• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

фрукти

Завершена

280 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 800.00 UAH
Період оскарження: 10.01.2022 17:07 - 22.01.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга повернення на кваліфікацію

Номер: dcb86b688981458188d72ca669692a8b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-10-005278-c.b3
Назва: Скарга повернення на кваліфікацію
Скарга:
Відповідно до ст.29 п.16 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником під час розгляду та оцінці тендерної пропозиції даний пункт не здійснено, чим порушено вимогу Статті 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій, Закону України про публічні Закупівлі.
Дата розгляду скарги: 17.02.2022 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.02.2022 09:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.02.2022 15:22
Дата виконання рішення Замовником: 11.04.2022 18:05
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. Виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.02.2022 № 3394-р/пк-пз та скасувати рішення, прийняте уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Пономаренко Ольги Віталіївни (протокол від 28.01.2022 № 771) та рішення, прийняте уповноваженою особою (протокол від 28.01.2022 № 782) про визначення фізичної особи-підприємця Передирій Ігор Миколайович переможцем за процедурою закупівлі – «фрукти», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-01-10-005278-c. 2. Оприлюднити рішення в електронній системі закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Автор: ФОП "Пономаренко Ольга Віталіївна", Ольга Пономаренко +380502224404 ponomarenko.olga79@ukr.net
Скарга
Скасована

Скарга повернення на кваліфікацію

Номер: 70e3da7b417c4a38a1ed3f2b6a658230
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-10-005278-c.b2
Назва: Скарга повернення на кваліфікацію
Скарга:
Відповідно до ст.29 п.16 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником під час розгляду та оцінці тендерної пропозиції даний пункт не здійснено, чим порушено вимогу Статті 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій, Закону України про публічні Закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 07.02.2022 08:13
Автор: ФОП "Пономаренко Ольга Віталіївна", Ольга Пономаренко +380502224404 ponomarenko.olga79@ukr.net
Вимога
Є відповідь

