-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сирні продукти (Сир кисломолочний не менше 5% жирності, сир твердий «Російський» не менше 50% жирності, сир плавлений «Дружба» не менше 55% жирності або еквівалент)
Завершена
496 977.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
05.01.2022 16:54 - 17.01.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга повернення на кваліфікацію
Номер:
e59eb79b0f0f42afa3043c095d37828c
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-05-005023-c.b4
Назва:
Скарга повернення на кваліфікацію
Скарга:
Відповідно до ст.29 п.16 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником під час розгляду та оцінці тендерної пропозиції даний пункт не здійснено, чим порушено вимогу Статті 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій, Закону України про публічні Закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 25.02.2020 № 3602.pdf 03.02.2022 10:53
- скарга.pdf 03.02.2022 10:53
- рішення 710.pdf 03.02.2022 10:53
- скарга.pdf.asice 03.02.2022 10:53
- Скарга.docx 03.02.2022 10:53
- рішення переможця 716.pdf 04.02.2022 14:50
- скарга 04.02.2022.pdf 04.02.2022 14:50
- Скарга 04.02.2022.docx 04.02.2022 14:50
- скарга 04.02.2022.pdf.asice 04.02.2022 14:50
- рішення від 07.02.2022 №2372.pdf 07.02.2022 18:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.02.2022 №3300.pdf 17.02.2022 12:42
- рішення від 16.02.2022 №3300.pdf 21.02.2022 11:57
- 710 відхилення (БУДИЩАНСЬКИЙ, Сирні продукти, 496 977,60).docx 10.02.2022 16:01
- повідомлення прийняття, квитанція Мартиновський.pdf 10.02.2022 16:01
- пояснення.pdf 10.02.2022 16:01
- мед. книжка Мартиновський.pdf 10.02.2022 16:01
- Акт НАССР (1).pdf 10.02.2022 16:01
- мед. книжка водій.pdf 10.02.2022 16:01
- Т.Д. (Будища)сир.docx 10.02.2022 16:01
- Медична довідка Міщенко Ю.О..pdf 10.02.2022 16:01
- Трудовий договор Міщенко Ю.О..pdf 10.02.2022 16:01
- медична довідка Пономаренко.pdf 10.02.2022 16:02
- акт НАССР.pdf 10.02.2022 16:02
- Мед.кн Міщенко,санмін.pdf 10.02.2022 16:02
- Повідомлення та квітанція про прийняття Міщенко.pdf 10.02.2022 16:02
- Т.Д. (Будища)сир.pdf 10.02.2022 16:02
- Пояснення скарга Пономаренка (496 977,60).docx 10.02.2022 16:02
- лист розяснення акт транспорт.pdf 10.02.2022 16:02
- мед. книжка.pdf 10.02.2022 16:02
- мед. довідка Мартиновський.pdf 10.02.2022 16:02
- 710.pdf 10.02.2022 16:02
- викрішенАМКУсир будищ.pdf 09.03.2022 16:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.02.2022 18:04
Дата розгляду скарги:
16.02.2022 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.02.2022 18:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.02.2022 12:01
Дата виконання рішення Замовником:
09.03.2022 16:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Вимоги викладені в скарзі виконано.
Вимога
Є відповідь
вимога повернення на кваліфікацію
Номер:
e36e1551e5aa4fd6a121e4c1efc87fe3
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-05-005023-c.b3
Назва:
вимога повернення на кваліфікацію
Вимога:
Відповідно до ст.29 п.16 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником під час розгляду та оцінці тендерної пропозиції даний пункт не здійснено, чим порушено вимогу Статті 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій, Закону України про публічні Закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога по закупівлі 2.doc 01.02.2022 15:57
- 862.pdf 04.02.2022 16:00
Дата подачі:
01.02.2022 15:57
Вирішення:
1. Надати учаснику відповідь про причини невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній спеціфіікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям у процедурі відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі «UA-2022-01-05-005023-c», по предмету закупівлі «Сирні продукти (Сир кисломолочний не менше 5% жирності, сир твердий «Російський» не менше 50% жирності, сир плавлений «Дружба» не менше 55% жирності або еквівалент)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти, що проводиться в інтересах КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ БУДИЩАНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ.
