-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистилянти (бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо)
Торги не відбулися
477 312.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 386.56 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 386.56 UAH
Період оскарження:
05.01.2022 09:53 - 19.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
adef32a883374b3dad011960862f921b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-05-000125-b.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
Просимо Замовника звернути увагу дискримінаційні вимоги зазначенні в додатку 1 до тендерної документації, а саме: Протокол випробувань пропонованого (до паспорту якості, який має бути наданий в складі тендерної пропозиції) товару на предмет відповідності технічному регламенту затвердженому Кабінетом Міністрів України, виданий акредитованою лабораторією Національним агентством з акредитації, виданими не раніше грудня 2021 року.
Додатково надати свідоцтво акредитації за належною галуззю ,чинний на момент подання, лабораторії що здійснила випробування та відповідний договір між Учасником та такою лабораторією на здійснення оцінки відповідності.
2.1.3. Учасник надає копії паспортів якості заводу - виробника згідно сертифікатів відповідності, які видані на ім’я учасника, та дійсні до 31.12.2022 р., та копії декларацій про відповідність на запропонований товар на ім’я учасника, чинних на кінцевий строк подання. Учасник повинен підтвердити акредитацію органу з сертифікації, яким було видано сертифікат відповідності на продукти, які є предметом закупівлі, шляхом надання атестату про акредитацію.
2.1.4. Учасник повинен подати інформацію про виробника товару, країну походження, методи/схему співпраці Учасника з виробником товару, екологічних показників,.
2.1.5. Учасник повинен надати документ, який підтверджує впровадження системи управління якістю на підприємстві, що є Учасником, виданий акредитованим уповноваженим органом із дотриманням чинного нормативно-правового документу.
2.1.6. Учасник надає в складі тендерної пропозиції довідку про захист довкілля з переліком заходів, які вживаються на підприємстві. Окрім цього, за вказаною довідкою учасники повинні надати опис планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища, а також надати документ, що виданий спеціалізованим експертом, що має відповідну акредитацію у сфері контролю за дотриманням суб’єктами господарювання природо охоронного законодавства, в якому (в документі) засвідчено факт відповідності діяльності учасника закупівлі вимогам законодавства про захист довкілля. Сертифікат, виданий на ім’я учасника, на систему екологічного управління має міститись у пропозиції учасника. Дані документи ніяким чином не впливають на забезпеченням пальним Замовника Учасником. Впровадження системи управління якістю на підприємстві, надання документа, що виданий спеціалізованим експертом, що має відповідну акредитацію у сфері контролю за дотриманням суб’єктами господарювання природоохоронного законодавств ніяк не відноситься до забезпечення пальним Замовника, отримання таких документів чи впровадження систем не є обов'язковим для Постачальників пального та не вимагається згідно законодавства, а тому може використовуватися або не використовуватися на розсуд Постачальників. Протокол випробувань пропонованого товару використовується Замовниками при виконанні договору, у разі поставки неякісного пального, при поданні тендерної пропозиції на підтвердження якості пального Постачальники повинні мати сертифікати та паспорти якості відповідно до дсту. Відповідно просимо Замовника видалити вищепереліченні дискримінаційні вимоги, які скоріш за все сформованні під одного Учасника який має приватну лабараторію де робляться протоколи випробувань пального, та якщо Замовник зацікавлений у більшій конкуренції
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 15.01.2022 13:42
Дата подачі:
10.01.2022 16:46
Вирішення:
На вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. Протокол випробувань пропонованого (до паспорту якості, який має бути наданий в складі тендерної пропозиції) товару на предмет відповідності технічному регламенту затвердженому Кабінетом Міністрів України, виданий акредитованою лабораторією Національним агентством з акредитації, виданими не раніше грудня 2021 року. Додатково надати свідоцтво акредитації за належною галуззю ,чинний на момент подання, лабораторії що здійснила випробування та відповідний договір між Учасником та такою лабораторією на здійснення оцінки відповідності. 2.1.3. Учасник надає копії паспортів якості заводу - виробника згідно сертифікатів відповідності, які видані на ім’я учасника, та дійсні до 31.12.2022 р., та копії декларацій про відповідність на запропонований товар на ім’я учасника, чинних на кінцевий строк подання. Учасник повинен підтвердити акредитацію органу з сертифікації, яким було видано сертифікат відповідності на продукти, які є предметом закупівлі, шляхом надання атестату про акредитацію.
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Дана вимога є підтвердженням технічних та якісних характеристик товару, а також документи є необхідними для гарантії кваліфікації лабораторії та достовірності інформації, наданої в паспорті якості. Встановлюючи дану вимогу, тендерний комітет виходить з позиції необхідності заправки автомобіля якісним пальним, що не спричинить технічних неполадок, а також поломки автомобіля в майбутньому.
Таким чином, дана вимога є законною та необхідною для безперебійного постачання нафтопродуктами для потреб бюджетної організації, а також є гарантією надійності та стабільності постачальника.
2. Учасник повинен подати інформацію про виробника товару, країну походження, методи/схему співпраці Учасника з виробником товару, екологічних показників,.»
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимога щодо надання інформації про виробника товару, країну походження та ін. є необхідним для встановлення походження товару, зокрема в частині продажу саме якісного товару, а також такого, який не має походження від юридичних осіб, які підпадають під дію санкційного законодавства.
Таким чином, дана вимога є законною та необхідною для безперебійного постачання нафтопродуктами для потреб бюджетної організації, а також є гарантією надійності та стабільності постачальника.
3. «Учасник повинен надати документ, який підтверджує впровадження системи
управління якістю на підприємстві, що є Учасником, виданий акредитованим уповноваженим органом із дотриманням чинного нормативно-правового документу».
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
З урахуванням вище зазначеного, одним із доказів необхідного рівня якості товару є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому, Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується пунктом 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства зійснити поставку пальногоу відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів.
Вище зазначена позиція угоджується з практикою АМКУ в частині розгляду скарг у сфері публічних закупівель, зокрема у рішенні №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 АМКУ поставнови, що дана вимога не містить дискримінаційний хараткер та відмов у задоволенні скарги учаснику.
Таким чином, дана вимога є законною та необхідною для безперебійного постачання нафтопродуктами для потреб бюджетної організації, а також є гарантією надійності та стабільності постачальника.
4. Учасник надає копії паспортів якості заводу- виробника згідно сертифікатів відповідності, які видані на ім’я учасника, та дійсні до 31.12.2021 р., та копії декларацій про відповідність на запропонований товар на ім’я учасника, чинних на кінцевий строк подання. Сертифікат, виданий на ім’я учасника, на систему екологічного управління має міститись у пропозиції учасника.»
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Дана вимога є підтвердженням технічних та якісних характеристик товару, а також документи є необхідними для гарантії кваліфікації лабораторії та достовірності інформації, наданої в паспорті якості. Встановлюючи дану вимогу, тендерний комітет виходить з позиції необхідності заправки автомобіля якісним пальним, що не спричинить технічних неполадок, а також поломки автомобіля в майбутньому.
Щодо надання сертифікату на систему екологічного управління повідомляємо, що дана вимога є підтвердженням відповідності діяльності учасника екологічним нормам та не містить дискримінаційний характер, що узгоджується з позицією АМКУ, зокрема по рішенню № 19004-р/пк-пз від 20.12.2019
5. Учасник надає в складі тендерної пропозиції довідку про захист довкілля з переліком заходів, які вживаються на підприємстві.
Інформація у п.2.1.6. Додатку 1 до тендерної документації згідно ст.1 п.33 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Вищевказані вимоги тендерної документації жодним чином не дискримінують учасників та не обмежують їх коло участі і зазначені з урахуванням виду діяльності замовника, практики розгляду скарг та позиції органу оскарження, а також проведеного аналізу ринку реалізації пального на території Львівської області.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові.
Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено