• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Масло вершкове

Завершена

199 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 998.00 UAH
Період оскарження: 05.01.2022 13:38 - 12.01.2022 15:00
Вимога
Відхилено

Вимога до перегляду рішення

Номер: 090b782990cf4f28aeb20118c3559c27
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-05-002597-c.b1
Назва: Вимога до перегляду рішення
Вимога:
Згідно з частиною 20 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до: Замовника; Органу, що здійснює контроль над Замовником (Рахункова палата, АМКУ, Держаудитслужба); Суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку. Ознайомившись із протоколом відхилення тендерної пропозиції № 5 від 19.01.2022 року, просимо надати роз’яснення про те, де конкретно, у якому пункті Оголошення про проведення закупівлі через систему допорогових електронних закупівель до закупівлі № UA-2022-01-05-002597-c, було зазначено про те, що учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі *.pdf) вигляді Сертифікати які на Вашу думку є підставою для дискваліфікації учасника закупівлі? Документи, які були зазначені у переліку, що їх повинен надати учасник, були подані належним чином із накладанням КЕП. Крім того, у Оголошенні зазначено наступне: «Учасник, що подав найменшу цінову пропозицію і знаходиться на стадії Кваліфікації повинен надати вищезазначені документи в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді протягом 1 (одного) робочого дня після завершення аукціону, якщо такі документи не були подані до початку аукціону.» Аукціон завершився 18.01.2022 року о 14:05 год., а 19.01.2022 року о 10:41 год. Вами вже був опублікований протокол дискваліфікації, тобто учасник не міг скористатися правом, прописаним Вами ж у Оголошенні. Ми ознайомились із тендерною документацією на закупівлі інших продуктів харчування, що були проведені/проводяться Вашою установою як через процедуру спрощених закупівель, так і через відкриті торги. Тут простежується певна закономірність. Вищевказані Сертифікати згадуються лише у документації на закупівлі молокопродуктів. Тобто, на Вашу думку, виробництво інших продуктів харчування регламентується іншим законодавством? Чи, можливо, документація на проведення закупівель за кодом 15500000-3 складається із порушенням ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»? У регіоні є багато як виробників молочної продукції, так і торгових компаній, які є постачальниками, однак вони не приймають участі у даних закупівлях. Тому, вимагаємо перегляду прийнятого Вами рішення із дотриманням норм законодавства.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: УЧАСНИКОМ НЕ ПІДТВЕРДЖЕНО ВІДПОВІДНІСТЬ МАСЛА ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015(ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ EN ISO 9001:2018(EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), ISO/PAS45005:2020
Статус вимоги: Відхилено