-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-95, бензин А-92, дизельне паливо по бланках дозволу (талонах)
Торги не відбулися
3 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
Період оскарження:
05.01.2022 11:30 - 17.01.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії та рішення Замовника
Номер:
1c26d35d633c427b8dd9cf6c860959c2
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-05-001450-c.b3
Назва:
Скарга на дії та рішення Замовника
Скарга:
Необ'єктивна та упереджена оцінка тендерних пропозицій: а саме визначення Замовником пропозиції ТОВ " КМ ЕНЕРДЖІ", як такої що відповідає всім критеріям та умовам тендерної документації, прийняття Замовником рішення про визначення переможцем ТОВ " КМ ЕНЕРДЖІ"
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення амку 2022.pdf 04.02.2022 15:40
- Скарга до АМКУ 2022.pdf 04.02.2022 15:40
- Доказ оплати за подання скарги.pdf 07.02.2022 10:40
- Рішення від 08.02.2022 № 2519.pdf 08.02.2022 16:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.02.2022 № 3369.pdf 18.02.2022 13:21
- Рішення від 17.02.2022 № 3369.pdf 22.02.2022 17:33
- Інф по процедурі та відповідь на скаргу.PDF 11.02.2022 09:05
- Інф по процедурі та відповідь на скаргу.docx 11.02.2022 09:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.02.2022 16:50
Дата розгляду скарги:
17.02.2022 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.02.2022 16:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.02.2022 17:34
Дата виконання рішення Замовником:
14.07.2023 11:03
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23 лютого 2022 року № 8 вирішено скасувати рішення про визначення ТОВ «КМ ЕНЕРДЖІ» переможцем процедури закупівлі за предметом закупівлі: Бензин А-95, бензин А-92, дизельне паливо по бланках дозволу (талонах) ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти»
Вимога
Є відповідь
Учасник ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ" не відповідає вимогам тендерної документації
Номер:
f5a4e48372364bb48ed8f813f4319e9d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-05-001450-c.b2
Назва:
Учасник ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ" не відповідає вимогам тендерної документації
Вимога:
Учасник ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ" не відповідає вимогам п6 додатку 4 тендерної документації, а саме: Учасником не надано ліцензії на право зберігання пального на кожну запропоновану АЗС в м. Рівне Рівненської області та не надано довідку в довільній формі із підтвердженням наявності в партнера учасника (зазначити назву партнера, якому належать АЗС , що пропонуються учасником) з посиланням на відкритий реєстр який містить інформацію про наявність відповідної ліцензії, а саме - ліцензії партнера на право зберігання пального на кожну запропоновану АЗС в м. Рівне Рівненської області, що є невідповідністю вимогам технічної специфікації, і чинним законодавством передбачено обов’язкову наявність ліцензії право зберігання пального на АЗС. Відсутність ліцензії на зберігання пального ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ" є невідповідністю вимогам тендерної документації, ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Закону України від 19.12.1995 р. № 481/ 95-BP «(Про державне регулювання виробництва i обігу спирту етилового, коньячного i плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального», i є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ". Враховуючи вищенаведене, РІШЕННЯ Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (яке додається) просимо уповноважену особу Замовника прийняти до уваги невідповідність пропозиції Учасника вимогам тендерної документації та відхилити пропозицію Учасника торгів ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ", у разі якщо Замовником не будуть прийняті до уваги вказані нами невідповідності пропозиції ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ" умовам тендерної документації, ми будемо змушені звернутися до Органу оскарження зі скаргою на порушення законодавства у сфері публічних закупівель, прийняття неправомірних рішень Замовника, та зобов’язання Замовника скасувати свої рішення. Інформуємо Замовника, що при оскарженні рішень Замовника у відповідності до ст. 7 та ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», на уповноважених осіб Замовника буде накладено штрафи на підставі та у розмірах, визначених ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Додаємо рішення АМКУ, які стосувалися даного питання, якщо Замовник не врахує вищенаведене, будемо важати, що Замовник розуміє, що він порушує Закон, не відхиляючи пропозицію Учасника ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ"
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення АМКУ № 3439-рпк-пз.pdf 02.02.2022 10:36
Дата подачі:
02.02.2022 10:36
Вирішення:
За результатами розгляду повторного звернення Учасника ТОВ «Белнафтотрейд» стосовно скасування рішення про визнання переможцем відкритих торгів за предметом закупівлі: «Бензин А-95, бензин А-92, дизельне паливо по бланках дозволу (талонах)» UA-2022-01-05-001450-c, ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ", інформую.
Однією з умов частини 3.1. розділу ІІІ тендерної документації визначено: Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно до частини 16 статті 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР (із змінами): Суб’єкт господарювання (у тому числі іноземний суб’єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії.
