• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М’ясо ( свинина охолоджена, філе куряче охолоджене)

Торги відмінено

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 10.01.2022 09:47 - 14.04.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 4ab0bbcd8fb148a0916a9fb3220c1311
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-10-000489-c.a5
Назва: Скарга
Скарга:
СКАРГА на дії Замовника 10.01.2022 року Відділом освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Білопільської міської ради (далі - Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю товару М’ясо (свинина охолоджена, філе куряче охолоджене), посилання закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2022-01-10-000489-c. Я, фізична особа-підприємець Пономаренко Ольга Віталіївна виявила бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подала свою тендерну пропозицію. При цьому Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства у зв’язку з чим, керуючись своїми законними правами подаю цю скаргу на дії, бездіяльність та рішення Замовника. Вважаю, що незаконним, безпідставним та таким, що порушує мої охоронювані законом права та інтереси в процедурі закупівлі є рішення Замовника (протокол № 6 від 27.04.2022) щодо визначення переможця пропозиції відкритих торгів за предметом закупівлі: М’ясо (свинина охолоджена, філе куряче охолоджене) учасника торгів – ТОВ «Ворожба», виходячи з наступного: 1. Тендерна пропозиція Учасника - ТОВ "Ворожба" була прийнята Замовником та визнано переможцем, про що було опубліковане Повідомлення про намір укласти договір, у той час, як пропозиція містила порушення. Так, відповідно до п.1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ст. 16 Закону вимагається надати копію акту (виконаних робіт), що підтверджує проведення дезінфекції транспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка товару; Згідно довідки № 87 від 20.01.2022 року санітарна обробка автомобілів проводиться щодня після закінчення перевезення товару та дезінфекція один раз на десять діб. У складі ж пропозиції учасника ТОВ «Ворожба» відсутня копія акту (виконаних робіт), що підтверджує проведення дезінфекції транспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка товару. Звертаю увагу Колегії на той факт, що наявність власно виробничої вимірювальної фізико-хімічної лабораторії не звільняє ТОВ «Ворожба» від обов»язку складати відповідні акти виконаних робіт по кожному виду робіт та подавати їх у складі своєї пропозиції. Таким чином, неподання ТОВ «Ворожба» у складі пропозиції відповідних актів є порушенням вимог тендерної пропозиції, що повністю проігноровано замовником під час визнання його переможцем. Крім цього, у п.1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ст. 16 Закону у разі здійснення дезінфекції транспортного засобу іншим суб’єктом господарювання вимагається надати: - договір про послуги з дезінфекції автотранспортного засобу, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі; - акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останніх два місяці до дати закінчення строку подання тендерних пропозицій; - витяг з ЄДР суб’єкта господарювання, що здійснює дезінфекційну обробку автотранспортних засобів; - документ, який підтверджує проходження підвищення кваліфікації та перепідготовки медичних і фармацевтичних працівників та документ який підтверджує присвоєння кваліфікаційної категорії особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту до проведення дезінфекційних робіт. - особисту медичну книжку особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту, з відміткою лікаря про проходження медогляду, та/або довідку яка підтверджує проходження медогляду особи суб’єкта господарювання (дезінфектора) за підписом уповноваженої особи. - документ який підтверджує статус та повноваження суб’єкта господарювання що здійснює дезінфекційну обробку автотранспортного засобу. В складі пропозиції учасника ТОВ «Ворожба» надані санітарні паспорти на транспортні засоби, що зазначені у довідці про наявність транспортних засобів, видані відділенням дезінфектології Державної установи «Сумський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України». В даних паспортах є відповідні відмітки про проведення дезінфекційної обробки транспортного засобу з відповідною періодичністю. Таким чином, у разі здійснення дезінфекції транспортного засобу іншим суб’єктом господарювання учасник повинен надати відповідні