-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
« ДК 021:2015- 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини. Сульфат алюмінію технічний очищений (коагулянти) »
Торги не відбулися
1 876 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 760.00 UAH
мін. крок: 1% або 18 760.00 UAH
Період оскарження:
10.01.2022 16:53 - 22.01.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на неправомірне визначення переможця, який не відповідає вимогам закупівлі
Номер:
06d119972d354ad1a81d86f49296a3f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-10-005147-c.c1
Назва:
СКАРГА на неправомірне визначення переможця, який не відповідає вимогам закупівлі
Скарга:
СКАРГА
на неправомірне визначення переможця, який не відповідає вимогам закупівлі
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, 10 січня 2022 року Замовником - Комунальним підприємством «МІСЬКТЕПЛОВОДЕНЕРГІЯ» по закупівлі UA-2022-01-10-005147-c «ДК 021:2015- 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини. Сульфат алюмінію технічний очищений (коагулянти)» » оприлюднено тендерну документацію.
Відповідно до реєстру пропозицій три учасники подали свої тендерні пропозиції для участі у закупівлі:
-ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «НЕОСИНТЕЗ»;
-ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАРІЛАЙФ» (далі – Переможець);
-ТОВ «ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ» (далі – Скаржник).
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01 лютого 2022р. №15 визначено переможцем процедури відкритих торгів товариство з обмеженою відповідальністю «Марілайф».
Однак, детально ознайомившись із вищезазначеним протоколом вважаємо, що рішення про визначення ТОВ «Марілайф» переможцем закупівлі не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та не ґрунтується на умовах тендерної документації, а отже, є протиправним та необґрунтованим.
1. Відповідно до п. 7 Додатку 1 тендерної документації інші документи, які має надати Учасник до тендерної пропозиції: сертифікат відповідності/ сертифікат (паспорт) якості тощо на Товар згідно технічних характеристик Закупівлі, наведених в Додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до Додатку №2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: «ДК 021:2015- 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини. Сульфат алюмінію технічний очищений (коагулянти)» тендерної документації предмет закупівлі - сульфат алюмінію технічний очищений для підготовки питної води 1-го типу:
Зовнішній вигляд однорідний сипучий матеріал з розмірами часток не більше 40 мм білого кольору (допустимі відтінки інших кольорів)
Масова частка оксиду алюмінію (Al2O3) не менше 17%.
Масова частка нерозчинного у воді залишку не більше 0,3%
Масова частка заліза у перерахуванні на ферум (ІІІ) оксиду не більше 0,02%.
Масова частка вільної сірчаної кислоти 0,0%
Масова частка миш’яку (As) в перерахунку на арсен(III) оксид не більше 0,001%.
Форма випуску Тверда гранульована речовина білого кольору (можливі відтінки інших кольорів) фракцією не більше 40 мм.
Переможцем в складі пропозиції надано сертифікат якості №20200636 від виробника EcoloChem Magyaróvár Kft. файл («Технічні критерії.pdf», стр. 4).
Водночас, ТОВ «Марілайф» не підтверджено та в наданих документах відсутнє підтвердження зовнішнього вигляду «однорідний сипучий матеріал» та відсутній показник «Масова частка миш’яку (As) в перерахунку на арсен(III) оксид».
Отже, ТОВ «Марілайф» не підтверджено відповідність запропонованого товару вимогам тендерної документації (відсутнє підтвердження «однорідний сипучий матеріал») та встановленим Замовником технічним вимогам (відсутній показник «Масова частка миш’яку (As) в перерахунку на арсен(III) оксид»), що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Марілайф» відповідно до вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
Таким чином, замовник порушив принцип об’єктивного та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
2. Відповідно до п. 10 Додатку 1 тендерної документації інші документи, які має надати Учасник до тендерної пропозиції документи, що підтверджують відповідність Товару стандартам EN ISO 9001:2015, EN ISO 14001:2015.
Згідно з п. 7.1 розділу І «Загальні положення» усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Оригінали документів, виданих іншими установами й підприємствами, викладені іншою мовою (наприклад сертифікати, паспорти, довідки, тощо) повинні мати автентичний переклад на українську мову. Вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку.
Переможцем надано нотаріальний переклад ISO 14001:2015 виробника EcoloChem Magyaróvár Kft. файл («Технічні критерії.pdf», стр. 31-33) та ISO 9001:2015 виробника EcoloChem Magyaróvár Kft. файл («Технічні критерії.pdf», стр. 34-36), без надання копії чи оригіналів самих ISO 14001:2015 та ISO 9001:2015.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Марілайф» відповідно до вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
Таким чином, замовник порушив принцип об’єктивного та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
3. Відповідно до п. 13 Додатку 1 тендерної документації інші документи, які має надати Учасник до тендерної пропозиції: інформаційна довідка із зазначенням контактних даних Учасника (вказати реквізити учасника: назву, код ЄДРПОУ, юридичну адресу, фактичну адресу, телефон, електронну адресу; індивідуальний податковий номер (юр. особи), система оподаткування, номер свідоцтва платника податку, відомості про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон).
Приміткою 1 до Додатку 1 передбачено, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Переможцем надано інформаційну довідку №89 від 25.01.2022р. (файл «Інші документи.pdf», стр. 3), в якій зазначено номер витягу з реєстру платників податку на додатну вартість №2016034500215 від 02.12.2020р. та надано сам витяг (файл «Інші документи.pdf», стр. 7), замість номеру свідоцтва платника податку, лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця, в якому зазначались би законодавчі підстави ненадання номеру свідоцтва платника податку відсутній.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Марілайф» не відповідає вимогам тендерної документації, а тому рішення Замовника про визначення ТОВ «Марілайф» переможцем закупівлі підлягає скасуванню у зв’язку з порушенням Замовником принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Згідно ч. 1 с. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Замовником порушено вимоги абц. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31, чим порушено право ТОВ «Енвіротех-Інжинірінг» як учасника закупівлі на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, рівне ставлення до учасників закупівлі.
Разом із тим, не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «Марілайф», яка не відповідала вимогам тендерної документації, Замовник допустив дискримінацію та порушив принцип об’єктивної оцінки тендерних пропозицій по відношенню до ТОВ «Енвіротех-Інжинірінг», та право нашого підприємства бути обраним переможцем.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси ТОВ «Енвіротех-Інжинірінг» можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця Процедури закупівлі.
Відповідно до п. 5 ч. 5 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга повинна містити таку інформацію про перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, у випадку, якщо скарги стосуються тендерної документації та/або стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій.
Отже, докази порушення прав надаються лише у разі подання скарг на тендерну документацію або стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій. Оскільки, наразі оскаржується рішення Замовника про визначення переможця закупівлі, то інформація про перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів не надається.
Водночас, всі необхідні документи для розгляду даної скарги знаходяться в електронній системі закупівель Prozorro.
З огляду на вищевикладене,
ПРОСИМО:
1. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКТЕПЛОВОДЕНЕРГІЯ» скасувати рішення про визначення ТОВ «Марілайф» переможцем закупівлі UA-2022-01-10-005147-c.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА 09.02.2022 14:57
- рішеня від 11.02.2022 № 2854.pdf 11.02.2022 17:52
- інформація про резолютивну частину рішення від 22.02.2022 № 3638.pdf 23.02.2022 11:32
- рішення від 22.02.2022 № 3638.pdf 06.04.2022 10:44
- Заперечення по суті скарги коагулянт.pdf 16.02.2022 10:47
- заперечення по коагулянту АМКУ.docx 16.02.2022 10:47
- Протокол №42 від 11.04.22.pdf 11.04.2022 11:08
- Протокол №42 від 11.04.22.pdf 11.04.2022 11:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.02.2022 16:50
Дата розгляду скарги:
22.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.02.2022 17:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.04.2022 10:44
Дата виконання рішення Замовником:
11.04.2022 11:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Комунальне підприємство "Міськтепловоденергія" скасовує рішення від 01.02.2022 року про визначення ТОВ «Марілайф» переможцем процедури закупівлі «ДК 021:2015- 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини. Сульфат алюмінію технічний очищений (коагулянти)», ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-10-005147-c, на підставі рішення АМКУ