-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Здійснення технічного нагляду під час виконання робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт Коршівського ліцею по вул. Незалежності, 2а Коршівської сільської ради об"єднаної територіальної громади Івано-Франківської області (утеплення фасадів та горищного перекриття, ремонт покрівлі, заміна віконних блоків) (Коригування) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) Інші завершальні будівельні роботи (45450000-6) (ДК 021:2015)
Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п.1 ч.1 статті 2 Закону. під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. строк дії не менше ніж 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Закупівля за кошти державного бюджету
Завершена
200 059.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
Період оскарження:
10.01.2022 12:08 - 14.01.2022 00:00
Вимога
Вирішена
Про скасування рішення Уповноваженої особи (протокол №3 від 26.01.2022 року)
Номер:
0775400af9c046b4a69c91e59770c8b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-10-000317-a.b1
Назва:
Про скасування рішення Уповноваженої особи (протокол №3 від 26.01.2022 року)
Вимога:
Відповідно до абзацу 1 ч.20 ст.14 Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Рішенням Уповноваженої особи з організації та проведення спрощених процедур закупівель Коршівської сільської ради Івано-Франківської області Коцаби Уляни Дмитрівни, оформленим протоколом №3 від 26.01.2022 року, Управління капітального будівництва Івано-Франківської міської ради (код ЄДРПОУ 05397574) - Учасника закупівлі UA-2022-01-10-000317-a Здійснення технічного нагляду під час виконання робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт Коршівського ліцею по вул. Незалежності, 2а Коршівської сільської ради об’єднаної територіальної громади Івано-Франківської області (утеплення фасадів та горищного перекриття, ремонт покрівлі, заміна віконних блоків) (Коригування) (далі по тексту - Закупівля) відхилено на підставі ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та визначено переможцем Закупівлі ТОВ «Незалежна інжинірингова компанія» (код ЄДРПОУ 42163379).
УКБ Івано-Франківської міської ради вважає таке рішення Замовника упередженим, незаконним та необгрунтованим, таким що не відповідає Закону та принципам здійснення публічних закупівель, оскільки:
І. Пропозицію УКБ Івано-Франківської міської ради Закупівлі відхилено на підставі ч.13 ст.14 Закону, так як на хибну думку Уповноваженої особи Коцаби У., викладену в протоколі №3 від 26.01.2022 року, даний Учасник Закупівлі:
- не подав сканокопію аналогічного (их) договору (ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід’ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в довідці, та сканокопію актів приймання-передачі виконаних робіт по договору (ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в довідці;
- не подано «сканкопію документа(-ів) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво про атестацію (акредитацію) відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2019 з додатком, де вказано галузь атестації (акредитації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником».
Проте, усі зазначені вище документи містяться у пропозиції УКБ Івано-Франківської міської ради! Через необ’єктивне та упереджене ставлення Уповноваженої особи Коцаби У., перелічені вище документи вона чомусь не побачила у складі пропозиції УКБ Івано-Франківської міської ради.
Відтак, у складі пропозиції УКБ Івано-Франківської міської ради міститься довідка від 17.01.2022 року №29/25-26/30в про наявність досвіду виконання аналогічного договору з відповідною інформацією про договір за формою, встановленою Замовником, а також сканокопія аналогічного договору №48-16 від 28.11.2016 року «Будівництво універсального, багатофункціонального мінікомплексу цілорічного використання для масового аматорського та дитячого спорту по вул. Пасічна, 55 в м. Івано-Франківську», висвітленого у повному обсязі, з усіма додатками, додатковими угодами, сканокопіями актів приймання-передачі виконаних робіт.
Також у складі пропозиції містяться довідки про освоєння відрахувань на утримання служби замовника за ведення технічного нагляду по об’єкту, , що свідчать про зарахування коштів за здійснення технічного нагляду на банківський рахунок УКБ Івано-Франківської міської ради, а також є підтвердженням факту здійснення технічного нагляду на об’єктах УКБ Івано-Франківської міської ради в порядку, установленому законом (дозвільні документи на виконання будівельних робіт, акт готовності об’єкта до експлуатації, витяг з наказу на ведення технічного нагляду).
Відповідно до п.1.1. Установчого документу УКБ Івано-Франківської міської ради – Положення, затвердженого в новій редакції рішенням Івано-Франківської міської ради від 11.12.2020 року №311-2 (обидва вказаних документи завантажені у складі пропозиції Учасника), Управління капітального будівництва Івано-Франківської міської ради є виконавчим органом Івано-Франківської міської ради.
Пунктом 2.3.7. Положення передбачено, що УКБ Івано-Франківської міської ради розміщує замовлення, проводить публічні закупівлі робіт, обладнання для капітального будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, здійснює підготовку тендерної документації та документації для проведення спрощених закупівель, укладає з будівельними організаціями договори, контракти, додаткові угоди до них, погоджує договірні ціни на виконання робіт з підрядними організаціями згідно з діючим законодавством України та нормативними актами в сфері будівництва.
У пункті 2.3.14. зазначено, що УКБ Івано-Франківської міської ради здійснює технічний нагляд за новим будівництвом, реконструкцією, реставрацією, капітальним ремонтом, технічним переоснащенням об’єктів і контроль за відповідністю обсягів та якості виконаних робіт проєктам, технічним умовам, стандартам і нормативним актам, у встановленому порядку.