вимога повернення на кваліфікацію

Номер: 7afe99a639d64afdb13b86074d7c462b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-10-005278-c.b1
Назва: вимога повернення на кваліфікацію
Вимога:
Відповідно до ст.29 п.16 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником під час розгляду та оцінці тендерної пропозиції даний пункт не здійснено, чим порушено вимогу Статті 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій, Закону України про публічні Закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Щодо першого питання вимоги повідомляємо, що відповідно до п.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Щодо права підпису, то в рішенні уповноваженої особи № 770 від 28.01.2022 р. відсутня така підстава для відхилення тендерної пропозиції. На підставу розміщення повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону повідомляємо, що відповідно до ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Замовником в тендерній документації і були визначенні вимоги до учасників – це наявність матеріально технічної бази. На дану вимогу учасник ФОП Пономаренко О.В. повідомив про її наявність, в тому числі і довідкою в довільній формі щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів, якими буде здійснюватися постачання товару від 10.01.2022 року № 9, в якій зазначена інформація про наявність трьох транспортних засобів рефрижераторів згідно яких буде здійснюватися перевезення та постачання товару. Відсутність у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Пономаренко О.В. копії санітарного паспорту на транспортний засіб – FORD TRANSIT CUSTOM спеціалізований фургон рефрижератор, реєстраційний номер – ВМ9934ВО, який зазначений в Довідці від 10.01.2022 року № 9 не можна віднести до кваліфікаційних вимог, оскільки він не підтверджує наявність матеріально-технічної бази, а підтверджує дотримання учасником (оператором ринку) санітарно-гігієнічних вимог до перевезення продуктів харчування. Окрім того, відсутність документу не можливо віднести до невідповідності інформації та/або документах, як передбачено в п.16 ст. 29 Закону. В тому числі, відсутність санітарного паспорта не являється єдиною підставою для відхилення пропозиції ФОП Пономаренко О.В. Щодо другого питання симоги повідомляємо, що відповідно до п.16 ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Щодо права підпису, то в рішенні уповноваженої особи №770 від 28.01.2022 р. відсутня така підстава для відхилення тендерної пропозиції. На підставу розміщення повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 цього Закону повідомляємо, що відповідно до ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Замовником в тендерній документації і були визначенні вимоги до учасників – наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на дану вимогу учасник повідомив про її наявність, в тому числі і довідкою в довільній формі, що містить інформацію про: посади працівників, освіта, стаж роботи за фахом працівників від 10.01.2022 року № 10, згідно якої учасником будуть залучені три працівника до виконання поставок товару. Відсутня інформація про офіційне працевлаштування водія-вантажника експедитора Пономаренко В.В. у складі тендерної пропозиції не можливо віднести до кваліфікаційних, оскільки вона підтверджує трудові правовідносини, а не знання та досвід, як передбачено ст. 16 Закону. Окрім того, відсутність документу не можливо віднести до невідповідності інформації та/або документах, як передбачено в п.16 ст. 29 Закону. В тому числі, відсутність інформація про офіційне працевлаштування водія-вантажника експедитора Пономаренко В.В. не являється єдиною підставою для відхилення пропозиції ФОП Пономаренко О.В. Щодо третього питання вимоги повідомляємо, що даний пункт відхилення стосується не працівників, а наявності транспортних засобів, а саме: Відповідно до положення ст.909 Цивільного кодексу України: «Стаття 909. Договір перевезення вантажу 1. За договором перевезення вантажу одна сторона (перевізник) зобов'язується доставити довірений їй другою стороною (відправником) вантаж до пункту призначення та видати його особі, яка має право на одержання вантажу (одержувачеві), а відправник зобов'язується сплатити за перевезення вантажу встановлену плату. 2. Договір перевезення вантажу укладається у письмовій формі. 3. Укладення договору перевезення вантажу підтверджується складенням транспортної накладної (коносамента або іншого документа, встановленого транспортними кодексами (статутами). 4. Законом можуть бути передбачені особливості укладення та виконання договору перевезення вантажу.» Положенням Цивільного кодексу України чітко визначається природа договору перевезення, у даному випадку надається послуга, під час надання якої задіяні працівники Перевізника. Проаналізувавши документи надані ФОП Пономаренко О.В. у складі пропозиції виникають сумніви, щодо реальності самого договору Перевезення вантажу спеціалізованим транспортом №12 від 06 січня 2022 року, оскільки не зрозуміло, як Перевізником надаються послуги на двох транспортних засобах, з залученням лише одного водія. Оскільки даний аспект не враховано учасником (Скаржником) виникає питання, а чи взагалі послуги перевезення надаються двома транспортними засобами, і чи взагалі вони надаються. Щодо четвертого питання повідомляємо, що суб’єктом оскарження на підтвердження даного пункту Скарги вказано лише той підпункт пункту 1.1. Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, адже даний пункт містить і інші положення, а саме: «1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку1; - інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону; - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації; - документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; - статутом (зі змінами у разі наявності) чи іншим установчим документом або надати лист (довідку, інформацію тощо) із зазначенням коду доступу до надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації; - витягом з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником ПДВ чи єдиного податку). У разі, якщо учасник перебуває на іншій системі оподаткування – надати інформаційний лист, завірений підписом уповноваженої особи Учасника; - документів, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі); - проектом договору про закупівлю - згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації; - інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.». Даним положення чітко зазначено, що Додаток 1 до Тендерної документації містить як кваліфікаційні, так і технічні вимоги. Оскільки вимога, щодо надання - Акту перевірки транспортних засобів – рефрежираторів (які вказано в довідці про наявність спеціалізованих транспортних засобів), складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (наказ 447 від 08.08.2019) (без недоліків чи невідповідностей) виданий на ім’я учасника або перевізника або орендодавця виданий не раніше 2021 року- знаходиться в частині додатку 1 «Загальні технічні вимоги», її аж ніяк не можливо розгляди, як кваліфікаційну. Замовником відхилено тендерну пропозицію ФОП Пономаренко О.В., у зв’язку з відсутністю у складі пропозиції Акту перевірки транспортних засобів – рефрежираторів (які вказано в довідці про наявність спеціалізованих транспортних засобів), складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (наказ 447 від 08.08.2019) (без недоліків чи невідповідностей) виданий на ім’я учасника або перевізника або орендодавця виданий не раніше 2021 року- Наявні в складі тендерної пропозиції акти перевірки не містять інформації про перевірку транспортних засобів, які вказані учасником в довідці про наявність спеціалізованих транспортних засобів. Щодо п’ятого питання повідомляємо, що відповідно до п.16 ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Щодо права підпису, то в рішенні уповноваженої особи №770 від 28.01.2022 р. відсутня така підстава для відхилення тендерної пропозиції. На підставу розміщення повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону повідомляємо, що відповідно до ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. З вищевикладеного слідує, що акт виконаних робіт до Договору з установою, яка видала результати дослідження на якість дезінфекції видані на ім’я перевізника не є кваліфікаційною вимогою, а підтверджує виконання укладеного договору та проведення дезінфекції, тобто дотримання санітарно-гігієнічних вимог учасником. З вищевикладеного слідує, що пропозицію учасника було правомірно відхиленно, оскільки його тендерна пропозиція не відповідала вимогам тендерної документації, невідповідності його пропозиції не можливо віднести до кваліфікаційних вимог, тому Замовник не зобов’язаний був надавати йому час для усунення вимог, а вразі надання такої можливості порушив би вимоги Закону.
Статус вимоги: Відхилено