документи даної вимоги. У складі ж пропозиції учасника ТОВ «Ворожба» відсутні: - договір про послуги з дезінфекції автотранспортного засобу, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі; - акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останніх два місяці до дати закінчення строку подання тендерних пропозицій; - документ, який підтверджує проходження підвищення кваліфікації та перепідготовки медичних і фармацевтичних працівників та документ який підтверджує присвоєння кваліфікаційної категорії особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту до проведення дезінфекційних робіт. - особисту медичну книжку особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту, з відміткою лікаря про проходження медогляду, та/або довідку яка підтверджує проходження медогляду особи суб’єкта господарювання (дезінфектора) за підписом уповноваженої особи. - документ який підтверджує статус та повноваження суб’єкта господарювання що здійснює дезінфекційну обробку автотранспортного засобу. Так само, не відповідає вимогам тендерної документації наданий ТОВ «Ворожба» договір № 76/20 від 20.01.2022, предметом якого є виключно виявлення бактеріологічного забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів БГКП автомобілів, а не проведення дезінфекції транспортного засобу! Таким чином, документи, подані ТОВ «Ворожба» не відповідають вимогам п.1 Додатку 2 тендерної документації Замовника як в частині самостійно проведеної дезінфекції транспортних засобів, так і в частині обробки, яка проводилась іншим суб»єктом господарювання. 2. Відповідно до п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» учасник у складі пропозиції надає документи, що підтверджує трудові відносини між учасником та працівниками та/або перевізником (який залучається до виконання робіт), а саме: повідомлення про прийняття працівника на роботу та квитанцію про отримання даного повідомлення відповідним органом державної податкової служби. Учасником ТОВ «Ворожба» у складі пропозиції не надано: - повідомлення про прийняття працівника – водія Ткаченка Олександра Григоровича на роботу та квитанцію про отримання даного повідомлення відповідним органом державної податкової служби; - повідомлення про прийняття працівника – водія Реви Сергія Миколайовича на роботу та квитанцію про отримання даного повідомлення відповідним органом державної податкової служби; - повідомлення про прийняття працівника – водія - експедитора Горобівського Владислава Анатолійовича на роботу та квитанцію про отримання даного повідомлення відповідним органом державної податкової служби; - повідомлення про прийняття працівника – експедитора Єйбог Зіни Миколаївни на роботу та квитанцію про отримання даного повідомлення відповідним органом державної податкової служби; - повідомлення про прийняття працівника – провідник по супроводженню вантажів Ткаченка Олександра Григоровича на роботу та квитанцію про отримання даного повідомлення відповідним органом державної податкової служби. Таким чином, пропозиція учасника ТОВ «Ворожба» не відповідає вимогам п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям». 3. Відповідно Додатку 3 «Технічні вимоги» для підтвердження умов зберігання та об’ємів поставки учасник у складі пропозиції надає документ що підтверджує калібрування засобів вимірювання температури повітря та вологості у складському приміщенні, температури в транспортному засобі (допускається окремий термометр), вагів, виданий на ім’я учасника не раніше ніж за пів року до дати публікації оголошення. Та копія атестату про акредитацію органу із калібрування. Учасником ТОВ «Ворожба» у складі пропозиції надано копію атестату про акредитацію органу із калібрування, сфера акредитації визначена додатком до атестата від 05 лютого 2018 року, що складається з 05 аркушів, доповненням до сфери акредитації від 05 січня 2021 року, що складається з 02 аркушів, які є невід’ємними частинами цього атестату. У складі пропозиції учасника ТОВ «Ворожба» відсутні - додаток до атестата від 05 лютого 2018 року, що складається з 05 аркушів, доповнення до сфери акредитації від 05 січня 2021 року, що складається з 02 аркушів, які є невід’ємними частинами цього атестату. Таким чином, пропозиція учасника ТОВ «Ворожба» не відповідає вимогам Додатку 3 «Технічні вимоги» в частині відсутності в ній додатків до атестату. Враховуючи все вищезазначене, вважаю, що тендерна пропозиція ТОВ "Ворожба" не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та не відповідає технічним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. За таких обставин, відповідно до п.3.1 п.3 «Оцінка тендерної пропозиції, тендерної документації для процедури закупівлі відкриті торги» Замовник зобов»язаний був відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Ворожба», оскільки остання не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону та не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації. Крім цього, вважаю, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: - добросовісна конкуренція серед учасників; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ "Ворожба", не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем ТОВ "Ворожба", хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив моє право на добросовісну та справедливу конкуренцію. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до визначення переможцем ТОВ "Ворожба", що в свою чергу призвело до порушення моїх майнових прав. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що я є Учасником відповідної процедури та реально претендую на визнання моєї пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того я є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі моєї пропозиції. На незаконність прийнятого рішення мною звернуто увагу у вимозі, поданої на адресу Замовника 28.04.2022. Своєю відповіддю Замовник не спростував мої вимоги та зауваження та не усунув порушення. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення пропозиції учасника ТОВ «Ворожба». 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником. Додатки: 1. Вимога учасника від 28.04.2022. 1. Протокол № 7 від 03.05.2022 року. Фізична особа – підприємець Ольга ПОНОМАРЕНКО
Дата розгляду скарги: 19.05.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.05.2022 13:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.05.2022 13:10
Дата виконання рішення Замовником: 23.05.2022 13:52
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Ворожба" переможцем процедури закупівлі — "М’ясо (свинина охолоджена, філе куряче охолоджене)" скасовано.
Автор: ФОП "Пономаренко Ольга Віталіївна", Ольга Пономаренко +380502224404 ponomarenko.olga79@ukr.net
Вимога
Є відповідь

відхилення пропозиції переможця

Номер: 4d60ea3a0ac54cf2b34ce0ba40a2daef
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-10-000489-c.a4
Назва: відхилення пропозиції переможця
Вимога:
Шановний Замовник! Згідно рішення №6 від 27.04.2022 року визначено переможця закупівлі ТОВ "Ворожба". Документацією відкритих торгів на закупівлю товарів 15110000-2 М’ясо (15113000-3 Свинина, 15112000-6 М’ясо свійської птиці) відповідно Додатку 2 Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ст. 16 Закону вимагається надати: відповідно до п.1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: - копія акту (виконаних робіт), що підтверджує проведення дезінфекції транспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка товару; Згідно довідки №87 від 20.01.2022 року санітарна обробка автомобілів проводиться щодня після закінчення перевезення товару та дезінфекція один раз на десять діб. У складі пропозиції учасника ТОВ «Ворожба» відсутні - копія акту (виконаних робіт), що підтверджує проведення дезінфекції транспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка товару. - у разі здійснення дезінфекції транспортного засобу іншим суб’єктом господарювання:  договір про послуги з дезінфекції автотранспортного засобу, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі;  акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останніх два місяці до дати закінчення строку подання тендерних пропозицій;  витяг з ЄДР суб’єкта господарювання, що здійснює дезінфекційну обробку автотранспортних засобів;  документ, який підтверджує проходження підвищення кваліфікації та перепідготовки медичних і фармацевтичних працівників та документ який підтверджує присвоєння кваліфікаційної категорії особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту до проведення дезінфекційних робіт.  особисту медичну книжку особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту, з відміткою лікаря про проходження медогляду, та/або довідку яка підтверджує проходження медогляду особи суб’єкта господарювання (дезінфектора) за підписом уповноваженої особи.  документ який підтверджує статус та повноваження суб’єкта господарювання що здійснює дезінфекційну обробку автотранспортного засобу. В складі пропозиції учасника ТОВ «Ворожба» надані санітарні паспорти на транспортні засоби, що зазначені у довідці про наявність транспортних засобів: санітарний паспорт №361, 362, 363 - видані відділенням дезінфектології Державної установи «Сумський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України». В даних паспортах є відповідні відмітки про проведення дезінфекційної обробки транспортного засобу з відповідною періодичністю, кожні 10 днів. Так у разі здійснення дезінфекції транспортного засобу іншим суб’єктом господарювання учасник повинен надати відповідні документи даної вимоги. У складі пропозиції учасника ТОВ «Ворожба» відсутні:  договір про послуги з дезінфекції автотранспортного засобу, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі;  акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останніх два місяці до дати закінчення строку подання тендерних пропозицій;  документ, який підтверджує проходження підвищення кваліфікації та перепідготовки медичних і фармацевтичних працівників та документ який підтверджує присвоєння кваліфікаційної категорії особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту до проведення дезінфекційних робіт.  особисту медичну книжку особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту, з відміткою лікаря про проходження медогляду, та/або довідку яка підтверджує проходження медогляду особи суб’єкта господарювання (дезінфектора) за підписом уповноваженої особи.  документ який підтверджує статус та повноваження суб’єкта господарювання що здійснює дезінфекційну обробку автотранспортного засобу. відповідно до п.2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: учасник у складі пропозиції надає документи, що підтверджує трудові відносини між учасником та працівниками та/або перевізником (який залучається до виконання робіт), а саме: повідомлення про прийняття працівника на роботу та квитанцію про отримання даного повідомлення відповідним органом державної податкової служби. Учасником ТОВ «Ворожба» у складі пропозиції не надано: - повідомлення про прийняття працівника – водія Ткаченко Олександр Григорович на роботу та квитанцію про отримання даного повідомлення відповідним органом державної податкової служби; - повідомлення про прийняття працівника – водія Рева Сергій Миколайович на роботу та квитанцію про отримання даного повідомлення відповідним органом державної податкової служби; - повідомлення про прийняття працівника – водія - експедитора Горобівський Владислав Анатолійович на роботу та квитанцію про отримання даного повідомлення відповідним органом державної податкової служби; - повідомлення про прийняття працівника – експедитора Єйбог Зіна Миколаївна на роботу та квитанцію про отримання даного повідомлення відповідним органом державної податкової служби; - повідомлення про прийняття працівника – провідник по супроводженню вантажів Ткаченко Олександр Григорович на роботу та квитанцію про отримання даного повідомлення відповідним органом державної податкової служби. відповідно Додатку 3 Загальні технічні вимоги: Для підтвердження умов зберігання та об’ємів поставки учасник у складі пропозиції надає документ що підтверджує калібрування засобів вимірювання температури повітря та вологості у складському приміщенні, температури в транспортному засобі (допускається окремий термометр), вагів, виданий на ім’я учасника не раніше ніж за пів року до дати публікації оголошення. Та копія атестату про акредитацію органу із калібрування. Учасником ТОВ «Ворожба» у складі пропозиції надано копію атестату про акредитацію органу із калібрування, сфера акредитації визначена додатком до атестата від 05 лютого 2018 року, що складається з 05 аркушів, доповненням до сфери акредитації від 05 січня 2021 року, що складається з 02 аркушів, які є невід’ємними частинами цього атестату. У складі пропозиції учасника ТОВ «Ворожба» відсутні - додаток до атестата від 05 лютого 2018 року, що складається з 05 аркушів, доповнення до сфери акредитації від 05 січня 2021 року, що складається з 02 аркушів, які є невід’ємними частинами цього атестату. Пропозиція учасника ТОВ «Ворожба» не відповідає вимогам документації відкритих торгів на закупівлю товарів 15110000-2 М’ясо (15113000-3 Свинина, 15112000-6 М’ясо свійської птиці). Відповідно до п.3 оцінка тендерної пропозиції, тендерної документації для процедури закупівлі відкриті торги: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації. На підставі вищевикладеного вимагаю: 1) Скасувати рішення Замовника про визнання Переможця ТОВ «Ворожба»; 2) Відхилити пропозицію учасника ТОВ «Ворожба» як таку, що не відповідає вимогам документації відкритих торгів на закупівлю товарів 15110000-2 М’ясо (15113000-3 Свинина, 15112000-6 М’ясо свійської птиці). 28.04.2022 року О.В. Пономаренко
