-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Риба морожена хек (тушка, філе)
Торги не відбулися
461 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 611.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 611.00 UAH
Період оскарження:
05.01.2022 13:55 - 28.01.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника
Номер:
df2457a3755747cda0e5a2f3eded5065
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-05-000526-b.b1
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
№ 14/02-2 від 14.02.2022 р.
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 45, тел. (044) 594-64-12, 520-10-42
Найменування Замовника: Управління освіти Біляївської міської ради
Місцезнаходження: 67600, вул. Костіна, 9, м. Біляївка, Біляївський район, Одеська область
Код ЄДРПОУ: 40203901
Категорія Замовника: Юридична особа, яка
забезпечує потреби держави або територіальної громади,
номер засобу зв’язку: (04852)2-57-87
електронна адреса: zakupki.bel@ukr.ne
Суб’єкт оскарження: Приватне підприємство «Провіант Сервіс»
Місцезнаходження: 65029, Одеська область, м. Одеса, вул. Новосельського, буд.1
Код ЄДРПОУ: 43179154
Номер засобу зв’язку: (050) – 211-36-49
номер оголошення про проведення процедури у системі електронних закупівель
UA-2022-01-05-000526-b
по процедурі відкриті торги згідно з предметом закупівлі, Код ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (хек тушка, хек філе)
СКАРГА
про порушення порядку проведення процедури закупівлі та зобов’язання Замовника скасувати рішення
Управління освіти Біляївської міської ради (надалі - Замовник) оголосило про проведення відкритих торгів згідно предметом закупівлі, Код ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (хек тушка, хек філе) для потреб 2022 року згідно оголошення № UA-2022-01-05-000526-b від 05.01.22 р. (надалі - процедура закупівлі).
Приватне підприємство «Провіант Сервіс» (надалі – Суб’єкт оскарження, Скаржник) підготувало тендерну пропозицію на вказану процедуру закупівлі та подало її через електронну систему закупівель.
Згідно з Реєстром отриманих тендерних пропозицій/пропозицій № UA-2022-01-05-000526-b, який розміщений у електронній системі закупівель 02.02.2022 року, для участі у процедурі закупівлі тендерні пропозиції були подані:
1) ТОВ "ЮГ-АГРОЦЕНТР"
2) ФОП Швець В.Б.
3) ПП ПРОВІАНТ СЕРВІС
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №35 від «04 лютого» 2022 р., який був опублікований у системі електронних закупівель, відхилено тендерну пропозицію Учасника ПП «ПРОВІАНТ СЕРВІС» процедури відкритих торгів закупівлі за кодом ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (хек тушка, хек філе) ідентифікатор UA-2022-01-05-000526-b згідно: 1) абз.2, 3 п.1 ч. 1 Статті 31 Закону; 2) абз.2 п.2 ч. 1 Статті 31 Закону.
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №39 від «10 лютого» 2022 р., який був опублікований у системі електронних закупівель, визначено переможцем закупівлі товару за ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (хек тушка, хек філе ФОП Швець В.Б. з тендерною пропозицією - 399150,00грн. Прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів (UA-2022-01-05-000526-b) - ФОП Швець В.Б.
11.02.2022 року Замовником у електронній системі закупівель було розміщено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2022-01-05-000526-b з ФОП Швець В.Б.
Відповідно до ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав внаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Таким чином, скарга у даній процедурі закупівлі щодо визначення переможця може бути подана до «20» лютого 2022 року включно.
1. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати.
Підставою подання даної скарги є порушення Замовником, який проводить закупівлю, норм Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом безпідставного відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ПРОВІАНТ СЕРВІС» та визначення переможцем учасника, ФОП Швець В.Б., тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, а тому тендерна пропозиція останнього повинна була бути відхилена Замовником.
2. Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Порушене право та охоронюваний законом інтерес Суб’єкта оскарження з приводу допущених Замовником порушень при прийнятті рішень полягає у тому, що тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає кваліфікаційним та іншим вимогам тендерної документації Замовника, однак останнім було безпідставно відхилено тендерну пропозицію Скаржника. При цьому, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Швець В.Б. та визнання вказаної пропозиції такою, що відповідає вимогам тендерної документації, було порушено положення тендерної документації та вимог Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки тендерна пропозиція ФОП Швець В.Б. не відповідає вимогам тендерної документації та містить значну кількість недоліків і невідповідностей.
Свою позицію обґрунтовуємо наступним.
І. Щодо необґрунтованості підстав відхилення тендерної пропозиції Скаржника, що суперечать положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Стосовно першого твердження:
«Учасником на виконання п. 1.3 Додатку №1 Тендерної документації завантажено документ №38.1/438 від 04.09.2019р. про державну реєстрацію потужності оператора ринку ПП «РАЦІОН ГРУП». В документі інформується : «Вид діяльності, що планується здійснювати з використанням потужності - транспортування, зберігання, реалізація харчових продуктів, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 градусів С і залишатися придатними для споживання людиною, заклад громадського харчування та присвоєно даній потужності особистий реєстраційний номер r-UA-15-27-2796». Предметом закупівлі є заморожена риба, яка має зберігатися при температурі -18 градусів С.»
Скаржник категорично не погоджується із заявленою Замовником підставою для відхилення в зв’язку із наступним.
У складі тендерної пропозиції скаржником надано Договір №22-23/РП від 10.01.2022р. про складське та транспортне-експедиційне обслуговування, в якому ПП «РАЦІОН ГРУП» зобов’язується ПП «ПРОВІАНТ СЕРВІС» організувати та забезпечити зберігання, складське оброблення на своєму складі транспортування вантажу Замовника по території України. Адреса складу м .Одеса, вул.Онезька,5»
Так, на виконання п. 1.3 Додатку №1 Тендерної документації ПП «ПРОВІАНТ СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано Експлуатаційний дозвіл на холодильний склад ПП «РАЦІОН ГРУП» на потужність за адресою: вул. Онезька, 5, м. Одеса, Одеська обл., 65033 (Реєстраційний номер потужності: а-UA-15-27-359-0-CS).
За даними Реєстру операторів ринку та потужностей Одеській області, на які видано експлуатаційний дозвіл вид господарської діяльності з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження, що провадиться з використанням потужності зазначеної потужності - Потужність загального призначення Холодильний склад (незалежний, автономний) -секція 0, категорія CS.
Згідно з Додатком 2 до Порядку ведення реєстру операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 10 лютого 2016 року N 40, потужність категорії CS визначена як Холодильний склад (незалежний, автономний).
Таким чином, наданий Скаржником в складі тендерної пропозиції Експлуатаційний дозвіл на холодильний склад ПП «РАЦІОН ГРУП» на потужність за адресою: вул. Онезька, 5, м. Одеса, Одеська обл., 65033 (Реєстраційний номер потужності: а-UA-15-27-359-0-CS), з урахуванням умов договору №22-23/РП від 10.01.2022р. про складське та транспортне-експедиційне обслуговування, підтверджує спроможність Скаржника здійснювати зберігання продуктів, що є предметом закупівлі.
Скаржник вважає, що у складі пропозиції були надані усі запитувані Замовником документи, щодо документального підтвердження відповідності ПП «ПРОВІАНТ СЕРВІС» кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та у Замовника були відсутні обґрунтовані підстави для відхилення пропозиції Скаржника.
Стосовно другого твердження:
«Учасником завантажено Договір №22-23/РП від 10.01.2022р. про складське та транспортне-екседиційне обслуговування, в якому ПП «РАЦІОН ГРУП» зобов’язується ПП «ПРОВІАНТ СЕРВІС» організувати та забезпечити зберігання, складське оброблення на своєму складі транспортування вантажу Замовника по території України». Адреса складу м .Одеса, вул.Онезька,5. Також завантажено Експлуатаційний дозвіл на холодильний склад ПП «РАЦІОН ГРУП» на потужність за адресою: м. Одеса, вул. Інглезі, 6.2. Дана потужність не пов’язана з діяльністю ПП «ПРОВІАНТ СЕРВІС», документальне підтвердження відсутнє. Не виконана вимога п. 1.3 Додатку №1 Тендерної документації.»
З урахуванням наданих у попередньому пункті пояснень щодо Експлуатаційного дозволу на холодильний склад ПП «РАЦІОН ГРУП» на потужність за адресою: вул. Онезька, 5, м. Одеса, Одеська обл., 65033 (Реєстраційний номер потужності: а-UA-15-27-359-0-CS), зазначаємо, що Замовником невірно встановлено адресу потужності на яку видано такий дозвіл.
