-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Виконання робіт по об’єкту «Реконструкція каналізаційної мережі с. Грозине Коростенського району Житомирської області»
Торги відмінено
2 584 764.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 923.83 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 923.83 UAH
Період оскарження:
06.01.2022 10:33 - 18.01.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження рішення про визнання переможця
Номер:
506cb748d31b4faebb8bdf2c5fba379f
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-06-001017-c.b7
Назва:
Оскарження рішення про визнання переможця
Скарга:
Скарга знаходиться у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ Грозине.pdf 18.02.2022 18:18
- Додаток 1 до скарги.pdf 18.02.2022 18:18
- Скарга АМКУ Коростень каналізація.docx 18.02.2022 18:18
- Рішення від 23.02.2022 № 3721.pdf 23.02.2022 15:54
- інформація про перенесення розгляду скарги від 14.04.2022 № 857.pdf 14.04.2022 13:43
- інформація про перенесення розгляду скарги від 06.05.2022 № 1084.pdf 06.05.2022 12:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.05.2022 № 4524.pdf 11.05.2022 11:37
- Рішення від 10.05.2022 № 4524.pdf 12.05.2022 14:18
- Додаток 9.pdf 25.02.2022 10:09
- Додаток 8.pdf 25.02.2022 10:09
- Додаток 8.docx 25.02.2022 10:09
- Додаток 7.pdf 25.02.2022 10:09
- Додаток 7.docx 25.02.2022 10:09
- Додаток 6.pdf 25.02.2022 10:09
- Додаток 6.docx 25.02.2022 10:09
- Додаток 5.pdf 25.02.2022 10:09
- Додаток 5.docx 25.02.2022 10:09
- Додаток 4.pdf 25.02.2022 10:09
- ТД.pdf 25.02.2022 10:09
- Додаток 4.docx 25.02.2022 10:09
- Додаток 3.docx 25.02.2022 10:09
- Додаток 2.pdf 25.02.2022 10:09
- Додаток 1.pdf 25.02.2022 10:09
- Додаток 2.docx 25.02.2022 10:09
- Відкриті торги Протокольне рішення УО про прийняття рішення про намір укласти договір Грозине.docx 25.02.2022 10:09
- Додаток 1.docx 25.02.2022 10:09
- Пояснення замовника щодо прийнятих рішень.docx.pdf 25.02.2022 10:09
- Пояснення замовника щодо прийнятих рішень.docx 25.02.2022 10:09
- Додаток 3.pdf 25.02.2022 10:09
- ТД.docx 25.02.2022 10:09
- Протокольне рішення УО про виправлення помилок_24 години грозине Котлсервіс.docx 25.02.2022 10:09
- Додаток 9.docx 25.02.2022 10:10
- Рішення про скасування.pdf 02.06.2022 11:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.02.2022 18:43
Дата розгляду скарги:
03.03.2022 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.02.2022 15:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.05.2022 14:18
Дата виконання рішення Замовником:
02.06.2022 11:36
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення уповноваженої особи про визначення приватного підприємства «КОТЛОСЕРВІС» переможцем процедури закупівлі — «Виконання робіт по об’єкту «Реконструкція каналізаційної мережі с. Грозине Коростенського району Житомирської області» (UA-2022-01-06-001017-c) від 09 лютого 2022 року скасоване у зв’язку з необхідністю виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4524-р/пк-пз від 10.05.2022 року
Вимога
Є відповідь
скасування рішення щодо переможця
Номер:
f89e479baa7b4a3bbc957e5a0a90c6b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-06-001017-c.b6
Назва:
скасування рішення щодо переможця
Вимога:
ВИМОГА ДО ЗАМОВНИКА
в порядку ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Уповноваженою особою УЖКГ виконавчого комітету Коростенської міської ради від 09.02.2022 року, щодо розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації за процедурою: «Виконання робіт по об’єкту «Реконструкція каналізаційної мережі с. Грозине Коростенського району Житомирської області» очікуваною вартісттю 2 584 764,40 грн, ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-06-001017-c було обрано переможцем ПП «Котлосервіс».
ТОВ «УКРБУДІНВЕСТ» як Учасник вказаної процедури закупівлі, не погоджується з прийнятим рішенням Замовника щодо обрання переможцем закупівлі ПП «Котлосервіс», оскільки вищезазначене рішення прийняте з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», та підлягає скасуванню з наступних причин:
1. Відповідно до вимог пункту 3 розділу 5 Тендерної документації: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 3) переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
Пунктом 4, 5 розділу 1 Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», встановлена вимога: УВАГА!!! Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Переможець не надав зазначених документів, пропозиція підлягає відхиленню.
2. Відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник в складі пропозиції надає договірну ціну з усіма підтверджуючими розрахунками та пояснювальна записка до неї, складені відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»;
Відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва» загальновиробничі витрати складається із 3-х блоків, додаток 10 містить перелік витрат, що враховуються у складі загальновиробничих витрат.
