-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко пастеризоване жирністю не менше 2,5%
74637
Завершена
2 164 473.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 822.37 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 822.37 UAH
Період оскарження:
10.01.2022 20:07 - 22.01.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
CКАРГА НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради
Номер:
de83795d8e0d43658a7bb93f5f7598af
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-10-005781-c.b4
Назва:
CКАРГА НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради
Скарга:
CКАРГА
НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ
Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету
Хустської міської ради
Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради (далі – Замовник) проводить відкриті торги № у Prozorro: UA-2022-01-10-005781-c. Предмет закупівлі: Молоко пастеризоване жирністю не менше 2,5% код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 15510000-6 - Молоко та вершки.
Протоколом уповноваженої особи з питань організації та проведення публічних закупівель від 13.01.2022 року № 5 затверджено Тендерну документацію для процедури закупівлі Відкриті торги на закупівлю товару Молоко пастеризоване жирністю не менше 2,5% ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки (далі – Тендерна документація).
«26» січня 2022 р. проведено електронний аукціон. У аукціоні прийняли участь троє учасників:
1. Фізична особа-підприємець Кривка Василь Михайлович (далі – Скаржник/Учасник-1) – кінцева сума пропозиції 1 828 606,50 грн.
2. Фізична особа-підприємець Бордей Ганна Василівна – кінцева сума пропозиції 2 146 186,90 грн.
3. Фізична особа-підприємець Куцин Василь Михайлович – кінцева сума пропозиції 2 149 545,60 грн.
«02» лютого 2022 р. Замовник опублікував в електронній системі закупівель Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою з питань організації та проведення публічних закупівель № 19 від 01.02.2022 р. (далі – Протокол відхилення).
Згідно Протоколу відхилення Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника-1 (Скаржника).
Скаржник за результатами ознайомлення з Протоколом відхилення прийшов до наступного висновку: рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Даним рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника. Це підтверджується нижченаведеним.
1. Замовником в Протоколі відхилення зазначено наступне:
У відповідь на вищезазначене повідомляю наступне:
В пункті 7 Додатку 3 до Тендерної документації міститься вимога наступного змісту:
«7. Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати наступні (чинні) документи:
• копії сертифікату (паспорту) якості та (або) відповідності, та/або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або ветеринарного свідоцтва, або іншого документа, що підтверджує відповідність товару державним нормам та стандартам (ДСТУ), що виданий (не пізніше місячної давності відносно дати оголошення даної закупівлі) виробнику, офіційному представнику, дистриб’ютору, дилеру..»
Скаржник на виконання вищезазначеної вимоги надав у складі документів своєї тендерної пропозиції у файлі «45. Декларація молоко 2» Декларацію про відповідність готової молочної продукції № 17 від 24 січня 2022 р., видану товариством з обмеженою відповідальністю «Агропобутсервіс» (далі – Декларація).
ПО-ПЕРШЕ: зазначене в Протоколі відхилення твердження про те, що вищевказана Декларація не містить жодних посилань на експертні висновки (незалежну експертну оцінку), протоколи випробувань, сертифікати відповідності, тощо – НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ.
В одній з колонок Декларації міститься посилання на експертний висновок 002606п/21:
ПО-ДРУГЕ: посилання Замовника в Протоколі відхилення на ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 та ДСТУ ISO/IEC 17050-2:2006, яким, на думку Замовника, не відповідає надана Скаржником Декларація – Є БЕЗПІДСТАВНИМ ТА НЕОБГРУНТОВАНИМ.
ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 – це Національний стандарт України Оцінювання відповідності декларація постачальника про відповідність Частина 1. Загальні вимоги (додається до даної Скарги).
ДСТУ ISO/IEC 17050-2:2006 – це Національний стандарт України Оцінювання відповідності декларація постачальника про відповідність Частина 2. Підтверджувальна документація (додається до даної Скарги).
Згідно ж частини 2 ст. 23 Закону України «Про стандартизацію»:
«2. Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.»
Чинним законодавством України НЕ ВСТАНОВЛЕНА обов’язковість застосування вищезгадуваних Національних стандартів.
Крім того, в Тендерній документації Замовника також відсутні будь-які вимоги про обов’язковість відповідності декларації Національним стандартам ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 та ДСТУ ISO/IEC 17050-2:2006.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не мав жодних обгрунтованих правових підстав застосовувати Національні стандарти ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 та ДСТУ ISO/IEC 17050-2:2006 під час розгляду документів тендерної пропозиції, в тому числі під час розгляду Декларації.
У зв’язку з вищевикладеним, відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстав, наведених у Протоколі відхилення, є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель та порушує права і законні інтереси Скаржника.
2. Замовником в Протоколі відхилення зазначено наступне:
У відповідь на вищезазначене повідомляю наступне:
В пункті 7 Додатку 3 до Тендерної документації міститься вимога наступного змісту:
«7. Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати наступні (чинні) документи:…
• … Акт обстеження територіальними управлінням Держпродспоживслужби, про те, що об’єкт Учасника відповідає вимогам санітарного законодавства (виданий не раніше 2021 року);»
Скаржник на виконання вищезазначеної вимоги надав у складі документів своєї тендерної пропозиції у файлі «46. Акт Держспоживслужва 24.01.2022р.В.М.» Акт від «24» січня 2022 р. № 4 складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, виданий Головним управлінням Держпродспоживслужби в Закарпатській області (далі – Акт).
Твердження Замовника в Протоколі відхилення про те, що наданий Скаржником Акт не містить підтвердження інформації щодо розробки постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, що не відповідає вимогам чинного законодавства – Є БЕЗПІДСТАВНИМ ТА НЕОБГРУНТОВАНИМ.
ПО-ПЕРШЕ: в Тендерній документації відсутні будь-які вимоги до акта обстеження, крім вимоги надати акт виданий не раніше 2021 року.
ПО-ДРУГЕ: наданий Скаржником в складі документів тендерної пропозиції Акт складено представниками Головного управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області за формою, затвердженою Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08 серпня 2019 р. № 447. Помітка про це міститься в правому верхньому кутку першої сторінки Акта:
Отже, форма Акта чітко регламентована чинним законодавством України. За таких обставин виявляється абсурдним зауваження Замовника про невідповідність Акта вимогам чинного законодавства через відсутність в ньому інформації, яка на думку Замовника має в Акті бути. Очевидним є факт відсутності в Акті інформації щодо розробки постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, так як сама форма акта, затверджена Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08 серпня 2019 р. № 447 НЕ ПЕРЕДБАЧАЄ наявності в акті такої інформації.
У зв’язку з вищевикладеним, відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстав, наведених у Протоколі відхилення, є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель та порушує права і законні інтереси Скаржника.
Неправомірне рішення Замовника порушило право Скаржника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них і об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. У випадку, якби Замовник розглянув тендерну пропозицію Скаржника з дотриманням норм чинного законодавства, Скаржника було б визнано переможцем торгів та укладено з ним відповідний договір. А отже у Скаржника існує охоронюваний законом прямий інтерес, який порушено неправомірним рішенням Замовника.
Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як таким рішенням порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них і об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія, ефективність та пропорційність;
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 23 Закону України «Про стандартизацію», Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08 серпня 2019 р. № 447 -
ПРОШУ:
1. Прийняти до розгляду дану скаргу.
2. Зобов’язати Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Кривки Василя Михайловича у процедурі закупівлі товару Молоко пастеризоване жирністю не менше 2,5% код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 15510000-6 - Молоко та вершки № у Prozorro: UA-2022-01-10-005781-c.
Додатки:
1. Національний стандарт України Оцінювання відповідності декларація постачальника про відповідність Частина 1. Загальні вимоги ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
2. Національний стандарт України Оцінювання відповідності декларація постачальника про відповідність Частина 2. Підтверджувальна документація ДСТУ ISO/IEC 17050-2:2006.
Фізична особа-підприємець Кривка В.М.