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Доброго дня! Шановний Учаснику, ваша вимога розглянута та прийняте рішення опубліковане у Рішення №7 від 03.05.2022 року
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

скарга

Номер: 14964ba34f2d460bb26494ddbfe6c978
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-10-000489-c.b3
Назва: скарга
Скарга:
скарга
Дата розгляду скарги: 23.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.02.2022 19:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.04.2022 11:09
Дата виконання рішення Замовником: 08.04.2022 10:33
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення виконано та внесено відповідні зміни
Автор: ФОП "Пономаренко Ольга Віталіївна", Ольга Пономаренко +380502224404 ponomarenko.olga79@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

оскарження умов закупівлі

Номер: 446fecafa7c34b428bbb3f360d5f4b87
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-10-000489-c.b2
Назва: оскарження умов закупівлі
Скарга:
Скарга на порушення у сфері публічних закупівель (в порядку ст.18 Закону ) 10.01.2022 року відділом освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Білопільської міської ради (далі - Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю товару код 15110000-2 М’ясо (15113000-3 Свинина, 15112000-6 М’ясо свійської птиці), посилання закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-10-000489-c. У відповідності до додатку 2 документації «Відкриті торги» на закупівлю товарів 15110000-2 М’ясо (15113000-3 Свинина, 15112000-6 М’ясо свійської птиці) вимагається надання наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів, якими буде здійснюватися постачання товару, не менше трьох транспортних засобів рефрижераторів. Копії свідоцтв(а) про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів). Згідно Додатку 3 Технічні вимоги Товар необхідно поставляти у кожний загальноосвітній заклад на території Білопільської міської ради Сумської області протягом 2022 року невеликими партіями згідно замовлення. Поставка здійснюється у робочі дні 2 рази на тиждень з 7-00 до 15-00 години. Поставка здійснюється до 9 закладів, які розташовані на невеликій відстані - приблизно 20 км, та має можливість доставки одним транспортним засобом. Проаналізувавши умови технічних вимог ТД, цілком достатньо мати у наявності 1 (один) спеціалізований транспортний засіб - рефрижератор, яким буде здійснюватися постачання товару і повністю виконувати встановлені Замовником вимоги. Хочу зазначити, що мною в 2021 році було виконано аналогічний договір щодо постачання м’яса до цих же закладів освіти і зауважень щодо постачання продукції не було, договір виконано належним чином (копія додається). В своїй діяльності маю 1 (один) транспортний засіб фургон-рефрижератор, яким здійснюю постачання м’яса до закладів освіти. Замовник вимогою не менше трьох транспортних засобів рефрижераторів позбавляє мене можливості перемогти, навіть з пропозицією найменшої ціни. Вимога надання не менше трьох транспортних засобів рефрижераторів має бути виключена з документації, вона порушує принципи публічних закупівель, а саме: принцип добросовісної конкуренції серед учасників та недопущення дискримінації учасників, рівне ставлення до них (стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі»). Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників (далі - Закон). Так, відповідно до п.4 і п.6 ч.1 зазначеної статті Закону закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників та рівне ставлення до них та запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 4 ст.5 Закону встановлено імперативну норму, відповідно до якої замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимога, щодо не менше 3-х автомобілів рефрижераторів за своєю суттю є дискримінаційною, автоматично позбавляє мене можливості перемогти, навіть, з пропозицією найменшої ціни. Відповідно до вимог додатку 3 «Технічні вимоги» вимагається надати: - Акт(и) Держпродспоживслужби, складений(ні) за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми,здоров’я та благополуччя тварин (згідно з вимогами наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447), виданий(і) на потужності, які будуть задіяні в процесі виконання умов договору на етапі зберігання предмету закупівлі. Терміни проведення заходу контролю повинні відповідати п. 5 розділу Ш, ст. 18 Закону України від 18.05.2017 № 2042-VIII Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин, виданий(і) не раніше 4 кварталу 2021 року. - Позитивний Акт, складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, виданий на ім’я учасника не раніше 4 кварталу 2021 року. Вимогами ч.4 ст.22 Закону встановлено що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до вимог ч.4 ст.18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, ветеринарну медицину та благополуччя тварин» заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, а також в інших встановлених законом випадках. Пунктом 8 «Порядку визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2018 № 896 встановлено, що планові заходи державного контролю здійснюються з такою періодичністю: потужності з дуже високим ступенем ризику - аудит - не більше одного разу на рік; з високим ступенем ризику - аудит - не більше одного разу на рік; із середнім ступенем ризику -, аудит - не більше одного разу на рік; з низьким ступенем ризику - аудит - не більше одного разу на два роки. Враховуючи вищевикладене, для Учасників які використовують під час обігу харчових продуктів потужності які відносяться до потужностей з низьким ступенем ризику та при цьому отримали акт складений за результатами проведення аудиту в якому не виявлено невідповідностей в 2020 - 2021 роках, діючим законодавством не передбачено отримання зазначеного акту не раніше 4 кварталу 2021 року. Вищезазначеною постановою КМУ встановлено чіткі норми щодо періодичності планових перевірок, які передбачають перевірку не частіше одного разу на два роки. Тобто, встановлення вимоги щодо надання вищезазначених актів оголошення позбавляє мене, як учасника закупівлі можливості перемогти, навіть з пропозицією найменшої ціни та призводить до дискримінації учасників, в тому числі і мене, які отримали зазначені акти у відповідності до вимог законодавства в 2020 - 2021 роках. Хочу зазначити, що мною за власним бажання (письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю)) були проведені перевірки та отримані відповідні акти інспекторами Держпродспоживслужби у Білопільському та Буринському районах, акт №3 від 14.01.2021 року та акт №15/01/21 від 15.01 2021 року. Акт(и) Держпродспоживслужби, складений(ні) за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми,здоров’я та благополуччя тварин (згідно з вимогами наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447), виданий(і) на потужності, які будуть задіяні в процесі виконання умов договору на етапі зберігання предмету закупівлі. Терміни проведення заходу контролю повинні відповідати п. 5 розділу Ш, ст. 18 Закону України від 18.05.2017 № 2042-VIII Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин, виданий(і) та Позитивний Акт, складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, видані на ім’я учасника маю, на вимогу замовника надаю в складі пропозиції. Враховуючи викладене, положення тендерної документації містять дискримінаційні положення, які суттєво звужують мої права, як учасника торгів (закупівлі), оскільки я маю лише один автомобіль, який відповідає вимогам відповідача. При тому, що беручи до уваги об’єми (обсяги) поставки товарів його буде повністю достатньо для виконання договору. Маю акти перевірок Держпродспоживслужби датовані 2021 роком, які підтверджують додержання мною вимог законодавства про харчові продукти. А так, мене усувають від перемоги в закупівлі в ручному порядку, щоб перемогу отримав «потрібний учасник». Розкриття пропозицій та визначення переможця за результатами відкритих торгів відбудеться 26.01.2022 року. Мої вимоги щодо вилучення дискримінаційних положень з тендерної документації відповідачем відхилені. Продовження процедури закупівлі шляхом розгляду пропозицій та визначення переможця так само порушить мої права, оскільки між замовником та переможцем буде укладено договір купівлі-продажу. Звертаю увагу поважного АМКУ на той факт, що очевидними є ознаки протиправності рішення, дії суб’єкта владних повноважень, та порушення моїх прав та інтересів, оскільки до тендерної документації включені дискримінаційні положення, що