• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне.

Завершена

575 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 750.00 UAH
Період оскарження: 05.01.2022 11:39 - 23.01.2022 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на умови тендерної документації, у порядку, визначеному статтею 18 Закону

Номер: 95bbdac02e0c4b8fb80ede59a211a0ab
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-05-001558-c.b1
Назва: СКАРГА на умови тендерної документації, у порядку, визначеному статтею 18 Закону
Скарга:
Дзвиняцькою сільською радою Івано-Франківського району Івано-Франківської області (далі – Замовник) 05.01.2022 року було розпочато проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі за предметом Вугілля кам’яне» (код ДК 021:2015 09110000-3 – Тверде паливо) за ідентифікатором закупівлі UA-2021-09-06-010951-c (далі – Закупівля). Ознайомившись з тендерною документацією Закупівлі, нами, ТОВ «Кобальт Енерджі» (далі – Скаржник), має намір прийняти участь у даній процедурі закупівлі. ТОВ «Кобальт Енерджі» є відомим постачальником твердого палива в Україні і має намір прийняти участь у даній процедурі закупівлі. Відповідно до ч. 8 ст. 18 Закону, скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій ТОВ «Кобальт Енерджі» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості, в тому числі встановлення дискримінаційних вимог до потенційних учасників процедури закупівлі та обмеження участі в процедурі закупівлі. Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Однак, Тендерна документація, що затверджена Рішенням тендерного комітету від «05» січня 2022 року за ідентифікатором закупівлі UA-2022-01-05-001558-c містить умови, що є дискримінаційними щодо інших учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які обмежують участь в процедурі закупівлі. Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням». 1. Відповідно Додатку 2 до тендерної документації, технічна специфікація: 1.1. Замовник закуповує вугілля кам’яне марки ДПКО 25-200 у кількості 50 тон. Основні технологічні характеристики вугілля відповідно до ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» та ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови». 1.2. Показники якості: вугілля кам’яне марки ДПКО 25-200: зольність (А) – не більше 12%, вологість (W) – не більше 10 %; Розмір фракції, мм - 25-200. Згідно пункту 2 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено: 2. У складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі з назвою папки/файлу «Предмет закупівлі» повинні бути: 2.1.Довідка в довільній формі із зазначенням інформації стосовно запропонованого учасником товару, його кількості, технічних і якісних характеристик: зольність на сухий стан палива, загальна волога на робочий стан палива, нижча теплота згорання на робочий стан палива, вихід летких речовин, загальна сірка на сухий стан палива, показники якості, що характеризують безпечність вугілля, включаючи посилання на відповідні нормативні документи, вимогам яких відповідає вугілля, що буде постачатись згідно умов даної закупівлі, а також інформацію про походження вугілля. 2.2.Чинний сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, виданий ТК-92 «Вугілля та продукти його перероблення» або ВП «УкрНДІвуглезбагачення», на ім’я виробника, на марки вугілля, що закуповуються замовником у відповідності до вимог цієї документації. Якщо учасник не є власником зазначених документів, у складі тендерної пропозиції такий учасник повинен надати лист(листи) від власника(власників) таких документів, адресований замовнику, в якому зазначено право використання учасником зазначених документів в цих торгах із зазначенням ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель. 2.3.Інформаційний лист з поясненням яким чином буде забезпечена учасником поставка марок вугілля, що закуповується замовником із зазначенням інформації стосовно виробника(ів) товару(вказати повне найменування, код ЄДРПОУ, адресу і телефон виробника) та постачальника(продавця) товару, якщо учасник для забезпечення потреб замовника буде закуповувати вугілля у будь-якого суб’єкта підприємницької діяльності (вказати найменування, код ЄДРПОУ, адресу і телефон такого суб’єкта). 2.4.Документи, які підтверджують інформацію, зазначену у довідці згідно з п.2.3. додатку 2 до цієї тендерної документації: договір(и)купівлі-продажу (або постачання)марок вугілля, що закуповується замовником у відповідності до вимог цієї документації, між учасником і виробником товару (або продавцем, або постачальником); договір(и) купівлі-продажу (або постачання) марок вугілля, що закуповується замовником у відповідності до вимог цієї документації, між продавцем (або постачальником) і виробником товару (якщо учасник не має прямих договірних відносин з виробником); для документального підтвердження статусу легального виробника вугілля надати в складі пропозиції копію (завірену виробником) діючого дозволу від Держпраці України на експлуатацію устаткування для транспортування, сортування, дроблення та збагачення корисних копалин у вугільній промисловості, що виданий на ім’я виробника та копію (завірену виробником) технічних умов, оформлених у відповідності до вимог чинного законодавства України на визначене цією документацією номенклатурне найменування товару. Якщо учасник не є власником зазначених документів, у складі тендерної пропозиції такий учасник повинен надати лист(листи) від власника(власників) такого документу, адресований замовнику, в якому зазначено номер (номери) документу, дата його видачі та право використання учасником зазначених документів в цих торгах з посиланням на номер ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель. 2.5.Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково, у складі пропозиції, Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника. Така відповідність (еквівалентність) повинна бути документально підтверджена наданням оригіналу документу, завіреного належним чином, від уповноважених підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Звертаємо увагу, що на території України правила використання, виробництва, споживання вугілля та ін. регулюються двома ДСТУ - ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:2015. Відповідно до п.1 ДСТУ 7146:2010, цей стандарт поширюється на вугілля кам’яне, антрацит та продукти їх перероблення, що використовують для побутових потреб. Відповідно до п. 1 ДСТУ 3472:2015 цей стандарт поширюється на буре, кам’яне вугілля та антрацит України і встановлює їхню класифікацію за марками та групами на основі характерних загальних ознак, які відображають генетичні особливості та основні технологічні характеристики. Відповідно до пункту 3.1 ДСТУ 7146:2010 для побутових потреб використовують вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків (крім 6-100 мм) – ГОСТ 19242. Згідно пункту 3.3. ДСТУ 7146:2010 за якісними, технологічними та фізико-механічними показниками вугілля повинно відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 1. 1). З 01.01.2019 року ГОСТ 19242-73 «Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков» скасовано, згідно наказу ДП «УкрНДНЦ» №185 від 14 грудня 2015 р. «Про скасування національних стандартів, які розроблені на основі міждержавних стандартів, шо розроблені до 1992 року, та міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992 року», тому літерне позначення класу вугілля за розміром кусків не застосовується. Тому надати документи, в тому числі і чинний сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, виданий ТК-92 «Вугілля та продукти його перероблення» або ВП «УкрНДІвуглезбагачення», на ім’я виробника, на марки вугілля, що закуповуються замовником у відповідності до вимог цієї документації. Якщо учасник не є власником зазначених документів, у складі тендерної пропозиції такий учасник повинен надати лист(листи) від власника(власників) таких документів, адресований замовнику, в якому зазначено право використання учасником зазначених документів в цих торгах із зазначенням ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель, які вимагає Замовник на дане кам’яне вугілля ДПКО 25-200, а також копію (завірену виробником) технічних умов, оформлених у відповідності до вимог чинного законодавства України на визначене цією документацією номенклатурне найменування товару не вбачається можливим. Також відповідно до Таблиці 1 ДСТУ 7146:2010 передбачені наступні розміри кусків (мм) та показники зольність на сухий стан та загальна волого на робочий стан: 25-200 мм, зольність на сухий стан палива не більше ніж 14%, загальна волога на робочий стан палива не більше ніж 14%. Тобто, якісні показники встановлені Замовником, не відповідають діючому ДСТУ 7146:2010. 2. Також неправомірно Замовник вимагає для документального підтвердження статусу легального виробника вугілля надати в складі пропозиції копію (завірену виробником) діючого дозволу від Держпраці України на експлуатацію устаткування для транспортування, сортування, дроблення та збагачення корисних копалин у вугільній промисловості, що виданий на ім’я виробника та копію (завірену виробником) технічних умов, оформлених у відповідності до вимог чинного законодавства України на визначене цією документацією номенклатурне найменування товару. Якщо учасник не є власником зазначених документів, у складі тендерної пропозиції такий учасник повинен надати лист(листи) від власника(власників) такого документу, адресований замовнику, в якому зазначено номер (номери) документу, дата його видачі та право використання учасником зазначених документів в цих торгах з посиланням на номер ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 затверджено Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі- Порядок) (додається). Пунктом 6 Порядку Дозвіл за формою згідно з додатком 1 видається: роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А додатка 2, або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77. ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу Група А 1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357). 2. Вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху, утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки, виготовлення, випробування, транспортування, зберігання та використання промислових вибухових матеріалів та їх знешкодження. 3. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах. 4. Підземні гірничі роботи на шахтах, підземні роботи на шахтах та рудниках та відкриті гірничі роботи. 5. Технічний огляд, випробування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. 6. Виробництво піротехнічних виробів. 7. Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо). 8. Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою. 9. Роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В, в зонах дії струму високої частоти. 10. Заповнення, злив і ремонт балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх зберігання. 11. Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. 12. Виробництво агломерату, коксу, розплавів чорних і кольорових металів, прокату, металевих труб, феросплавів, вогнетривів, хімічних продуктів коксування, ртуті, нікелю, цинку, свинцю, олова, кадмію, індію, алюмінію, силуміну, магнію, титану, кристалічного кремнію, сірки, сірчаної, соляної, азотної і ортофосфорної кислот, ціаністих солей та розчинів, порошків, лігатур та інших сполук рідкоземельних металів, наплавочних порошків і прутків, твердих сплавів і тугоплавкого дроту, напівпровідників, пиловугільного палива. 13. Буріння та експлуатація свердловин під час геологічного вивчення та розробки родовищ корисних копалин. 14. Будівництво, ремонт, експлуатація та ліквідація підземних споруд, не пов’язаних з видобутком корисних копалин. 15. Лісосічні роботи, трелювання, транспортування та сплав лісу, у тому числі: лісогосподарські, лісозаготівельні та лісотранспортні роботи на забруднених радіонуклідами територіях. 16. Освоєння і глушіння газових та нафтових свердловин. 17. Злив, очистка, нейтралізація резервуарів, тари та інших ємностей з-під нафтопродуктів, кислот, лугів та інших небезпечних речовин, в тому числі радіоактивних. 18. Плавильні, заливочні роботи і роботи з термообробки лиття. 19. Монтаж, експлуатація і демонтаж бурових вишок. 20. Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів. 21. Роботи з ліквідації нафтогазоводопроявлень в процесі буріння свердловин. 22. Роботи із застосуванням піротехнічного інструменту. 23. Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. 24. Продавлювання тунельних конструкцій під будинками, спорудами, магістралями і водоймищами. 25. Роботи в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередачі. 26. Виготовлення виробів та деталей із пластмас, гуми на пресах, вулканізаторах, виливних та черв’ячних машинах, таблетмашинах, каландрах та вальцях. 27. Розмивання порід з використанням гідромоніторів та інших засобів гідромеханізації. 28. Роботи із збагачування корисних копалин, утворення і експлуатація відвалів гірничих порід, обкладання та скріплення укосів, бортів, уступів кар’єрів, підземна геологорозвідка, геолого-маркшейдерські роботи. 29. Ремонт гідротехнічних споруд, зведення і нарощування дамб гідротехнічних споруд і гідровідвалів. 30. Будівництво магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу. Як видно з даного переліку, діючим законодавством не віднесено процес транспортування корисних копалин (вугілля кам’яного) та інших продуктів та товарів до видів робіт підвищеної небезпеки, окрім вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357). Наше підприємство співпрацює на договірних засадах з виробником кам’яного вугілля Товариством з обмеженою відповідальністю «Гірничо-збагачувальна фабрика «ЦЕНТР» (договір додається), який має дозвіл № 0007.21.46 від 27.01.2021р. (https://dozvil.ndiop.kiev.ua/dozvil/get/?id=148987) дійсний до 27.01.2026 року на експлуатацію устаткування для дроблення, сортування корисних копалин у вугільній промисловості, без зазначення транспортування та збагачення, оскільки для виконання даних видів робіт використовується пересувна сортувальна установка Powerscreen Chief 1400, яка являється технологічним транспортним засобом. Збагáчення корѝсних копáлин — сукупність процесів первинної (механічної) переробки мінеральної сировини, спрямованих на відокремлення цінних мінералів від пустої породи і шкідливих домішок, а також на відокремлення цінних мінералів. ТОВ «ГЗФ «ЦЕНТР» закуповує вугільну продукцію (рядове вугілля, гірничу масу) у вибодувних підприємств, шахт, інших операторів ринку вугільної продукції та здійснює збагачення корисних копалин, зокрема очищення, сортування, калібрування, подрібнення, кам'яного вугілля для поліпшення його якості, зручності його транспортування та зберігання та подальшої реалізації споживачам. Наше підприємство має у власності вантажні та орендовані транспортні засоби, які здійснюють поставку в порядку передбаченому згідно чинного законодавства (підтвердження додаються). Тобто Замовником встановлено вимоги, що суперечать діючому законодавству і надати копію (завірену виробником) діючого дозволу від Держпраці України на експлуатацію устаткування для транспортування, сортування, дроблення та збагачення корисних копалин у вугільній промисловості вбачається неможливим. Враховуючи те, що Замовник визначив предмет закупiвлi, а саме Вугілля кам’яне ДПКО (25-200) не у вiдповiдностi до чинних Стандартiв, ТОВ «Кобальт Енерджі» та iншi потенцiйнi учасники, що виготовляють/постачають продукцiю згiдно нацiональних Стандартiв, не зможуть прийняти участь у данiй процедурi закупiвлi. За таких умов прийняти участь у данiй процедурi закупiвлi зможугь лише тi учасники, що мають Чинний сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, виданий ТК-92 «Вугілля та продукти його перероблення» або ВП «УкрНДІвуглезбагачення» та технічні умови, на ім’я виробника, на марку вугілля, до 01.01.2019 року до скасування ГОСТ 19242-73 «Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков», згідно наказу ДП «УкрНДНЦ» №185 від 14 грудня 2015 р. «Про скасування національних