Так, як наданий у складі тендерної пропозиції Скаржника Експлуатаційний дозвіл на холодильний склад ПП «РАЦІОН ГРУП», так і дані з Реєстру операторів ринку та потужностей Одеській області, на які видано експлуатаційний дозвіл, адресою потужності за реєстраційним номером а-UA-15-27-359-0-CS визначають: вул. Онезька, 5, м. Одеса, Одеська обл., 65033.
Дана підстава Замовника для відхилення тендерної пропозиції ПП «ПРОВІАНТ СЕРВІС» не відповідає дійсності.
Скаржником виконана вимога п. 1.3 Додатку №1 Тендерної документації.
Стосовно третього твердження:
«Листом №20-01-13 від 19.01.2022р. Учасник пояснює, що складське та транспортне експедиційне обслуговування, на основі укладених договорів, здійснює ПП «РАЦІОН ГРУП». Відповідно завантажено договір між ПП «РАЦІОН ГРУП» та ТОВ «МЕДДЕЗИНФЕКЦІЯ» про ведення спостереження та проводження робіт з дератизації, дезінсекції та дезінфекції. Термін дії договору закінчився 30.11.2021р. До договору завантажена додаткова угода №1 від 23.12.2021 року. Отже, додаткова угода не є чинною, так як укладена після закінчення терміну дії договору. Не виконана вимога п.1.6 Додатку №1 Тендерної документації.»
Такі доводи Замовника щодо підстав відхилення тендерної пропозиції скаржника необґрунтовані з огляду на наступне.
Так, у відповідності до ст. 204 Цивільного кодексу України правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.
Відповідно до ст. 626 ЦК України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Згідно ст. 629 ЦК України, договір є обов'язковим для виконання сторонами. Відповідно до ст. 651 ЦК України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін тільки у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. При цьому, істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору.
В свою чергу, в складі тендерної пропозиції Скаржника надана Додаткова угода №1 до Договору №130М від «14» грудня 2020 року, за умовами якої дія зазначеного договору продовжується на термін з «01» січня 2022 року по «31» грудня 2023 року, та акти виконаних робіт за листопад та грудень 2021 року.
Таким чином, між ПП «РАЦІОН ГРУП» та ТОВ «МЕДДЕЗИНФЕКЦІЯ» безперервно та правомірно здійснюється правочин, а саме договір на ведення спостереження та проводження робіт з дератизації, дезінсекції та дезінфекції, оскільки останній не визнано судом недійсним та сторонами на виконання такого підписано відповідні супровідні документи.
У Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції Скаржника, у складі тендерної пропозиції надана копія договору на санітарну обробку автотранспорту, дійсну на термін виконання договору постачання, тобто необхідні документи для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Стосовно четвертого твердження:
«Тендерною документацією Замовника передбачено вимога п.5 Розділу «Перелік інформації та інших документів, які вимагаються Замовником» Додатку 5 «Учасником в складі тендерної пропозиції необхідно надати сканований оригінал акту перевірки суб’єкта господарювання (учасника) який здійснюватиме постачання товару, що є предметом закупівлі, складений територіальним' органом Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, не раніше 2021 року». Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено Акт №327 від 25.02.2021р. у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Аудит проведено для потужності оператора ринку ПП «РАЦІОН ГРУП», що знаходиться за адресою: м. Одеса, вул. Ільфа і Петрова, 25, 65104 (харчоблок у ЗОШ №55). Дана потужність не має жодного відношення до даної процедури закупівлі. Не виконана вимога п.1.6 Додатку №1 Тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації.»
За умовами тендерної документації Замовника, а саме – згідно Додатку 5 «Учасником в складі тендерної пропозиції необхідно надати сканований оригінал акту перевірки суб’єкта господарювання (учасника) який здійснюватиме постачання товару, що є предметом закупівлі, складений територіальним' органом Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, не раніше 2021 року».
З наведеного вбачається, що Замовником не визначено стосовно якої саме потужності оператора ринку необхідно надати акт перевірки суб’єкта господарювання, складений територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, для підтвердження інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
В свою чергу Скаржником у складі тендерної пропозиції надано Акт №327 від 25.02.2021р. у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, проведений для потужності оператора ринку ПП «РАЦІОН ГРУП», який залучається учасником для здійснення постачання товару, що є предметом закупівлі.
