-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт (енергоефективні заходи) Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №14 Уманської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська міська територіальна громада, м. Умань, вулиця Незалежності, 69/20»
Завершена
1 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Період оскарження:
06.01.2022 13:51 - 13.01.2022 10:00
Вимога
Вирішена
Дискримінація
Номер:
12f5536030f040e5b971a079f55ff9a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-06-000665-b.a2
Назва:
Дискримінація
Вимога:
Шановний замовнику!
У п. 9.2 Розділі 9 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник у складі пропозиції надає наступні документи, а саме: «Копію сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 22301:2017, виданого акредитованим НААУ органом з сертифікації систем менеджменту, який має дійсний та діючий атестат акредитації та повноваження проводити сертифікацію згідно зі сферою акредитації діяльності, що є предметом закупівлі (діяльність у сфері інжинірингу)».
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, через те що В Україні відсутні органи які б мали видавати акредитацію на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 22301:2017, виданого акредитованим НААУ органом з сертифікації систем менеджменту, який має дійсний та діючий атестат акредитації та повноваження проводити сертифікацію згідно зі сферою акредитації діяльності, що є предметом закупівлі (діяльність у сфері інжинірингу).
Просимо ознайомитися з даним твердженням на сайті Реєстр акредитованих ООВ | НААУ (naau.org.ua) та внести відповідні зміни у Оголошення даної Закупівлі.
Так як дана вимога є дискримінаційною та НЕЗАКОННОЮ.
В складі робіт передбачено проведення експертизи, так як в Завданні на проектування, викладеному на майданчику, клас наслідків будівлі зазначений як СС2, то відповідно до пп. 6.1 п. 6 ДСТУ 8907:2019 Строк проведення експертизи проектної документації на будівництво становлять: для об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, залежно від технічної та технологічної складності об’єктів будівництва – до 30 календарних днів, отож просимо надати роз’яснення чим обумовлений строк виконання 20 днів після підписання договору та такі високі штрафні санкції за невчасне виконання робіт.
Виходячи з складності проектних робіт та проходження експертизи за такі стислі терміни (20 днів), можна зробити висновок про домовленість та змову Замовника з потенційним учасником переможцем даної закупівлі!!! Будемо змушені звертатися до Державної Аудиторської служби України про надання правової оцінки щодо даної вимоги!!!
Просимо більш уважно розглядути надані Вам вимоги в даній Закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.01.2022 16:02
Вирішення:
Шановний Учасник, дана вимога не є дискримінаційною, не звужує коло доброчесних учасників та не суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, не позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та не несе жодної ознаки дискримінації учасників, оскільки всі суб’єкти господарювання знаходяться у рівних умовах та мають можливість отримати необхідні сертифікати.
Шановний учасник, у зв’язку з негайною потребою проведення розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту Замовник прийняв рішення вимагати виконання послуги строком 20 днів після підписання договору, а такі високі штрафні санкції для забезпечення якісного та вчасного виконання робіт . Дана вимога не є дискримінаційною та не порушує права та інтереси учасників.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Оскарження
Номер:
5575477e547d468d98173cee10368fbe
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-06-000665-b.c1
Назва:
Оскарження
Вимога:
Шановний Замовник, п. 9.1. Розділу 9 Оголошення зазначено наступне: надати Копію сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 22301:2017, виданого акредитованим НААУ органом з сертифікації систем менеджменту, який має дійсний та діючий атестат акредитації та повноваження проводити сертифікацію згідно зі сферою акредитації діяльності, що є предметом закупівлі (діяльність у сфері інжинірингу). Зазначена вище сертифікація не є обов’язковою відповідно до чинного законодавства України. Дані ISO сертифікати отримуються підприємствами добровільно. Відповідно Замовник не має жодного права вимагати від Учасника даний документ, оскільки це не передбачено жодними нормативним актом у даній сфері.
Додатково зазначаємо, що ДСТУ EN ISO 22301:2017 є дійсним лише до 01.09.2022р. та відповідно Наказу від 20.12.2021 № 519 Про прийняття та скасування національних стандартів, яким затверджено новий сертифікат ДСТУ EN ISO 22301:2021 Безпека та стабільність. Системи управління неперервністю бізнесу. Вимоги (EN ISO 22301:2019, IDT; ISO 22301:2019, IDT).
Враховуючи вище зазначене, Замовник включаючи вимогу щодо надання сертифікату ДСТУ EN ISO 22301:2017 (EN ISO 22301:2014, IDT; ISO 22301:2012, IDT) обмежує коло учасників, які виявили бажання взяти участь у закупівлі, оскільки оформлення ISO сертифікату який буде найближчим часом скасований накладає додаткове безпідставне фінансове навантаження на Учасників.
Вимагаємо виключити дану вимогу як не обґрунтовану та дискримінаційну.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.01.2022 15:00
Вирішення:
Шановний Учасник, дана вимога не є дискримінаційною, не звужує коло доброчесних учасників та не суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, не позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та не несе жодної ознаки дискримінації учасників, оскільки всі суб’єкти господарювання знаходяться у рівних умовах та мають можливість отримати необхідні сертифікати.
Статус вимоги:
Задоволено