• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Засіб дезінфікуючий.

Завершена

73 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 365.00 UAH
Період оскарження: 05.01.2022 10:40 - 12.01.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

внесення змін

Номер: 50752978bcee49a193ebcae8f5a4b186
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-05-000945-c.c2
Назва: внесення змін
Вимога:
Шановний Замовнику, при проведенні закупівлі за державні кошти необхідно дотримуватись Законів цієї держави, а саме Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Частиною 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент" У відповідності до абзацу 2 пункту 4 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Закон дійсно вказує на можливість замовника самостійно обрати засоби , тобто зазначити не конкретно один засіб, а декілька, через « або», не створюючи обмеження одним засобом чи виробником.. Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. На підставі вищевикладеного, а також з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель в цій закупівлі вимагаємо внести відповідні зміни в МЕДИКО-ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ , яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів. Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до розпорядників коштів, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник. При виборі асортименту закупівлі дезінфікуючих засобів, комісією інфекційного контролю нашого закладу враховуються наступні характеристики: спектр антимікробної дії препарату; концентрація за препаратом та експозиція під час використання робочого розчину; сумісність з іншими речовинами; токсичність та безпечність засобу; застережні заходи при роботі із засобом; пакування; строки та умови зберігання засобу. Затвердження асортименту дезінфікуючих засобів для закупівлі проводиться тільки після тестування засобу та розробки алгоритму використання в операційному блоці. Тому в тендерній документації зазначено: Запропонований учасником товар повинен відповідати наступним медико-технічним властивостям. Також, керуючись абзацом 2 частини четвертої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», аналоги та/або еквіваленти не розглядаються.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 06.01.2022 10:58
Вимога
Відкликано скаржником

про внесення змін

Номер: 9d718c501bc34f6bb4b2351f57e73c6e
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-05-000945-c.c1
Назва: про внесення змін
Вимога:
якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. На підставі вищевикладеного, а також з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель в цій закупівлі вимагаємо внести відповідні зміни в МЕДИКО-ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (Додаток 1 до тендерної документації) , яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів плівки та проявника .Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до розпорядників коштів, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: помилково
Дата скасування: 06.01.2022 10:21