• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 15850000-1 Макаронні вироби (макаронні вироби та вермішель тоненька з твердих сортів пшениці вищого ґатунку) для потреб закладів загальної середньої освіти на 2022 рік

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 1 305 днів назад

196 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 984.00 UAH
Період оскарження: 11.01.2022 11:37 - 29.01.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

щодо відхилення тендерної пропозиції

Номер: 532d614391244e35aed72df7458aec50
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-11-001984-a.a2
Назва: щодо відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
З огляду на те, що Учасники не повинні підтверджувати сплату податків, є безпідставним рішення про дискваліфікацію ПП «Перлина смаку» по закупівлі UA-2022-01-11-001984-a УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ СЄВЄРОДОНЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ ДК 021:2015 - 15850000-1 Макаронні вироби (макаронні вироби та вермішель тоненька з твердих сортів пшениці вищого ґатунку) для потреб закладів загальної середньої освіти на 2022 рік. Вих. №329 від 07.02.2022 Лист-роз’яснення та Бухгалтерська довідка свідчать про відсутність невідповідностей. Податки сплачуються сумарно за усіма договорами оренди(додаємо бухгалтерську розкладку). Згідно пп. 168.1.4 ПК утримується З ОРЕНДНОЇ ПЛАТИ, що виплачується фізособі-орендодавцю суму ПДФО та ВЗ й показати їх у формі № 1ДФ. Військовий збір, як завжди, сплачується одночасно з ПДФО. Джерело: https://www.golovbukh.ua/article/7690-orenda-ofsu-u-fzosobi-dogovrn-vdnosini-ta-opodatkuvannya Беручі до уваги ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо: 1. Прийняти вимогу до розгляду. 2. Скасувати рішення про дискваліфікацію ПП «Перлина смаку», як безпідставне.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно вимогам додатку 2 Тендерної документації «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Учасник повинен надати інформацію «–про наявність складів (площі) для збереження продукції (товарів), у випадку, якщо учасник користується орендованим приміщенням, діючий договір оренди приміщення з платіжними документами які підтверджують фактичну оплату оренди за останній звітний місяць». Учасник ПП «Перлина Смаку» надав видатковий касовий ордер від 04.01.2022 р. на оплату 1207,50грн. однак, згідно наданого договору оренди нежитлового приміщення від 12.02.2021 р. № 12/02/2021 сплата за оренду приміщення повинна складати 1500,00грн. 07.02.22 Замовником оголошено Вимогу про усунення вказаної невідповідності. На вказану вимогу Учасником було надано файли листи з Листом-поясненням № 329 від 07.02.2022р., видатковий касовий ордер від 04.02.2022р., платіжне доручення № 43 від 04.02.2022р. та платіжне доручення № 41 від 04.02.2022р. В даних документах Учасник зазначає, що надає видатковий касовий ордер від 04 лютого 2022р. із не повною оплатою за вказаний звітній період та не посилається на номер та дату договору. В видатковому касовому ордері також маються розбіжності, а саме дата складання 04.02.2022р. керівник який видав Бичкова І.М. та одержав 04.02.2021 року Бичкова І.М. хоча в початковій довідці по касовому ордеру зазначено дата складання 04.01.2022р. керівник який видав Либідь Ю.В. Учасник ПП «Перлина Смаку» надало на вимогу Замовника Платіжне доручення № 43 видане від 4 лютого 2022 року про утримання ПДФО з договору оренди на 450,00 гривень та Платіжне доручення № 41 видане від 4 лютого 2022 року про утримання військового збору на 35,51грн. Надані доручення суперечать наданим Учасником раніше видатковим касовими ордерами які датовані від 04.01.2022 р. та 04.02.2022 р. та договору оренди нежитлового приміщення від 12.02.2021 р. № 12/02/2021. Відповідно до оголошення про проведення закупівлі останній строк прийому пропозицій 02.02.2022р. 00:00. Учасник здійснив оплату за користування орендованим приміщенням 04.02.2022р. Таким чином, на момент закінчення прийому пропозицій у Учасника не було в наявності платіжних документів, які підтверджують фактичну оплату оренди за останній звітний місяць. Отже усунення невідповідності Учасником не може вважатись виконаним, оскільки наданий ним документ отриманий (датований) після закінчення строку прийому пропозицій, а також у зв’язку із невідповідностями в платіжних документах.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

розширити діапазон ємності при пакуванні

Номер: 1244eb83da354d43952722d7d648edb0
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-11-001984-a.b1
Назва: розширити діапазон ємності при пакуванні
Вимога:
Замовником викладено Додаток 3 тендерної документації Пакування: фасування герметичне без жодних пошкоджень від 1до 5 кг. Замовник, висуваючи вимогу в даному трактуванні обмежує участь інших учасників, які мають Макаронні вироби твердих сортів .,відповідаючі усім іншим Технічним та якісним характеристикам товару, але фасування 400-450 гр.(як більшість вітчизняних виробників макаронних виробів твердих сортів) Вимога до Замовника розширити діапазон ємності при пакуванні від 0,4 до 5 кг.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Замовником будуть внесені відповідні зміни в Тендерну документацію, щодо розширення діапазону ємності при пакуванні від 0,4 до 5 кг.
Статус вимоги: Задоволено