Тобто, акцентуємо Вашу увагу, що Управління капітального будівництва Івано-Франківської міської ради відповідно до свого установчого документу – Положення, здійснює закупівлю будівельних робіт (є Замовником) та головним розпорядником бюджетних коштів Івано-Франківської міської територіальної громади, і також, водночас, здійснює технічний нагляд по своїх об’єктах, не укладаючи для цього окремих договорів на здійснення технічного нагляду!
Тобто, предмет договорів на ведення технічного нагляду є ідентичним предмету укладених УКБ Івано-Франківської міської ради договорів про закупівлю робіт (або на виконання будівельних робіт). Аналогічна інформація міститься і в кожному відгуку до зазначеного вище договору.
Отже, пропозиція УКБ Івано-Франківської міської ради не правомірно відхилена Замовником із зазначеної підстави.
ІІ. На виконання вимоги замовника щодо необхідності подання Учасниками сканкопії документа(-ів) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво про атестацію (акредитацію) відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2019 з додатком, де вказано галузь атестації (акредитації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником у складі пропозиції УКБ також завантажено відповідні документи, а саме: довідка від 17.01.2022 року №36/25-30-30в, договір №1 від 17.12.2021 року про залучення лабораторії, свідоцтво №ІФ 346 від 02.09.2021 року про технічну компетентність лабораторії з додатком.
Отже, пропозиція УКБ Івано-Франківської міської ради не правомірно відхилена Замовником із зазначеної підстави.
ІІІ. Відповідно до п.14 Оголошення про проведення Закупівлі, для інженерів технічного нагляду Учасником необхідно надати копію Договорів (або копію полісів до договорів) добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності".
Проте, під час перевірки чинності Договорів добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності №3525198-05-05-00, №4979561-05-05-00, наданих переможцем Закупівлі ТОВ «Незалежна інжинірингова компанія» у складі їхньої пропозиції, на офіційному сайті Страхової компанії VUSO за посиланням https://vuso.ua/servisyi/proverka-podlinnosti-dogovora.html Управлінням капітального будівництва Івано-Франківської міської ради отримано інформацію про відсутність діючого страхового договору за номерами №3525198-05-05-00, №4979561-05-05-00.
Даний факт свідчить про надання Учасником ТОВ «Незалежна інжинірингова компанія» в складі пропозиції неправдивих відомостей та інформації про наявність страхового полісу у інженера з технічного нагляду Пацака Романа Дмитровича з метою введення Замовника в оману, що є протиправним, містить в осбі ознаки кримінально-караного діяння.
До матеріалів даної скарги долучено фото з інформацією про перевірку чинності страхових полісів до договорів страхування №3525198-05-05-00, №4979561-05-05-00 (на 2 арк.) з відповідною інформацією про те, що страховий договір №3525198-05-05-00 завершений і діяв в період із 09.05.2020року по 08.05.2021 року, а не 09.05.2021року по 08.05.2022 року як це вказано у наданому Учасником ТОВ «Незалежна інжинірингова компанія» документі (страховому полісі). А також, страховий договір№4979561-05-05-00 завершений і діяв в період із 11.09.2020 року по 10.09.2021 року, а не з 11.09.2021 року по 10.09.2022 року як це вказано у наданому Учасником ТОВ «Незалежна інжинірингова компанія» документі (страховому полісі).
Отже, Учасником ТОВ «Незалежна інжинірингова компанія» не виконано вимогу п.14 Оголошення про проведення Закупівлі та не надано копію чинного Договору (або копію полісів до договорів) добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності", тому пропозиція Учасника ТОВ «Незалежна інжинірингова компанія» повинна була бути відхилена на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону, як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Враховуючи все вище перелічене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,
П Р О С И М О:
1. Скасувати рішення Уповноваженої особи (протокол №3 від 26.01.2022 року) про відхилення пропозиції УКБ Івано-Франіквської міської ради та визначення Переможцем Закупівлі ТОВ «Незалежна інжинірингова компанія».
2. Прийняти рішення про визначення Переможцем Закупівлі Управління капітального будівництва Івано-Франківської міської ради.
Пов'язані документи:
Учасник
- Cтрахові поліси.pdf 27.01.2022 11:49
- Додповнення до вимоги КОРШІВ (1).doc 31.01.2022 13:56
- Scanitto_2022-01-28_001.jpg 28.01.2022 16:07
Дата подачі:
27.01.2022 11:50
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо, що в складі пропозиції УКБ Івано – Франківської міської ради не подано сканкопiю аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці та сканкопiю актів приймання-передачі виконаних робіт по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці, а подано договір про закупівлю робіт між УКБ Івано – Франківської міської ради та ПП «ГалКомБуд», що не відповідає вимогам оголошення.
Також в складі пропозиції подано сертифікат ДСТУ 10012:2005 «а вимогою оголошення було відповідність ДСТУ ISO/IEC 17025:2019, що не відповідає вимогам оголошення.
Також повідомляємо, що Замовником було направлено запит в ПрАТ СК «ВУСО» про чинність страхових полісів та отримано відповіді, що поліси подані в складі пропозиції ТОВ «Незалежна інжинірингова компанія» є чинними.
Враховуючи вищенаведене пропозиція УКБ Івано – Франківської міської ради була відхилена правомірно, підстав відхиляти пропозицію ТОВ «Незалежна інжинірингова компанія» не було.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні