• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Демонтаж металевої конструкції «Колесо огляду» за адресою: м.Херсон, парк «Херсонська фортеця» код за ДК 021:2015: 45111000-8 Руйнування будівель, підготовки і розчищання будівельного майданчика (Демонтажні роботи)

Мова, якою повинні готуватися пропозиції – під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції, викладаються українською мовою.

Торги відмінено

413 343.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 066.72 UAH
Період оскарження: 07.01.2022 12:25 - 13.01.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо Дозволів на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки

Номер: 9d88d18c41ef4a6c9f617667e22f2243
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-06-000460-a.c4
Назва: Щодо Дозволів на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки
Вимога:
Додатком 1 до Тендерної документації Замовник закупівлі вимагає надати Дозвіл на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки; Для унеможливлення в майбутньому оскаржень в суді рішень замовника щодо визнання переможцем певного учасника вимагаємо чітко згідно до Постанови КМУ №1107 від 26.10.2011р.(зі змінами) зазначити вичерпний перелік устаткування підвищеної небезпеки на який треба надати Дозвіл. За аналізом переліку устаткування підвищеної небезпеки в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77. При демонтажі оглядового колеса устаткування підвищеної небезпеки не використовується. Вимагаємо прибрати вимогу з додатка №1 Тендерної документації щодо Дозволів на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Вашу вимогу розглянуто та задоволено. На Вашу вимогу, для більш детального уточнення, зазначаємо перелік небезпечних робіт ,які виникають при демонтажі оглядового колеса: Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. Зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я. Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Щодо дозолів з Охорони праці

Номер: e02c8f83cad84087a782b65ac9647047
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-06-000460-a.c3
Назва: Щодо дозолів з Охорони праці
Вимога:
Для унеможливлення в майбутньому оскаржень в суді рішень замовника щодо визнання переможцем певного учасника вимагаємо чітко згідно до Постанови КМУ №1107 від 26.10.2011р.(зі змінами) зазначити вичерпний перелік небезпечних робіт ,які виникають при демонтажі оглядового колеса. Вочевидь це роботи які виконуються - на підставі Дозволу Держпраці (Держгірпромнагляду) : будівництво, зведення, монтаж та демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин ( п.23, ПЕРЕЛІКУ видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу Група А Додатка 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77)) - на підставі декларації Держпраці (Держгірпромнагляду) . Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. Верхолазні роботи та промисловий альпінізм. Зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’ям ( відповідно п.3,п.18,п.19, ПЕРЕЛІКУ видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу Група Б Додатка 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77))
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Вашу вимогу розглянуто та у задоволенні відмовлено, оскільки при демонтажі оглядового колеса мають використовуватись устаткування підвищеної небезпеки(вантажопідіймальні крани, колиски для підіймання працівників), які визначені постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо дозволу робіт у вибухопожежонебезпечних зонах

Номер: 00c8f3734e534f719c12043ea88bec62
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-06-000460-a.c2
Назва: Щодо дозволу робіт у вибухопожежонебезпечних зонах
Вимога:
Додатком 1 до Тендерної документації Замовник закупівлі вимагає Дозвіл на виконання газонебезпечних робіт та робіт у вибухопожежонебезпечних зонах. Вбачаємо в цій вимогі відверті дискримінаційні обмеження до учасників закупівлі Оскільки робіти проводяться не в закритому просторі а на відкритому повітрі і ніякі вибухопожежонебезпечні зони не утворюється. А газонебезпечні роботи виникають виключно під час газополум’яних робіт з використанням балонів з зрідженими газами (пропан -бутан). Вимагаємо прибрати з тендерної документації вимогу щодо дозволу робіт у вибухопожежонебезпечних зонах оскільки вона створює відверті дискримінаційні обмеження до учасників закупівлі та порушує п.4 ст.22 та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Вашу вимогу розглянуто та задоволено. Замовником буде внесено зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо ліцензії

Номер: 416ed74d173547e4aefe24ba34db7039
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-06-000460-a.c1
Назва: Щодо ліцензії
Вимога:
Додатком 1 до Тендерної документації Замовник закупівлі вимагає «Дозвіл (ліцензія) на виконання робіт на об’єктах за класом наслідків СС-3, що відповідає V категорія складності» Ставимо Вас до відома , що 18 березня 2020 року набрали чинності дві Постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 року №218 «Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції та внесення змін в деякі постанови Кабінету Міністрів України» та №219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду». Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №218 ліквідована Державна архітектурно-будівельна інспекція. Також зазначеною Постановою Кабінету Міністрів України скасовано порядки ліцензування у сфері архітектури та будівництва, а саме визнано такими, що втратили чинність:  Постанова Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 року №1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури».  Постанова Кабінету Міністрів України від 22 жовтня 2008 року № 941 «Про внесення змін до Порядку ліцензування певних видів господарської діяльності у будівництві».  Постанова Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками)».  та ще низьку Постанов Кабінету Міністрів України, що регулюють питання ліцензування у сфері архітектури та будівництва. З цього випливає, що з 18.03.2020 року видача нових ліцензій у сфері архітектури та будівництва стала неможливою. Тобто Ваша вимога щодо наявності у учасників закупівлі Будівельної ліцензії суперечить діючому Законодавству в сфері будівництва та суперечить ст.5 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" оскільки створює обмеження конкуренції та призводить до дискримінації потенційних учасників закупівлі. Тому вимагаємо прибрати з тендерної документації вимогу щодо наявності ліцензії на виконання робіт на об’єктах за класом наслідків СС-3, що відповідає V категорія складності
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Вашу вимогу розглянуто та задоволено. Замовником буде внесено зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено