була визначена електронною системою як «аномально низька», але була визначена як найбільш економічно вигідна. В зв’язку з тим що Замовник не має права дискримінувати учасників, Замовник не встановлював граничну ціну до якої Учасники аукціону мають право понижати ціну пропозиції щоб вона не була «аномально занижена», оскільки це компетенція електронної системи! Зважаючи на вищенаведене Замовник роз’яснює: норми п. 1.6. Розділу ІІІ Тендерної документації являються виключно рекомендаційними й необов’язковими до виконання!
Статус вимоги: Відхилено