-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів) за результатами інвентаризації)
ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів) за результатами інвентаризації) згідно документації.
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
27.09.2017 17:04 - 09.10.2017 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на рішення
Номер:
f5cf80c05ae543fc93d40efc394cb42a
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-27-001622-c.b3
Назва:
Скарга на рішення
Скарга:
Скарга
На рішення замовника щодо визнання переможцем ТОВ «БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ» код ЄДРПОУ 37528303
27.09.2017 Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації оголосило закупівлю в системі Рrоzоrrо за номером в ЦБД UA-2017-09-27-001622-с «ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічної документації (технічних паспортів) за результатами інвентаризації)
В аукціоні прийняло участь чотири учасника, а саме:
1) ТОВ "Київське міське бюро технічної інвентаризації» код ЄДРПОУ 40524874.
2) ТОВ «Бюро технічної інвентаризації міжрегіональне» - код ЄДРПОУ 37528303.
3) КП Чернігівське міжміське бюро технічної інвентаризації ЧОР – код ЄДРПОУ 03358162.
4) ФОП Ткачов Максим Григорович – ідентифікаційний номер 3202418632.
За результатами розгляду пропозицій Учасників, Замовник, відхилив тендерні пропозиції КП Чернігівського міжміського бюро технічної інвентаризації ЧОР та ФОП Ткачов Максим Григорович та згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 07.11.2017 р. (надалі - Протокол) прийняв тендерну пропозицію ТОВ "БОРЮ ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ" код ЄДРПОУ 37528303 з ціновою пропозицією 268 074,30 грн. (надалі – Переможець)
Детально та уважно вивчивши Тендерну документацію Замовника ми повідомляємо про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема про таке:
1.Учасник ТОВ «Бюро технічної інвентаризації міжрегіональне» надало договір не погоджений належним чином.
Договір є основним юридичним документом, який встановлює, змінює або припиняє права та обов'язки і регламентує відносини між Замовником та іншою стороною договору. Відповідно до ст.180 Господарського Кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. Згідно з Цивільним кодексом України договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною. Зокрема, статтею 642 ЦКУ передбачено що відповідь особи, якій адресована пропозиція укласти договір, про її прийняття (акцепт) повинна бути повною і безумовною. Документацією замовника вимагається надання учасником проекту договору відповідно до додатку документації, погодженого з боку учасника. Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженими наказом Міністерства юстиції України 18.06.2015 №1000/5 погодження документів може здійснюватись як в установі посадовими особами, які відповідно до їх компетенції вирішують питання, порушені в проекті документа (внутрішнє погодження), так і за її межами іншими заінтересованими установами (зовнішнє погодження). Зовнішнє погодження проектів документів може бути оформлено аркушем погодження, грифом погодження, довідкою про погодження, листом погодження або представленням протоколу обговорення проекту документа на засіданні колегіального органу. Гриф погодження оформляється відповідно до ДСТУ 4163-2003, а саме: Гриф погодження розміщують нижче реквізиту "Підпис". Він складається зі слова ПОГОДЖЕНО (без лапок), назви посади особи, яка погоджує документ (разом з назвою організації), особистого підпису, ініціалу(-ів) і прізвища, дати погодження.
2. Невідповідність установчих документів
Відповідно до протоколу №11 від 28.09.2017 р. на посаду директора ТОВ «БТІ М» було призначено Глушкова Д.В. від 27.09.2017 р. про, що був виданий окремий наказ. Зокрема в наказі про призначення директора №116 від 28.09.2017 р. зазначено, що призначити Глушкова Дмитра Вікторовича, тимчасово виконуючого обов’язки директора ТОВ «БТІ М» на посаду директора товариства з обмеженою відповідальністю «Бюро технічної інвентаризації міжрегіональне» з 28.09.2017 р.
Виходячи з вищевказаного зазначаємо, що наказ про призначення директора №116 від 28.09.2017 р. не відповідає протоколу №11від 28.09.2017 р. загальних зборів учасників ТОВ «БТІ М» а саме дата призначення на посаду.
3. Надані учасником копії документів, а саме Витяг з реєстру платників єдиного податку та Довідка про взяття на облік платника податку завірені Т.в.о. директора ТОВ «БТІ М» Глушков Д.В., що є недостовірним на дату проведення аукціону даної закупівлі. Відповідно до протоколу №11 від 28.09.2017 р. на посаду директора ТОВ «БТІ М» було призначено Глушкова Д.В. від 27.09.2017 р.
Отже, тендерна документація ТОВ «Бюро технічної інвентаризації міжрегіональне» код ЄДРПОУ 37528303 не відповідає умовам тендерної закупівлі та Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі викладеного просимо:
1) Прийняти скаргу з додатками до розгляду.
2) Встановити порушення процедури закупівлі за номером в ЦБД UA-2017-09-27-001622-с в частині визнання переможцем ТОВ «Бюро технічної інвентаризації міжрегіональне» код ЄДРПОУ 37528303.
3) Зобов’язати замовника скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.11.2017 р. та протокол про намір укласти договір від 07.11.2017 р. засідання тендерного комітету замовника щодо закупівлі UA-2017-09-27-001622-с.
З повагою,
Директор ______________О.А. Климентьєв
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.PDF 16.11.2017 09:31
- Рішення від 20.11.2017 № 8113.pdf 21.11.2017 16:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.11.2017 09:34
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.11.2017 16:05
Вимога
Є відповідь
Вимога на протокол
Номер:
19233532fc914f878d07bdf50e2f4e5b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-27-001622-c.b2
Назва:
Вимога на протокол
Вимога:
Вимога
Просимо скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.11.2017р. та протокол про намір укласти договір від 07.11.2017 р. засідання тендерного комітету Замовника щодо закупівлі UA-2017-09-27-001622-с з наступних підстав:
1.Учасник ТОВ «Бюро технічної інвентаризації міжрегіональне» надало договір не погоджений належним чином.
Договір є основним юридичним документом, який встановлює, змінює або припиняє права та обов'язки і регламентує відносини між Замовником та іншою стороною договору. Відповідно до ст.180 Господарського Кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. Згідно з Цивільним кодексом України договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною. Зокрема, статтею 642 ЦКУ передбачено що відповідь особи, якій адресована пропозиція укласти договір, про її прийняття (акцепт) повинна бути повною і безумовною. Документацією замовника вимагається надання учасником проекту договору відповідно до додатку документації, погодженого з боку учасника. Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженими наказом Міністерства юстиції України 18.06.2015 №1000/5 погодження документів може здійснюватись як в установі посадовими особами, які відповідно до їх компетенції вирішують питання, порушені в проекті документа (внутрішнє погодження), так і за її межами іншими заінтересованими установами (зовнішнє погодження). Зовнішнє погодження проектів документів може бути оформлено аркушем погодження, грифом погодження, довідкою про погодження, листом погодження або представленням протоколу обговорення проекту документа на засіданні колегіального органу. Гриф погодження оформляється відповідно до ДСТУ 4163-2003, а саме: Гриф погодження розміщують нижче реквізиту "Підпис". Він складається зі слова ПОГОДЖЕНО (без лапок), назви посади особи, яка погоджує документ (разом з назвою організації), особистого підпису, ініціалу(-ів) і прізвища, дати погодження.
2. Невідповідність установчих документів
Відповідно до протоколу №11 від 28.09.2017 р. на посаду директора ТОВ «БТІ М» було призначено Глушкова Д.В. від 27.09.2017 р. про, що був виданий окремий наказ. Зокрема в наказі про призначення директора №116 від 28.09.2017 р. зазначено, що призначити Глушкова Дмитра Вікторовича, тимчасово виконуючого обов’язки директора ТОВ «БТІ М» на посаду директора товариства з обмеженою відповідальністю «Бюро технічної інвентаризації міжрегіональне» з 28.09.2017 р.
Виходячи з вищевказаного зазначаємо, що наказ про призначення директора №116 від 28.09.2017 р. не відповідає протоколу №11від 28.09.2017 р. загальних зборів учасників ТОВ «БТІ М» а саме дата призначення на посаду.
3. Надані учасником копії документів, а саме Витяг з реєстру платників єдиного податку та Довідка про взяття на облік платника податку завірені Т.в.о. директора ТОВ «БТІ М» Глушков Д.В., що є недостовірним на дату проведення аукціону даної закупівлі. Відповідно до протоколу №11 від 28.09.2017 р. на посаду директора ТОВ «БТІ М» було призначено Глушкова Д.В. від 27.09.2017 р.
Виходячи з вищевикладеного, просимо скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.11.2017 р. та протокол про намір укласти договір від 07.11.2017 р. засідання тендерного комітету замовника щодо закупівлі UA-2017-09-27-001622-с та прийняти нове рішення, яке буде відповідати Закону України «Про публічні закупівлі». У разі відмови скасування вищевказаного рішення ми будемо вимушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України.
З повагою,
Директор ______________О.А. Климентьєв
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.PDF 09.11.2017 17:03
- Відповідь на вимогу 1.pdf 13.11.2017 18:18
Дата подачі:
09.11.2017 17:06
Вирішення:
Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що враховуючи необґрунтованість наведених Скаржником доводів, тендерним комітетом управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації було прийнято рішення про відмову в задоволенні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «Київське міське бюро технічної інвентаризації».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Технічний опис предмета закупівлі
Номер:
a9805deffe76423a8a32f07ecfc6dc4b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-27-001622-c.a1
Назва:
Технічний опис предмета закупівлі
Вимога:
Додаток 1
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ Тендерної документації містить вимогу про необхідність оформлення наступних документів:
- зведений акт вартості об'єктів;
- оцінювальний акт на господарські будівлі та споруди.
Пункт 9 Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна, затвердженої наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24 травня 2001 року №127 визначає ВИЧЕРПНИЙ перелік об’єктів, які підлягають оцінці за наслідками якої заповнюється зведений акт вартості об'єктів та оцінювальний акт на господарські будівлі та споруди. Зазначений перелік не містить об’єктів що відносяться до Будинків та споруд громадського призначення (до якого відносяться Будинки дошкільний навчальних закладів, Будинки навчальних закладів, пункт 2.3 Інструкції)
У зв’язку з тим, що Додатком 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ передбачено проведення інвентаризації саме Будинків дошкільний навчальних закладів та Будинки навчальних закладів оцінювання яких Інструкцією не передбачено
ПРОСИМО внести зміни до тендерної документації в частині необхідності оформлення: зведеного акту вартості об'єктів та оцінювального акту на господарські будівлі та споруди, а саме, видалити їх з переліку. Також просимо внести відповідну зміну до Договору.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 1.pdf 04.10.2017 17:38
Дата подачі:
02.10.2017 11:01
Вирішення:
Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що Розділ 9 «Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна» доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства N 2 від 08.01.2013, а саме: «При проведенні технічної інвентаризації визначення вартості об'єктів виконується за бажанням замовника.»
Відповідно до Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» Тендерної документації, замовник бажає щоб було визначено вартість об`єктів та надано відповідні документи: зведений акт вартості об'єктів та оцінювальний акт на господарські будівлі та споруди.
Статус вимоги:
Відхилено