Переможець ПП «Котлосервіс» надав розрахунок загальновиробничих витрат, який не містить трудомісткість в загальновиробничих витратах (ІТР, лінійного персоналу), і тому І блок , в якому розраховується заробітна плата в загально-виробничих витратах дорівнює «0» грн. Кошти на покриття решти статей загально- виробничих витрат - ІІІ блок, також, безпідставно дорівнює «0» грн. Таким чином переможцем свідомо занижені трудовитрати та заробітна плата, а ДЦ складена не у відповідності до вимог ТД.
3. Відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник в складі пропозиції надає локальний кошторис (має бути складений відповідно до технічного завдання);
Переможець ПП «КОТЛОСЕРВІС» в складі пропозиції надав локальний кошторис № 06-01-01, в якому до розділу ІІ Будівельні машини і механізми підсумкової відомості ресурсів ПП «Котлосервіс» включено механізм «Бульдозери, потужність 96 кВт» в кількості 36,52658799 маш. год, в той час, як нормами на виконання робіт вказаних в Технічному завданні (Додаток 3 до Тендерної документації) передбачено використання вказаного механізму в кількості 337,233508 маш. год або в 10 разів більше, ніж включено ПП «Котлосервіс»,. Таке заниження нормативного часу будівельних машин та механізмів, по-перше ставить під сумнів якісне виконання робіт передбачених в Технічному завданні, а по-друге вказує на невідповідність локального кошториса Технічному завданню, як того вимагалось вимогами ТД.
Слід зазначити, що Переможцем, до тендерної пропозиції будь-яких розрахунків, щодо заміни техніки не надано, а це вимагалося ТД (При розрахунку ціни пропозиції заміна будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання робіт, можлива лише при відповідному технічному та економічному обґрунтуванні, яке надається у складі тендерної пропозиції.)
4 Відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник в складі пропозиції договірну ціна з усіма підтверджуючими розрахунками та пояснювальна записка до неї, складені відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»;
-локальний кошторис (має бути складений відповідно до технічного завдання);
- підсумкова відомість ресурсів.
Відповідно до вимог пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна тверда), повинна бути розрахована відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Переможець ПП «Котлосервіс», надав підсумкову відомість, (що є підтверджуючими розрахунком ціни тендерної пропозиції), в якій матеріали враховані без вартості, що являється грубим порушенням і суперечить вимогам КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Такі порушення вимог тендерної документації є:
- в локальному кошторисі №06-01-01 в п.55 «Улаштування покриттів цементних товщиною 20 мм», та п.56 « Додавати до товщ.40мм» - не врахована вартість розчину, в об’ємі 0,1836м3, що унеможливлює виконання цих робіт згідно з ТЗ.
- в п.57 Локальному кошторисі №06-01-01 «Улаштування постійних бетонних упорів на трубопроводі діаметром 100 мм» відсутні блоки , які вилучені без всякого обґрунтування.
Ось перелік матеріалів, в яких ціна дорівнює «0» :
1.Бітуми нафтові ізоляційні, марка БНИ-ІV-3,БНИ-ІV, БНИ-V;
2. Бітуми нафтові будівельні, марка БН-70/30;
3. Білило густотерте цинкове;
4. Фарба земляна густотерта олійна, мумія,сурик залізний;
5. Поковки з квадратних заготовок, маса 1,8 кг;
6. Гума листова вулканізована кольорова;
7. Мастило, солідол жировий "Ж";
8. Уайт-спірит;
9. Бітуми нафтові дорожні МГ і СГ, рідкі;
10. Круги армовані абразивні зачисні, діаметр180х6 мм;
11. Оліфа натуральна;
12. Прокладки гумові [пластина технічна пресована];
13. Жмут смоляний;
14. Скоби ходові;
15. Дошки обрізні з хвойних порід, довжина 2-3,75 м, ширина 75-150 мм, товщ.25 мм, ІІІ сорт;
16. Фасонні сталеві зварні частини, діаметр до 800 мм;
17. Щити опалубки, ширина 300-750 мм,товщина 40 мм;
18. Анкерні деталі із прямих або гнутих круглих стрижнів з різьбою [в комплекті з шайбами та гайками або без них], такі, щопоставляються окремо;
19. Розчин готовий кладковий важкий цементний, марка М50;
20. Розчин готовий кладковий важкий цементний, марка М75;
21. Розчин готовий кладковий важкий цементний, марка М150;
22. Блоки для стін підвалів, фундаментів із важкого бетону, неофактурені суцільні,
об'єм менше 0,3 м3, клас бетону В7,5 [М100].
Таким чином Переможцем занижена ціна тендерної пропозиції за рахунок не врахування вартості матеріалів які необхідні для виконання робіт за даною закупівлею, що по-перше ставить під сумнів якісне виконання робіт а по-друге вказує, що ціна тендерної пропозиції складена не у відповідності до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», як того вимагалося ТД.
Крім зазначених вище порушень, пропозиція ПП «Котловервіс» також підлягає відхиленню через відсутність низки документів які вимагалися документацією, та не надані, які будуть нами викладені в скарзі до АМКУ, в разі не задоволення даної скарги.