стандартів, які розроблені на основі міждержавних стандартів, шо розроблені до 1992 року, та міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992 року», оскільки дані сертифікатів повинні відповідати ГОСТ 30313-95 «Вугілля кам`яне і антрацити (вугілля середнього і високого рангів). Кодифікація. Зі зміною № 1» а iншi документи на вугiльну продукцiю, що пiдтверджують її якiснi характеристики та вимагаються умовами Додатку 2 до Тендерної документації, i в даних документах повинно бути зазначено Вугілля кам’яне ДПКО (25-200) та технiчнi, якiснi характеристики до даної марки вугілля, що невідповідає ДСТУ 7146:2010 що є дискримiнацiйним по вiдношенню до iнших суб'єктiв господарювання, у тому числi, Скаржника. Таким чином, встановивши характеристики вугiлля, що не узгоджуються зi Стандартом, Замовник унеможливлює участь ТОВ «Кобальт Енерджі» у данiй Процедурi. Згiдно того, що у державному стандартi ДСТУ 7146:2010 "Вугiлля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технiчнi умови" не передбачено вугілля кам’яне марки ДПКО 25-200: зольність (А) – не більше 12%, вологість (W) – не більше 10 %; Розмір фракції, мм - 25-200, не можливо виконати вимогу замовника, що запропоноване Учасником вугілля кам’яне повинне відповідати вимогам діючих стандартів та повинне мати якісні та технічні характеристики, встановлені Замовником. Замовник необґрунтовано і незаконно встановив неіснуючі в Україні позначення та характеристики марки вугілля, ще й вимагаючи на таке вугілля Чинний сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, виданий ТК-92 «Вугілля та продукти його перероблення» або ВП «УкрНДІвуглезбагачення», на ім’я виробника, на марки вугілля, що закуповуються замовником у відповідності до вимог цієї документації, а також копію (завірену виробником) технічних умов, оформлених у відповідності до вимог чинного законодавства України на визначене цією документацією номенклатурне найменування товару. Також необгрунтоване та протиправне встановлення вимоги надати копію (завірену виробником) діючого дозволу від Держпраці України на експлуатацію устаткування для транспортування, сортування, дроблення та збагачення корисних копалин у вугільній промисловості. В редакції що суперечить Постанові Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 затверджено Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, тим самим обмежуючи конкуренцію і позбавляючи можливості взяти участь у тендері тим учасникам, які постачають/виробляють вугілля згідно з чинними в Україні стандартами. Звертаємо увагу, Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації в наведені вище редакції. Враховуючи викладене, наведені вище положення не узгоджуються з вимогами діючих стандартів та нормативних документів, що не дає учасникам належним чином, сформувати свої тендерні пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Вказавши у Тендерній документації невірний опис та технічні вимоги до предмету закупівлі, що не відповідають ДСТУ та склавши тендерну документацію з невідповідностями – Замовник обмежив можливість для учасників належним чином оформити тендерні пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, зокрема, Скаржника. Отже, зазначені вище вимоги тендерної документації, є дискримінаційними та такими, що порушують вимоги Закону, зокрема частину четверту статті 5: «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників»; частину четверту статті 22: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», а також основоположні принципи здійснення публічних закупівель, які відображені у статті 5, зокрема принцип добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них. На підставі вищезазначеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду; 2. Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі Твердого палива (вугілля кам’яне), код за ДК 021:2015 - 09110000-3., ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2022-01-05-001558-c 3. Зобов’язати Замовника – ДЗВИНЯЦЬКУ СІЛЬСЬКУ РАДУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації, що затверджена Рішенням тендерного комітету від «05» січня 2022 року. 4. Перевірити на відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» умови та вимоги до учасників процедури закупівлі встановлені замовником у тендерній документації. Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо. Всі документи, що підтверджують все викладене в скарзі, вся необхідна інформація знаходиться у вільному публічному доступі, у тому числі, на сайті prozorro.gov.ua Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. ДСТУ 7146:2010 2. ДСТУ 3472:2015 3. ГОСТ 19242-73 4.Наказ ДП «УкрНДНЦ» №185 від 14 грудня 2015 р. «Про скасування національних стандартів, які розроблені на основі міждержавних стандартів, шо розроблені до 1992 року, та міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992 року» 5.Договір поставки з виробником ТОВ «ГЗФ «ЦЕНТР» 6.Постанова Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 затверджено Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. 7. Документи на транспорт.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 28.01.2022 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.01.2022 19:21
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 14.02.2022 13:44
Автор: ТОВ Кобальт Енерджі, Ковальчук Назарій Володимирови +380679823828 tov.cobalt@ukr.net