Відповідь:
Щодо першого питання вимоги повідомляємо, що відповідно до п.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Щодо права підпису, то в рішенні уповноваженої особи № 710 від 25.01.2022 р. відсутня така підстава для відхилення тендерної пропозиції.
На підставу розміщення повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону повідомляємо, що відповідно до ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовником в тендерній документації і були визначенні вимоги до учасників – це наявність матеріально технічної бази. На дану вимогу учасник ФОП Пономаренко О.В. повідомив про її наявність, в тому числі і довідкою в довільній формі щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів, якими буде здійснюватися постачання товару від 10.01.2022 року № 9, в якій зазначена інформація про наявність трьох транспортних засобів рефрижераторів згідно яких буде здійснюватися перевезення та постачання товару.
Відсутність у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Пономаренко О.В. копії санітарного паспорту на транспортний засіб – FORD TRANSIT CUSTOM спеціалізований фургон рефрижератор, реєстраційний номер – ВМ9934ВО, який зазначений в Довідці від 10.01.2022 року № 9 не можна віднести до кваліфікаційних вимог, оскільки він не підтверджує наявність матеріально-технічної бази, а підтверджує дотримання учасником (оператором ринку) санітарно-гігієнічних вимог до перевезення продуктів харчування. Окрім того, відсутність документу не можливо віднести до невідповідності інформації та/або документах, як передбачено в п.16 ст. 29 Закону.
В тому числі, відсутність санітарного паспорта не являється єдиною підставою для відхилення пропозиції ФОП Пономаренко О.В.
Щодо другого питання симоги повідомляємо, що відповідно до п.16 ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Щодо права підпису, то в рішенні уповноваженої особи № 710 від 25.01.2022 р. відсутня така підстава для відхилення тендерної пропозиції.
На підставу розміщення повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 цього Закону повідомляємо, що відповідно до ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовником в тендерній документації і були визначенні вимоги до учасників – наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на дану вимогу учасник повідомив про її наявність, в тому числі і довідкою в довільній формі, що містить інформацію про: посади працівників, освіта, стаж роботи за фахом працівників від 10.01.2022 року № 10, згідно якої учасником будуть залучені три працівника до виконання поставок товару.
Відсутня інформація про офіційне працевлаштування водія-вантажника експедитора Пономаренко В.В. у складі тендерної пропозиції не можливо віднести до кваліфікаційних, оскільки вона підтверджує трудові правовідносини, а не знання та досвід, як передбачено ст. 16 Закону. Окрім того, відсутність документу не можливо віднести до невідповідності інформації та/або документах, як передбачено в п.16 ст. 29 Закону.
В тому числі, відсутність інформація про офіційне працевлаштування водія-вантажника експедитора Пономаренко В.В. не являється єдиною підставою для відхилення пропозиції ФОП Пономаренко О.В.
Щодо третього питання вимоги повідомляємо, що даний пункт відхилення стосується не працівників, а наявності транспортних засобів, а саме:
Відповідно до положення ст.909 Цивільного кодексу України:
«Стаття 909. Договір перевезення вантажу
1. За договором перевезення вантажу одна сторона (перевізник) зобов'язується доставити довірений їй другою стороною (відправником) вантаж до пункту призначення та видати його особі, яка має право на одержання вантажу (одержувачеві), а відправник зобов'язується сплатити за перевезення вантажу встановлену плату.
2. Договір перевезення вантажу укладається у письмовій формі.
3. Укладення договору перевезення вантажу підтверджується складенням транспортної накладної (коносамента або іншого документа, встановленого транспортними кодексами (статутами).
4. Законом можуть бути передбачені особливості укладення та виконання договору перевезення вантажу.»
Положенням Цивільного кодексу України чітко визначається природа договору перевезення, у даному випадку надається послуга, під час надання якої задіяні працівники Перевізника.
Проаналізувавши документи надані ФОП Пономаренко О.В. у складі пропозиції виникають сумніви, щодо реальності самого договору Перевезення вантажу спеціалізованим транспортом №12 від 06 січня 2022 року, оскільки не зрозуміло, як Перевізником надаються послуги на двох транспортних засобах, з залученням лише одного водія. Оскільки даний аспект не враховано учасником (Скаржником) виникає питання, а чи взагалі послуги перевезення надаються двома транспортними засобами, і чи взагалі вони надаються.
