• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Cіль кам´яна помел №3

Торги не відбулися

9 185 452.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 91 854.53 UAH
Період оскарження: 05.01.2022 11:07 - 03.02.2022 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі

Номер: 0b4f10b4672c469f9c74b1f231fbe0fb
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-05-001187-c.b1
Назва: СКАРГА на порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Скарга:
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів від 21.10.2021 р., ідентифікатор № UA-2022-01-05-001187-c (далі – Закупівля), КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" (далі – Замовник) здійснює закупівлю, предметом якої є: Код згідно ДК 021:2015: 14410000-8 - Кам’яна сіль (Cіль кам´яна помел №3). Учасниками, що подали тендерні пропозиції у вищезазначеній Закупівлі є наступні суб’єкти господарювання: - ТОВ "СТОУНСЕНД" - ТОВ "МОНОЛІТ ІНВЕСТ ГРУПП". 16.02.2022 року Замовником було оприлюднене рішення, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій UA-2022-01-05-001187-c (далі також – Рішення), яким тендерна пропозиція ТОВ "СТОУНСЕНД" (надалі також – Скаржник) була відхилена, як така, що начебто, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі також – Закон) скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно з нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі повинні здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Скаржник не погоджується з Рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СТОУНСЕНД", оскільки вважає, що таке рішення прийняте з порушенням встановлених Законом України "Про публічні закупівлі" принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, в тому числі об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Допущені Замовником порушення закону обґрунтовуються наступним. ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ ТА ПОСИЛАННЯ НА ПОРУШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ТА ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ, ЩО ЦЕ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ 1. В Рішенні про відхилення тендерної пропозиції Скаржника Замовник зазначає: Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Умовами технічної специфікації викладеної в додатку 4 тендерної документації передбачений ПЕРЕЛІК ПІДТВЕРДНИХ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ МАЮТЬ БУТИ НАДАНІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ: У складі тендерної пропозиції учасника надано технічну пропозицію з незаповненим стовпчиком 4 "Найменування товару" на позиції 2 та 3. ТОВ "СТОУНСЕНД" у складі тендерної пропозиції надано Технічну пропозицію, в якій по позиціях 2 та 3 стовпчику 4 не зазначене найменування товару. Але даний факт жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції в цілому, оскільки найменування товару, що пропонується учасником, по всіх трьох позиціях Технічної пропозиції є однаковим (ідентичним) - "Сіль технічна кам'яна для промислового переробляння", як це зазначено ТОВ "СТОУНСЕНД" по позиції 1 стовпчику 4 технічної пропозиції (файл "Технічна пропозиція.pdf") та наданими у складі тендерної пропозиції посвідченнями якості та безпеки виробника від 27.11.21 № 4/11, від 22.01.22 № 8/54 (файли "Сертифікат якості сіль технічна з добавкою.pdf", " Сертифікат якості сіль технічна.pdf"). Крім того, всі інші стовпчики по позиціях 2, 3 Технічної пропозиції, в тому числі Технічний опис/характеристики товару ТОВ "СТОУНСЕНД" заповнило, що дає змогу без будь-яких труднощів визначити, яке саме найменування товару пропонується учасником по позиціях 2. 3. Таким чином, ТОВ "СТОУНСЕНД" повністю виконав вимоги ТД та в повному обсязі надав інформацію щодо технічних, якісних та інших характеристик товару, опис товару, що пропонується учасником. Враховуючи все викладене вище, є очевидним те, що у Замовника не було встановлених ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СТОУНСЕНД", а прийняте щодо Скаржника Рішення є протиправним. 2. В Рішенні про відхилення тендерної пропозиції Скаржника Замовник зазначає: Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації - Умовами технічної специфікації викладеної в додатку 4 тендерної документації передбачена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі, зокрема: Поз.1-3 Масова частка Fe2O3, %, 0,01 Учасником запропоновано товар, що не відповідає технічній специфікації, відповідно до інформації зазначеної в наданих посвідченнях якості та технічній пропозиції, в частині: Поз.1-3 Масова частка Fe2O3, %, 0,003. ТОВ "СТОУНСЕНД" пропонує товар вітчизняного виробника – Державного підприємства "Артемсіль". На даний час вимоги до якості солі для промислового переробляння кам'яної технічної регламентуються ДСТУ 4246:2003 "Сіль для промислового переробляння. Технічні умови" (далі - ДСТУ 4246:2003), затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 29 жовтня 2003 р. № 185. Відповідно до розділу 1 ДСТУ 4246:2003: "Цей стандарт поширюється на сіль для промислового переробляння (далі за текстом сіль), до складу якої входить галіт, домішки хлоридів і сульфатів кальцію, магнію, калію і який встановлює вимоги до якості продукту". Згідно з Таблицею 1 п. 4.2 "Характеристики" ДСТУ 4246:2003 масова частка оксиду заліза (Fe2O3) в солі повинна становити не більше: для вищого ґатунку -0,010; для 1-го ґатунку – 0,100; для 2-го ґатунку – 0,010. Тобто, згідно з положеннями нормативно-технічного документу чим меншою є масова частка оксиду заліза (Fe2O3), тим вище якість продукту за цим показником. В Тендерній документації Замовником зазначено, що масова частка оксиду заліза (Fe2O3) повинна становити 0,01%. ТОВ "СТОУНСЕНД" пропонує сіль з показником масова частка оксиду заліза (Fe2O3), який становить 0,003%, що менше ніж вимагає Замовник. Тобто, Замовник заявляє, що пропонований учасником товар "…не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації" та відхиляє тендерну пропозицію ТОВ "СТОУНСЕНД" за те, що учасник пропонує товар більш високої якості (за вмістом оксиду заліза). ЦЕ – НОНСЕНС!!! Таким чином, технічні, якісні та інші характеристики товару, який пропонує до постачання ТОВ "СТОУНСЕНД" повністю відповідають вимогам технічної специфікації та іншим вимогам Тендерної документації до предмету Закупівлі. Враховуючи все викладене вище, є очевидним те, що у Замовника не було встановлених ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СТОУНСЕНД", а прийняте щодо Скаржника Рішення є протиправним. ОБҐРУНТУВАННЯ НАЯВНОСТІ ПОРУШЕНИХ ПРАВ ТА ОХОРОНЮВАНИХ ЗАКОНОМ ІНТЕРЕСІВ СКАРЖНИКА З урахуванням викладеного вище, Рішення Замовника прийняте всупереч вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" щодо здійснення закупівлі за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі. ТОВ "СТОУНСЕНД", виконавши всі без виключення умови Тендерної документації, внаслідок безпідставного та незаконного відхилення Замовником його Тендерної пропозиції був позбавлений законного права на подальшу участь в процедурі Закупівлі, а саме на участь в аукціоні, нарівні з іншими учасниками, які виконали всі вимоги Тендерної документації. Як вбачається з наведених вище обставин, Замовником допущені порушення процедури закупівлі, а саме: - ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі": принципів об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі (в тому числі на стадії розгляду тендерних пропозицій учасників); недискримінації учасників та рівного ставлення до них; участі у процедурах закупівель на рівних умовах; - ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі": замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, Замовник, не маючи на те встановлених ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" підстав, відхилив тендерну пропозицію ТОВ "СТОУНСЕНД", чим порушив законні права та інтереси товариства на подальшу участь у Закупівлі. Враховуючи викладене вище, Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є незаконним та підлягає скасуванню, оскільки прийняте з порушенням вимог ст.ст. 5, 31 Закону України "Про публічні закупівлі". ВИМОГИ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ ТА ЇХ ОБҐРУНТУВАННЯ Скаржник вважає, що усунення вчинених Замовником у даній Закупівлі порушень Закону та прав ТОВ "СТОУНСЕНД" можливе шляхом покладення на Замовника обов'язку скасувати незаконне Рішення, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій UA-2022-01-05-001187-c, в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СТОУНСЕНД". Враховуючи викладене вище, на підставі ст.ст. 5, 18, 31 Закону України "Про публічні закупівлі", ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про наявність порушень Замовником процедури закупівлі № UA-2022-01-05-001187-c. 3. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" скасувати рішення, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій UA-2022-01-05-001187-c, оприлюднене в електронній системі закупівель 16.02.2022 р., в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СТОУНСЕНД". Додатки: - Протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2022-01-05-001187-c; - Файл "Технічна пропозиція.pdf"; - Файл "Сертифікат якості сіль технічна з добавкою.pdf"; - Файл "Сертифікат якості сіль технічна.pdf"; - ДСТУ 4246:2003 (Файл " 500_dstu_4246_2003_.pdf").
Дата розгляду скарги: 03.03.2022 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.02.2022 09:31
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 06.05.2022 15:27
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "СТОУНСЕНД", Андрей Радионов +380509998145 tenderkrss@gmail.com