• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015:15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (Хліб Цельнозерновий (15811100-7 Хліб))

Завершена

83 990.25 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 839.90 UAH
Період оскарження: 04.01.2022 17:24 - 11.01.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога про виключення дискримінаційної умови Технічної специфікації, а саме "- Поставка виробів хлібобулочних, кондитерських та кулінарних, борошняних, нетривалого зберігання, повинна виконуватись з моменту випічки не пізніше 4 годин. Доставка хлібу у день поставки від Постачальника до Покупця повинна здійснюватись протягом 30 хвилин. Для негайної потреби та оперативного виконання замовлення щодо своєчасної поставки товару,особливо у осінній та зимовій період відстань від місцерозташування виробничих потужностей та/ або складу готової продукції постачальника у м. Камянське до місцерозташування складу Покупця не повинна перевищувати 20 км."

Номер: bc033d7a003f49c4819a00a147a4a4ad
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-04-004529-c.c5
Назва: Вимога про виключення дискримінаційної умови Технічної специфікації, а саме "- Поставка виробів хлібобулочних, кондитерських та кулінарних, борошняних, нетривалого зберігання, повинна виконуватись з моменту випічки не пізніше 4 годин. Доставка хлібу у день поставки від Постачальника до Покупця повинна здійснюватись протягом 30 хвилин. Для негайної потреби та оперативного виконання замовлення щодо своєчасної поставки товару,особливо у осінній та зимовій період відстань від місцерозташування виробничих потужностей та/ або складу готової продукції постачальника у м. Камянське до місцерозташування складу Покупця не повинна перевищувати 20 км."
Вимога:
Умови, які виставляє Засовник - є дискримінаційними та суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель. Вимагаємо внести зміни до Технічної специфікації, а саме виключити умову щодо відстані між потужностями постачальника та складом покупця.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Стосовно вимог даної вимоги, сьогодні Замовником було оприлюднено зміни до Оголошення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.01.2022 18:17
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення порушень

Номер: e5b6ee580b1348998f4184ffa5bc17aa
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-04-004529-c.b4
Назва: Вимога про усунення порушень
Вимога:
Шановний Замовник, вимагаємо внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель (Далі - Тендерної документації) та виключити дискримінаційні вимоги Замовника до Учасників. Вами внесені зміни до Оголошення, збільшено відстань у кілометрах, але не виключено дискримінаційний пункт, згідно якого можуть приймати участь у торгах лише вузьке коло учасників, що свідчить про корупційні зв’язки між Замовником та Учасником, що порушує чинне законодавство України. Відповідно до пункту 1 Технічної специфікації Додатку №2 Тендерної документації Ви вимагаєте - для негайної потреби та оперативного виконання замовлення щодо своєчасної поставки товару, особливо в осінній та зимовий період відстань від місцерозташування виробничих потужностей та/або складу готової продукції постачальника у м. Кам’янське до місцерозташування складу Покупця не повинна перевищувати 50 км. Тобто, Вами встановленні дискримінаційні вимоги до інших учасників, які знаходяться на більшій відстані, хоча за всіма фізичними можливостями можливо доставити Товар вчасно з дотриманням строків зберігання. Ваша вимога передбачає визнання переможцем вузьке коло учасників, які знаходяться на території м. Кам’янське чи передмісті м. Кам’янське, що вказує на корупційні зв’язки у сфері публічних закупівель між Вами та певними Постачальниками. Дана вимога порушує п. 1 та п. 4. ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Відповідно до ч.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» , замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до Рішення № 1816-р/пк-пз від 29.01.2020 року Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в якій визначив, що Вимога Замовника, щодо наявності потужностей виробництва та/або складу готової продукції Постачальника на певній відстані від Замовника та/або певній території або інші вимоги, щодо місця розташування потужностей виробництва Постачальника є такою, що порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та ЗОБОВ’ЯЗАВ ЗАМОВНИКА УСУНУТИ ДАНУ ВИМОГУ. На підставі вищезазначеного ВИМАГАЄМО УСУНУТИ дискримінаційні вимоги зазначені в Тендерній документації, а саме виключити пункту 1 Технічної специфікації Додатку №2 Тендерної документації: - «Для негайної потреби та оперативного виконання замовлення щодо своєчасної поставки товару, особливо в осінній та зимовий період відстань від місцерозташування виробничих потужностей та/або складу готової продукції постачальника у м. Кам’янське до місцерозташування складу Покупця не повинна перевищувати 50 км.». Беручи до уваги та як прецедент Рішення № 1816-р/пк-пз від 29.01.2020 року Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації у найкоротший строк. У разі ігнорування нашої Вимоги, будемо вимушені звернутися за поновленням наших порушених прав до Суду, Державної аудиторської служби України та до засобів масової інформації про повідомлення факту порушення Вами Конституції України, Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про запобігання корупції». Шановний Замовник ! Нагадуємо, що у разі ігнорування нашої законної Вимоги, у Ваших діях є склад кримінального правопорушення передбачених статтями Кримінального кодексу України (Далі по тексу – КК України), а саме ч.2 ст. 191 КК України та ч. 1 ст. 364 КК України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зміни до Оголошення будуть внесені найближчим часом.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога про усунення порушень