Щодо четвертого питання повідомляємо, що суб’єктом оскарження на підтвердження даного пункту Скарги вказано лише той підпункт пункту 1.1. Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, адже даний пункт містить і інші положення, а саме:
«1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку1;
- інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації;
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- статутом (зі змінами у разі наявності) чи іншим установчим документом або надати лист (довідку, інформацію тощо) із зазначенням коду доступу до надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації;
- витягом з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником ПДВ чи єдиного податку). У разі, якщо учасник перебуває на іншій системі оподаткування – надати інформаційний лист, завірений підписом уповноваженої особи Учасника;
- документів, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі);
- проектом договору про закупівлю - згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації;
- інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.».
Даним положення чітко зазначено, що Додаток 1 до Тендерної документації містить як кваліфікаційні, так і технічні вимоги.
Оскільки вимога, щодо надання - Акту перевірки транспортних засобів – рефрежираторів (які вказано в довідці про наявність спеціалізованих транспортних засобів), складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (наказ 447 від 08.08.2019) (без недоліків чи невідповідностей) виданий на ім’я учасника або перевізника або орендодавця виданий не раніше 2021 року- знаходиться в частині додатку 1 «Загальні технічні вимоги», її аж ніяк не можливо розгляди, як кваліфікаційну.
Замовником відхилено тендерну пропозицію ФОП Пономаренко О.В., у зв’язку з відсутністю у складі пропозиції Акту перевірки транспортних засобів – рефрежираторів (які вказано в довідці про наявність спеціалізованих транспортних засобів), складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (наказ 447 від 08.08.2019) (без недоліків чи невідповідностей) виданий на ім’я учасника або перевізника або орендодавця виданий не раніше 2021 року-
Наявні в складі тендерної пропозиції акти перевірки не містять інформації про перевірку транспортних засобів, які вказані учасником в довідці про наявність спеціалізованих транспортних засобів.
Щодо п’ятого питання повідомляємо, що відповідно до п.16 ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Щодо права підпису, то в рішенні уповноваженої особи № 710 від 25.01.2022 р. відсутня така підстава для відхилення тендерної пропозиції.
На підставу розміщення повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону повідомляємо, що відповідно до ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
З вищевикладеного слідує, що акт виконаних робіт до Договору з установою, яка видала результати дослідження на якість дезінфекції видані на ім’я перевізника не є кваліфікаційною вимогою, а підтверджує виконання укладеного договору та проведення дезінфекції, тобто дотримання санітарно-гігієнічних вимог учасником.
З вищевикладеного слідує, що пропозицію учасника було правомірно відхиленно, оскільки його тендерна пропозиція не відповідала вимогам тендерної документації, невідповідності його пропозиції не можливо віднести до кваліфікаційних вимог, тому Замовник не зобов’язаний був надавати йому час для усунення вимог, а вразі надання такої можливості порушив би вимоги Закону.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
вимога повернення на кваліфікацію
Номер:
076658dda77c4699bbf9c69d52827a47
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-05-005023-c.b2
Назва:
вимога повернення на кваліфікацію
Вимога:
Шановний Замовнику!
Протоколом №710 від 25.01.2022 року мою пропозицію дискваліфіковано, на підставі пунктів 1,2 частини l ст. 3l Закону.
В протоколі про відхилення зазначені акти (Акт перевiрки транспортних засобiв – рефрежираторів та акт виконаних робіт по договору з установою, яка видала результати дослідження на якість дезінфекції видані на ім’я перевізника) віднесені Вами до технічних специфікацій, маркувань, сертифікатів, протоколів випробувань та інших засобів підтвердження відповідності – це не є вірним.
Дані акти відносяться для підтвердження матеріально - технічної бази, що відповідає Додатку 1 Тендерної документації - Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ст. 16 Закону.
Питання на які зазначає уповноважена особа відносяться до Документів, що підтверджують відповідність пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ст. 16 Закону.
