-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
бензин А-92 Energy, дизельне паливо Energy
Торги не відбулися
321 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 605.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 605.00 UAH
Період оскарження:
10.01.2022 11:14 - 28.01.2022 00:00
Скарга
Розгляд припинено
СКАРГА
Номер:
e8d6c26f20794379879a32b7aa3b001a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-10-000273-b.b2
Назва:
СКАРГА
Скарга:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника вилучити дискримінаційні умови тендерної документації шляхом вилучення вимог: «У разі юридичного місцезнаходження Учасника не на території Синельниківського району Дніпропетровської області, Учасник гарантує наявність на території Синельниківського району Дніпропетровської області (або в радіусі 40 км. від с. Дубовиики, Синельниківського району, Дніпропетровської області) уповноваженого представника (у складі пропозиції надати гарантійний лист із зазначенням фактичної адреси перебування представника та контактних даних).»
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга .pdf.asice.zip 20.01.2022 15:53
- скарга.docx 20.01.2022 15:53
- Договір суборенди офісу Евередж.pdf 20.01.2022 15:54
- 5 Довідка матеріально-технічна база..pdf 20.01.2022 15:54
- Протокол 4 від 24.01.22.pdf 24.01.2022 12:20
- Протокол 4 від 24.01.22.pdf 24.01.2022 14:05
- Тендерна Документація.doc 27.01.2022 13:23
- Дод 1.docx 27.01.2022 13:23
- Дод 2.docx 27.01.2022 13:23
- Дод 3.docx 27.01.2022 13:23
- Дод 4.docx 27.01.2022 13:23
- Дод 5.docx 27.01.2022 13:23
- Оголошенн.doc 27.01.2022 13:23
- рішення від 24.01.2022 № 1310.pdf 25.01.2022 09:50
- інформація про резолютивну частину рішення від 02.02.2022 № 2123.pdf 03.02.2022 15:44
- рішення від 02.02.2022 № 2123.pdf 07.02.2022 14:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.01.2022 17:04
Дата розгляду скарги:
02.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.01.2022 09:50
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
07.02.2022 14:05
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
07.02.2022 14:05
Вимога
Відхилено
вимога щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Номер:
81d4383364104caeb6d6e35863b15cb5
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-10-000273-b.a1
Назва:
вимога щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Вимога:
П. 3.2. Додатку 2 до тендерної документації Замовника встановлено, що для підтвердження якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, надається гарантійного листа з інформацією:
«У разі юридичного місцезнаходження Учасника не на території Синельниківського району Дніпропетровської області, Учасник гарантує наявність на території Синельниківського району Дніпропетровської області (або в радіусі 40 км. від с. Дубовиики, Синельниківського району, Дніпропетровської області) уповноваженого представника (у складі пропозиції надати гарантійний лист із зазначенням фактичної адреси перебування представника та контактних даних).»
Вимагаючи від учасників наявність уповноваженого представникаа на території Синельниківського району Дніпропетровської області (або в радіусі 40 км. від с. Дубовиики, Синельниківського району, Дніпропетровської області) – Замовник обмежує учасників, які здійснюють свою діяльність по всій території України, проте не мають уповноваженого представника на території саме Синельниківського району Дніпропетровської області.
Вказана вимога суттєво обмежує та унеможливлює участь значного кола учасників, які, незважаючи на те, що здатні виконати умови ТД по термінам поставки та якості товару та мають великий досвід виконання аналогічних договорів у різних містах України – не зможуть взяти участь у торгах.
Звертаємо увагу, що більшість суб’єктів господарювання мають своїх регіональних представників, які мешкають в різних містах України та покликані якраз для швидкого редагування та вирішення питань за викликом Замовника. Також зазначаємо, що наявність уповноваженого представника на території Синельниківського району Дніпропетровської області вимагає безпосередньо наявності офісу в цьому місті, що в свою чергу зумовлює для Учасників виникнення додаткових витрат на його утримання, а отже і збільшення ціни на поставку товару, що є нераціональним використанням коштів зі сторони, як Замовника, так і Учасника. Тому вказана вимога суперечить, насамперед, принципу максимальної економії здійснення публічних закупівель (ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Вищезазначена вимога згідно законодавства є дискримінаційною. Вивчивши практику АМКУ з зазначеного питання встановлено, що рішення АМКУ визнають у цьому випадку, що зазначення такої вимоги умовами тендерної документації є дискримінаційною, обмежувальною, та суперечить принципам ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вищезазначену дискримінаційну умову.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол УО 3 від 14.01.22.pdf 14.01.2022 12:51
Дата подачі:
14.01.2022 10:04
Вирішення:
Відповідь на вимогу UA-2022-01-10-000273-b.a1, щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Тендерна документація розроблена тендерним комітетом на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі - Закон).
Відповідно до положень ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З вищенаведеного вбачається, що замовнику надано право включити до тендерної документації вимоги або умову на власний розсуд.
Згідно встановленої практики Постійно діючій адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, поняття «дискримінаційні умови» повинно виражатися у неможливості виконати вказану вимогу тендерної документації більш ніж одному учаснику процедури закупівлі, тому, Замовник вважає вимоги тендерної документації обґрунтованими та не вбачає в них порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у даній процедурі закупівлі не порушена умова рівності участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм.
Статус вимоги:
Відхилено