-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021-2015 (CPV) – 33140000-3 Медичні матеріали (Лот № 1 - Засоби індивідуального захисту, Лот № 2 – Медичні матеріали)
Місцезнаходження: 74300, Херсонська обл., м. Берислав, вул. 1 Травня, 124, Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Торги відмінено
2 546 696.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 9 225.50 UAH
мін. крок: 0.4% або 9 225.50 UAH
Період оскарження:
11.01.2022 12:07 - 23.01.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
СКАРГА ( ВИМОГА ) ( щодо припинення ( усунення ) протизаконних дій уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «Бериславська центральна районна лікарня» Бериславської міської ради та порушення вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX ) ( далі – Закон ) , порушення конкурентного законодавства України ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III , дискримінаційних дій , необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій потенційних учасників торгів , зловживанню та не ефективному використанню бюджетних коштів , пропозиції потенційних , що призведе до спотворення результатів торгів).
Номер:
4700784b8c2c403682790e6012371467
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-11-000414-b.c1
Назва:
СКАРГА ( ВИМОГА ) ( щодо припинення ( усунення ) протизаконних дій уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «Бериславська центральна районна лікарня» Бериславської міської ради та порушення вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX ) ( далі – Закон ) , порушення конкурентного законодавства України ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III , дискримінаційних дій , необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій потенційних учасників торгів , зловживанню та не ефективному використанню бюджетних коштів , пропозиції потенційних , що призведе до спотворення результатів торгів).
Вимога:
СКАРГА ( ВИМОГА )
( щодо припинення ( усунення ) протизаконних дій уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «Бериславська центральна районна лікарня» Бериславської міської ради та порушення вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX ) ( далі – Закон ) , порушення конкурентного законодавства України ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III , дискримінаційних дій , необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій потенційних учасників торгів , зловживанню та не ефективному використанню бюджетних коштів , пропозиції потенційних , що призведе до спотворення результатів торгів).
Пов'язані документи:
Учасник
Замовник
- Відповідь 17.01.2022 16:32
Дата подачі:
13.01.2022 09:16
Вирішення:
Дякуємо Вам за звернення!
На Ваше вимогу інформуємо, що відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту – Закон) Замовником на авторизованому електронному майданчику оприлюднена для загального доступу та потенційних учасників Тендерна документація. Потрібно відзначити, що тендерна документація, як і сама процедура закупівлі, складена та проводиться у чіткому дотримані основоположних принципів ст. 5 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Перелік складових, який повинна містити тендерна документація, визначено частиною другою статті 22 Закону. Зокрема п.3, ч.2, ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. При цьому частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Тобто тендерна документація складена з дотриманням чинного законодавства та не містить жодних обмежувальних та протизаконних вимог на які ви посилаєтесь.
1. Так, згідно вашої вимоги, повідомляю, що в позиції № 142, 144, 145, 146 Додатку 2 ТД будуть внесені зміни.
2. Ви можете запропонувати еквівалент що відповідає заявлених технічним характеристикам.
3. У разі відсутності у сертифікатах виробників усіх характеристик визначених Замовником, Ви можете надати у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності встановленим вимогам довідку у довільній формі від виробника щодо відповідності встановленим вимогам та наявних технічних характеристик на запропонований товар.
4. Вимога щодо надання гарантійних листів виробників встановлено виключно для запобігання закупівлі фальсифікату (неякісної) продукції, та є запорукою отримання товару що відповідатиме заявленим технічним характеристикам, належної якості, в необхідній кількості та в необхідні строки для запобігання зриву лікувального процесу.
5. Щодо кодів НК, більшість замовників відносить шприци на код НК 024:2019 : 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування, є ще код НК 024:2019 63095- Шприц / голка загального призначення, яким чином код НК може впливати на технічне завдання і його невідповідність не зрозуміло.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами. Доводимо до вашого відома, що замовник торгів визначає предмет закупівлі та його технічні характеристики самостійно (відповідно до своїх потреб). Всі потенційні Учасники, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Статус вимоги:
Задоволено