є порушенням статей 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, є всі об’єктивні та фактичні підстави стверджувати про порушення закону в частині недопущення дискримінації в публічних закупівлях і, як наслідок, порушення моїх охоронюваних законом прав та інтересів. Враховуючи викладене, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою. 3. Зобов’язати Замовника внести наступні зміни до тендерної документації на закупівлю товарів 15110000-2 М’ясо (15113000-3 Свинина, 15112000-6 М’ясо свійської птиці) в частині встановлення вимог: - 1 (один) спеціалізований транспортний засіб – рефрижератор; - Акт(и) Держпродспоживслужби, складений(ні) за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми,здоров’я та благополуччя тварин (згідно з вимогами наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447), виданий(і) на потужності, які будуть задіяні в процесі виконання умов договору на етапі зберігання предмету закупівлі. Терміни проведення заходу контролю повинні відповідати п. 5 розділу Ш, ст. 18 Закону України від 18.05.2017 № 2042-VIII Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин, виданий(і); - Позитивний Акт, складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, виданий на ім’я учасника; - без зазначення дати не раніше 4 кварталу 2021 року. 5.Зобов’язати Замовника дискримінаційні положення тендерної документації вилучити.
Дата розгляду скарги: 02.02.2022 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.01.2022 15:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.02.2022 14:20
Дата виконання рішення Замовником: 10.02.2022 10:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано, внесені зміні до тендерної документації
Автор: ФОП "Пономаренко Ольга Віталіївна", Ольга Пономаренко +380502224404 ponomarenko.olga79@ukr.net
Вимога
Відхилено

вимога до закупівлі

Номер: 733b7d2e63e44812b93ab9d0bd66cd9f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-10-000489-c.a1
Назва: вимога до закупівлі
Вимога:
10.01.2022 року Відділом освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Білопільської міської ради (далі - Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю товару код 15110000-2 М’ясо (15113000-3 Свинина, 15112000-6 М’ясо свійської птиці) , посилання закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2022-01-10-000489-c. У відповідності до додатку 2 документації «Відкриті торги» на закупівлю товарів 15110000-2 М’ясо (15113000-3 Свинина, 15112000-6 М’ясо свійської птиці) вимагається надання наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів, якими буде здійснюватися постачання товару, не менше трьох транспортних засобів рефрижераторів. Копії свідоцтв(а) про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів). Згідно Додатку 3 Технічні вимоги Товар необхідно поставляти у кожний загальноосвітній заклад на території Білопільської міської ради Сумської області протягом 2022 року невеликими партіями згідно замовлення. Поставка здійснюється у робочі дні 2 рази на тиждень з 7-00 до 15-00 години. Поставка здійснюється до 9 закладів, які розташовані на невеликій відстані - приблизно 20 км, та має можливість доставки одним транспортним засобом. Проаналізувавши умови технічних вимог ТД, цілком достатньо мати у наявності 1 (один) спеціалізований транспортний засіб - рефрижератор, яким буде здійснюватися постачання товару і повністю виконувати встановлені Замовником вимоги. Хочу зазначити мною в 2021 році виконувався аналогічний договір щодо постачання м’яса до цих же закладів освіти і зауважень щодо постачання продукції не було, договір виконано належним чином. Крім того, вважаю за необхідне зазначити, що утримання вищезазначених транспортних засобів (рефрижераторів) вимагає значних фінансових витрат, які під силу не всім Учасникам публічних закупівель, а отже цією вимогою значно звужується коло потенційних постачальників, чим порушуються принципи публічних закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них (стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі»). Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників (далі - Закон). Так, відповідно до п.4 і п.6 ч.1 зазначеної статті Закону закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників та рівне ставлення до них та запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 4 ст.5 Закону встановлено імперативну норму, відповідно до якої замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимога, щодо не менше 3-х автомобілів рефрижераторів за своєю суттю є дискримінаційною, автоматично позбавляє мене можливості перемогти, навіть, з пропозицією найменшої ціни та має бути виключена з документації. Відповідно до вимог додатку 3 «Технічні вимоги» вимагається надати: - Акт(и) Держпродспоживслужби, складений(ні) за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми,здоров’я та благополуччя тварин (згідно з вимогами наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447), виданий(і) на потужності, які будуть задіяні в процесі виконання умов договору на етапі зберігання предмету закупівлі. Терміни проведення заходу контролю повинні відповідати п. 5 розділу Ш, ст. 18 Закону України від 18.05.2017 № 2042-VIII Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин, виданий(і) не раніше 4 кварталу 2021 року. - Позитивний Акт, складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, виданий на імя учасника не раніше 4 кварталу 2021 року. - Акт перевірки транспортних засобів – рефрежираторів (які вказано в довідці про наявність спеціалізованих транспортних засобів), складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (наказ 447 від 08.08.2019) (без недоліків чи невідповідностей) виданий на ім’я учасника або перевізника або орендодавця датований 4 кварталу 2021 роком. Вимогами ч.4 ст.22 Закону встановлено що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до вимог ч.4 ст..18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, ветеринарну медицину та благополуччя тварин» заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, а також в інших встановлених законом випадках. Пунктом 8 «Порядку визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2018 № 896 встановлено, що планові заходи державного контролю здійснюються з такою періодичністю: потужності з дуже високим ступенем ризику - аудит - не більше одного разу на рік; з високим ступенем ризику - аудит - не більше одного разу на рік; із середнім ступенем ризику -, аудит - не більше одного разу на рік; з низьким ступенем ризику - аудит - не більше одного разу на два роки. Враховуючи вищевикладене, для Учасників які використовують під час обігу харчових продуктів потужності які відносяться до потужностей з низьким ступенем ризику та при цьому отримали акт складений за результатами проведення аудиту в якому не виявлено невідповідностей в 2020 - 2021 роках, діючим законодавством не передбачено отримання зазначеного акту не раніше 4 кварталу 2021 року. Вищезазначеною постановою КМУ встановлено чіткі норми щодо періодичності планових перевірок, які передбачають перевірку не частіше одного разу на два роки. Отже, встановлення вимоги щодо надання вищезазначених актів оголошення обмежує коло учасників процедури закупівлі та призводить до дискримінації учасників, які отримали зазначені акти у відповідності до вимог законодавства в 2020 - 2021 роках. Враховуючи викладене, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу: внести наступні зміни до тендерної документації на закупівлю товарів 15110000-2 М’ясо (15113000-3 Свинина, 15112000-6 М’ясо свійської птиці) в частині встановлення вимог: - 1 (один) спеціалізований транспортний засіб – рефрижератор; - Акт(и) Держпродспоживслужби, складений(ні) за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми,здоров’я та благополуччя тварин (згідно з вимогами наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447), виданий(і) на потужності, які будуть задіяні в процесі виконання умов договору на етапі зберігання предмету закупівлі. Терміни проведення заходу контролю повинні відповідати п. 5 розділу Ш, ст. 18 Закону України від 18.05.2017 № 2042-VIII Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин, виданий(і); - Позитивний Акт, складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, виданий на імя учасника; - Акт перевірки транспортних засобів – рефрежираторів (які вказано в довідці про наявність спеціалізованих транспортних засобів), складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (наказ 447 від 08.08.2019) (без недоліків чи невідповідностей) виданий на ім’я учасника або перевізника або орендодавця; без зазначення дати не раніше 4 кварталу 2021 року. Дискримінаційні положення тендерної документації вилучити.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учаснику, ваша вимога розглянута замовником та прийняте рішення опубліковане в Протоколі №3 від 14.01.2022р.
Статус вимоги: Відхилено