-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко та вершки (молоко пастеризоване 3,2%, сметана 21%)
Торги не відбулися
102 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 028.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 028.00 UAH
Період оскарження:
09.01.2022 19:57 - 13.01.2022 09:00
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:
412300a822784135acbdcd76af531535
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-09-000133-c.c1
Назва:
вимога
Вимога:
Вимога (Скарга)
Перевищення повноважень Замовником
Додатком 4 до Тендерної документації визначений «Перелік документів, які надаються усіма учасниками, для підтвердження відповідності вимогам Оголошення » - в якому містяться вимоги про надання документів, які не передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», та суперечать порядку виконання умов Договору про закупівлю товару, та такі, які виконати неможливо!
1. Пунктом 7 Додатку 4 вимагається: «Сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді Договору, укладеного Учасником на проведення калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и) та гігрометр(и)) з акредитованим органом, що проводив вищезазначені роботи.»
При цьому, пунктом 5 3. Договору про закупівлю товару визначено: «Місце поставки товару: м. Полтава вул Станіславського,6 а пунктом 5.7. визначено: «Приймання-передача товару проводиться за кількістю, якістю та асортиментом згідно з Додатком 1 до Договору (Специфікація) уповноваженими представниками Сторін. При передачі Товару, тобто до підписання видаткової накладної, Сторони проводять перевірку кількості поставленого Товару, здійснюють огляд Товару та перевірку на виконання Товаром своїх функцій, передбачених в документах, які Постачальник передає Замовнику разом із Товаром.
Тобто, умовами Договору не визначено вагами, термометрами, гігрометрами якої із сторін Договору буде проводиться перевірка кількості, температури, вимірювання вологи товару? А оскільки місце поставки Договором визначене саме територію Замовника – то і ваги, термометри, гігрометри повинні бути Замовника, і зазначені пунктом 7 Додатку 4 вимоги стосуються саме Замовника, а не Постачальника.
Вимога № 1: скасувати п.7 Додатку 4 Тендерної документації.
2. Пунктами 2 та 3, 4 Додатку 4 вимагається надати:
1 Оригінал дійсного сертифікату системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT), що виданий на ім’я учасника стосовно зберігання, транспортування та торгівлі харчовими продуктами, виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, який є чинним до кінця строку поставки товару. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України, з наданням завірених копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи, при цьому атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі.
3. Оригінал дійсного сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), що виданий на ім’я учасника стосовно зберігання транспортування та торгівлі харчовими продуктами виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, який є чинним до кінця строку поставки товару. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України, з наданням завірених копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи, при цьому атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі.
4. Оригінал дійсного сертифікату на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO9001:2015,IDT), що виданий на ім’я учасника стосовно зберігання, транспортування та торгівлі харчовими продуктами. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України, в підтвердження чого в складі пропозиції надається сканований оригінал атестату про акредитацію органу сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі.
Зазначені сертифікати є звичайним товаром, який продають підприємцям відповідні приватні організації в день звернення до них, за ринковими цінами, без підтвердження відповідності підприємства, не маючи по своїй суті нічого спільного з безпекою харчових продуктів та екологією.
При цьому нормативно-правовими документами України не передбачена обов’язковість наявності зазначених вище сертифікатів у Постачальника, не виробника продукції
Вимога № 2: Скасувати пункти 2 та 3 ,4 Додатку 4 Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.01.2022 16:34
Вирішення:
Додаток 4 вилучено з оголошення
Статус вимоги:
Задоволено