За таких обставин, наданий скаржником у складі тендерної пропозиції Акт №327 від 25.02.2021р. у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, проведений для потужності оператора ринку ПП «РАЦІОН ГРУП», який залучатиметься до постачання товару, що є предметом закупівлі повністю виконує вимогу Замовника про надання документів та інформації про підтвердження відповідності Скаржника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
З урахуванням наведеного вище, у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП «ПРОВІАНТ СЕРВІС», у зв’язку з чим Скаржник категорично не погоджується із викладеними у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №35 від «04 лютого» 2022 р. обставинами та вважає всі наведені в ньому підстави необґрунтованими та такими, що суперечать положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
ІІ. Щодо порушення Замовником положень тендерної документації та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Швець В.Б. та визнання вказаної пропозиції такою, що відповідає вимогам тендерної документації.
2.1. Довідка ФОП Швець В.Б. про наявність ресурсної та матеріально-технічної бази не містить відомостей щодо наявності в учасника офісу.
Відповідно до п.п. 1.1. Додатку №1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» документом, який підтверджує відповідність наявність обладнання та матеріально-технічної бази є: «1.1. Інформаційна довідка про технічні можливості учасника про наявність ресурсної та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю, а саме: найменування обладнання/матеріально-технічної бази необхідного для виконання договору (довідка в довільній формі про наявність офісу, складських приміщень, автомобільного транспорту, які будуть задіяні в договірних зобов'язаннях).»
Таким чином, інформаційна довідка Учасника про технічні можливості учасника про наявність ресурсної та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю в обов’язковому порядку повинна містити інформацію про наявність в учасника офісу.
Сторінка 14 наданого ФОП Швець В.Б. файлу «Кваліфікаційні вимоги.pdf» містить інформаційну довідку вих. №18 від 14 січня 2022 року про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази.
Надана учасником довідка не містить інформації про наявність офісу, який буде задіяний в договірних зобов’язаннях.
Отже, тендерна пропозиція ФОП Швець В.Б. в частині підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази не відповідає вимогам п.п. 1.1. Додатку №1 до тендерної документації, оскільки не підтверджує наявність офісу, який буде задіяний в договірних зобов'язаннях.
2.2. ФОП Швець В.Б. в складі тендерної пропозиції не надано перелік потужностей операторів ринку харчових продуктів.
Відповідно до п. 4 Переліку інформації та інших документів, які вимагаються Замовником та мають бути надані учасником в складі тендерної пропозиції, викладених в Додатку №5 до ТД учасник в складі тендерної пропозиції надає «4. Перелік потужностей операторів ринку харчових продуктів звідки буде проводитися постачання харчових продуктів із зазначенням номеру державної потужності оператора ринку та дати видачі чинного експлуатаційного дозволу та/або державної реєстрації таких потужностей.»
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Швець В.Б. не відповідає Додатку №5 до ТД в частині п. 4 Переліку інформації та інших документів, які вимагаються Замовником та мають бути надані учасником в складі тендерної пропозиції, оскільки не містить Перелік потужностей операторів ринку харчових продуктів звідки буде проводитися постачання харчових продуктів із зазначенням номеру державної потужності оператора ринку та дати видачі чинного експлуатаційного дозволу та/або державної реєстрації таких потужностей
2.3. ФОП Швець В.Б. не надано Копії договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію автотранспортних засобів.
Відповідно до п.1 Розділу «Перелік інформації та інших документів, які вимагаються Замовником» Додатку 5 «Учасником в складі тендерної пропозиції необхідно надати Копію договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень та автотранспортних засобів, які вказані згідно Додатку 1 до тендерної документації з установами, які мають право на проведення таких робіт.».
У складі тендерної пропозиції ФОП Швець В.Б. надано копію договору №560 від 01 грудня 2021 р., за п. 1.1. якого: «ЗАМОВНИК доручає, а ВИКОНАВЕЦЬ приймає на себе зобов’язання проводити дезінфекцію транспортних засобів, що використовуються для перевезення продуктів харчування та продовольчої сировини в обсягах та в місцях, зазначених у додатках до цього договору».
Отже, наданим учасником у складі тендерної пропозиції договором передбачено лише здійснення дезінфекції транспортних засобів, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Швець В.Б. не відповідає вимогам п.1 Розділу «Перелік інформації та інших документів, які вимагаються Замовником» Додатку 5, оскільки не містить Копії договору, який підтверджує можливість здійснення дезінфекції, дезінсекції, дератизації автотранспортних засобів.
2.4. ФОП Швець В.Б. не надано в складі тендерної пропозиції правові підстави наявності обладнання/ матеріально-технічної бази.
Відповідно до п.п. 1.2. Додатку №1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен надати «1.2. Правові підстави наявності обладнання/ матеріально-технічної бази (копія договору(ів) купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/ будівлі/ складу/ транспорту/ тощо);»
Сторінка 14 наданого ФОП Швець В.Б. файлу «Кваліфікаційні вимоги.pdf» містить інформаційну довідку вих. №18 від 14 січня 2022 року про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази.
За даною довідкою ФОП Швець В.Б. повідомлено про наявність в нього вантажного фургону ізотермічного VOLKSWAGEN номер ВН1513ВО, однак в складі тендерної пропозиції відсутнє свідоцтво про реєстрацію даного автотранспортного засобу.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Швець В.Б. в частині підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази не відповідає вимогам п.п. 1.2. Додатку №1 до тендерної документації, оскільки не містить правових підстав наявності в нього транспорту.
3. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, випадку, якщо скарги стосуються тендерної документації та/або стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій:
1) довідка вих. №18 від 14 січня 2022 року про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази
2) договір №560 від 01 грудня 2021 р.
3) Договір №130М від «14» грудня 2020 року
4) Додаткова угода №1 від 23.12.2021 року
5) Акти виконаних робіт за листопад та грудень 2021 року
6) Акт №327 від 25.02.2021р.
7) Договір №22-23/РП від 10.01.2022р. про складське та транспортне-експедиційне обслуговування.
8) Експлуатаційний дозвіл на холодильний склад ПП «РАЦІОН ГРУП» на потужність за адресою: вул. Онезька, 5, м. Одеса, Одеська обл., 65033 (Реєстраційний номер потужності: а-UA-15-27-359-0-CS).
Підсумовуючи вищевикладене, звертаючись до Антимонопольного комітету України в особі постійно діючої адміністративної колегії як органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, керуючись положеннями ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу ПП «ПРОВІАНТ СЕРВІС» про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по процедурі відкритих торгів, згідно предмету закупівлі за Код ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (хек тушка, хек філе) (ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-05-000526-b).
2. На строк до винесення рішення за цією скаргою призупинити процедуру відкритих торгів, що проводиться Управлінням освіти Біляївської міської ради за предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (хек тушка, хек філе) (ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-05-000526-b).
3. Зобов’язати Управлінням освіти Біляївської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «ПРОВІАНТ СЕРВІС» (код ЄДРПОУ: 43179154), оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №35 від «04 лютого» 2022 р.
4. Зобов’язати Управління освіти Біляївської міської ради скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі товару за ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (хек тушка, хек філе) оформленого протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №39 від «10 лютого» 2022 р.
5. Зобов’язати Управління освіти Біляївської міської ради усунути порушення процедури закупівлі за предметом закупівлі за кодом Код ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (хек тушка, хек філе) (ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-05-000526-b).
Директор ПП «ПРОВІАНТ СЕРВІС» Т.В. Тарасюк
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 14.02.2022 21:32
- Скарга ворд 14.02.2022 21:32
- Додаток 1 14.02.2022 21:32
- Додаток 2 14.02.2022 21:32
- Додаток 3 14.02.2022 21:33
- Додаток 4 14.02.2022 21:33
- Додаток 5 14.02.2022 21:33
- Додаток 6 14.02.2022 21:33
- рішення від 17.02.2022№3336.pdf 17.02.2022 17:07
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 13.04.2022 №631.pdf 13.04.2022 14:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.04.2022№4030.pdf 25.04.2022 12:34
- рішення від 22.04.2022 №4030.pdf 26.04.2022 15:41
- Відповідь на скаргу.pdf 21.02.2022 09:03
- Відповідь на скаргу.doc 21.02.2022 09:03
- Протокол №64.pdf 01.07.2022 15:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.02.2022 12:18
Дата розгляду скарги:
28.02.2022 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.02.2022 17:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.04.2022 15:42
Дата виконання рішення Замовником:
01.07.2022 15:19
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі –Колегія) по скарзі приватного підприємства "ПРОВІАНТ СЕРВІС" від 15 лютого 2022 No UA-2022-01-05-000526-b.b1