Також, відповідно до листа Державної податкової служби України від 13.10.2021 р. № 23274/7/99-00-09-03-02-07, основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі пальним визначає Закон № 481, норми якого є спеціальними по відношенню до інших законодавчих актів з цього питання, та яким визначено зокрема:
г) отримання на право здійснення діяльності зі зберігання пального відповідної ліцензії із зазначенням в ній місцезнаходження місця такого зберігання. Суб’єкт господарювання може зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання лише в місцях виробництва пального або місцях оптової чи роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії (стаття 15 Закону № 481);
Таким чином, ліцензія на зберігання пального не передбачена законодавством для ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ", оскільки наявні ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним у місцях роздрібної торгівлі пальним.
ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ" пропонує Замовнику здійснювати заправку транспортних засобів на орендованих АЗС та надає ліцензії на роздрібну торгівлю на кожну запропоновану АЗС в м. Рівне Рівненської області файли: «ліцензії.pdf» та «Ліцензія АЗС 7.pdf», а також лист-пояснення щодо відсутності ліцензії на зберігання пального у файлі «ліцензія на зберігання.pdf» із посиланням на відповідну норму законодавства, яка дає йому право не отримувати такої ліцензії.
Відхилення учасника з підстави відсутності в його тендерній пропозиції документів, які не передбачені законодавством, призведе до порушення замовником зазначеної умови тендерної документації та, відповідно, частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Учасник ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ" не відповідає вимогам тендерної документації
Номер:
978a3de74d7b41aa9c5b547ebf885896
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-05-001450-c.b1
Назва:
Учасник ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ" не відповідає вимогам тендерної документації
Вимога:
Учасник ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ" не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
- Надані Учасником сканкопії талонів (файл «талони.pdf») не завірені відповідно до вимог п.3 додатку №4 до тендерної документації (Копії (зразки) наданих бланків дозволу (талонів) повинні бути завірені підписом посадової особи (із зазначенням посади та ПІП) власника (емітента) бланків дозволу (талонів) та його печаткою (у разі використання), а саме – талони не завірені підписом посадової особи (із зазначенням посади та ПІП) власника (емітента) бланків дозволу (талонів) та його печаткою, що є невідповідністю технічним вимогам тендерної документації;
- Гарантійний лист про захист довкілля файл «захист довкілля.pdf» а також усі інші документи пропозиції не містять інформації щодо надання Учасником якісних комерційних послуг з постачання товару, що є невідповідністю вимогам п.5.2. Розділу V Оцінка тендерної пропозиції (Учасником не надано довідки у довільній формі), і є підставою для відхилення пропозиції Учасника як такої що не відповідає умовам тендерної документації.
- Учасником, всупереч вимог п.9 додатку №4 до тендерної документації не надано декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці та/або дозволів виданих управлінням Держпраці щодо експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання призначене для експлуатації в потенційно вибухонебезпечному середовищі (резервуари для зберігання нафтопродуктів і колонки паливно-роздавальні) щодо АЗС за адресою м.Рівне, вул.Курчатова, 62-і, вказаної учасником у своїй тендерній пропозиції, що є невідповідністю технічним вимогам тендерної документації.
- Учасник не надав договір жодного документу який підтверджує право власності на АЗС ( документ що підтверджує право власності на АЗС або договір оренди АЗС або партнерський договір з власником або орендарем АЗС, на запропоновану ним у своїй пропозиції АЗС за адресою: м.Рівне, вул. Київська, 100, що є невідповідністю кваліфікаційним критеріям тендерної документації.
- Учасник зазначив у довідці (файл «лист про виробника КМ.pdf») що виробником є не Учасник, а він купує товари у офіційного представника чи імпортета такого товару. Та всупереч вимог додатку №4 до тендерної документації (де зазначено, що «У разі якщо сертифікати або паспорти якості надані не учаснику, а наприклад посереднику, то учасником додатково надається Довідка (в довільній формі) з інформацією про юридичні підстави співпраці учасника та особи, якій видано сертифікати або паспорти якості)»), Учасник не надав довідки/інформації про юридичні підстави співпраці учасника та особи, якій видано сертифікати або паспорти якості, що є невідповідністю вимогам технічної специфікації.
- Учасником не надано ліцензії на право зберігання пального на кожну запропоновану АЗС в м. Рівне Рівненської області та не надано довідку в довільній формі із підтвердженням наявності в партнера учасника (зазначити назву партнера, якому належать АЗС , що пропонуються учасником) з посиланням на відкритий реєстр який містить інформацію про наявність відповідної ліцензії, а саме - ліцензії партнера на право зберігання пального на кожну запропоновану АЗС в м. Рівне Рівненської області, що є невідповідністю вимогам технічної специфікації, і чинним законодавством передбачено обов’язкову наявність ліцензії право зберігання пального на АЗС.
- Учасник не надав лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреним печаткою (за наявності), щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм санкційного законодавства України, в тому числі:- Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (зі змінами);- Указу Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), що є невідповідністю вимогам тендерної документації.
- Учасник у Довідці по ст.17 Закону (файл «ст 17.pdf») зазначив, що Учасник не має підстав/фактів вважати що він не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником і це не призвело до його дострокового розiрвання, проте у відкритих державних реєстрах відсутні відомості щодо укладення договорів Замовником з цим Учасником, тобто Учасник надав недостовірну інформацію щодо вимог ст.17 Закону України «Про публiчнi закупiвлi», і пропозиція такого учасника підлягає відхиленню.
