• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 3

Хліб пшеничний, хліб житній, батон, калач великодній по 0,5 кг

Хліб пшеничний, хліб житній, батон, калач великодній по 0,5 кг - 67067 кг в т.ч.: Хліб пшеничний – 33448 кг; Хліб житній – 16724 кг; Батон – 16724 кг; Калач великодній по 0,5 кг – 171 кг. Номенклатура, асортимент, вимоги до предмету закупівлі зазначено у додатку 1 до тендерної документації «Технічна специфікація». Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Торги не відбулися

2 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 000.00 UAH
Період оскарження: 06.01.2022 17:40 - 20.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо приведення тендерноъ документації у відповідність до вимог законодаства та ДСТУ

Номер: ac33b3fc0de340dcb4dac261a5df703d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-06-004209-c.a1
Назва: Щодо приведення тендерноъ документації у відповідність до вимог законодаства та ДСТУ
Вимога:
Відповідно до Технічної специфікації замовником встановлені наступні вимоги до предмета закупівлі - найменування товару «Хліб пшеничний (15811100-7 Хліб)» Хліб пшеничний, має бути виготовлений з борошна, склад якого передбачений ДСТУ 7517:2014, з доданням усіх необхідних інгредієнтів за стандартною рецептурою. Хліб повинен бути добре пропеченим, не липким і не вологим на дотик, без грудочок, пустот і слідів непроміса, з рівномірною пористістю, еластичним. Сорт борошна: борошно пшеничне вищого ґатунку. Вага 1 шт. – 700 г. - найменування товару «Хліб житній (15811100-7 Хліб)» Хліб житній вищого гатунку, має бути виготовлений з борошна, склад якого передбачений ДСТУ 4583:2006 з додаванням усіх необхідних інгредієнтів за стандартною рецептурою, Має бути добре пропеченим, не липким і не вологим на дотик, без грудочок, пустот і слідів непроміса, з рівномірною пористістю, еластичним. Вага 1 шт. 700г. Відповідно до частин першої та четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Визначення замовником у тендерній документації конкретної ваги одного виробу, що є предметом закупівлі, не відповідає вимогам ДСТУ (так пункт 4.3.1. ДСТУ-П 4583:2006 визначає, що хліб із житнього та суміші житнього і пшеничного борошна в залежності від рецептури має вагу від 0,5, від 0,7 кг і більше. Конкретну масу виробів зазначають в уніфікованій рецептурі, та її регулює у встановлених межах підприємство-виробник), а також максимально звужує коло потенційних учасників закупівлі, що порушує принципи, на яких відбуваються публічні закупівлі. Крім того, відповідно до пункту 1 ДСТУ 7517:2014 хліб за цим стандартом виготовляють із пшеничного борошна вищого, першого і другого сортів та обойного борошна чи їх сумішей з використанням іншої сировини. А хлібна продукція з борошна пшеничного вищого ґатунку виготовляється за стандартом ДСТУ 4587:2006 та інших стандартів. Враховуючи зазначене вище, прошу виключити з тендерної документації посилання на конкретну вагу однієї одиниці товару, що є предметом закупівлі, а також виключити вимогу, що «Хліб пшеничний (15811100-7 Хліб)» повинен виготовлятися з борошна пшеничного вищого ґатунку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що умови даної закупівлі стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Законодавство України передбачає певні ДСТУ та/або ГОСТи та різні рецептури. Якщо Учасник не має даного асортименту предмету закупівлі, то йому нічого не заважає, розширити свій асортимент шляхом співпраці з іншими виробниками, звісно, якщо є бажання співпраці, або доповнити свою рецептуру і випікати хліб відповідної маси (до речі аналогічні вимоги до даного предмету закупівлі дуплюються уже не перший рік, зауважень стосовно цього раніше не було). Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст закону не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям та технічні якісні показники предмету закупівлі. Слід зазначити, що Замовник зазначає опис предмету закупівлі, вимоги до нього, а також зміст та спосіб подання відповідних документів самостійно, з урахуванням особливостей предмету закупівлі та специфіку/мету його використання. Всі вимоги закупівлі в тому числі технічний опис предмету закупівлі та вимоги до нього були розроблені з урахуванням специфіки предмету закупівлі, дослідження відповідного ринку та практики проведення аналогічних процедур закупівель в електронній системі «ПРОЗОРО», а також особистий досвід. Вами не доведено як саме Вас умови тендерної документації дискримінують, дані умови може виконати понад 3 (три) Учасника (інформація наявна в електронній системі закупівель), отже конкуренція є, як наслідок дискримінація – відсутня. Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено