• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дезінфекційні засоби (ДК 021:2015 (CPV) : 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини)

Завершена

65 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 327.50 UAH
Період оскарження: 06.01.2022 12:57 - 13.01.2022 00:00
Вимога
Вирішена

внесення змін до технічних вимог

Номер: 0fdee9ce96e84ee5b16129214e0ca4be
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-06-000461-b.a1
Назва: внесення змін до технічних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику, при проведенні закупівлі за державні кошти необхідно дотримуватись Законів цієї держави, а саме Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Частиною 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент" У відповідності до абзацу 2 пункту 4 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Закон дійсно вказує на можливість замовника самостійно обрати засоби , тобто зазначити не конкретно один засіб, а декілька, через « або», не створюючи обмеження одним засобом чи виробником.. Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. На підставі вищевикладеного, а також з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель в цій закупівлі вимагаємо внести відповідні зміни в МЕДИКО-ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ , яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів, отже видалити дискримінаційні вимоги до складу засобів, які обмежують кількість діючих речовин та заборону інших діючих, що не входять до складу заявлених засобів та додати вираз «або еквівалент». Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до розпорядників коштів, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Обґрунтування необхідності посилання на конкретну торгову марку (виробника,тощо)- Замовник є Центром надання медичної допомоги дитячому і дорослому населенню, тому зобов’язаний проводити комплекс заходів, спрямований на повне знищення збудників інфекційних хвороб, їхніх спор та непатогенних мікроорганізмів у навколишньому середовищі. Здійснення закупівлі із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та медико-технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам Замовника. Заявлені Замовником дезінфекційні засоби за параметрами гострої токсичності при введенні в шлунок та нанесенні на шкіру належить до малонебезпечних речовин; мають широкий спектр антимікробної дії, антимікробні властивості щодо бактерій;гарні мийні, змочувальні, дезодоруючі та емульгуючі властивості; засоби добре змиваються з оброблених об’єктів, не залишають нальоту; ефективно діють у відношенні мікроорганізмів при наявності органічного забруднення; можливе застосування засобів для обробки поверхонь при вірусних та бактеріальних інфекціях. Робочі розчини не знебарвлюють та не зменшують міцність тканин, не фіксують забруднення органічного та неорганічного походження на поверхні оброблених об’єктів, мають відбілюючу дію на текстиль без зменшення міцності тканин, видаляють плями (у т.ч. крові та інших біологічних рідин); ефективно розчиняють та видаляють органічні та неорганічні забруднення (у т.ч. залишки крові, ліків, білкові, жирові, механічні та ін. види забруднень) з поверхонь, із внутрішніх каналів, порожнин та інших важкодоступних місць; добре змиваються, не залишають нальоту і плям на поверхнях об’єктів, що піддаються обробці; гомогенізують мокротиння та інші виділення. Засоби застосовуються для видалення з поверхні медичних виробів, каналів, порожнин тощо забруднень, що важко видаляються методами миття та очищення. Під час користування на дезінфікаційні засоби із зазначеним складом речовин не було жодних скарг від персоналу і відвідувачів медичного закладу щодо негативного впливу на їх здоров’я. Дезінфікаційні засоби з іншим складом речовин можуть викликати алергію та бути малоефективними, що позначиться на якості роботи і призведе до надмірного витрачання коштів при заміні товару, якщо його неможливо буде використовувати в роботі. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, замовник прийняв рішення провести закупівлю саме даного товару. Відповідно до п.4 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (зі змінами), у разі здійснення спрощеної закупівлі у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити,що ніякі аналоги та еквіваленти прийматися у пропозиціях не будуть.Разом з цим Замовник наголошує,що відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» проведення закупівлі відбувається за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у спрощеній закупівлі на рівних умовах. Замовник забезпечує вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні