• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації перевезення учнів до місця навчання і зворотному напрямку.

Закупівля на 2022 рік

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 1 325 днів назад

537 075.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 685.38 UAH
Період оскарження: 10.01.2022 16:46 - 22.01.2022 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

СКАРГА на рішення замовника

Номер: 601a93e5bf3d4dc492ddf2ea5db27916
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-10-005063-c.b1
Назва: СКАРГА на рішення замовника
Скарга:
08.02.2022р. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03035 Суб’єкт оскарження: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КОСТЯНТИНІВСЬКЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 11409" Адреса: Україна, 85103, Донецька обл. м. Костянтинівка вул. Соборності, буд. 1 код ЄДРПОУ 03113911 +380993051849 v3051849@gmail.com Замовник: Відділ освіти Дружківської міської ради 84205, Донецька область, м. Дружківка, вул. Чернігівська, 1а. код ЄДРПОУ 02142848 +380626744058, +380626742642 02142848_2853508364@mail.gov.ua Інформація про закупівлю: Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-10-005063-c Предмет закупівлі: ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення (Послуги з організації перевезення учнів до місця навчання і зворотному напрямку) Очікувана вартість закупівлі: 537 075,00 грн. Процедура закупівлі: Відкриті торги СКАРГА на рішення замовника 10 січня 2022 року Відділом освіти Дружківської міської ради (надалі – Замовник) було оприлюднено закупівлю UA-2022-01-10-005063-c за предметом ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення (Послуги з організації перевезення учнів до місця навчання і зворотному напрямку). Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій/пропозицій у закупівлі UA-2022-01-10-005063-c прийняли участь: 1. АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КОСТЯНТИНІВСЬКЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 11409" (код ЄДРПОУ 03113911); 2. Фізична особа-підприємець Тіщенко Валерій Олегович (РНОКПП 3124201559). За результатами проведеного аукціону та протоколу розгляду тендерної пропозиції, затвердженого рішенням уповноваженої особи Протокол від 01.02.2022р. №30 (надалі – Протокол), переможцем процедури відкритих торгів було визначено ФОП Тіщенко В.О. (РНОКПП 3124201559). До речі, саме рішення уповноваженої особи Замовника, оформлене Протоколом від 01.02.2022р. №30, що наразі оскаржується, у системі закупівель відсутнє. За змістом Протоколу розгляду тендерної пропозиції Замовником було зазначено, що тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника (п. 7), підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Тіщенко В.О., передбачені ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні (п. 8). Натомість, з огляду на правове підґрунтя здійснення (проведення) публічних закупівель та зміст тендерної документації Замовника, АТ «Костянтинівське АТП 11409» обґрунтовано стверджує, що рішення Замовника про визнання переможцем процедури відкритих торгів ФОП Тіщенко В.О. (РНОКПП 3124201559), оформлене Протоколом від 01.02.2022р. №30, є незаконним та таким, що порушує принципи та засади здійснення публічних закупівель, адже тендерна пропозиція переможця закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а від так, підлягає відхиленню згідно ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Підстави та нормативне обґрунтування скарги. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначаються Законом. Відповідно до ст. 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель, а тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Частинною 2 ст. 22 Закону встановлені вимоги до тендерної документації, що безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Разом з цим, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч. 3 ст. 22 Закону). На виконання вищевикладеного, Рішенням уповноваженої особи Протокол №2 від 10.01.2022р. було затверджено Тендерну документацію на закупівлю послуг ДК 021:2015 60140000-1 «Нерегулярні пасажирські перевезення» (Послуги з організації перевезення учнів до місця навчання і зворотному напрямку) (надалі – Тендерна документація). У п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовником встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема: - інформацією та документами щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника (Додаток 2); - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів зазначених у частині 4 цієї документації (Додаток 3). Поряд з цим, Замовник вимагає від учасника процедури закупівлі надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (п. 7 Розділу ІІІ Тендерної документації). У свою чергу, ст. 1 Закону встановлено, що переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ФОП Тіщенко В.О. (РНОКПП 3124201559) бажаємо зауважити, що вона не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а від так, зводить нанівець законність рішення уповноваженої особи Замовника про визнання ФОП Тіщенко В.О. (РНОКПП 3124201559) переможцем закупівлі. По-перше, у складі тендерної пропозиції ФОП Тіщенко В.О. (РНОКПП 3124201559) відсутня довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про присвоєння ідентифікаційного коду та паспортних даних учасника – фізичної особи, що є прямим порушенням вимог п. 4 Додатку №2 Тендерної документації. По-друге. Всупереч п. 6 Додатку №2 Тендерної документації ФОП Тіщенко В.О. (РНОКПП 3124201559) не підтвердив документально наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. На переконання АТ «Костянтинівське АТП 11409», надання учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору самих лише копій договорів, укладених раніше з іншими контрагентами, не підтверджує визначений Замовником відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону кваліфікаційний критерій щодо наявності «досвіду виконання аналогічних договорів», оскільки сам по собі договір не свідчить про його виконання. Згідно до глави 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. З огляду на предмет закупівлі та умови договорів, копії яких надано ФОП Тіщенко В.О. (РНОКПП 3124201559) у складі тендерної пропозиції, факт виконання таких договорів, а відповідно і наявність досвіду з їх виконання, мали б бути підтверджені відповідними актами наданих послуг, які відсутні в матеріалах тендерної пропозиції. По-третє. Наданий ФОП Тіщенко В.О. (РНОКПП 3124201559) у складі тендерної пропозиції договір №01062021/1 від 01.06.2021р., укладений з ТОВ «ВОСТОК АВТОТРАНС» не підтверджує відповідність учасника закупівлі вимогам п. 7 Додатку №2 Тендерної документації, а саме відсутні докази наявності у ТОВ «ВОСТОК АВТОТРАНС» кваліфікованого працівника, який відповідно до вимог законодавства має право здійснювати проведення перед рейсового медичного огляду водіїв. По-четверте. ФОП Тіщенко В.О. (РНОКПП 3124201559) не виконав вимоги п. 8 Додатку №2 Тендерної документації та не надав у складі тендерної пропозиції копію договору щодо технічного обслуговування транспорту або документально не підтвердив наявність у своєму штаті працівника, відповідального за технічне обслуговування транспортних засобів. Слід зауважити, що наявний у складі тендерної пропозиції договір №01062021/1 від 01.06.2021р., укладений з ТОВ «ВОСТОК АВТОТРАНС», згідно до його предмету, передбачає виключно надання послуг з проведення перед- та післярейсових медичних оглядів та стоянки транспортних засобів. По-п’яте. У складі тендерної пропозиції ФОП Тіщенко В.О. (РНОКПП 3124201559) відсутні свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів: автобус Рута 20 держ. номер АН5334ОС, автобус ПАЗ 32054 держ номер АН6566ВА, що є прямим порушенням вимог п. 11 Додатку №2 Тендерної документації. При цьому варто зауважити, що згідно Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого Постановою КМУ від 07.09.1998р. №1388, наявні у тендерній пропозиції Тимчасові реєстраційні талони ХХТ №039853 та ХХТ №039856 на вищезазначені транспортні засобі, не є за своєю природою тотожними свідоцтвам про реєстрацію транспортних засобів та не замінюють їх, вони лише засвідчують право тимчасового користування зазначеними у них транспортними засобами та підлягають використанню виключно разом з свідоцтвами про реєстрацію ТЗ, на підставі яких вони оформлені. Таким чином, на виконання п. 11 Додатку №2 Тендерної документації ФОП Тіщенко В.О. (РНОКПП 3124201559) мав надати копії свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів СХК №225234 (Рута 20 держ. номер АН5334ОС) та СХК №225174 (ПАЗ 32054 держ номер АН6566ВА). По-шосте. Всупереч п. 15 Додатку №2 Тендерної документації ФОП Тіщенко В.О. (РНОКПП 3124201559) не надав у складі тендерної документації інформацію, що підтверджує відсутність підстави, передбачених ч.2 ст.17 Закону. Відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, зокрема, якщо: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; - тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; З огляду на вищевикладене, керуючись ст. 18 Закону, якою визначено порядок оскарження процедур закупівлі, АТ «Костянтинівське АТП 11409» вважає доведеними факти протиправної бездіяльності Замовника та порушення ним положень Закону, у т.ч. закріплених у ст. 5 основних принципів здійснення публічних закупівель, оскільки ним було визнано переможцем учасника – ФОП Тіщенко В.О. (РНОКПП 3124201559), тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Тендерної документації, а також кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та Тендерної документації. Відповідно до ч. 18 ст. 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Отже, вважаємо, що права та інтереси АТ «Костянтинівське АТП 11409», як учасника процедури закупівлі, можуть бути захищенні шляхом скасування рішення уповноваженої особи Замовника про визнання переможцем процедури відкритих торгів ФОП Тіщенко В.О. (РНОКПП 3124201559), оформленого Протоколом від 01.02.2022р. №30. Враховуючи викладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника – Відділу освіти Дружківської міської ради про визнання переможцем процедури відкритих торгів ФОП Тіщенко В.О (РНОКПП 3124201559), оформленого Протоколом від 01.02.2022р. №30. Додатки: - Реєстр отриманих тендерних пропозицій у закупівлі UA-2022-01-10-005063-c. - Протокол розгляду тендерних пропозицій, затверджений рішенням уповноваженої особи Протокол №30 від 01.02.2022р. - Повідомлення про намір укласти договір, затверджений рішенням уповноваженої особи Протокол №30 від 01.02.2022р. Генеральний директор АТ «Костянтинівське АТП 11409» Володимир Лябах
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 22.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.02.2022 17:17
Дата прийняття рішення по скарзі: 06.04.2022 09:53
Автор: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КОСТЯНТИНІВСЬКЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 11409", Володимир Лябах +380660711429 atp11409op@gmail.com