Номер: ad4e80d42ec9414b92d053943b3432fb
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-04-004529-c.c3
Назва: Вимога про усунення порушень
Вимога:
Шановний Замовник, вимагаємо внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель (Далі - Тендерної документації) та виключити дискримінаційні вимоги Замовника до Учасників. Вами внесені зміни до Оголошення, збільшено відстань у кілометрах, але не виключено дискримінаційний пункт, згідно якого можуть приймати участь у торгах лише вузьке коло учасників, що свідчить про корупційні зв’язки між Замовником та Учасником, що порушує чинне законодавство України. Відповідно до пункту 1 Технічної специфікації Додатку №2 Тендерної документації Ви вимагаєте - для негайної потреби та оперативного виконання замовлення щодо своєчасної поставки товару, особливо в осінній та зимовий період відстань від місцерозташування виробничих потужностей та/або складу готової продукції постачальника у м. Кам’янське до місцерозташування складу Покупця не повинна перевищувати 50 км. Тобто, Вами встановленні дискримінаційні вимоги до інших учасників, які знаходяться на більшій відстані, хоча за всіма фізичними можливостями можливо доставити Товар вчасно з дотриманням строків зберігання. Ваша вимога передбачає визнання переможцем вузьке коло учасників, які знаходяться на території м. Кам’янське чи передмісті м. Кам’янське, що вказує на корупційні зв’язки у сфері публічних закупівель між Вами та певними Постачальниками. Дана вимога порушує п. 1 та п. 4. ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Відповідно до ч.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» , замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до Рішення № 1816-р/пк-пз від 29.01.2020 року Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в якій визначив, що Вимога Замовника, щодо наявності потужностей виробництва та/або складу готової продукції Постачальника на певній відстані від Замовника та/або певній території або інші вимоги, щодо місця розташування потужностей виробництва Постачальника є такою, що порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та ЗОБОВ’ЯЗАВ ЗАМОВНИКА УСУНУТИ ДАНУ ВИМОГУ. На підставі вищезазначеного ВИМАГАЄМО УСУНУТИ дискримінаційні вимоги зазначені в Тендерній документації, а саме виключити пункту 1 Технічної специфікації Додатку №2 Тендерної документації: - «Для негайної потреби та оперативного виконання замовлення щодо своєчасної поставки товару, особливо в осінній та зимовий період відстань від місцерозташування виробничих потужностей та/або складу готової продукції постачальника у м. Кам’янське до місцерозташування складу Покупця не повинна перевищувати 50 км.». Беручи до уваги та як прецедент Рішення № 1816-р/пк-пз від 29.01.2020 року Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації у найкоротший строк. У разі ігнорування нашої Вимоги, будемо вимушені звернутися за поновленням наших порушених прав до Суду, Державної аудиторської служби України та до засобів масової інформації про повідомлення факту порушення Вами Конституції України, Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про запобігання корупції». Шановний Замовник ! Нагадуємо, що у разі ігнорування нашої законної Вимоги, у Ваших діях є склад кримінального правопорушення передбачених статтями Кримінального кодексу України (Далі по тексу – КК України), а саме ч.2 ст. 191 КК України та ч. 1 ст. 364 КК України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Технічна помилка
Дата скасування: 10.01.2022 11:30
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення порушень

Номер: b4c882e7baeb422eb0abd7ebf2508d7c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-04-004529-c.c2
Назва: Вимога про усунення порушень
Вимога:
Шановний Замовник, вимагаємо внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель (Далі - Тендерної документації) та виключити дискримінаційні вимоги Замовника до Учасників. Відповідно до пункту 1 Технічної специфікації Додатку №2 Тендерної документації Ви вимагаєте - для негайної потреби та оперативного виконання замовлення щодо своєчасної поставки товару, особливо в осінній та зимовий період відстань від місцерозташування виробничих потужностей та/або складу готової продукції постачальника у м. Кам’янське до місцерозташування складу Покупця не повинна перевищувати 20 км. Тобто, Вами встановленні дискримінаційні вимоги до інших учасників, які знаходяться на більшій відстані, хоча за всіма фізичними можливостями можливо доставити Товар вчасно з дотриманням строків зберігання. Ваша вимога передбачає визнання переможцем вузьке коло учасників, які знаходяться на території м. Кам’янське чи передмісті м. Кам’янське, що вказує на корупційні зв’язки у сфері публічних закупівель між Вами та певними Постачальниками. Дана вимога порушує п. 1 та п. 4. ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Відповідно до ч.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» , замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до Рішення № 1816-р/пк-пз від 29.01.2020 року Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в якій визначив, що Вимога Замовника, щодо наявності потужностей виробництва та/або складу готової продукції Постачальника на певній відстані від Замовника та/або певній території або інші вимоги, щодо місця розташування потужностей виробництва Постачальника є такою, що порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та ЗОБОВ’ЯЗАВ ЗАМОВНИКА УСУНУТИ ДАНУ ВИМОГУ. На підставі вищезазначеного ВИМАГАЄМО УСУНУТИ дискримінаційні вимоги зазначені в Тендерній документації, а саме виключити пункту 1 Технічної специфікації Додатку №2 Тендерної документації: - «Для негайної потреби та оперативного виконання замовлення щодо своєчасної поставки товару, особливо в осінній та зимовий період відстань від місцерозташування виробничих потужностей та/або складу готової продукції постачальника у м. Кам’янське до місцерозташування складу Покупця не повинна перевищувати 20 км.». Беручи до уваги та як прецедент Рішення № 1816-р/пк-пз від 29.01.2020 року Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації у найкоротший строк. У разі ігнорування нашої Вимоги, будемо вимушені звернутися за поновленням наших порушених прав до Суду, Державної аудиторської служби України та до засобів масової інформації про повідомлення факту порушення Вами Конституції України, Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про запобігання корупції».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зміни до Оголошення будуть внесені найближчим часом
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога про усунення порушень

Номер: 1f23d9108cec41a785f00e43952fdfef
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-04-004529-c.b1
Назва: Вимога про усунення порушень
Вимога:
Шановний Замовнику ! Ознайомившись з Тендерною документацією Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги, що порушують Закон України «Про Публічні закупівлі». Згідно з Тендерною документацією, Вами встановлюється вимога до предмету закупівлі, що товар повинен бути фасований за конкретною вагою, у разі порушення цієї Вимоги тендерні пропозиції не розглядаються. Фасування хліба за конкретною кількістю, розміром, вагою, пакуванням – це є певний процес виготовлення хліба. На підставі чого, Вами порушено ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій зазначено, що Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Вищезазначена вимога порушує п. 1 та п. 4. ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Відповідно до ч.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» , замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, а саме прибрати вимогу, щодо фасування конкретною вагою або додати позначку «еквівалент», відповідно до Закону України «Про Публічні закупівлі». У разі ігнорування нашої Вимоги, будемо вимушені звернутися за поновленням наших порушених прав до Суду, Державної аудиторської служби України та до засобів масової інформації про повідомлення факту порушення Вами Конституції України, Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про запобігання корупції».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно вимог Додатку 2 до Оголошення "Технічна специфікація":Усі посилання в технічному завданні (технічній специфікації) тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». * або еквівалент (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником....."
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.01.2022 06:46