Відповідно до ст.29 п.16 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Замовником під час розгляду та оцінці тендерної пропозиції даний пункт не здійснено, чим
порушено вимогу Статті 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій, Закону України про
публічні Закупівлі.
На підставі вище викладеного вимагаю повернути на кваліфікацію мою пропозицію та надати час на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані мною у своїй тендерній пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога по закупівлі.doc 25.01.2022 18:21
- 780.pdf 28.01.2022 11:49
Дата подачі:
25.01.2022 18:21
Вирішення:
Відповідно до ст. 22 та ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовнику надано право встановлювати в тендерній документації технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності.
Замовником у тендерній документації, крім вищевказаного, також, визначаються кваліфікаційні вимоги до учасників, передбачені ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Так, відповідно до тендерної документації замовником у даній закупівлі визначено наступні кваліфікаційні вимоги та перелік документів, які їх підтверджують:
№
Кваліфікаційні критерії
Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям
1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази - довідка в довільній формі за підписом Учасника /або його уповноваженої особи/ та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (з обов’язковим зазначенням інформації про потужності (складські приміщення)), які пристосовані для виробництва або зберігання, та відповідають вимогам санітарного законодавства. Копію чинного договору оренди нежитлового приміщення або інший документ, який посвідчує право на користування приміщенням, зі строком дії не менше ніж до 31.12.2022 року та акту приймання-передачі, якщо складські приміщення орендовані.
- довідка в довільній формі щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів, якими буде здійснюватися постачання товару, не менше трьох транспортних засобів рефрижераторів. Копії свідоцтв(а) про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів). Для орендованого транспортного засобу подається копія чинного договору оренди зі строком дії не менше ніж до 31.12.2022 з актом приймання-передачі або договору про надання послуг перевезення продовольчих товарів або договорів про надання послуг з перевезення продовольчих товарів, або договорів про співпрацю, якщо автотранспорт орендований.
- копія акту (виконаних робіт), що підтверджує проведення дезінфекції транспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка товару.
- копія санітарного паспорту на кожен вид автотранспорту з проходженням санітарної обробки транспортного засобу кожні 10 днів або частіше;
- результати дослідження на якість дезінфекції транспортного засобу видані на ім’я учасника або перевізника, та акт виконаних робіт та Договір з установою, яка видала результати датовані 2021 роком.
У разі здійснення дезінфекції транспортних засобів суб’єктом господарювання:
договір про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі;
акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останніх два місяці до дати закінчення строку подання тендерних пропозицій;
витяг з ЄДР суб’єкта господарювання, що здійснює дезінфекційну обробку автотранспортних засобів;
документ, який підтверджує проходження підвищення кваліфікації та перепідготовки медичних і фармацевтичних працівників та документ який підтверджує присвоєння кваліфікаційної категорії особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту до проведення дезінфекційних робіт.
особисту медичну книжку особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту, з відміткою лікаря про проходження медогляду, та/або довідку яка підтверджує проходження медогляду особи суб’єкта господарювання (дезінфектора) за підписом уповноваженої особи.
документ який підтверджує статус та повноваження суб’єкта господарювання що здійснює дезінфекційну обробку автотранспортних засобів.
У разі, якщо Учасник самостійно здійснює дезінфекцію транспортних засобів:
наказ Учасника про призначення особи, відповідальної за проведення дезінфекційних робіт автотранспорту;
довідку у довільній формі, в якій пояснити наступне: де, яким чином та якою особою проводиться і буде проводитися, під час поставки предмету закупівлі, дезінфекція транспортного (-них) засобу (-ів), яким (-и) буде здійснюватися поставка предмету закупівлі;
акти або інші документи, що підтверджують дати та об’єм виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останніх два місяці до дати закінчення строку подання пропозицій.
свідоцтво про проходження підвищення кваліфікації та перепідготовки молодших медичних і фармацевтичних працівників або копію довідки про проведення гігієнічного навчання з питань дезінфекції особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту, до проведення дезінфекційних робіт;
особисту медичну книжку особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту, з відміткою лікаря про проходження медогляду.