Враховуючи вищенаведене просимо уповноважену особу Замовника прийняти до уваги невідповідність пропозиції Учасника вимогам тендерної документації та відхилити пропозицію Учасника торгів ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ", у разі якщо Замовником не будуть прийняті до уваги вказані нами невідповідності пропозиції ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ" умовам тендерної документації, ми будемо змушені звернутися до Органу оскарження зі скаргою на порушення законодавства у сфері публічних закупівель, прийняття неправомірних рішень Замовника, та зобов’язання Замовника скасувати свої рішення. Інформуємо Замовника, що при оскарженні рішень Замовника у відповідності до ст. 7 та ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», на уповноважених осіб Замовника буде накладено штрафи на підставі та у розмірах, визначених ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.01.2022 10:29
Вирішення:
Частиною 3 статті 31 Закону передбачено, що в разі, якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Також відповідно до частини 4 статті 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі / спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції / пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію / пропозицію переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією / пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Тендерна пропозиція ТОВ «БЕЛНАФТОТРЕЙД» замовником не була відхилена і не розглядалася.
Враховуючи, що законодавчо не передбачено можливості звернення учасника, тендерна пропозиція / пропозиція якого не розглядалася, замовник і не має обов’язку надавати відповідь на таке звернення.
За результатами розгляду звернення Учасника ТОВ «Белнафтотрейд» стосовно скасування рішення про визнання переможцем відкритих торгів за предметом закупівлі: «Бензин А-95, бензин А-92, дизельне паливо по бланках дозволу (талонах)» UA-2022-01-05-001450-c, ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ", інформую.
Надані ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ" сканкопії талонів (файл «талони.pdf») завірені підписом і печаткою посадової особи власника (емітента), яким є директор ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ" Кручок А.І.
У п.5.2. Розділу V Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації відсутня вимога про надання довідки довільної форми щодо надання Учасником якісних комерційних послуг з постачання товару.
Відповідно до п. 2 Розділу V Оцінка тендерної пропозиції зазначено: Учасник повинен надати гарантійний лист підписаний уповноваженою особою, щодо гарантування виконання договірних зобов’язань з постачання товару, в разі перемоги на торгах.
ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ" надано вказаний гарантійний лист у файлі «виконання зобовязань.pdf». Гарантія щодо надання Учасником якісних комерційних послуг з постачання товару надана у файлі «про товар і послуги.pdf».
ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ" надано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці та/або дозволів виданих управлінням Держпраці щодо експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме обладнання призначене для експлуатації в потенційно вибухонебезпечному середовищі (резервуари для зберігання нафтопродуктів і колонки паливно-роздавальні) щодо АЗС за адресою м. Рівне, вул. Курчатова, 62-і у файлі «Декларація МТБ АЗС 7.pdf»
ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ" надано договір оренди земельної ділянки для розміщення та експлуатації будівель і споруд додаткових транспортних послуг та допоміжних операцій за адресою: м. Рівне, вул. Київська, 100, Акт прийому-передачі, що є додатком до договору та гарантійний лист від власника у файлі «договори оренди і листи від власників.pdf» (стор.4-6 та стор.28).
ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ" надано довідку (в довільній формі) у файлі «лист про виробника КМ.pdf» з інформацією про укладені договори купівлі-продажу з офіційним представником (чи імпортером) товару, що є юридичною підставою співпраці учасника та особи, якій видано сертифікати або паспорти якості. Умовами тендерної документації не передбачено подання документу, який підтверджує вказану інформацію.
Пункт 6 інших вимог додатку 4 до тендерної документації стосується Учасника, який пропонує Замовнику здійснювати заправку транспортних засобів на партнерських АЗС.
ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ" пропонує Замовнику здійснювати заправку транспортних засобів на орендованих АЗС та надає ліцензії на роздрібну торгівлю на кожну запропоновану АЗС в м. Рівне Рівненської області файли: «ліцензії.pdf» та «Ліцензія АЗС 7.pdf».
Відповідно до частини 16 статті 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР (із змінами): Суб’єкт господарювання (у тому числі іноземний суб’єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії.
ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ" надав інформаційну довідку щодо не застосування до нього та виробника товарів санкцій відповідно до Закону України «Про санкції» та чинного законодавства України в файлі «про санкції.pdf». Крім того, Замовником перевірено достовірність вказаної інформації у відкритому доступі за посиланням: https://sanctions-t.rnbo.gov.ua/.
ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ" у Довідці по ст.17 Закону (файл «ст 17.pdf») зазначив, що Учасник не має підстав/фактів вважати що він не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником і це не призвело до його дострокового розiрвання. Інформація про відсутність у відкритих державних реєстрах відомостей щодо укладення договорів Замовником з цим Учасником є додатковим підтвердженням відсутності підстав/фактів, зазначених ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ" у Довідці по ст.17.
Враховуючи зазначене, вважаю аргументацію, викладену у вимозі про відхилення учасника недостатньою для скасування рішення про визначення ТОВ «КМ ЕНЕРДЖІ» переможцем закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено