-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Хек тушка)
Завершена
121 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 606.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 606.00 UAH
Період оскарження:
10.01.2022 10:21 - 14.01.2022 10:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
ffcf42ae51054d82a53ce6c06a0eaa0e
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-10-000778-c.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога (Скарга)
Перевищення повноважень Замовником
Додатком 6 до Тендерної документації визначений «Перелік документів, які надаються усіма учасниками, для підтвердження відповідності вимогам Оголошення » - в якому містяться вимоги про надання документів, які не передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», та суперечать порядку виконання умов Договору про закупівлю товару, та такі, які виконати неможливо!
1. Пунктом 7 Додатку 6 вимагається: 7. «Сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді Договору, укладеного Учасником на проведення калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и) та гігрометр(и)) з акредитованим органом, що проводив вищезазначені роботи.»
При цьому, пунктом 5 2. Договору про закупівлю товару визначено: «Місце поставки товару: 36011, м. Полтава, проспект Першотравневий,22.», а пунктом 5.4. визначено: «Приймання Товару за кількістю (асортиментом) а також перевірка стану упаковки і маркування здійснюється Замовником в день поставки під час фактичної передачі Товару у відповідності до товаросупровідних документів"
Тобто, умовами Договору не визначено вагами, термометрами, гігрометрами якої із сторін Договору буде проводиться перевірка кількості товару? А оскільки місце поставки Договором визначене саме територію Замовника – то і ваги повинні бути Замовника, і зазначені пунктом 7 Додатку 6 вимоги стосуються саме Замовника, а не Постачальника.
Вимога № 1: скасувати п.7 Додатку 6 Тендерної документації.
2. Пунктами 2 та 3, 4 Додатку 6 вимагається надати:
1 Оригінал дійсного сертифікату системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT), що виданий на ім’я учасника стосовно зберігання, транспортування та торгівлі харчовими продуктами, виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, який є чинним до кінця строку поставки товару. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України, з наданням завірених копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи, при цьому атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі.
3. Оригінал дійсного сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), що виданий на ім’я учасника стосовно зберігання транспортування та торгівлі харчовими продуктами виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, який є чинним до кінця строку поставки товару. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України, з наданням завірених копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи, при цьому атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі.
4. Оригінал дійсного сертифікату на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO9001:2015,IDT), що виданий на ім’я учасника стосовно зберігання, транспортування та торгівлі харчовими продуктами. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України, в підтвердження чого в складі пропозиції надається сканований оригінал атестату про акредитацію органу сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі.
Зазначені сертифікати є звичайним товаром, який продають підприємцям відповідні приватні організації в день звернення до них, за ринковими цінами, без підтвердження відповідності підприємства, не маючи по своїй суті нічого спільного з безпекою харчових продуктів та екологією.
При цьому нормативно-правовими документами України не передбачена обов’язковість наявності зазначених вище сертифікатів у Постачальника, не виробника продукції
Вимога № 2: Скасувати пункти 2 та 3 ,4 Додатку 6 Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол роз'яснення2.pdf 11.01.2022 09:59
Дата подачі:
10.01.2022 15:29
Вирішення:
Шановний учаснику!
Замовник при проведенні закупівель керується нормами Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) із застосуванням інших нормативно-правових актів, які стосуються як предмету закупівлі, так і вимог до нього. Абзац 2 пункту 13 частини 3 статті 14 Закону передбачає можливість Замовнику в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначення іншої інформації.
Щодо першої вимоги: «скасувати п.7 Додатку 6 Тендерної документації.». Відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» (далі –№ 1314-VII ) статті 1 калібрування – це сукупність операцій, за допомогою яких за заданих умов на першому етапі встановлюється співвідношення між значеннями величини, що забезпечуються еталонами з притаманними їм невизначеностями вимірювань, та відповідними показами з пов’язаними з ними невизначеностями вимірювань, а на другому етапі ця інформація використовується для встановлення співвідношення для отримання результату вимірювання з показу. В свою чергу стаття 27 № 1314-VII пояснює, що калібруванню в добровільному порядку можуть підлягати засоби вимірювальної техніки, які застосовуються у сфері та/або поза сферою законодавчо регульованої метрології. Калібруванню також підлягають вторинні та робочі еталони.
Дана процедура застосовується для того щоб засоби вимірювальної техніки працювали точно і якісно.
Знову повертаємося до абз. 2 п. 13 ч. 3 ст. 14 Закону, який передбачає можливість Замовнику в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначення іншої інформації.
Умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким умовам визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому».
Щодо наступної вимоги «Скасувати пункти 2 та 3 ,4 Додатку 6 Тендерної документації».
Відповідно до Закону України «Про рибу, інші водні живі ресурси та харчову продукцію з них», партія харчової продукції - кількість продукції одного найменування, ґатунку, одного суб’єкта господарювання, виробленої в період не більше п’яти найближчих дат. Партія не повинна перевищувати вантажопідйомності спеціально обладнаних: одного залізничного вагона, одного трюму рибальського судна, танкера або цистерни тощо;
Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 771/97-ВР, статті 1 харчовий продукт тваринного походження – це молоко, м’ясо, риба, молюски і ракоподібні, у тому числі свіжі, охолоджені або заморожені, яйця, мед, їх похідні та інші продукти, виготовлені з частин тварин, окремих їх органів та/або тканин, призначені для споживання людиною.
В свою чергу, згідно Закону 771/97-ВР, безпечний харчовий продукт – це харчовий продукт, який не справляє шкідливого впливу на здоров’я людини та є придатним для споживання.
Зважаючи на те, що риба вважається харчовим продуктом тваринного походження, то до нього ставляться відповідні вимоги (вимоги передбачені розділом IV Закону 771/97-ВР).
Задля забезпечення раціонального виробництва шляхом застосування визнаних правил, настанов і процедур, забезпечення охорони життя та здоров’я та іншої мети визначеної Законом України «Про стандартизацію» від 05.06.2014 № 1315-VII.
ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT). Даний стандарт передбачає, запровадження системи керування безпечністю харчових продуктів (СКБХП) — стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість щодо безпечності харчових продуктів. Потенційні вигоди для організації від запровадження системи керування безпечністю харчових продуктів згідно з цим стандартом такі: а) здатність постійно постачати безпечні харчові продукти та продукти й послуги, які задовольняють вимоги споживачів, а також застосовні законодавчі та регуляторні вимоги; b) урахування ризиків, пов’язаних із цілями організації; c) здатність демонструвати відповідність установленим вимогам до системи керування безпечністю харчових продуктів.
Також даний стандарт передбачає дане висловлювання: «Безпечність харчових продуктів пов’язано з наявністю небезпечних чинників у харчових продуктах під час споживання (вживання споживачем). Оскільки небезпечні чинники, що загрожують безпечності харчових продуктів, можуть виникнути на будь-якій ланці харчового ланцюга, адекватне керування в усьому харчовому ланцюзі є суттєво важливим. Отже, харчові продукти можна убезпечити спільними зусиллями всіх сторін у харчовому ланцюзі».
ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). Призначеність цього стандарту — надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами. Він установлює вимоги, виконання яких дає змогу організації досягти запланованих результатів, що їх вона визначила для своєї системи екологічного управління.
ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Запровадити систему управління якістю- стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Цей стандарт базовано на принципах управління якістю, описаних в ISO 9000. Описи охоплюють виклад кожного принципу, обґрунтування важливості принципу для організації, деякі приклади вигод, пов’язаних з принципом, а також приклади типових дій для поліпшування дієвості організації під час застосовування принципу.
Дані ДСТУ виступають стандартами, розробленими відповідно до чинного законодавства України, що встановлюють для загального і багаторазового застосування правила, загальні принципи або характеристики, які стосуються діяльності чи її результатів, з метою досягнення оптимального ступеня впорядкованості, розроблені на основі консенсусу та затверджені уповноваженим органом.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
дискримінація учасникі
Номер:
45d7f31a8ac5492eae7929ebd460639d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-10-000778-c.c1
Назва:
дискримінація учасникі
Вимога:
Вимога (Скарга)
дискримінація учасників
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації , а саме до оголошення про закупівлю . 17.7 «Наявність у Учасника зазначених працівників відповідної кваліфікації є обов’язковою умовою для належного постачання товарів (виконання робіт, надання послуг) за Договором.», що порушує вимоги Господарського кодексу, а саме статті 128. Громадянин у сфері господарювання: «3. Громадянин може здійснювати підприємницьку діяльність: безпосередньо як підприємець або через приватне підприємство, що ним створюється; із залученням або без залучення найманої праці; самостійно або спільно з іншими особами.», тобто визначена вимога порушує вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (із внесеними змінами та доповненнями) та призводить до недобросовісної конкуренції та дискримінації учасників процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол роз'яснення.pdf 10.01.2022 13:46
Дата подачі:
10.01.2022 11:28
Вирішення:
Шановний учаснику! Замовник при проведенні закупівель керується нормами Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). Вимога щодо : "наявності у Учасника зазначених працівників, - передбачених п. 17.7. ОГОЛОШЕННЯ -, відповідної кваліфікації є обов’язковою умовою для належного постачання товарів (виконання робіт, надання послуг) за Договором". Частина 2 статті 16 передбачає можливість Замовника встановити один чи декілька кваліфікаційних вимог до Учасника спрощеної закупівлі (абзац 2 пункту 13 частини 3 статті 14 Закону передбачає можливість в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначення іншої інформації). Умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким умовам визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Статус вимоги:
Відхилено