• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М’ясо, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 1 327 днів назад

590 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 900.00 UAH
Період оскарження: 05.01.2022 07:39 - 17.01.2022 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 20173f5535bd4df0b41f093c04bef0b5
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-05-000009-b.b2
Назва: щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Антимонопольний комітет України вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 Скаржник: Підприємство «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія» код ЄДРПОУ 30636739 08132, Україна, м.Вишневе вул. Машинобудівників 15Б, кв.60 Замовник: ВИШНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ «ІДЕАЛ» ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ЄДРПОУ 25667099 08132, м. Вишневе, ВУЛИЦЯ МАШИНОБУДІВНИКІВ, будинок 3 Інформація про закупівлю ID: 1f6adf82b9594e5ba20f6f1ed6f6d7a1 Ідентифікатор закупівлі:UA-2022-01-05-000009-b Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель «05» січня 2022 року Замовником було оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі - «М’ясо, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 15110000-2 (М’ясо)», ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-05-000009-b, за процедурою відкриті торги, відповідно до якої виявили намір взяти участь та подано дві тендерні пропозиції учасників, а саме: 1. ФОП КАРПЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА; 2. Підприємство «Роман» Міжнародної ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія»; За результатами аукціону пропозиція учасника ФОП КАРПЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА визначена як найбільш економічно вигідна, із найнижчою ціною з проміж інших учасників. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП КАРПЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА, уповноваженою особою Замовника прийнято рішення про те що пропозиція відповідає умовам оголошення та вимогам Замовника до предмета закупівлі та визнання його переможцем, що підтверджується ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №¬18 від 28 січня 2022 року. Підприємство «Роман» Міжнародної ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія» не може погодитись із рішенням Замовника, а також вважає що останній порушує чинне Законодавство України, а також що тендерна пропозиція учасника ФОП КАРПЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА повинна бути відхилена з наступних причин: І. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, Замовником встановлено вимоги щодо документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником Учасник повинен надати наступні документи: - копія акту перевірки суб’єкта господарювання (учасника) який здійснюватиме постачання товару, що є предметом закупівлі, складений територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства (відповідно до постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР).» В складі тендерної пропозиції учасника - ФОП КАРПЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА відсутня копія акту перевірки суб’єкта господарювання (учасника) який здійснюватиме постачання товару, що є предметом закупівлі, складений територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства (відповідно до постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР). Натомість учасником - ФОП КАРПЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА надано в складі тенедерної пропозиції скан-копію акту № 10-27.1.21-11/445 від 30.12.2021р. (назва документу що надана в складі ТП – «АКТ НАССР» ) виданого на ім’я іншого підприємства (суб’єкта господарювання), а саме на МПП «АНКОВ». Тим самим учасник - ФОП КАРПЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА порушив встановлені Замовником вимоги у тендерній документації, оскільки вимагалось надання акту перевірки суб’єкта господарювання (учасника) який здійснюватиме постачання товару. Учасником - ФОП КАРПЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА надано в складі тендерної пропозиції Інформаційний лист, згідно якого вказано що свою діяльність даний учасник здійснює використовуючи послуги складської логістики між ФОП Карпенко Н.В. та МПП «Анков» (Договір №1/8 -2021 від 20.09.2021 р.), а тому Учасник вказує що надає Акти складені на МПП «Анков». Скаржник не може погодитись з цим, оскільки відповідно до чинного законодавства такі Акти складаються нка потужності що знаходяться у використанні Оператора ринку. Згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – Закон), оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів. Оператором ринку також вважається агропродовольчий ринок. До визначення «потужності» згідно ст. 1 Закону відносять споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів. Таким чином Учасник - ФОП КАРПЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА є оператором ринку який здійснює обіг харчових продуктів, та повинно мати зареєстровану потужність, у разі якщо харчова продукціє не є тваринного походження що потребує дотримання спеціального температурного режиму. В даному випадку предметом закупівлі є продукція тваринного походження, відповідно до Закону до початку функціювання потужності даного Учасника обов’язково ЗАБОВ’ЯЗАНИЙ отримати експлуатаційний дозвіл на таку потужність. Даний учасник не має експлуатаційного дозволу, а тому не має право здійснювати таку діяльність взагалі. Враховуючи вище викладене надані Учасником Акти та Інформаційний лист не може бути обґрунтуванням для того щоб вважати що Учасник на законних підставах має право не надавати такі документи в складі тендерної пропозиції, а самі документи не мають жодного відношення до даного Учасника, та цієї процедури закупівлі. ІІ. Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації Замовником встановлені Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження, зокрема частина 2 Наявність матеріально-технічної бази. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, а саме: - Довідка, що містить інформацію про наявність у учасника складського приміщення пристосованого для зберігання товару, що є предметом закупівлі та буде задіяне у процесі виконання договору про закупівлю, в якій зазначається: адреса; власне, орендується (номер та дата договору, повне найменування орендодавця). Додатково подаються завірені згідно чинного законодавства копії документів, що підтверджують право власності учасника на нерухоме майно (складське приміщення, що вказане в довідці) або копія чинного на дату розкриття пропозицій договору оренди складського приміщення, оформленого відповідно до вимог чинного законодавства. «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі, в т. ч. автотранспорту. Довідка обов’язково повинна містити інформацію про марку та модель спеціалізованих транспортних засобів, їх реєстраційний номер, технічний стан та форму власності (власні, використовуються згідно договору оренди, тощо). Учасник повинен підтвердити інформацію про наявність автотранспортних засобів у кількості не менше 2-х одиниць. Документи, що підтверджують наявність власних або орендованих авто з додаванням завірених згідно чинного законодавства копій документів, що підтверджують право власності орендодавця на предмет договору.». В складі тендерної пропозиції учасника - ФОП КАРПЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА надано Довідку про наявність МТБ, 1 сторінка документу (назва файлу що надана в складі ТП учасника – «Довідка про МТБ»), в якій Учасник зазначає що у разі акцепту його пропозиції, для виконання умов договору поставки продукції будуть здійснюватися спеціальним вантажним фургоном, RENAUT MASTER , держ. номер АІ 2908 СО, рік выпуску 2013, стан справній. Таким чином даний учасник вказав інформацію стосовно наявності у нього одного транспортного засобу. Тим самим порушив вимогу встановлену Замовником, а саме що Учасник повинен підтвердити інформацію про наявність автотранспортних засобів у кількості не менше 2-х одиниць. Учасник в Довідці про наявність МТБ не вкзазв інформацію стосовно форми власності на транспортні засоби (власні, використовуються згідно договору оренди, тощо), як того вимагалось умовами тендерної документації. Також Учасник не вказав адресу складського приміщення, як того вимагалось умовами тендерної документації. Потрібно відмітити що Зимовником вимагалось також надання Документів, що підтверджують наявність власних або орендованих авто з додаванням завірених згідно чинного законодавства копій документів, що підтверджують право власності орендодавця на предмет договору. Відповідно до чинного Законодавства України документи що підтверджують наявність власних або орендованих авто, є договір оренди, суборенди, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, договір купівлі-продажу, тощо. Згідно наданого складі тендерної пропозиції учасника - ФОП КАРПЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу RENAUT MASTER , державний номер АІ 2908 СО (№ СХТ 868741), власником якого є Коваль Анатолій Васильович. Таким чином інших документів в складі тендерної пропозиції які підтверджують факт передачі Учаснику транспортного засобу в оренду, суборенду, тощо, не надано, що порушує вимоги встановлені в тендерній документації, в частині підтвердження наявності валсних та/або орендованих ТЗ. ІІІ. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено вимоги щодо документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: «- Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи: - копії діючих договорів на проведення санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту, (дезінфекції та дератизації) складських приміщень та документів, що підтверджують проведення такої обробки (актів);» В складі тендерної пропозиції учасника - ФОП КАРПЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА надано договори та акти виконаних робіт на проведення санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту. Згідно наданого договору №0401 від 16 грудня 2021 року на ветеринарне обслуговування, в якому не вкзано інформації стосовно виконуваних робіт на дизинфекцію автотранспорту, а саме стосовно саме яких транспортних засобів було надано такі роботи, теж саме стосується в актах виконаних робіт (надах послуг) з дизинфекції автотранспорту. Таким чином не можливо ідентифікувати транспортний засіб а також що такі роботи виконувались для саме для цього транспортного засобу, зокрема що вказаний Учасником в Довідці про наявність МТБ. Також вище вказані докумети складені не на Учасника, а на МПП «АНКОВ», але враховуючи те що учасник - ФОП КАРПЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА вказав в довідці про наявність МТБ що транспортний засіб який він планує використовувати для постачання продукції це RENAUT MASTER , державний номер АІ 2908 СО (№ СХТ 868741), власником якого є Коваль Анатолій Васильович. Таким чином надані акти взагалі не мають відношення до МПП «АНКОВ». Таким чином в складі тендерної пропозиції учасника ФОП КАРПЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА відсутні документи, що підтверджують проведення санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту. Тим самим даний учасник порушив встановлені Замовником вимоги у тендерній документації. Необхідно відмітити що учасник - Підприємство «Роман» Міжнародної ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія» вже декілька раз брав участь у тендерній закупівлі, яку проводив Замовник, зокрема у закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-05-000527-b) за предметом «Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені за кодом ДК 021:2015 - 15220000-6 - (Філе хека, мінтай свіжоморожений, скумбрія свіжоморожена)», за результатом якої найбільш економічно вигідною була пропозиція нашого підприємства. Але Замовником було безпідставно відхиллено тендерну пропозицію нашого підприємства. Також Замовник зловживаючи своїм службовим (посадовим) становищем, та порушуючи чинне Законодавство України, в тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі», не виконав свої посадових (службових) обов’язків, в частині без діяння з боку посадових (службових) осіб Замовника, в тому числі не надання відповіді на вимогу Учасника, що зафіксовано у системі PROZORRO (ідентифікатор: UA-2022-01-05-000527-b.c1), від 21-01-22, 18:37:27. Таким чином, складається враження що Замовник порушує чинне законодавство України на регулярних основах!!! Але на нашу думку оцінку таким діям Замовника вже дадуть контролюючі органи. Стосовно не надання визначеним Замовником переможцем документів що вимагались у тендерній документації, або будь-які законні обґрунтування з боку Замовника відсутні. Необ'єктивність, упередженість та подвійні стандарти замовника видно неозброєним оком! Коли Замовник встановлює у тендерній документації вимоги та критерії до Учасників, а також спосіб їх документального підтвердження, він зобов’язаний дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». Тож замовник нехтує як чинним законодавством, так і принципами публічних закупівель загалом. Поміж іншого, подібні дії замовників відштовхують від ринку публічних закупівель чесний бізнес. Враховуючи вище викладене тендерна пропозиція учасника - ФОП КАРПЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА повинна бути відхилена, та визначена як така що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації, а також не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьої статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства. Не відхиливши тендерну пропозицію учасника ФОП КАРПЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА Замовник порушує законні права та інтереси Скаржника. Підприємство «Роман» Міжнародної ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія» ПРОСИТЬ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури Закупівлі Замовником; 3. Скасувати рішення УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №¬18 від 28 січня 2022 року про визначення переможцем тендерну пропозицію учасника - ФОП КАРПЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА. Директор Р.М. Жук
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 21.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.02.2022 17:55
Дата прийняття рішення по скарзі: 24.02.2022 11:01
Автор: Підприємство "Роман" Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів "Софія", Жук Роман Михайлович 380980175301 0677834771@ukr.net http://romanua.biz
Вимога
Без відповіді

Вимога стосовно усунення порушень з боку Замовника

Номер: f4bb8517676444fa95b494fd3b6ffc98
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-05-000009-b.b1
Назва: Вимога стосовно усунення порушень з боку Замовника
Вимога:
Інформація про закупівлю ID: 1f6adf82b9594e5ba20f6f1ed6f6d7a1 Ідентифікатор закупівлі:UA-2022-01-05-000009-b Вимога стосовно усунення порушень з боку Замовника «05» січня 2022 року Замовником було оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі - «М’ясо, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 15110000-2 (М’ясо)», ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-05-000009-b, за процедурою відкриті торги, відповідно до якої виявили намір взяти участь та подано дві тендерні пропозиції учасників, а саме: 1. ФОП КАРПЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА; 2. Підприємство «Роман» Міжнародної ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія»; За результатами аукціону пропозиція учасника ФОП КАРПЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА визначена як найбільш економічно вигідна, із найнижчою ціною з проміж інших учасників. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП КАРПЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА, уповноваженою особою Замовника прийнято рішення про те що пропозиція відповідає умовам оголошення та вимогам Замовника до предмета закупівлі та визнання його переможцем, що підтверджується ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №¬18 від 28 січня 2022 року. Підприємство «Роман» Міжнародної ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія» не може погодитись із рішенням Замовника та вважає що останній порушує чинне Законодавство України, а також що тендерна пропозиція учасника ФОП КАРПЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА повинна бути відхилена з наступних причин: І. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено вимоги щодо документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі , а саме: 1. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи: - копія акту перевірки суб’єкта господарювання (учасника) який здійснюватиме постачання товару, що є предметом закупівлі, складений територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства (відповідно до постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР). В складі тендерної пропозиції учасника ФОП КАРПЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА відсутня копія акту перевірки суб’єкта господарювання (учасника) який здійснюватиме постачання товару, що є предметом закупівлі, складений територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства (відповідно до постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР). Натомість учасником ФОП КАРПЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА надано в складі тенедерної пропозиції скан-копію акту виданого на ім’я іншого підприємства (суб’єкта господарювання), а саме на МПП «АНКОВ». МПП «АНКОВ», не є учасником цієї процедури закупівлі, та не має відношення до неї. Тим самим даний учасник порушив встановлені Замовником вимоги у тендерній документації, оскільки вимагалось надання акту перевірки суб’єкта господарювання (учасника) який здійснюватиме постачання товару. ІІ. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено вимоги щодо документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі , а саме: Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи: - копії діючих договорів на проведення санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту, (дезінфекції та дератизації) складських приміщень та документів, що підтверджують проведення такої обробки (актів); В складі тендерної пропозиції учасника ФОП КАРПЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА надані акти виконаних робіт складені не на учаника, та не відносяться до зареєстрованих потужностей які мають будь-яке відношення до даного учаника. Таким чином в складі тендерної пропозиції учасника ФОП КАРПЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА відсутні документи, що підтверджують проведення санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту, (дезінфекції та дератизації) складських приміщень, відповідно до вище зазначеної вимоги, а саме не надання учасником актів виконаних робіт. Тим самим даний учасник порушив встановлені Замовником вимоги у тендерній документації. Окремо потрібно відмітити що даний учасник взагалі не має права здійснювати діядьність що повя’зана з обігом харчових продуктів тваринного походження, оскільки така діяльність обов’язково передбачає наявність в оператора ринку, в тому числі в даного учасника, експлуатаційного дозволу виданого уповноваженим на те органом, а не тільки факт реєстрації потужності. Доводимо до вашого відома, відповідно до статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – Закон) оператори ринку, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані зареєструвати потужності, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів. До визначення «потужності» згідно ст. 1 Закону відносять споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів. Державний реєстр потужностей операторів ринку харчових продуктів затверджено наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 р. № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам». Відповідно до вимог ст. 25 Закону державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу. Державна реєстрація потужностей здійснюється компетентним органом (Держпродспоживслужба) шляхом внесення відповідної інформації до реєстру на безоплатній основі. Потужностям у реєстрі присвоюється особистий реєстраційний номер. ІІІ. Необхідно відмітити що учасник Підприємство «Роман» Міжнародної ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія» вже декілька раз брав участь у тендерній закупівлі, яку проводив Замовник, зокрема у закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-05-000527-b) за предметом «Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені за кодом ДК 021:2015 - 15220000-6 - (Філе хека, мінтай свіжоморожений, скумбрія свіжоморожена)», за результатом якої найбільш економічно вигідною була пропозиція нашого підприємства. Але Замовником було безпідставно відхиллено тендерну пропозицію нашого підприємства. Також Замовник зловживаючи своїм службовим (посадовим) становищем, та порушуючи чинне Законодавство України, в тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі», не виконав свої посадових (службових) обов’язків, в частині бездіяння з боку Замовника та не надання відповіді на вимогу Учасника, що зафіксовано у системі PROZORRO (ідентифікатор: UA-2022-01-05-000527-b.c1), від 21-01-22, 18:37:27. Таким чином, складається враження що Замовник порушує чинне законодавство України на регулярних основах!!! Але оцінку таким діям Замовника вже дадуть контролюючі органи. Стосовно не надання переможцем документів що вимагались у тендерній документації, або будь-які законні обґрунтування з боку Замовника відсутні. Необ'єктивність, упередженість та подвійні стандарти замовника видно неозброєним оком! Коли Замовник встановлює у тендерній документації вимоги та критерії до учасників, а також спосіб їх документального підтвердження, він зобов’язаний дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». Тож замовник нехтує як чинним законодавством, так і принципами публічних закупівель загалом. Поміж іншого, подібні дії замовників відштовхують від ринку публічних закупівель чесний бізнес. Ми не перестаємо наголошувати на важливості дотримуватися законодавства. І оскільки в цьому випадку звернення до замовника не спрацювало, ми вже звернемося до відповідних державних органів. Враховуючи вище викладене тендерна пропозиція учасника - ФОП КАРПЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА повинна бути відхилена, та визначена як така що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації, а також не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьої статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства. Не відхиливши тендерну пропозицію учасника ФОП КАРПЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА Замовник порушує законні права та інтереси Скаржника. Підприємство «Роман» Міжнародної ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія» ВИМАГАЄ : 1. Прийняти вимогу до розгляду; 2. Прийняти рішення про скасування рішення уповноваженої особи відповідно до ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №¬18 від 28 січня 2022 року ; 3. Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника 28 січня 2022 року про визначення переможцем тендерну пропозицію учасника - ФОП КАРПЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА.
Пов'язані документи: Учасник