Пов'язані документи:
Учасник
- ДСТУ ISOIEC 17050-1 2006.pdf 11.02.2022 14:47
- ДСТУ ISOIEC 17050-2 2006.pdf 11.02.2022 14:48
- СКАРГА.docx 11.02.2022 14:48
- СКАРГА.pdf 11.02.2022 14:48
- Рішення від 15.02.2022 №3100.pdf 15.02.2022 19:39
- інформація про перенесення розгляду скарги від 24.02.2022 № 550.pdf 11.04.2022 12:13
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 13.04.2022 №625.pdf 13.04.2022 15:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.04.2022 № 4086.pdf 28.04.2022 10:15
- Рішення від 26.04.2022 №4086.pdf 28.04.2022 14:28
- Пояснення Замовника.doc 18.02.2022 20:24
- Пояснення Замовника.pdf 18.02.2022 20:24
- протокол 55.pdf 28.04.2022 16:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.02.2022 15:38
Дата розгляду скарги:
24.02.2022 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.02.2022 19:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.04.2022 14:28
Дата виконання рішення Замовником:
28.04.2022 16:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4086-р/пк-пз від 26.04.2022 виконано Замовником.
Скарга
Скасована
CКАРГА НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради
Номер:
d593cc38b6f4449dab18cb84540f4e7e
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-10-005781-c.b3
Назва:
CКАРГА НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради
Скарга:
CКАРГА
НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ
Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету
Хустської міської ради
Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради (далі – Замовник) проводить відкриті торги № у Prozorro: UA-2022-01-10-005781-c. Предмет закупівлі: Молоко пастеризоване жирністю не менше 2,5% код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 15510000-6 - Молоко та вершки.
Протоколом уповноваженої особи з питань організації та проведення публічних закупівель від 13.01.2022 року № 5 затверджено Тендерну документацію для процедури закупівлі Відкриті торги на закупівлю товару Молоко пастеризоване жирністю не менше 2,5% ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки (далі – Тендерна документація).
«26» січня 2022 р. проведено електронний аукціон. У аукціоні прийняли участь троє учасників:
1. Фізична особа-підприємець Кривка Василь Михайлович (далі – Скаржник/Учасник-1) – кінцева сума пропозиції 1 828 606,50 грн.
2. Фізична особа-підприємець Бордей Ганна Василівна – кінцева сума пропозиції 2 146 186,90 грн.
3. Фізична особа-підприємець Куцин Василь Михайлович – кінцева сума пропозиції 2 149 545,60 грн.
«02» лютого 2022 р. Замовник опублікував в електронній системі закупівель Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою з питань організації та проведення публічних закупівель № 19 від 01.02.2022 р. (далі – Протокол відхилення).
Згідно Протоколу відхилення Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника-1 (Скаржника).
Скаржник за результатами ознайомлення з Протоколом відхилення прийшов до наступного висновку: рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Даним рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника. Це підтверджується нижченаведеним.
1. Замовником в Протоколі відхилення зазначено наступне:
У відповідь на вищезазначене повідомляю наступне:
В пункті 7 Додатку 3 до Тендерної документації міститься вимога наступного змісту:
«7. Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати наступні (чинні) документи:
• копії сертифікату (паспорту) якості та (або) відповідності, та/або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або ветеринарного свідоцтва, або іншого документа, що підтверджує відповідність товару державним нормам та стандартам (ДСТУ), що виданий (не пізніше місячної давності відносно дати оголошення даної закупівлі) виробнику, офіційному представнику, дистриб’ютору, дилеру..»
Скаржник на виконання вищезазначеної вимоги надав у складі документів своєї тендерної пропозиції у файлі «45. Декларація молоко 2» Декларацію про відповідність готової молочної продукції № 17 від 24 січня 2022 р., видану товариством з обмеженою відповідальністю «Агропобутсервіс» (далі – Декларація).
ПО-ПЕРШЕ: зазначене в Протоколі відхилення твердження про те, що вищевказана Декларація не містить жодних посилань на експертні висновки (незалежну експертну оцінку), протоколи випробувань, сертифікати відповідності, тощо – НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ.
В одній з колонок Декларації міститься посилання на експертний висновок 002606п/21:
ПО-ДРУГЕ: посилання Замовника в Протоколі відхилення на ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 та ДСТУ ISO/IEC 17050-2:2006, яким, на думку Замовника, не відповідає надана Скаржником Декларація – Є БЕЗПІДСТАВНИМ ТА НЕОБГРУНТОВАНИМ.
ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 – це Національний стандарт України Оцінювання відповідності декларація постачальника про відповідність Частина 1. Загальні вимоги (додається до даної Скарги).
ДСТУ ISO/IEC 17050-2:2006 – це Національний стандарт України Оцінювання відповідності декларація постачальника про відповідність Частина 2. Підтверджувальна документація (додається до даної Скарги).
Згідно ж частини 2 ст. 23 Закону України «Про стандартизацію»:
«2. Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.»
Чинним законодавством України НЕ ВСТАНОВЛЕНА обов’язковість застосування вищезгадуваних Національних стандартів.
Крім того, в Тендерній документації Замовника також відсутні будь-які вимоги про обов’язковість відповідності декларації Національним стандартам ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 та ДСТУ ISO/IEC 17050-2:2006.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не мав жодних обгрунтованих правових підстав застосовувати Національні стандарти ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 та ДСТУ ISO/IEC 17050-2:2006 під час розгляду документів тендерної пропозиції, в тому числі під час розгляду Декларації.
У зв’язку з вищевикладеним, відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстав, наведених у Протоколі відхилення, є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель та порушує права і законні інтереси Скаржника.
2. Замовником в Протоколі відхилення зазначено наступне:
У відповідь на вищезазначене повідомляю наступне:
В пункті 7 Додатку 3 до Тендерної документації міститься вимога наступного змісту:
«7. Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати наступні (чинні) документи:…
• … Акт обстеження територіальними управлінням Держпродспоживслужби, про те, що об’єкт Учасника відповідає вимогам санітарного законодавства (виданий не раніше 2021 року);»
Скаржник на виконання вищезазначеної вимоги надав у складі документів своєї тендерної пропозиції у файлі «46. Акт Держспоживслужва 24.01.2022р.В.М.» Акт від «24» січня 2022 р. № 4 складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, виданий Головним управлінням Держпродспоживслужби в Закарпатській області (далі – Акт).
Твердження Замовника в Протоколі відхилення про те, що наданий Скаржником Акт не містить підтвердження інформації щодо розробки постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, що не відповідає вимогам чинного законодавства – Є БЕЗПІДСТАВНИМ ТА НЕОБГРУНТОВАНИМ.
ПО-ПЕРШЕ: в Тендерній документації відсутні будь-які вимоги до акта обстеження, крім вимоги надати акт виданий не раніше 2021 року.
ПО-ДРУГЕ: наданий Скаржником в складі документів тендерної пропозиції Акт складено представниками Головного управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області за формою, затвердженою Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08 серпня 2019 р. № 447. Помітка про це міститься в правому верхньому кутку першої сторінки Акта:
Отже, форма Акта чітко регламентована чинним законодавством України. За таких обставин виявляється абсурдним зауваження Замовника про невідповідність Акта вимогам чинного законодавства через відсутність в ньому інформації, яка на думку Замовника має в Акті бути. Очевидним є факт відсутності в Акті інформації щодо розробки постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, так як сама форма акта, затверджена Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08 серпня 2019 р. № 447 НЕ ПЕРЕДБАЧАЄ наявності в акті такої інформації.
У зв’язку з вищевикладеним, відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстав, наведених у Протоколі відхилення, є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель та порушує права і законні інтереси Скаржника.
Неправомірне рішення Замовника порушило право Скаржника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них і об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. У випадку, якби Замовник розглянув тендерну пропозицію Скаржника з дотриманням норм чинного законодавства, Скаржника було б визнано переможцем торгів та укладено з ним відповідний договір. А отже у Скаржника існує охоронюваний законом прямий інтерес, який порушено неправомірним рішенням Замовника.
Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як таким рішенням порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них і об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія, ефективність та пропорційність;
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 23 Закону України «Про стандартизацію», Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08 серпня 2019 р. № 447 -
ПРОШУ:
1. Прийняти до розгляду дану скаргу.
2. Зобов’язати Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Кривки Василя Михайловича у процедурі закупівлі товару Молоко пастеризоване жирністю не менше 2,5% код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 15510000-6 - Молоко та вершки № у Prozorro: UA-2022-01-10-005781-c.
Додатки:
1. Національний стандарт України Оцінювання відповідності декларація постачальника про відповідність Частина 1. Загальні вимоги ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
2. Національний стандарт України Оцінювання відповідності декларація постачальника про відповідність Частина 2. Підтверджувальна документація ДСТУ ISO/IEC 17050-2:2006.
Фізична особа-підприємець Кривка В.М.
Пов'язані документи:
Учасник
- ДСТУ ISOIEC 17050-1 2006.pdf 11.02.2022 14:44
- ДСТУ ISOIEC 17050-2 2006.pdf 11.02.2022 14:44
- СКАРГА.docx 11.02.2022 14:44
- СКАРГА.pdf 11.02.2022 14:44
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
11.02.2022 14:44
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні умови ТД,
Номер:
7f3fd9982cb140099aa4ac34e221d3f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-10-005781-c.b2
Назва:
Дискримінаційні умови ТД,
Вимога:
Шановний Замовник!
В пункті 5 Додатку 3 до Тендерної документації міститься наступна умова:
«Строк (термін) придатності: не більше ніж 72 годин.»
В пункті 6.2 Додатку 3 до Тендерної документації зазначено:
«Постачальник здійснює поставку товару своїм (орендованим) транспортом протягом дії договору за узгодженим графіком: з понеділка по п`ятницю з 07:00 по 08:00. Поставка молока – щоденна.»
Вищенаведені умови Тендерної документації є дискримінаційними у зв’язку з тим, що значно звужують коло потенційних учасників даної закупівлі.
По-перше, на сьогоднішній день згідно діючих ДСТУ строк придатності молока становить 9 діб (а не 72 години). Молоко зі строком придатності 72 години не виробляється сучасними виробниками у зв’язку з наявністю технології пастеризації, яка дозволила значно збільшити строк зберігання молока.
По-друге, поставка молока ЩОДЕННО (з понеділка по п’ятницю) та ще й в проміжок часу з 07:00 по 08:00 в 47 закладів освіти, які знаходяться в різних населених пунктах Хустського району, потребує значної кількості спеціалізованих транспортних засобів, які б забезпечили виконання таких умов доставки. Крім того, щоденна доставка молока у всі 47 закладів потребує невиправдано значних витрат пального та мастильних матеріалів. Отже, щоденна поставка молока у всі 47 закладів освіти є недоцільною та економічно необгрунтованою, і цим самим значно збільшує ціну договору поставки.
Надання учасникам права поставки молока зі строком придатності 9 діб (а не 72 години) надасть в свою чергу можливість поставляти молоко НЕ ЩОДЕННО, а один-два рази на тиждень. Це в свою чергу:
-по-перше – значно розширить коло потенційних учасників процедури закупівлі;
-по-друге – надасть учасникам можливість пропонувати пропозиції зі значно нижчими цінами.
У зв’язку з вищевикладеним, прошу змінити дискримінаційні вимоги, які зазначені у Додатку 3 до Тендерної документації, а саме:
1. Зазначити строк придатності молока 9 діб.
2. Зазначити про можливість поставки молока один-два рази на тиждень.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 11.01.2022 00:45
- Протокол 5.pdf 13.01.2022 14:24
Дата подачі:
11.01.2022 00:45
Вирішення:
Доброго дня!
Дякуємо за ваші зауваження.
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Виправте умову ТД!
Номер:
e4000e52730d484ba8993f62789729ae
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-10-005781-c.b1
Назва:
Виправте умову ТД!
Вимога:
Шановний Замовник!
В Додатку 3 до Тендерної документації, в пункті 6.9 міститься умова наступного змісту:
"Учасники у складі тендерної пропозиції повинні письмово гарантувати можливість здійснення лабораторних досліджень СМЕТАНИ, що постачається за умовами Договору."
Згідно предмету даної закупівлі, Ви закупаєте МОЛОКО, а не СМЕТАНУ.
У звязку з вищевикладеним, прошу привести вищезазначену умову у відповідність, замінивши слово "сметани" на "молока".
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 5.pdf 13.01.2022 14:23
Дата подачі:
10.01.2022 23:15
Вирішення:
Доброго дня!
Дякуємо за ваше зауваження. Замовником буде виправлено дану технічну описку.
Статус вимоги:
Задоволено