Учасником, а у випадку залучення транспорту, перевізником обов’язково повинні бути зареєстровані потужності для виду діяльності транспортування. У випадку залучення перевізника у відкритому державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань у перевізника має бути зареєстрований вид діяльності згідно КВЕД 49.41 Вантажний автомобільний транспорт.
2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Оригінал довідки у довільній формі, що містить інформацію про: посади працівників, освіта, стаж роботи за фахом працівників. (надати копії медичних книжок працівників учасника (водіїв, експедиторів, водіїв-експедиторів, тощо, та медичні довідки про придатність до керування транспортним засобами на водіїв, дійсні на момент подання), які будуть залучені до виконання поставок товару, що є предметом закупівлі;). Працівники повинні бути офіційно працевлаштовані, Учасник у складі пропозиції надає документи, що підтверджує трудові відносини між учасником та працівниками та/або перевізником (який залучається до виконання робіт) та працівниками, а саме: повідомлення про прийняття працівника на роботу та квитанцію про отримання даного повідомлення відповідним органом державної податкової служби.
Підтвердження проходження навчання працівників (зазначених у довідці) з питань гігієни персоналу, що засвідчують дату навчання.
3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору, (не менше одного договору).
- копія договору(ів) вказаного (них) в довідці про виконання аналогічного договору.
- позитивний відгук від замовника (покупця) з яким було укладено аналогічний договір, що вказаний в довідці про виконання аналогічного договору, в довільній формі/або інший документ, що підтверджує виконання зазначеного договору.
Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на постачання будь-яких продуктів харчування.
Інші документи
1 Довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) яка містить відомості про підприємство.
2 1. Скановані документи, що підтверджують повноваження керівника: протокол установчих (загальних) зборів або рішення засновника та наказ (розпорядження) про призначення, або про вступ на посаду (для юридичних осіб)).
У разі, якщо інтереси учасника представляє не керівник, а саме, якщо договір про закупівлю та документи тендерної пропозиції підписує не керівник, а інша особа, яку уповноважено під час проведення процедури закупівлі підписувати договір про закупівлю та документи тендерної пропозиції, подається сканована довіреність (доручення) на цю особу про надання їй повноважень підписувати договір про закупівлю та документи тендерної пропозиції.
3 2. Копія Статуту із змінами (у разі їх наявності) або іншого установчого документу або Опис із зазначенням контрольного номеру для доступу до Статуту на сайті Мін'юсту;
(лист-роз’яснення у разі відсутності Статуту або іншого установчого документу)
4 Лист – згода на обробку персональних даних
5 3. Сканований витяг або виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що містить актуальні відомості про учасника.
6 4. Скановане свідоцтво чи витяг платника податку на додану вартість (якщо є платником ПДВ), або свідоцтво про право сплати єдиного податку (якщо є платником єдиного податку), або витяг з Реєстру платників податку. В разі, якщо учасник не є платником податків або перебуває на загальній системі оподаткування йому необхідно надати таку інформацію в складі пропозиції
7 Лист від Учасника в довільній формі з зазначенням інформації щодо найменування виробника товару та країни його походження.
Проте, у тендерній пропозиції учасника ФОП Пономаренко Ольга Віталіївна відсутні документи, які вимагалися замовником на підтвердження технічних специфікацій, маркувань, сертифікатів, протоколів випробувань та інших засобів підтвердження відповідності в рамках ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема:
- Акт перевірки транспортних засобів – рефрежираторів (які вказано в довідці про наявність спеціалізованих транспортних засобів), складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (наказ 447 від 08.08.2019) (без недоліків чи невідповідностей) виданий на ім’я учасника або перевізника або орендодавця виданий не раніше 2021 року.
- Учасник у складі пропозиції надає результатами дослідження на якість дезінфекції видані на ім’я учасника або перевізника, та акт виконаних робіт та Договір з установою, яка видала результати видані не раніше 2021 року.
Відповідно до ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовнику надано право розмістити вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Оскільки учасником ФОП Пономаренко Ольга Віталіївна не надано документи, які вимагалися замовником на підтвердження технічних специфікацій, маркувань, сертифікатів, протоколів випробувань та інших засобів підтвердження відповідності, для розміщення вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у замовника відсутні правові підстави.
Виходячи з вищевикладеного, тендерна пропозиція учасника ФОП Пономаренко Ольга Віталіївна, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи все вищевказане тендерна пропозиція учасника ФОП Пономаренко Ольга Віталіївна була відхилена згідно вимог статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
щодо видалення дискримінаційних вимог
Номер:
2bcb6df417d54ed3b1864da9179fb1f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-05-005023-c.c1
Назва:
щодо видалення дискримінаційних вимог
Вимога:
У відповідності до додатку 1 тендерної документації «Відкриті торги» на закупівлю товарів Сирні продукти (Сир кисломолочний не менше 5% жирності, сир твердий «Російський» не менше 50% жирності, сир плавлений «Дружба» не менше 55% жирності або еквівалент) а саме:
Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ст. 16 Закону вимагається надання:
- довідка в довільній формі щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів, якими буде здійснюватися постачання товару, не менше трьох транспортних засобів рефрижераторів. Копії свідоцтв(а) про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів). Для орендованого транспортного засобу подається копія чинного договору оренди зі строком дії не менше ніж до 31.12.2022 з актом приймання-передачі або договору про надання послуг перевезення продовольчих товарів або договорів про надання послуг з перевезення продовольчих товарів, або договорів про співпрацю, якщо автотранспорт орендований.
Згідно проекту договору по предмету закупівлі Строк поставки Товару – до 31.12.2022 року, відвантаження Товару має бути не пізніше ніж 3 днів з моменту отримання заявки від Замовника в довільній формі. Поставка має бути здійснена за адресою Замовника: 41462, Сумська обл., Глухівський р-н, село Будища, вул. Петропавлівська, буд. 00.
Проаналізувавши умови ТД, цілком достатньо мати у наявності 1 (один) спеціалізований транспортний засіб - рефрижератор, яким буде здійснюватися постачання товару і повністю виконувати встановлені Замовником вимоги. Доставка здійснюється до одного закладу, одним транспортним засобом, навіщо вимагати не менше трьох транспортних засобів рефрижераторів? Крім того, вважаю за необхідне зазначити, що утримання вищезазначених транспортних засобів (рефрижераторів) вимагає значних фінансових витрат, які під силу не всім Учасникам публічних закупівель, а отже цією вимогою значно звужується коло потенційних постачальників, чим порушуються принципи публічних закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них (стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників (далі - Закон). Так, відповідно до п.4 і п.6 ч.1 зазначеної статті Закону закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників та рівне ставлення до них та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 ст.5 Закону встановлено імперативну норму, відповідно до якої замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимога, щодо не менше 3-х автомобілів рефрижераторів за своєю суттю є дискримінаційною, автоматично позбавляє мене можливості перемогти, навіть, з пропозицією найменшої ціни та має бути виключена з документації.
Вимагаю Замовника дискримінаційні положення тендерної документації вилучити.
Пов'язані документи:
Замовник
- 532.pdf 12.01.2022 15:21
Дата подачі:
06.01.2022 09:39
Вирішення:
За результатами розгляду вашої вимоги повідомляємо наступне: « Відповідно до ч.1, ч.2 та ч.3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.»
Замовник вважає за необхідне наявність саме трьох транспортних засобів рефрижераторів, оскільки:
- Під час перевезення продуктів харчування, а саме у зимовий період необхідне дотримання певного температурного режиму, для запобігання замерзання товару.
- Дотримання товарного сусідства є обов’язковим, перевезення інших товарів разом з предметом закупівлі не допускається
- Задля запобігання збою поставок через несправність транспортних засобів.
Щодо до утримання транспортних засобів, то відповідно до вимог Замовника та чинного законодавства, Учасникам не заборонено залучати спроможності інших суб’єктів господарювання.
Закон не обмежує та не забороняє встановлювати вимоги до учасників, які Ви вимагаєте змінити, викладене у вимозі є суб’єктивною думкою Учасника та жодним чином не обмежує та не встановлює дискримінаційних умов.
Враховуючи вищезазначене, вимога за даним пунктом не підлягає виконанню, та є безпідставною.»»
Статус вимоги:
Відхилено