Керуючись ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо розглянути нашу Вимогу, скасувати своє рішення, оформлене протоколом від 09.02.2022 року про визначення переможцем ПП «Котлосервіс» та повідомлення про намір укласти договір.
Генеральний директор Ширін В.Р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.02.2022 17:04
Вирішення:
Доброго дня. У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо:
1. Відповідно до умов тендерної документації Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. При цьому, десятиденний термін завершується о 00:00 20.02.2022, тому дану вимогу ТД не порушено.
2. У складі тендерної пропозиції Учасником ПП "КОТЛОСЕРВІС " надано договірну ціну з усіма підтверджуючими розрахунками, включаючи розрахунок загальновиробничих витрат.
Відповідно до ч.1 ст. 320 Господарського кодексу України замовник не має права втручатися у господарську діяльність підрядника. А згідно зі статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Виходячи із зазначеного, замовником не можуть ставитися вимоги щодо цін, визначених учасниками.
3. Наголошуємо, що у Додатку №3 до тендерної документації міститься лише Розділ «IV. Будівельні матеріали, вироби і конструкції» відомості ресурсів. Отже, учасники закупівлі можуть включати машини і механізми, які фактично необхідні їм для виконання робіт у кількості маш.год., що необхідні їм для виконання робіт.
4. Локальний кошторис та відомість ресурсів, надані Учасником ПП «Котлосервіс» повністю відповідають технічному завданню, викладеному у Додатку №3 до ТД. Згідно зі статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Тобто замовником не можуть ставитися жодні спеціальні вимоги щодо цін, визначених учасниками у складі тендерної пропозиції. Здача-приймання виконаних будівельних робіт при твердій договірній ціні взаєморозрахунки між замовником і підрядником провадяться на підставі виконаних обсягів робіт та їх вартості, визначеної в договірній ціні.
Виходячи з вищевикладеного, вважаємо правомірним визначення Переможцем Учасника ПП "КОТЛОСЕРВІС ".
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
1e316136888a4977bd8f6d6dbdc29507
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-06-001017-c.b5
Назва:
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Неправомірне прийняття рішення про визначення переможця
Дата подачі:
09.02.2022 14:28
Вирішення:
Доброго дня. Дякуємо за звернення. Порушення буде усунуто.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
a60b601144dd457996092a5a5122ef1c
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-06-001017-c.c4
Назва:
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Неправомірне прийняття рішення про відхилення учасника
Дата подачі:
08.02.2022 14:39
Вирішення:
Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що роботи за шифрами Е1-145-1 та Е1-134-1 кардинально різні за технологією виконання та очікуваним результатом. Крім того, кошторисна частина проектної документації, яка є основою технічного завдання, пройшла експертизу за вимогами ч.4 ст.31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та отримала позитивний експертний висновок. Відповідно до п.1 Розділу 3 тендерної документації локальний кошторис, поданий учасником, має бути складений відповідно до технічного завдання.
Дана вимога тендерної документації Учасником ПП Елітбуд-1 не дотримана.
Тендерна пропозиція, надана Учасником ПП Елітбуд-1, у файлі «08.тендерна пропозиція.pdf» не стосується предмета закупівлі UA-2022-01-06-001017-c.
Виходячи з вищевикладеного, вважаємо правомірним відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП Елітбуд-1.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога надати можливість скористуватись правом на усунення недліків так само як ви надали ТОВ "АРМ-ЕЛЕКТРО""
Номер:
59fb0de88ffe4aff94a5e9f49617fd28
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-06-001017-c.c3
Назва:
Вимога надати можливість скористуватись правом на усунення недліків так само як ви надали ТОВ "АРМ-ЕЛЕКТРО""
Вимога:
Шановні! Ви як уже започаткували практику надання терміну на усунення одному учаснику, то не дискримінуйте інших учасників. Надавайте і їм таке право. При тому що ваш фаворит фактично не усував недоліки, а майже заново подав пропозицію, додавши 13 документів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.02.2022 11:19
Вирішення:
Доброго дня! Повідомляємо, що відповідно до ч.16 ст.29 ЗУ «Про Публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Жодна з підстав відхилення тендерної пропозиції Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОГАЗСЕРВІС - ЖИТОМИР", зазначених у протокольному рішенні уповноваженої особи, не входить до переліку вищевказаних випадків, передбачених Законом та тендерною документацією.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
98e045a946604869aef492bc6ad12512
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-06-001017-c.b2
Назва:
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Неправомірне прийняття рішення про визначення переможця
Дата подачі:
01.02.2022 15:32
Вирішення:
Доброго дня. Дякуємо за звернення. Рішення щодо визначення переможцем Учасника Товариство з Обмеженою Відповідальністю "АРМ-ЕЛЕКТРО" скасоване.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
c1faf0be553c447daecb29e046b89721
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-06-001017-c.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
щодо неправомірного визначення переможця закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 31.01.2022 13:36
Дата подачі:
31.01.2022 13:36
Вирішення:
Доброго дня. Дякуємо за звернення. Рішення щодо визначення переможцем Учасника Товариство з Обмеженою Відповідальністю "АРМ-ЕЛЕКТРО" скасоване.
Статус вимоги:
Задоволено